En dan zien de buren ook niet dat je voorraad hebt i.v.m. zombie apocalyps.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:01 schreef Aventura het volgende:
[..]
ik heb twee weken geleden al elke x als ik ging winkelen een doosje paracetamol of ibu meegenomen. Zo ook luiers en handzeep. Dat zit goed. Tevens leek me dat een aardige manier van preppen. Als in niet asociaal of tekorten veroorzakend.
Het was hier volgens mij wel drukker dan gewone vrijdagochtenden, maar rijen waren er niet. Ook geen lege schappen te zien.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:43 schreef Solotovski het volgende:
Chaos net in de Lidl. Nog nooit zulke rijen gezien
Is dit in Brabant? Ik vraag me keihard af hoe het kan dat ik daar hier helemaal niets van merk.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:47 schreef FYazz het volgende:
Onze buurjongen werkt in een supermarkt. Hij werkt al twee weken over i.v.m. de vele bestellingen/bezorgingen, voorraadbeheer wat niet bij te houden is voor sommige producten en de rommel in de winkel.
Overigens heeft hij hier geen problemen mee. Hij verdient zo een mooi extra zakcentje
Zwolle is een ramp. Lachwekkende ramp.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:30 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Is dit in Brabant? Ik vraag me keihard af hoe het kan dat ik daar hier helemaal niets van merk.
Wat heeft dat met hamsteren in de supermarkten te maken???quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zwolle is een ramp. Lachwekkende ramp.
Zuid-Holland.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:30 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Is dit in Brabant? Ik vraag me keihard af hoe het kan dat ik daar hier helemaal niets van merk.
Omdat ik er werk.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:35 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Wat heeft dat met hamsteren in de supermarkten te maken???![]()
Ok, vreemd.
je snapt de grap niet... sorry voor mijn slechte humorquote:
we zijn zo'n geweldig rijk land dat we niet genoeg bedden hebben voor een paar 100 corona-patienten.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:40 schreef DupingDelight het volgende:
Kijk, dat hamsteren is natuurlijk vooralsnog niet nodig in een rijk land als de onze, maar het gebeurt wel. Als je naar Italië kijkt, dan moeten mensen daar uren in de rij staan en een meter afstand van elkaar houden en gedoseerd naar binnen. Mensen lopen panisch met sprays en doekjes de karretjes te ontsmetten, kijken kwaad als iemand kucht en lopen met grote bogen om elkaar heen.
Alleen al om die vreemde sfeer niet te hoeven meemaken staat mijn voorraadkastje lekker vol. Ik kan het wel een week of 2 uithouden zo en hoef ik alleen als het echt niet anders kan naar die supermarkt toe, mocht het hier ook zo idioot worden.
Gaat wel gebeuren denk ik ja.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:40 schreef DupingDelight het volgende:
Kijk, dat hamsteren is natuurlijk vooralsnog niet nodig in een rijk land als de onze, maar het gebeurt wel. Als je naar Italië kijkt, dan moeten mensen daar uren in de rij staan een meter afstand van elkaar houden en gedoseerd naar binnen. Mensen lopen panisch met sprays en doekjes de karretjes te ontsmetten, kijken kwaad als iemand kucht en lopen met grote bogen om elkaar heen.
Alleen al om die vreemde sfeer niet te hoeven meemaken staat mijn voorraadkastje lekker vol. Ik kan het wel een week of 2 uithouden zo en hoef ik alleen als het echt niet anders kan naar die supermarkt toe, mocht het hier ook zo idioot worden.
Dat heeft niks met rijkdom te maken, maar meer met prioriteiten stellenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:44 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
we zijn zo'n geweldig rijk land dat we niet genoeg bedden hebben voor een paar 100 corona-patienten.
Precies, en dan kan een Rutte wel roepen dat het niet nodig is, maar als jij volgende week minimaal een meter afstand moet houden in de supermarkt, dan ga jij ook uren over je boodschapjes doen. Ik zou dus gewoon lekker hamsteren als je kunt.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:44 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Gaat wel gebeuren denk ik ja.
Ik verwacht de komende dagen dat de rust even terugkeert. Tot het volgende slecht nieuws moment. Dan komt er weer een kleine golf van paniek.
Ik verwacht ook dat als het idd erg gaat worden in Nederland (10.000+ cases), en overal krijg je dat soort taferelen, vakkenvullers en kassières massaal ontslag gaan nemen. Al dat gedoe is het dat hongerloontje niet waard. Ik zou iig niet voor een paar euro per uur in een winkel willen staan waar mensen direct naar je producten grijpen zodra je er het magazijn mee uitkomt.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:48 schreef DupingDelight het volgende:
[..]
Precies, en dan kan een Rutte wel roepen dat het niet nodig is, maar als jij volgende week minimaal een meter afstand moet houden in de supermarkt, dan ga jij ook uren over je boodschapjes doen. Ik zou dus gewoon lekker hamsteren als je kunt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |