haags_kwartiertje en InverHouse tellen niet mee!!
Geldige Top 20 scores worden hieronder automagisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: TussenstandenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390
Seizoen 26: DottekeSPOILER: Rijm winnaar februari DottekeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Feli.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dank je.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
wat is en bolletje coke?quote:
nee zij heeft bij de EEtafel verteld,haar poep was zo hart dat zij hem bijna niet uitpersen kunnt
dat meid is model in brasil, ivy moraes![]()
En je kan het aan de mimiek tijdens het persen waarnemen lijkt me.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
de maken " pllllkkk"quote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:11 schreef devzero het volgende:
Zou je harde stukjes ook horen op de wc cam?![]()
zoiets?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:12 schreef FreshFruit het volgende:
En je kan het aan de mimiek tijdens het persen waarnemen lijkt me.![]()
![]()
weet je waarom dat meisje in brasil en halfe uur gepoept heeft? ik wel heb getwittert met en brasila anya die zei me wat zij gezegd heeftquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
weet je waarom dat meisje in brasil en halfe uur gepoept heeft? ik wel heb getwittert met en brasila anya die zei me wat zij gezegd heeft![]()
![]()
eeeehmm ben je ik ?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
weet je waarom dat meisje in brasil en halfe uur gepoept heeft? ik wel heb getwittert met en brasila anya die zei me wat zij gezegd heeft![]()
mooie lengte. Past wel bij dud0r en haagsquote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is zij niet,dat is manu 1,42 m groß![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:16 schreef devzero het volgende:
[..]
mooie lengte. Past wel bij dud0r en haags![]()
![]()
![]()
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door FreshFruit op 13-03-2020 02:21:15 ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb kip.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Fuck.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik dacht dat je die foto van @:poezeligding via DM zou sturen, niet in het topic
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
zie hier was nu david bowiequote:
02:08 David Bowie - Ashes To Ashes
02:04 Calvin Harris - Summer
02:02 VIZE ft. Laniia - Stars
01:58 Twenty One Pilots - Stressed Out
01:53 Pearl Jam - Alive
01:50 Linkin Park - Numb
01:47 Katy Perry - I Kissed A Girl
01:37 Michael Jackson - Smooth Criminal
01:31 Massive Attack - Unfinished Sympathy![]()
David Bowie ook njet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat voor radiostation?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
zie hier was nu david bowie
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik dacht dat je die foto van @:poezeligding via DM zou sturen, niet in het topic
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Bleiburg.AMquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekkere nummertjes hoorquote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
zie hier was nu david bowie
Nou ja, alleen mijn beha dan, dat een ander haar draagt doet er niet toe?
Geil toch?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:24 schreef PoezeligDing het volgende:
Nou ja, alleen mijn beha dan, dat een ander haar draagt doet er niet toe?
Geil toch?
Eerlijk oversteken![]()
Dit is wel heerlijke TV
Deze gast hackt scammers uit India terug. Heeft nu zelfs de camerabeveiliging gehackt van dat scambedrijf.![]()
Amai,ge het ook tetten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik krijg tegenwoordig te weinig van dat soort spam callsquote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:27 schreef skysherrif het volgende:
Dit is wel heerlijke TV
Deze gast hackt scammers uit India terug. Heeft nu zelfs de camerabeveiliging gehackt van dat scambedrijf.![]()
geef je nr maarquote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:28 schreef devzero het volgende:
[..]
ik krijg tegenwoordig te weinig van dat soort spam calls![]()
![]()
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 13-03-2020 02:30
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. Dotteke / 603 / 3749
2. devzero / 485 / 1750
3. PlymouthFury / 466 / 3014
4. Dr.Mikey / 446 / 2913
5. skysherrif / 373 / 3122
6. engine / 317 / 1809
7. dud0r / 290 / 2221
8. Jippie68 / 287 / 2557
9. aKboR / 265 / 1705
10. FreshFruit / 249 / 2079
11. madam-april / 160 / 1951
12. mario390 / 159 / 1744
13. Mrsloveable / 144 / 1209
14. Nizno / 140 / 1679
15. Mickytjuh / 128 / 1257
16. Filosoofert / 84 / 782
17. Pumpalov / 71 / 574
18. 88-4 / 63 / 553
19. noodgang / 59 / 430
20. SoS87 / 49 / 130SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Die van jou is niks waard.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ik ga eerst mijn handen wassen,en heb niet aan zusje gezeten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:30 schreef Monitor het volgende:
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 13-03-2020 02:30
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. Dotteke / 603 / 3749
2. devzero / 485 / 1750
3. PlymouthFury / 466 / 3014
4. Dr.Mikey / 446 / 2913
5. skysherrif / 373 / 3122
6. engine / 317 / 1809
7. dud0r / 290 / 2221
8. Jippie68 / 287 / 2557
9. aKboR / 265 / 1705
10. FreshFruit / 249 / 2079
11. madam-april / 160 / 1951
12. mario390 / 159 / 1744
13. Mrsloveable / 144 / 1209
14. Nizno / 140 / 1679
15. Mickytjuh / 128 / 1257
16. Filosoofert / 84 / 782
17. Pumpalov / 71 / 574
18. 88-4 / 63 / 553
19. noodgang / 59 / 430
20. SoS87 / 49 / 1301 puntSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zou je mijn overleden zusje er buiten willen laten?quote:
Bedankt!Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
oh mannquote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zou je mijn overleden zusje er buiten willen laten?
Bedankt!![]()
![]()
![]()
![]()
Condoom over mijn hoofd voordat ik zusjes ga bezoekenUw ADH vitamine Worst
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zou je mijn overleden zusje er buiten willen laten?
Bedankt!sorry
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Die komt niet eens meer op vrijdag?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:31 schreef skysherrif het volgende:
Ik zat al op de klok te kijken wanneer haags komt maar die is er pas maandag weer![]()
Vroeg weekend dan?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:31 schreef skysherrif het volgende:
Ik zat al op de klok te kijken wanneer haags komt maar die is er pas maandag weerEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
allemaal naar de klote door corona.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
twitter:spectatorindex twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 02:32:51BREAKING: Nikkei 225 plunges by 9% reageer retweet
![]()
Mach toch? Er ligt voor jou een taak open knul.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
ja dat kondigde hij aan vanavond“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Virus zal over een paar maanden wel verdwijnen, maar de recessie kan wel even duren. Weinig overheden die sterk genoeg zijn om er iets aan te doenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:36 schreef skysherrif het volgende:
wat overigens nog kutter is, is dat we ook in een economische crisis weer terecht gaan komen.![]()
Oh nee. Paniekquote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:37 schreef hemarookworst het volgende:
En alle bibliotheken van de gemeente dicht![]()
Ik weet niet of het totaal gaat verdwijnen en al zeker niet in een paar maandenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Virus zal over een paar maanden wel verdwijnen, maar de recessie kan wel even duren. Weinig overheden die sterk genoeg zijn om er iets aan te doenUw ADH vitamine Worst
wat nu weerquote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mach toch? Er ligt voor jou een taak open knul.![]()
![]()
Oman geeft vanaf de 15e geen toeristenvisum meer uit.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Alles pakken ze me af.
Weet ook niet hoe hevig de crisis zal zijn, maar als je ziet wat de ECB aan het doen is wijst alles er op.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Virus zal over een paar maanden wel verdwijnen, maar de recessie kan wel even duren. Weinig overheden die sterk genoeg zijn om er iets aan te doen
Even afgezien van de stockmarkets![]()
Vrijdag de 13e zie ik nu![]()
![]()
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Stay strong broedersEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
straks alles dichtquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heb jij zin om met mij naar de efteling te gaan dit weekend?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Weet ook niet hoe hevig de crisis zal zijn, maar als je ziet wat de ECB aan het doen is wijst alles er op.
Even afgezien van de stockmarketsEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ik blijf optimistischquote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik weet niet of het totaal gaat verdwijnen en al zeker niet in een paar maanden![]()
ook dichtquote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:40 schreef engine het volgende:
[..]
Heb jij zin om met mij naar de efteling te gaan dit weekend?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Als ze morgen aankondigen dat horeca dicht gaat; is goedquote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:40 schreef engine het volgende:
[..]
Heb jij zin om met mij naar de efteling te gaan dit weekend?![]()
Ik raak nu wel in de paniek.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
twitter:RobHarris twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 02:26:59Breaking: Chelsea’s Callum Hudson-Odoi tests positive for #Coronavirus & entire Chelsea squad to a self-isolate reageer retweet
![]()
Alles zal wel een flinke opdonder krijgen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:41 schreef skysherrif het volgende:
Veel kleine theaters, bioscopen etc zullen failliet gaan ben ik bang.![]()
Weet niet of dit allemaal door corona komtquote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:44 schreef hemarookworst het volgende:
Ging net zo lekker met de economie krijgen we dit![]()
Die krijgen juist een extra lik uit de subsidiepot.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:41 schreef skysherrif het volgende:
Veel kleine theaters, bioscopen etc zullen failliet gaan ben ik bang.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het heeft sommige dingen versneld, maar het heeft ook een gevoelige vinger gelegd op de modern supply chains. De on-demand economie heeft ook zijn nadelen blijkt welquote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Weet niet of dit allemaal door corona komt![]()
Brood en spelen.![]()
![]()
Geen voetbal derhalve.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
geen werk meerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik doe ook niet mee ,ga meestal vlak daarvoor te bedde.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
wat nee ik denk binnekort tijdelijk dicht.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
dat "doen" de meesten hierquote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik doe ook niet mee ,ga meestal vlak daarvoor te bedde.![]()
En anderen wirden wach.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja ik sla ook een keer over.quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Als je dat eens doet jaquote:
Ik gun je nog meer punten.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Als jullie nu meteen weggaan.
Radio gaga.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
'Ik denk maar dat ik ...'Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Easy cum, easy go.quote:
Prima idee.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ja man, zo'n virtueel drankje, rollenspel, helemaal mijn ding.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:58 schreef devzero het volgende:
[..]
een kopje koffie of thee of bier voor iedereen ga halen?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
De ironie druipt er helaas iets te dik van af. Maar verder ben je wel liefquote:Op vrijdag 13 maart 2020 02:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja man, zo'n virtueel drankje, rollenspel, helemaal mijn ding.![]()
Je had het leuker gevonden als ik wel zo'n debieltje was?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 03:00 schreef devzero het volgende:
[..]
De ironie druipt er helaas iets te dik van af. Maar verder ben je wel lief
Leef je uit, het stikt er hier van.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
SO naar @moemoequote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee hoor, absoluut niet. Waarom zou ik dat denken? Ik had toch sorry gezegd over die misplaatste zusje grap? Ik wist dat ook niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 03:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je had het leuker gevonden als ik wel zo'n debieltje was?
Leef je uit, het stikt er hier van.![]()
Bloeden moet je.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Smple it is.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
![]()
Hier draait het om in het leven.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Toch wel een rode bh?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 03:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Hier draait het om in het leven.![]()
En een maatje te klein.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die ik je liet zien.quote:
En een bloesje.
Top.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb een zwak voor rode bhs (echtquote:Op vrijdag 13 maart 2020 03:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die ik je liet zien.
En een bloesje.).
Wat voor bloesje?![]()
80 F is eerder te groot dan te klein. En dan heb ik het niet over de cupmaat.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Je bent afgevallen?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bloemetjesbloes natuurlijk, ben tenslotte al 68.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 03:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor rode bhs (echt).
Wat voor bloesje?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Nee, aangekomen, maar daar wil ik het eigenlijk niet over hebben.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ja dus.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
paardenbloemen?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 03:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Bloemetjesbloes natuurlijk, ben tenslotte al 68.![]()
Zonnenbloemen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee, wel 'gezellige' bloemetjes.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Pak even jullie moment in privacy.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gezellig. Heb je een behangetje met het zelfde patroon?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 03:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee, wel 'gezellige' bloemetjes.![]()
Lekker.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee, maar daar kunnen we verandering in aanbrengen. Ik heb je verteld dat mijn Poes het behang op de overloop zonder enig beleid van de muur krabt.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 03:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Gezellig. Heb je een behangetje met het zelfde patroon?
Je mag ook bloemetjes komen schilderen.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ik heb een 9-jarige subcontractor die een hoop bloemen, maar ook andere figuurtjes op je muur kan tekenen. Deal?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 03:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee, maar daar kunnen we verandering in aanbrengen. Ik heb je verteld dat mijn Poes het behang op de overloop zonder enig beleid van de muur krabt.
Je mag ook bloemetjes komen schilderen.![]()
Als ze niet het 'talent' van jou heeft is ze welkom. Papa mag dan wel thuisblijven.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 03:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb een 9-jarige subcontractor die een hoop bloemen, maar ook andere figuurtjes op je muur kan tekenen. Deal?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ze heeft het talent niet van mijquote:Op vrijdag 13 maart 2020 03:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als ze niet het 'talent' van jou heeft is ze welkom. Papa mag dan wel thuisblijven.![]()
![]()
Hoe ben jij nog wakker?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hier idem. Misschien wel 4.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 03:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
denk dat ik toch maar even een uurtje of 3 ga slapen.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
DEAL!quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Hij kan tenminste nog iets.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 03:21 schreef hemarookworst het volgende:
Dev kan alleen piemelfiguurtjes tekenenOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Studie?quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Dus.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En heel goed ookquote:Op vrijdag 13 maart 2020 03:21 schreef hemarookworst het volgende:
Dev kan alleen piemelfiguurtjes tekenen
harde piemel![]()
quote:![]()
Lost ... in music.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Wees alert,focus.denk aan wat Katoendra zei.de oogballen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tijd om te gaan slapen![]()
Ben een massa aanval aan het sturen, alle aanvallen komen morgen ochtend om 10:00 sochtends dus is maatwerk tot op de milisecondequote:
besloot net ziggo er uit te gaan en was ik een minuut te laat![]()
![]()
einde nerd update![]()
Economie is toch geen studie, beetje waarzeggerijquote:Op vrijdag 13 maart 2020 03:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Had je niet toch liever een andere studie gedaan?![]()
Ach, dat kun je ook van statistiek zeggenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 03:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Economie is toch geen studie, beetje waarzeggerij![]()
![]()
Nee,dat is terugkijken.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 03:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Ach, dat kun je ook van statistiek zeggen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
preciesquote:Op vrijdag 13 maart 2020 03:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Ach, dat kun je ook van statistiek zeggen
ik vertrouw alleen op beleid![]()
Economisch beleid?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 03:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
precies
ik vertrouw alleen op beleidUw ADH vitamine Worst
bestuurskunde ftw?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 03:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
precies
ik vertrouw alleen op beleid![]()
quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik vertrouw op jullie ga nu even plassen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Even rustig 10 minuten op de wc zittenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 03:30 schreef FreshFruit het volgende:
Ik vertrouw op jullie ga nu even plassen.![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 03:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Even rustig 10 minuten op de wc zitten![]()
![]()
Ik ga maar slapenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 03:31 schreef skysherrif het volgende:
nog 6 minuten voor we de downtime vergetn.![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ben er weer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
heyquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
ik hou van iemandThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
maar ze weet het nietquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kon niet slapen
wil het vertellen voor het te laat is.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Liefde is soms zwaar kut.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
TestEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Bode vandaag op gemeentehuis ging met zijn elleboog het koffieautomaat bedienen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 03:36 schreef devzero het volgende:
klikken zonder handschoenen en facemask is ook niet meer verantwoord.
Deed hij wel vrij soepel moet ik zeggen, want ik faalde daarna jammerlijk met een paar mensen achter me, waardoor ik toch maar vrij awkward mn worstenvingers erop drukte![]()
Eensquote:
![]()
![]()
IkEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
![]()
Apocalyps coronaquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
NuEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
![]()
![]()
AfgelopenEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
![]()
JijEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
quote:
'Ik denk dat ik zo ga slapen' zijn er allemaal nog?
Dat zegt iets over 'denken'.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Netjes Mario.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Love you tooquote:Op vrijdag 13 maart 2020 03:53 schreef skysherrif het volgende:
Ik hou van je engine
[..]
PUNKTEN GESCOORD MARIO![]()
denken dat wij denkenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 03:55 schreef PoezeligDing het volgende:
'Ik denk dat ik zo ga slapen' zijn er allemaal nog?
Dat zegt iets over 'denken'.![]()
![]()
Ik ga zo eens een heerlijk bakkie koffie voor mezelf zetten.
Dat denk ik niet. Dat gá ik doen.
Love myself.
Geen mensen met abo die met viese taktik konden pakkenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 03:55 schreef mario390 het volgende:
het duurte over en week dat ik weer heb
knapp was 1 sekonde die andere![]()
Ik denk... Nee wacht..En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Geen zorgen,ik bewaak nr 10.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hier denk ik amper. Puur instinct. Dat kan nooit fout zitten.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Geen zin om al wakker te zijn.quote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
jou en dr.mikey hadden 38:08 en ik 38:09quote:Op vrijdag 13 maart 2020 03:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Geen mensen met abo die met viese taktik konden pakken![]()
1x gehad in twee weken tijdquote:Op vrijdag 13 maart 2020 03:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Geen mensen met abo die met viese taktik konden pakken
wrijf het er maar in marioquote:Op vrijdag 13 maart 2020 03:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
jou en dr.mikey hadden 38:08 en ik 38:09![]()
![]()
Maar ik moet niet plassenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 03:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Altijd lastig dat je 's nachts wakker wordt en moet plassen
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Stel dat je niet wakker wordt en plast.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 03:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Altijd lastig dat je 's nachts wakker wordt en moet plassen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja ga ik ook weer proberenquote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
De gedachte alleen alquote:Op vrijdag 13 maart 2020 03:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hier denk ik amper. Puur instinct. Dat kan nooit fout zitten.![]()
Zekurquote:Op vrijdag 13 maart 2020 03:54 schreef devzero het volgende:
[..]
een worst op een broodje is lekkerder... eigenlijkUw ADH vitamine Worst
Halts maulquote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Ik waak.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik waak.
Ook nietquote:
Die is verkouden. Ik kijk wel uitquote:Op vrijdag 13 maart 2020 03:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Ga dan weer lekker tegen je vrouw/vriendin aan liggen
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Aftellen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heb je ook zo'n bordje?quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
dan maar op de bank slapenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 03:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ook niet
[..]
Die is verkouden. Ik kijk wel uit![]()
![]()
Met lijntjes?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ruhig bitte“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sorry. (quote:) Brain zaps. Kan ik niks aan doen.
Bijna welquote:Ga huilenquote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: