abonnementen ibood.com bol.com
pi_191997824
Goedemorgen, nou mijn visite zal het de komende tijd wel af laten weten want ja ik behoor bij die doelgroep waar je zo min mogelijk bij op bezoek moet gaan.
Gelukkig kan ik heel goed alleen zijn, en om eerlijk te zijn vindt ik dat ook heerlijk, dus mij hoor je niet klagen.
En het is nog niet verboden om naar buiten te gaan, dus ik ga samen met mijn hondje fijne lange boswandelingen maken!
Er is in huis ook nog genoeg te klussen, garen genoeg om weer een haakproject op te starten, heel veel boeken die ik nog moet lezen, hond en katten die ik aandacht moet geven, kortom ik ga gewoon verder...euhh zoals ik altijd doe?

[ Bericht 4% gewijzigd door summer52 op 13-03-2020 07:38:18 ]
pi_191997828
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 00:49 schreef Hamlapjes het volgende:

[..]

Pfoe, dan gooi je het lang toch aardig dicht, hoor, lang niet iedereen kan langere afstanden met de auto reizen, natuurlijk. Misschien wel striktere beperkingen op aantal mensen wat tegelijk kan reizen, al is dat wat lastiger te implementeren.
Dat is inderdaad geen optie. Of er moet echt eens heel actief met carpoolen worden gedaan.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel hl snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 13 maart 2020 @ 08:09:45 #53
115121 Arizona
#neverforget
pi_191998179
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 07:26 schreef Redefine het volgende:
Goedemorgen :W Vanochtend heeft mijn afdeling een meeting over hoor wij zelf het gaan aanpakken met thuiswerken etc. Zal waarschijnlijk een stuk sterker zijn dan de bedrijfsbrede aanpak.
Ik werk dus thuis vandaag, doe ik normaal niet op vrijdag. Voelt raar :D. Ben benieuwd of en hoe er bij ons concreet invulling gegeven gaat worden aan een roulatieschema om toch het kantoor open te houden. Maar daar zal volgende week wel meer duidelijkheid over komen.
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 07:33 schreef summer52 het volgende:
Goedemorgen, nou mijn visite zal het de komende tijd wel af laten weten want ja ik behoor bij die doelgroep waar je zo min mogelijk bij op bezoek moet gaan.
Gelukkig kan ik heel goed alleen zijn, en om eerlijk te zijn vindt ik dat ook heerlijk, dus mij hoor je niet klagen.
En het is nog niet verboden om naar buiten te gaan, dus ik ga samen met mijn hondje fijne lange boswandelingen maken!
Er is in huis ook nog genoeg te klussen, garen genoeg om weer een haakproject op te starten, heel veel boeken die ik nog moet lezen, hond en katten die ik aandacht moet geven, kortom ik ga gewoon verder...euhh zoals ik altijd doe?
En wij zijn je digitale visite *O*
Twente O+
The sun always shines on TV
pi_191998195
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 08:09 schreef Arizona het volgende:

[..]

Ik werk dus thuis vandaag, doe ik normaal niet op vrijdag. Voelt raar :D. Ben benieuwd of en hoe er bij ons concreet invulling gegeven gaat worden aan een roulatieschema om toch het kantoor open te houden. Maar daar zal volgende week wel meer duidelijkheid over komen.
[..]

*O* *O* *O*
  vrijdag 13 maart 2020 @ 08:17:30 #55
38065 TheFreshPrince
oh no you didn't
pi_191998267
Formule 1 is ook uitgesteld tot 7 juni ofzo... dus goed moment om een oud seizoen te gaan kijken :B
  vrijdag 13 maart 2020 @ 08:17:58 #56
38065 TheFreshPrince
oh no you didn't
pi_191998274
quote:
Gelukkig gaat de SC niet dicht ;) :)
  vrijdag 13 maart 2020 @ 08:21:08 #57
357663 Aoibhin
Salvadorable
pi_191998315
Op een ander forum wordt er geklaagd dat ik filmpjes met Autoplay post die dan voor die persoon automatisch gaan afspelen en dat dit heel irritant is en hij daarom het topic niet meer normaal kan volgen.

Iemand enig idee wat ik daar aan kan doen? Op Youtube heb ik Autoplay namelijk standaard uit staan? :?

Dus als ik bijv. dit post:

dat de boel dan standaard afspeelt, zonder dat je er op hoeft te klikken.

Overigens heeft niet iedereen op dat forum er last van bij mij filmpjes, dus dat maakt het ook extra vreemd.
Op maandag 13 mei 2019 16:16 schreef Guanabana het volgende:
Vind het een rustgevend iets dat je er altijd van op aan kan dat Aoibhin hier is. :P
pi_191998324
quote:
quote:

[..]

Heerlijk die positiviteit *O* !!
  vrijdag 13 maart 2020 @ 08:23:28 #59
115121 Arizona
#neverforget
pi_191998339
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 08:21 schreef Aoibhin het volgende:
Op een ander forum wordt er geklaagd dat ik filmpjes met Autoplay post die dan voor die persoon automatisch gaan afspelen en dat dit heel irritant is en hij daarom het topic niet meer normaal kan volgen.

Iemand enig idee wat ik daar aan kan doen? Op Youtube heb ik Autoplay namelijk standaard uit staan? :?

Overigens heeft niet iedereen op dat forum er last van bij mij filmpjes, dus dat maakt het ook extra vreemd.
Dit speelt bij mij niet automatisch af.
Twente O+
pi_191998377
quote:

[..]

Ja het is even gek he! Kun je wel gewoon alles doen thuis?
Ik had altijd veel thuisstudie dus thuiswerken voor stage voelt een beetje hetzelfde :P .

Ik vind het wel gezellig om lekker bij de kat te mogen blijven en in m'n pyjama te werken :D
  vrijdag 13 maart 2020 @ 08:25:37 #61
38065 TheFreshPrince
oh no you didn't
pi_191998382
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 08:21 schreef Aoibhin het volgende:

Speelt bij mij niet automatisch af :P
  vrijdag 13 maart 2020 @ 08:28:23 #62
115121 Arizona
#neverforget
pi_191998418
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 08:25 schreef MMF93 het volgende:

[..]

Ja het is even gek he! Kun je wel gewoon alles doen thuis?
Ik had altijd veel thuisstudie dus thuiswerken voor stage voelt een beetje hetzelfde :P .

Ik vind het wel gezellig om lekker bij de kat te mogen blijven en in m'n pyjama te werken :D
Ja hoor, ik heb alleen geen drie beeldschermen thuis ;)
Ik vind het ook wel gezellig hoor, zo bij de kat en met mijn pantoffels aan :D
En dochter is dus ook thuis met haar verkoudheid :') School moest lachen toen ik belde. Zal wel de zoveelste zijn geweest :D
Twente O+
  vrijdag 13 maart 2020 @ 08:29:21 #63
38065 TheFreshPrince
oh no you didn't
pi_191998428
Het is net of je in een "disaster movie" zit, alles komt aan bod... lockdowns, hamsteren, presidenten die het weglachen (en dan zelf vermoedelijk ziek worden, zo gaat dat in rampenfilms)...
  vrijdag 13 maart 2020 @ 08:30:56 #64
115121 Arizona
#neverforget
pi_191998445
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 08:29 schreef TheFreshPrince het volgende:
Het is net of je in een "disaster movie" zit, alles komt aan bod... lockdowns, hamsteren, presidenten die het weglachen (en dan zelf vermoedelijk ziek worden, zo gaat dat in rampenfilms)...
Zeiden wij gisteren ook al, het is net een slechte film. Alleen zijn slechte films na een uurtje of 2 wel afgelopen en dit gaat nog wel wat langer duren ;(
Twente O+
  vrijdag 13 maart 2020 @ 08:31:27 #65
2681 Dave
Aardig op drave
pi_191998447
Morning!
:o)
  vrijdag 13 maart 2020 @ 08:33:38 #66
2681 Dave
Aardig op drave
pi_191998487
Zou Sietse &co al niet heel hard aan het bellen zijn met Ahoy/delegaties/hotels om n en ander te verplaatsen? Ik vind het angstvallig stil, behalve Aboutaleb’s “we beslissen begin april”.
:o)
pi_191998512
Ik vind het best vreemd dat ik niemand hoor over strengere regels voor China op etenswaren. Het komt toch door het eten van vleermuizen? Met Sars kwam het toch ook door eten daar?
Of snap ik iets niet?
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  vrijdag 13 maart 2020 @ 08:35:21 #68
357663 Aoibhin
Salvadorable
pi_191998518
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 08:23 schreef Arizona het volgende:

[..]

Dit speelt bij mij niet automatisch af.
Hij heeft het inmiddels zelf nu uitgelegd. Schijnt te zijn dat er soms in de Youtube link dan iets met autoplay staat en ik dat eerst weg moet halen voordat ik het plaats. Dus daar zal ik dan maar op letten de komende tijd. :P
Vind het een rustgevend iets dat je er altijd van op aan kan dat Aoibhin hier is. :P
  vrijdag 13 maart 2020 @ 08:36:35 #69
357663 Aoibhin
Salvadorable
pi_191998526
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 08:29 schreef TheFreshPrince het volgende:
Over een paar jaar hebben we een Corona film *O*
  vrijdag 13 maart 2020 @ 08:37:21 #70
357663 Aoibhin
Salvadorable
pi_191998531
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 08:33 schreef Dave het volgende:
Zou Sietse &co al niet heel hard aan het bellen zijn met Ahoy/delegaties/hotels om n en ander te verplaatsen? Ik vind het angstvallig stil, behalve Aboutaleb’s “we beslissen begin april”.
Je kunt er wel vanuit gaan dat het flink chaos is daar :{ Maar begrijpelijk natuurlijk dat ze tegenover iedereen hun mond houden tot er een concreet besluit is genomen.
pi_191998600
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 08:28 schreef Arizona het volgende:

[..]

Ja hoor, ik heb alleen geen drie beeldschermen thuis ;)
Ik vind het ook wel gezellig hoor, zo bij de kat en met mijn pantoffels aan :D
En dochter is dus ook thuis met haar verkoudheid :') School moest lachen toen ik belde. Zal wel de zoveelste zijn geweest :D
Haha nee ik ook niet, dan maar even met 1 doen ;) .

Dat klinkt ook gezellig! En toch gezellig ook om bij je dochter te blijven. Ja ik denk dat er echt veel halflege klassen zijn vandaag..

Ik loop dus stage bij de GGD en het is daar natuurlijk alle hens aan dek. Enige jammere is dat alle afspraken afgezegd worden omdat iedereen ingezet wordt voor corona-taken, dus mijn stage ligt nu een beetje stil :') . Gelukkig kan ik nog wat bezig met artikelen zoeken maar daarna houd het ook wel op _O- .
pi_191998610
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 08:37 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Je kunt er wel vanuit gaan dat het flink chaos is daar :{ Maar begrijpelijk natuurlijk dat ze tegenover iedereen hun mond houden tot er een concreet besluit is genomen.
Ja dat is best begrijpelijk inderdaad. Wel spannend hoor... EIC heb ik iig alvast uit m'n hoofd gezet -O-
  vrijdag 13 maart 2020 @ 08:53:24 #73
357663 Aoibhin
Salvadorable
pi_191998708
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 08:45 schreef MMF93 het volgende:

[..]

Ja dat is best begrijpelijk inderdaad. Wel spannend hoor... EIC heb ik iig alvast uit m'n hoofd gezet -O-
Ja EIC gaat dan denk ik sowieso niet meer door; daar hou ik echt zelf ook al rekening mee. Het valt wel net na 31 maart, maar de kans zit erin dat de huidige maatregelen worden verlengd. En als het dan tch door blijkt te gaan, is het alleen maar een fijne meevaller *O*

Vind het vooral van het Salvador concert heel jammer, wat nu sowieso gecanceld wordt. Wacht je jaren tot hij eens een keer naar Nederland komt... :{ Maar is niet anders.
  ESF Reporter vrijdag 13 maart 2020 @ 08:54:00 #74
87554 Cee
Welluk?
pi_191998716
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 08:33 schreef Dave het volgende:
Ik hoop het, ik hoop het echt.
Een verplaatsing naar volgend jaar ga ik echt gillend en juichend van blijdschap ontvangen.
Ik wil dit niet meer. Kut-situaties.
pi_191998732
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 08:45 schreef MMF93 het volgende:

[..]

Het zou nog kunnen dat als het ESF wordt uitgesteld, dit ook verlaat wordt. Op 16 mei hebben veel ESF-fans bijvoorbeeld een vrije avond dan :P
De Sahara is zonder meer erg droog.
abonnementen ibood.com bol.com
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')