Ik snap dit ook echt niet. Daar hebben ze 2 miljoen tests en komen er meer aan en hier is het na een week al beknibbelen. Wat een armoe.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:06 schreef Doublepain het volgende:
In Zuid-Korea hebben ze test drive ins en hier kunnen we niet eens medewerkers testen van en ziekenhuis
Ze hebben in de USA wel drive throughs maar geen testcapaciteit...quote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:07 schreef aTypisch het volgende:
[..]
toch gek dat ze dat in amerika nog niet hebben he
daar hebben ze dat uitgevonden
Dus 10 doden of zo?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:02 schreef Momo het volgende:
twitter:steeph twitterde op donderdag 12-03-2020 om 23:59:54Niet in het nieuws, het drama in San Marino. 1 op de duizend mensen is daar al aan het virus overleden. Enorme impact op de kleine stadstaat. https://t.co/Ao9Wuzf3Tk reageer retweet
Ja mc donalds drive throughsquote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:08 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ze hebben in de USA wel drive throughs maar geen testcapaciteit...
Ben benieuwd. Heb maar even tegen mn baas gezegd op bijbaantje dat ze in belgie wel al alle horeca hebben gesloten en dat hij er maar vanuit moet gaan qua inkopen en dergelijke dat het hier ook zal gebeuren.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Bij een totale lockdown groot.
Dat zou dan in Brabant al voor de 20e kunnen zijn als het zo blijft doorverdubbelen.
Daar is an sich toch niks mis mee?quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:58 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nee.
Koorts + luchtwegklachten/hoesten > thuisblijven, negatief test nodig voordat je weer mag werken
Verkoudheid + lichte luchtwegklachten zonder koorts > je mag werken, maar je wordt wel getest
Luchtwegklachten + algehele malaise zonder koorts > thuisblijven, negatief test nodig voordat je weer mag werken
twitter:F1 twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 00:08:16Formula 1 and the FIA, with the full support of the Australian Grand Prix Corporation (AGPC), have taken the decision that all Formula 1 activity for the Australian Grand Prix is cancelled https://t.co/rHbc7hlNvH reageer retweet
Kind, ik begrijp het, ik denk dat heel veel mensen zich, rationeel of niet, angstig voelen. Probeer afleiding te zoeken, boekje lezen, serietje kijken, met lieve mensen praten over suffe dingen. Mijn opa zei altijd ‘een mens lijdt nog het meest onder het vrezen dat hij vreest en nimmer komen zal’. Hou je taai!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:06 schreef Elan het volgende:
Kan niet slapen ben helemaal paniekerig vraag me af of ik ook besmet ben en dood ga of iemand om me heen pfff
Maar niet elke patiënt in het ziekenhuis komt daar vanwege corona maar kan wel een slecht immuunsysteem hebben. Of het personeel (met milde klachten en wel drager) dan minder besmettelijk is dan geïsoleerde corona patiënten is nog maar de vraag toch?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:06 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
omdat de patiënten die in het ziekenhuis komen er vaak slecht aan toe zijn en het personeel geen of milde klachten heeft
Nouja je kan ook niet anders. Als hee lde sportwereld er mee stopt zou je echt een flaterfiguur slaan als je doorgaat.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:09 schreef Strani het volgende:
Ah, push van Nu.nl nu dat de GP is afgelast.
Succes met het terugsturen van het publiek.
Nee zeker niet, maar ze hadden het véél eerder moeten afgelasten, niet pas als het publiek letterlijk al in de rij staat.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nouja je kan ook niet anders. Als hee lde sportwereld er mee stopt zou je echt een flaterfiguur slaan als je doorgaat.
Goed praten? Vind er niks goeds aan. Kan wel de directeur begrijpen dat er gewoon geen beginnen aan is in Brabant.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:05 schreef Kyran het volgende:
[..]
Zorgmedewerkers moeten blijven werken met klachten, zolang ze geen koorts hebben. Niet iedereen die besmet is heeft koorts. Je kan dus straks zorgmedewerkers hebben die besmet zijn, het niet doorhebben (want geen koorts), niet getest worden (want zorgmedewerker) en mogelijk tientallen patiënten besmetten.
Ik snap de drang om alles goed te praten niet zo. Het is gewoon volkomen belachelijk om zorgmedewerkers niet te testen.
Nee, maar dit is dus beleid van het ziekenhuis waar ik werk, prima beleid. Mijn klacht was over de ziekenhuizen in Brabant.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar is an sich toch niks mis mee?
Valt nog mee dat ze geheel tegen FIA traditie in niet pas na de race tot een beslissing waren gekomen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee zeker niet, maar ze hadden het véél eerder moeten afgelasten, niet pas als het publiek letterlijk al in de rij staat.
Haha inderdaadquote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Valt nog mee dat ze geheel tegen FIA traditie in niet pas na de race tot een beslissing waren gekomen.
En een paar uur geleden zeiden ze nog dat het wel door zou gaanquote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:09 schreef LTVDK het volgende:
Duurde even, maar ook de F1 GP van Australië gaat niet door:twitter:F1 twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 00:08:16Formula 1 and the FIA, with the full support of the Australian Grand Prix Corporation (AGPC), have taken the decision that all Formula 1 activity for the Australian Grand Prix is cancelled https://t.co/rHbc7hlNvH reageer retweet
Ik denk dat ze zaterdag en zondag sowieso dichtgaan. Maandag is nog even afwachten.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:13 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Wanneer denken jullie dat de scholen alsnog dicht gaan?
Is toch een kwestie van dagen? Je ontkomt er niet aan.
Het lijkt of er gekozen is voor een salamitactiek mbt het doorvoeren van de maatregelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |