Ik heb een 9-jarige subcontractor die een hoop bloemen, maar ook andere figuurtjes op je muur kan tekenen. Deal?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 03:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee, maar daar kunnen we verandering in aanbrengen. Ik heb je verteld dat mijn Poes het behang op de overloop zonder enig beleid van de muur krabt.
Je mag ook bloemetjes komen schilderen.
Als ze niet het 'talent' van jou heeft is ze welkom. Papa mag dan wel thuisblijven.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 03:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb een 9-jarige subcontractor die een hoop bloemen, maar ook andere figuurtjes op je muur kan tekenen. Deal?
Ze heeft het talent niet van mijquote:Op vrijdag 13 maart 2020 03:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als ze niet het 'talent' van jou heeft is ze welkom. Papa mag dan wel thuisblijven.
Hoe ben jij nog wakker?quote:
Hier idem. Misschien wel 4.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 03:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
denk dat ik toch maar even een uurtje of 3 ga slapen.
DEAL!quote:
Hij kan tenminste nog iets.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 03:21 schreef hemarookworst het volgende:
Dev kan alleen piemelfiguurtjes tekenen
Studie?quote:
En heel goed ookquote:Op vrijdag 13 maart 2020 03:21 schreef hemarookworst het volgende:
Dev kan alleen piemelfiguurtjes tekenen
quote:
Wees alert,focus.denk aan wat Katoendra zei.de oogballen.quote:
Ben een massa aanval aan het sturen, alle aanvallen komen morgen ochtend om 10:00 sochtends dus is maatwerk tot op de milisecondequote:
Economie is toch geen studie, beetje waarzeggerijquote:Op vrijdag 13 maart 2020 03:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Had je niet toch liever een andere studie gedaan?
Ach, dat kun je ook van statistiek zeggenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 03:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Economie is toch geen studie, beetje waarzeggerij
Nee,dat is terugkijken.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 03:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Ach, dat kun je ook van statistiek zeggen
preciesquote:Op vrijdag 13 maart 2020 03:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Ach, dat kun je ook van statistiek zeggen
Economisch beleid?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 03:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
precies
ik vertrouw alleen op beleid
bestuurskunde ftw?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 03:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
precies
ik vertrouw alleen op beleid
quote:
Even rustig 10 minuten op de wc zittenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 03:30 schreef FreshFruit het volgende:
Ik vertrouw op jullie ga nu even plassen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |