abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192000063
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 10:01 schreef Aventura het volgende:

[..]

ik heb twee weken geleden al elke x als ik ging winkelen een doosje paracetamol of ibu meegenomen. Zo ook luiers en handzeep. Dat zit goed. Tevens leek me dat een aardige manier van preppen. Als in niet asociaal of tekorten veroorzakend.
En dan zien de buren ook niet dat je voorraad hebt i.v.m. zombie apocalyps. ^O^
pi_192000083
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 09:43 schreef Solotovski het volgende:
Chaos net in de Lidl. Nog nooit zulke rijen gezien :')
Het was hier volgens mij wel drukker dan gewone vrijdagochtenden, maar rijen waren er niet. Ook geen lege schappen te zien.
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
pi_192000084
Ja. De hel is losgebarsten in de winkels.

Allemaal van die doemdenkers. Stelletje idioten. Worden gelukkig wel stijl uitgelachen door het nuchtere volk dat zn gewone boodschapjes komt doen.
pi_192000101
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 09:47 schreef FYazz het volgende:
Onze buurjongen werkt in een supermarkt. Hij werkt al twee weken over i.v.m. de vele bestellingen/bezorgingen, voorraadbeheer wat niet bij te houden is voor sommige producten en de rommel in de winkel.

Overigens heeft hij hier geen problemen mee. Hij verdient zo een mooi extra zakcentje :)
Is dit in Brabant? Ik vraag me keihard af hoe het kan dat ik daar hier helemaal niets van merk.
pi_192000102
Instead of questioning authority, they question those that question authority.
pi_192000148
Hier ook vanmorgen in de appie ook drukte die alleen vergelijkbaar is met pre-kerst
pi_192000149
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 10:30 schreef Multatilu het volgende:

[..]

Is dit in Brabant? Ik vraag me keihard af hoe het kan dat ik daar hier helemaal niets van merk.
Zwolle is een ramp. Lachwekkende ramp.
  vrijdag 13 maart 2020 @ 10:33:54 #128
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_192000165
NOS bericht erover. Had ik niet verwacht eigenlijk.

https://nos.nl/liveblog/2(...)in-supermarkten.html

Heeft wel een versterkend effect lijkt me.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_192000189
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 10:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]

Zwolle is een ramp. Lachwekkende ramp.
Wat heeft dat met hamsteren in de supermarkten te maken??? 8-)

Ok, vreemd.
  vrijdag 13 maart 2020 @ 10:35:36 #130
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_192000200
Als appie nu een HAMSTEREEEEEEN campagne doet zijn ze echt baas :D

pi_192000224
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 10:30 schreef Multatilu het volgende:

[..]

Zuid-Holland.

Overigens merk ik er als klant ook niet veel van hoor. Misschien komen wij in supermarkten met goed en snel personeel :P

Ik had namelijk net mijn tante aan de tel en die woont in Den Haag en die dacht vanochtend normaal boodschappen te kunnen gaan doen en daar was het chaos.
En een vriend van ons had gister soortgelijke taferelen bij een Plus in Rotterdam.
pi_192000274
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 10:35 schreef Multatilu het volgende:

[..]

Wat heeft dat met hamsteren in de supermarkten te maken??? 8-)

Ok, vreemd.
Omdat ik er werk.
pi_192000288
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 10:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]

Omdat ik er werk.
je snapt de grap niet... sorry voor mijn slechte humor
pi_192000319
Kijk, dat hamsteren is natuurlijk vooralsnog niet nodig in een rijk land als de onze, maar het gebeurt wel. Als je naar Italië kijkt, dan moeten mensen daar uren in de rij staan en een meter afstand van elkaar houden en gedoseerd naar binnen. Mensen lopen panisch met sprays en doekjes de karretjes te ontsmetten, kijken kwaad als iemand kucht en lopen met grote bogen om elkaar heen.

Alleen al om die vreemde sfeer niet te hoeven meemaken staat mijn voorraadkastje lekker vol. Ik kan het wel een week of 2 uithouden zo en hoef ik alleen als het echt niet anders kan naar die supermarkt toe, mocht het hier ook zo idioot worden.
pi_192000378
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 10:40 schreef DupingDelight het volgende:
Kijk, dat hamsteren is natuurlijk vooralsnog niet nodig in een rijk land als de onze, maar het gebeurt wel. Als je naar Italië kijkt, dan moeten mensen daar uren in de rij staan en een meter afstand van elkaar houden en gedoseerd naar binnen. Mensen lopen panisch met sprays en doekjes de karretjes te ontsmetten, kijken kwaad als iemand kucht en lopen met grote bogen om elkaar heen.

Alleen al om die vreemde sfeer niet te hoeven meemaken staat mijn voorraadkastje lekker vol. Ik kan het wel een week of 2 uithouden zo en hoef ik alleen als het echt niet anders kan naar die supermarkt toe, mocht het hier ook zo idioot worden.
we zijn zo'n geweldig rijk land dat we niet genoeg bedden hebben voor een paar 100 corona-patienten.
  vrijdag 13 maart 2020 @ 10:44:23 #136
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_192000379
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 10:40 schreef DupingDelight het volgende:
Kijk, dat hamsteren is natuurlijk vooralsnog niet nodig in een rijk land als de onze, maar het gebeurt wel. Als je naar Italië kijkt, dan moeten mensen daar uren in de rij staan een meter afstand van elkaar houden en gedoseerd naar binnen. Mensen lopen panisch met sprays en doekjes de karretjes te ontsmetten, kijken kwaad als iemand kucht en lopen met grote bogen om elkaar heen.

Gaat wel gebeuren denk ik ja.

Ik verwacht de komende dagen dat de rust even terugkeert. Tot het volgende slecht nieuws moment. Dan komt er weer een kleine golf van paniek.
pi_192000423
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 10:44 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

we zijn zo'n geweldig rijk land dat we niet genoeg bedden hebben voor een paar 100 corona-patienten.
Dat heeft niks met rijkdom te maken, maar meer met prioriteiten stellen
pi_192000447
Volgens mn vriendin is het vandaag echt belachelijk druk in de supermarkt...terwijl er gisteren nog geen sprake was van extreme drukte.
pi_192000467
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 10:44 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Gaat wel gebeuren denk ik ja.

Ik verwacht de komende dagen dat de rust even terugkeert. Tot het volgende slecht nieuws moment. Dan komt er weer een kleine golf van paniek.
Precies, en dan kan een Rutte wel roepen dat het niet nodig is, maar als jij volgende week minimaal een meter afstand moet houden in de supermarkt, dan ga jij ook uren over je boodschapjes doen. Ik zou dus gewoon lekker hamsteren als je kunt.
  vrijdag 13 maart 2020 @ 10:50:46 #140
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_192000511
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 10:48 schreef DupingDelight het volgende:

[..]

Precies, en dan kan een Rutte wel roepen dat het niet nodig is, maar als jij volgende week minimaal een meter afstand moet houden in de supermarkt, dan ga jij ook uren over je boodschapjes doen. Ik zou dus gewoon lekker hamsteren als je kunt.
Ik verwacht ook dat als het idd erg gaat worden in Nederland (10.000+ cases), en overal krijg je dat soort taferelen, vakkenvullers en kassières massaal ontslag gaan nemen. Al dat gedoe is het dat hongerloontje niet waard. Ik zou iig niet voor een paar euro per uur in een winkel willen staan waar mensen direct naar je producten grijpen zodra je er het magazijn mee uitkomt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')