SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doden in NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En oh ja, voorlopig even geen handenschuddden. Mark laten even zien hoe het moet
Richtlijnen in dit topic:
-niet lollig proberen te doen
-bij nieuws graag een bron
-off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE![]()
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:In de Noord-Italiaanse ziekenhuizen gaat het er vaak dramatisch aan toe. Arts Francesca Cortellaro uit het ziekenhuis San Carlo Borromeo te Milaan liet de krant Il Giornale weten wat het ergste is. „Dat de patiënten in eenzaamheid sterven. Om naar hen te luisteren, terwijl ze vragen om hun kinderen en kleinkinderen te groeten. De coronapatiënten komen in hun eentje. Hun familieleden mogen er niet bij zijn. De laatste was vannacht. Een omaatje. Ze wilde haar kleindochter nog even groeten. Ik heb mijn smartphone gepakt en opgebeld. Ze hebben elkaar gegroet. Daarna is ze gestorven. Ik heb inmiddels veel van die video’s. Ik noemt het de ’afscheidslijst’.”![]()
Bulgarije gaat inwoners van een aantal landen, waaronder Nederland, actief weren."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Het is toch wel kansloos dat de coronatesten via je eigen risico gaat.Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Ze zullen het er druk mee krijgenquote:Op donderdag 12 maart 2020 23:45 schreef Pumpalov het volgende:
Bulgarije gaat inwoners van een aantal landen, waaronder Nederland, actief weren.![]()
![]()
Wat kunnen we leren van landen als Singapore, Maleisië en Thailand? Of zou een gemiddelde van 30 graden toch een positief effect hebben op de verspreiding?![]()
Nee. Je bent gewoon een enorme paniekzaaier als je met gierende banden naar de supermarkt rijdt en daar het wc papier leegtrekt.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:04 schreef weetjewel5 het volgende:
stelling: mensen die andere veroordelen omdat ze wat extra boodschappen doen, zijn dezelfde mensen die 2 weken geleden riepen dat corona gewoon een griepje was. deze mensen zijn structureel slecht geïnformeerd en zijn dan geïrriteerd als ze met de realiteit geconfronteerd worden.
De realiteit is, is dat zelfs in lockdown landen de winkels nog gewoon open zijn. Wees gewoon rustig, sla niet in de paniek stand.
Keep calm and carry on! We komen er wel overheen met z'n allen.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:46 schreef Fukushima het volgende:
Het is toch wel kansloos dat de coronatesten via je eigen risico gaat.wat dacht je dan?
![]()
Ergens anders lollig doen zoals in OP duidelijk aangegeven staat.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:46 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Ze zullen het er druk mee krijgen"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Wie moeten er binnen blijven van wie? Nieuwe tests afgekort?quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:46 schreef firefly3 het volgende:
Lock down altijd in orde. Maatregelen van supermarkten blijven inkopen voor patiënten. Nieuwe tests binnenkort afgekort door RIVM. Binnen blijven tot nader informatie.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Ach, je kan ook 2k betalen voor een ambulance in the USA.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:46 schreef Fukushima het volgende:
Het is toch wel kansloos dat de coronatesten via je eigen risico gaat.![]()
Dat is nog helemaal geen feit zoals net wordt gezegdquote:Op donderdag 12 maart 2020 23:46 schreef Fukushima het volgende:
Het is toch wel kansloos dat de coronatesten via je eigen risico gaat.![]()
Warmte verspreiding duidelijk. Opname en meten. Morgen bekend gemaakt.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:46 schreef Kekster het volgende:
Wat kunnen we leren van landen als Singapore, Maleisië en Thailand? Of zou een gemiddelde van 30 graden toch een positief effect hebben op de verspreiding?Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Dan krijg je dus dat mensen in een gezin zich niet laten testen, want dat kost dan ongeveer 800 euro...quote:Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Mijn foon loopt ook constant vast. Staat het internet op het punt in te storten?quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:41 schreef Greys het volgende: [..] Hoe up to date is dat? Mijn foon loopt vast als ik het aanklik, dus kan het niet zien.
![]()
![]()
Op dit moment wel, Bruins gaat in overleg met de zorgverzekeraars hierover om dit terug te draaien.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:48 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Dat is nog helemaal geen feit zoals net wordt gezegdEverything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Dus staat het niet vast. Daarnaast is een deel van de tests al bstaald uit publieke gelden. Zo stellig als je het net zei is het in ieder geval zeker niet.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:49 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Op dit moment wel, Bruins gaat in overleg met de zorgverzekeraars hierover om dit terug te draaien.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: