Kloptquote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:20 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat hebben ze al lang opgegeven volgens mij.
Dan nog zouden ze zorgmedewerkers moeten testen om te voorkomen dat ze zieke patiënten besmetten.
Moeten wij als Europa ook China volgen en extreme maatregelen nemen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:21 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Toch geloof ik het niet. Er wordt toch ook gewoon op china gevlogen vanuit het buitenland. En ze zijn niet ineens allemaal immuun.
Dit voelt als het rooskleuriger laten overkomen dan het is.
Is wuhan inmiddels al weer online?
Ik hoop het overigens echt en dat de lockdown voor andere landen ook helpt en we van dit klote virus afkomen.
Elke dag?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:20 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat hebben ze al lang opgegeven volgens mij.
Dan nog zouden ze zorgmedewerkers moeten testen om te voorkomen dat ze zieke patiënten besmetten.
Dat denk/hoop ik ook wel, en dan vooral maar hopen dat de schade tegen die tijd nog een beetje te overzien is.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:23 schreef TheVulture het volgende:
Misschien naïef maar ik denk wel dat we er door deze "lockdowns" in ons land en andere landen over ruim 2,5 week een stuk beter voor staan en het ergste hopelijk al achter de rug hebben....
Ik vind het zo raar dat er nergens te vinden of horen is of er al extra tests onderweg zijn naar NL. Waarom doet men daar zo vaag/stil over?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Klopt
En dat laatste willen en vooral kunnen ze helemaal niet, want niet meer haalbaar.
Welnee, gefaseerd laten doormaken van het virus is meest realistische en dat ligt gevoelig maar is gewoon feit.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar 'ze' willen toch nog steeds indammen volgens de persconferentie? Dit zou dan niet helemaal daarbij passen voor mijn gevoel.
En dan hoop ik dat ze slim genoeg zijn om niet alles weer te snel "op te starten".quote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:23 schreef TheVulture het volgende:
Misschien naïef maar ik denk wel dat we er door deze "lockdowns" in ons land en andere landen over ruim 2,5 week een stuk beter voor staan en het ergste hopelijk al achter de rug hebben....
De man uit Goirle overleed in Tweesteden te Tilburg.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:13 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Zie de op
En hier de aantallen https://www.worldometers.info/coronavirus/
Nee, wel blij klachten.quote:
Geen prioriteit denk ik, want verspreiding is toch niet meer tegen te houden.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het zo raar dat er nergens te vinden of horen is of er al extra tests onderweg zijn naar NL. Waarom doet men daar zo vaag/stil over?
Dat ze dat niet willen of kunnen beantwoorden is eigenlijk toch je antwoordt?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het zo raar dat er nergens te vinden of horen is of er al extra tests onderweg zijn naar NL. Waarom doet men daar zo vaag/stil over?
Geen lastige vragen stellen jongen!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, ben alleen bang dat alsnog heel veel mensen zich er niet aan houden en gewoon lekker blijven proesten in winkels enzo want achhh griepje en ik ben zelf jong en wat maakt het uit. Dat soort dingen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:23 schreef TheVulture het volgende:
Geen verstand, maar lijkt mij een goed plan, tot de hysterie weg is.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:25 schreef Strani het volgende:
Zitten hier ook mensen die verstand hebben van economie? Want ik me namelijk afvraag: Zou het gezien de unieke omstandigheden niet beter zijn als de beurzen ook voorlopig worden stilgelegd?
Niet als je wilt dat ze ondanks klachten wel doorwerken.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:25 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nee, wel blij klachten.
Ze vragen personeel om te komen werke als ze klachten hebben. Dit is heel begrijpelijk, maar dan moet je je personeel met klachten wel testen.
Ja precies.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:26 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Geen verstand, maar lijkt mij een goed plan, tot de hysterie weg is.
Dit jaquote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:26 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat ze dat niet willen of kunnen beantwoorden is eigenlijk toch je antwoordt?
Maar je kunt negatief testen, en vervolgens het virus alsnog oplopen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:25 schreef Kyran het volgende:
Nee, wel blij klachten.
Ze vragen personeel om te komen werke als ze klachten hebben. Dit is heel begrijpelijk, maar dan moet je je personeel met klachten wel testen.
Ja, maar waarom is er kennelijk niet één Kamerlid dat gewoon een duidelijk antwoord daarop eist van Bruins? En als dat antwoord nee is, waarom niet en wanneer bestel je nu alsnog etc.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:26 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat ze dat niet willen of kunnen beantwoorden is eigenlijk toch je antwoordt?
Ik had gewoon een collega vandaag die met een (lichte) hoest aan het werk was. Arrogantie ten top.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, ben alleen bang dat alsnog heel veel mensen zich er niet aan houden en gewoon lekker blijven proesten in winkels enzo want achhh griepje en ik ben zelf jong en wat maakt het uit. Dat soort dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |