Maar wel goed gaar.quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:46 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ik voel een Fok Macaronimeet aankomen.
Maar ik heb ook niet het idee dat er ook maar IETS gebeurt om dit om te keren. Ik bedoel: ze worden er niet op aangesproken, er wordt niet over gepraat, niks.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Misschien op een bepaalde manier vergelijkbaar met zwarte piet. Dan veranderen je niet zo maar.
Oh ik vind gnocchi wel lekkerquote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik breng Gnocchi in![]()
(Dat heb ik nog op voorraad maar vinden we hier allemaal niet zo lekker)
Gnocchi is ook deels van aardappel gemaaktquote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:50 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh dat is die pasta waarvan ik eerst dacht dat het aardappel was. Nee die is niet zo heel lekker.
Nee doe mij maar het liefst "gewoon" spaghetti of van die wokkels achtige gevallen.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:50 schreef Momo het volgende:
Vleermuizensoep wordt ook gewoon in restaurants geserveerd in Wuhan en omgeving.BrrrrrrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Lijkt wel een enge toverdrank uit Harry Potter ofzoOp dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Oh echt? Dat wist ik dan weer niet. Is het toch niet vreemd dat ik afgelopen zomer in Kroatië dus dacht dat ik aardappel kreeg.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gnocchi is ook deels van aardappel gemaakt
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:50 schreef Momo het volgende:
Vleermuizensoep wordt ook gewoon in restaurants geserveerd in Wuhan en omgeving.OH JEZUS CHARISTASSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Ik denk sowieso dat China eerst ook bezig was waar Nederland nu mee bezig is: zorgen dat Corona vermindert / stopt. En daarna kunnen ze eens naar dat probleem kijken.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:53 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Maar ik heb ook niet het idee dat er ook maar IETS gebeurt om dit om te keren.
China moet zich toch ook achter de oren krabben?
Neequote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh echt? Dat wist ik dan weer niet. Is het toch niet vreemd dat ik afgelopen zomer in Kroatië dus dacht dat ik aardappel kreeg.
Ik wil comfortfood.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Sowieso een prep-meet voor wanneer al deze ellende voorbij is (en er überhaupt nog prepvoedsel over is)
Ja. Maar je verwacht dan dat dit na SARS al was gebeurdquote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:55 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik denk sowieso dat China eerst ook bezig was waar Nederland nu mee bezig is: zorgen dat Corona vermindert / stopt. En daarna kunnen ze eens naar dat probleem kijken.
Corona is eigenlijk ook een SARS variantquote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:57 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja. Maar je verwacht dan dat dit na SARS al was gebeurd
Allemaal naar Aoibhin!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:58 schreef Aoibhin het volgende:
Ik bedenk me ineens dat ik nog twee zakken Old Amsterdam kaasbitterballen in mijn vriezer heb liggen![]()
Ja, maar waarom verandert er daar niks/wordt China er niet op aangesproken? Daarover maak ik me nog de meeste zorgen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Corona is eigenlijk ook een SARS variant
Maar als ze daar massaal alle vleermuizen gaan lopen uitroeien zullen het ook voornamelijk westerse dierenwelzijnsorganisaties zijn die daar flink op los zullen gaan. Ik denk niet dat China het in westerse ogen wat dit betreft ooit goed zal kunnen doen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:53 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Maar ik heb ook niet het idee dat er ook maar IETS gebeurt om dit om te keren. Ik bedoel: ze worden er niet op aangesproken, er wordt niet over gepraat, niks.
China moet zich toch ook achter de oren krabben?
Ruilen voor de gnocchiquote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:58 schreef Aoibhin het volgende:
Ik bedenk me ineens dat ik nog twee zakken Old Amsterdam kaasbitterballen in mijn vriezer heb liggen![]()
Inderdaad. Elk ander nieuws van dit moment wordt volledig ondergesneeuwd door Corona ne wellicht zijn in China wel gewoon grote gesprekken al aan de gang.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:00 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja, maar waarom verandert er daar niks/wordt China er niet op aangesproken? Daarover maak ik me nog de meeste zorgen.
Maar misschien gebeurt dat wel en horen we er niks over?
Er zijn na SARS ook regels ingesteld over civetkatten, want daar kregen we het van.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:57 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja. Maar je verwacht dan dat dit na SARS al was gebeurd
Dat gebeurt ook, is hier ook gewoon flink in het nieuws geweest toen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:00 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja, maar waarom verandert er daar niks/wordt China er niet op aangesproken? Daarover maak ik me nog de meeste zorgen.
Maar misschien gebeurt dat wel en horen we er niks over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |