abonnement Unibet Coolblue
pi_191999248
Logisch dat de schappen leeg zijn, supermarkten zijn er niet op voorbereid dat deze stumperds opeens massaal dingen gaan inslaan.
Er zijn geen leveringsproblemen er is voorraad zat maar als er op een dag ipv 3 rollen wc papier 30 rollen worden afgenomen, dan ja dan is dat vak leeg.

Ik denk dat deze mensen allemaal teveel films hebben gekeken.......
Druk aan het verbouwen!
pi_191999320
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 08:18 schreef slashdotter3 het volgende:
De grap is, ook al wordt een supermarkt leeggekocht, de volgende ochtend worden ze weer bevoorraad dus nieuwe ronde nieuwe kansen om je pleepapier, rijst, pasta etc te scoren.
En de supplychain doet het voorlopig nog gewoon.

Er is pas een probleem als boten niet meer varen, vrachtwagens niet meer rijden en fabrieken niet meer draaien. Zover zijn we nog lang niet.
Nee maar ik vraag me wel af hoe dat gaat als er veel mensen ziek zijn gecombineerd met een economische crisis.

Preppen is tot nu toe alleen nodig omdat andere mensen ook preppen 'voor het geval dat'. Het steekt elkaar aan.
pi_191999328
Ik was vanmorgen in een kleine supermarkt waar ik altijd de boodschappen voor het weekend haal.
Nog nooit zo druk gezien. Een mevrouw had een kar vol grootverpakkingen vlees. Al het bruine brood was al weg. Heel bizar eigenlijk.

Gelukkig wel gewoon alles op mijn boodschappenlijstje kunnen halen.
pi_191999344
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 08:47 schreef zipcon het volgende:
In België is het helemaal losgeslagen, itt preppers is het hamsteren zonder plan en dan zie je soms duidelijk nutteloze aankopen:
kookies_habiba twitterde op donderdag 12-03-2020 om 23:13:56 PTDRRRRR LE COLRUYT EST HORS STOCK JSUIS KOOOOOO https://t.co/Fp5mLQWSNl reageer retweet
Wat ga je doen met zoveel olie? Dat krijg je toch niet op.
[ afbeelding ]
En een kar vol toiletpapier maar geen voedsel, ook 4 dozen melk per 12 goed voor maanden drinkplezier.
[ afbeelding ]
En hier zijn de nutteloze calorieën, Cheetos als noodrantsoen.
[ afbeelding ]
Mensen zijn echt dom. Ga je preppen, doe het dan niet zo. :')
pi_191999354
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 09:18 schreef Aventura het volgende:
Ik ben al drie dagen gedwongen om om 8 uur bij het broodschap te staan. Ben ik later dan is het meeste brood weg. Gevolg, net drie broden meegenomen. Zo hou ik zelf de schaarste ook in stand. Misschien moeten ze een limiet zetten op bepaalde artikelen.
Of je gaat gewoon even naar je lokale bakker toe.

Langs de weg waar ik werk zitten drie bakkerijen en ik heb vanochtend even voor 9 uur bij geen van die drie bakkerijen een rij voor de deur zien staan.
pi_191999365
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 09:18 schreef Aventura het volgende:
Ik ben al drie dagen gedwongen om om 8 uur bij het broodschap te staan. Ben ik later dan is het meeste brood weg. Gevolg, net drie broden meegenomen. Zo hou ik zelf de schaarste ook in stand. Misschien moeten ze een limiet zetten op bepaalde artikelen.
Hier geldt wel een limiet op paracetamol (2 per klant). Misschien inmiddels ook op andere artikelen.
pi_191999376
Chaos net in de Lidl. Nog nooit zulke rijen gezien :')
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  Moderator vrijdag 13 maart 2020 @ 09:44:12 #108
446930 crew  ESF1Gamer
pi_191999389
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 09:43 schreef Solotovski het volgende:
Chaos net in de Lidl. Nog nooit zulke rijen gezien :')
Daar is het altijd chaos
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  vrijdag 13 maart 2020 @ 09:44:20 #109
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_191999392
Ik ga zo meteen een kijkje nemen. Het is inderdaad een kwestie van met beleid preppen. Zelf heb ik wel handschoenen en maskers ingeslagen. Voor de rest is thuis wel alles redelijk op voorraad.
pi_191999396
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 09:33 schreef kevert het volgende:
Logisch dat de schappen leeg zijn, supermarkten zijn er niet op voorbereid dat deze stumperds opeens massaal dingen gaan inslaan.
Er zijn geen leveringsproblemen er is voorraad zat maar als er op een dag ipv 3 rollen wc papier 30 rollen worden afgenomen, dan ja dan is dat vak leeg.

Ik denk dat deze mensen allemaal teveel films hebben gekeken.......
Sociale media. Ze horen dat Ria wat extra dingen inslaat en nemen dat over. En zo gaat het als een lopend vuurtje...

Je ziet het ook op FOK. Hell, ik heb zelf ook extra ingeslagen maar geen extreme aantallen. Hele schappen leeghalen is gewoon asociaal en onnodig.

Het is even een korte paniekgolf denk ik. Daarna hebben alle paniekers voorraad en worden dingen weer normaal.
pi_191999449
Onze buurjongen werkt in een supermarkt. Hij werkt al twee weken over i.v.m. de vele bestellingen/bezorgingen, voorraadbeheer wat niet bij te houden is voor sommige producten en de rommel in de winkel.

Overigens heeft hij hier geen problemen mee. Hij verdient zo een mooi extra zakcentje :)
  vrijdag 13 maart 2020 @ 09:56:17 #112
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_191999574
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 09:33 schreef kevert het volgende:
Logisch dat de schappen leeg zijn, supermarkten zijn er niet op voorbereid dat deze stumperds opeens massaal dingen gaan inslaan.
Er zijn geen leveringsproblemen er is voorraad zat maar als er op een dag ipv 3 rollen wc papier 30 rollen worden afgenomen, dan ja dan is dat vak leeg.

Ik denk dat deze mensen allemaal teveel films hebben gekeken.......
De huidige gekte brengt me wel in de stemming om post apocalyptische films te bekijken... :)
pi_191999633
Ik heb net voor 1492 Euro aubergines gekocht.
Instead of questioning authority, they question those that question authority.
  vrijdag 13 maart 2020 @ 10:01:35 #114
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_191999659
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 09:42 schreef -Straw- het volgende:

[..]

Hier geldt wel een limiet op paracetamol (2 per klant). Misschien inmiddels ook op andere artikelen.
ik heb twee weken geleden al elke x als ik ging winkelen een doosje paracetamol of ibu meegenomen. Zo ook luiers en handzeep. Dat zit goed. Tevens leek me dat een aardige manier van preppen. Als in niet asociaal of tekorten veroorzakend.
  vrijdag 13 maart 2020 @ 10:02:43 #115
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_191999669
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 10:00 schreef DupingDelight het volgende:
Ik heb net voor 1492 Euro aubergines gekocht.
Je vriest ze in?
It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
  vrijdag 13 maart 2020 @ 10:03:03 #116
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_191999678
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 09:41 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]

Of je gaat gewoon even naar je lokale bakker toe.

Langs de weg waar ik werk zitten drie bakkerijen en ik heb vanochtend even voor 9 uur bij geen van die drie bakkerijen een rij voor de deur zien staan.
dat is een idee. Steun de kleine locals.
pi_191999685
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 10:01 schreef Aventura het volgende:

[..]

ik heb twee weken geleden al elke x als ik ging winkelen een doosje paracetamol of ibu meegenomen. Zo ook luiers en handzeep. Dat zit goed. Tevens leek me dat een aardige manier van preppen. Als in niet asociaal of tekorten veroorzakend.
En nu zit je eigenlijk op hoofdpijn te wachten want je moet toch een keer door die paracetamol heen natuurlijk?
Instead of questioning authority, they question those that question authority.
  vrijdag 13 maart 2020 @ 10:04:14 #118
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_191999699
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 10:03 schreef DupingDelight het volgende:

[..]

En nu zit je eigenlijk op hoofdpijn te wachten want je moet toch een keer door die paracetamol heen natuurlijk?
Ik heb helaas regelmatig hoofdpijn, ik gebruik redelijk vaak pijnstillers. Misgrijpen is voor mij echt niet grappig.
pi_191999706
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 10:04 schreef Aventura het volgende:

[..]

Ik heb helaas regelmatig hoofdpijn, ik gebruik redelijk vaak pijnstillers. Misgrijpen is voor mij echt niet grappig.
Ah ok. Nou gelukkig heb je een voorraadje.
Instead of questioning authority, they question those that question authority.
pi_191999714
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 10:01 schreef Aventura het volgende:

[..]

ik heb twee weken geleden al elke x als ik ging winkelen een doosje paracetamol of ibu meegenomen. Zo ook luiers en handzeep. Dat zit goed. Tevens leek me dat een aardige manier van preppen. Als in niet asociaal of tekorten veroorzakend.
Je weet dat dat koorts-onderdrukkend is he?

Edit: lees nu je hoofdpijn opmerking. Nvm.
"Pools are perfect for holding water"
pi_192000063
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 10:01 schreef Aventura het volgende:

[..]

ik heb twee weken geleden al elke x als ik ging winkelen een doosje paracetamol of ibu meegenomen. Zo ook luiers en handzeep. Dat zit goed. Tevens leek me dat een aardige manier van preppen. Als in niet asociaal of tekorten veroorzakend.
En dan zien de buren ook niet dat je voorraad hebt i.v.m. zombie apocalyps. ^O^
pi_192000083
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 09:43 schreef Solotovski het volgende:
Chaos net in de Lidl. Nog nooit zulke rijen gezien :')
Het was hier volgens mij wel drukker dan gewone vrijdagochtenden, maar rijen waren er niet. Ook geen lege schappen te zien.
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
pi_192000084
Ja. De hel is losgebarsten in de winkels.

Allemaal van die doemdenkers. Stelletje idioten. Worden gelukkig wel stijl uitgelachen door het nuchtere volk dat zn gewone boodschapjes komt doen.
pi_192000101
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 09:47 schreef FYazz het volgende:
Onze buurjongen werkt in een supermarkt. Hij werkt al twee weken over i.v.m. de vele bestellingen/bezorgingen, voorraadbeheer wat niet bij te houden is voor sommige producten en de rommel in de winkel.

Overigens heeft hij hier geen problemen mee. Hij verdient zo een mooi extra zakcentje :)
Is dit in Brabant? Ik vraag me keihard af hoe het kan dat ik daar hier helemaal niets van merk.
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
pi_192000102
Instead of questioning authority, they question those that question authority.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')