Dit idd.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:42 schreef Machielovic het volgende:
[..]
NOG niet nee, zullen we proberen te voorkomen
Nee joh, we zijn nog niet in die fase... Je hoort Markie Mark toch?quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:42 schreef Machielovic het volgende:
[..]
NOG niet nee, zullen we proberen te voorkomen
Ben ik nou gek ?quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:41 schreef Maver24 het volgende:
Dus morgen kunnen we verwachten dat we niet meer mensen uit risicogebieden gaan ontvangen? Zei rutte dat nou ?
quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee joh, we zijn nog niet in die fase... Je hoort Markie Mark toch?
Wat zei hij dan??quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ja. Rutte zou dat nooit doen, gok ik. Kost bedrijfsleven teveel geld.
Maar dat heeft hij dus wel. Prima antwoord van Rutte.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:47 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Als je dat van dat transport van passagiers en goederen niet binnen een uurtje kan uitzoeken deugt er iets niet aan je systemen.
Iets met vluchten uit risico landen verbieden, maar kan niet, want goederen, en sympathie, we gaan er naar kijken, er komt een update, we denken er over na, etc, etc, etc.quote:
Komt morgen wel. En zo niet morgen dan zo snel mogelijk.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:47 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Als je dat van dat transport van passagiers en goederen niet binnen een uurtje kan uitzoeken deugt er iets niet aan je systemen.
Tja, in hoeverre heeft de overheid het recht om zich te mengen in de bedrijfsvoering van een commercieel bedrijf?quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:48 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik kan niet wachten op de foto's op Twitter morgen van overvolle treinen.
Waarom is het besluit dan nog niet genomen dan? Daar wacht hij nu toch op.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:48 schreef DW457 het volgende:
[..]
Maar dat heeft hij dus wel. Prima antwoord van Rutte.
Is hij toch ook? Hij heeft het altijd over de BV Nederland.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:49 schreef ReplaR het volgende:
Rutte praat als een excel-manager van een multinational die alle fouten probeert recht te lullen.
Welk besluit?quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:49 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Waarom is het besluit dan nog niet genomen dan? Daar wacht hij nu toch op.
wel als het om de volksgezondheid gaat...quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tja, in hoeverre heeft de overheid het recht om zich te mengen in de bedrijfsvoering van een commercieel bedrijf?
Vond het hilarisch dat ze weer een dieren-spin aan wisten te gevenquote:Op donderdag 12 maart 2020 21:53 schreef DW457 het volgende:
Oh nee, die ene van PvdD staat weer bij de mic. Dat wordt huilen.
Dat zou een bijzonder goed politiek punt van hem zijn in deze tijden.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:54 schreef Hexagon het volgende:
Je zou zeggen dat Van der Staaij vind dat god wel bepaalt wie er mag blijven leven
Ja, naja, ergens snap ik hem ook wel. Hij heeft niet heel veel spreekruimte, want hij kán nu niet opeens iets anders gaan zeggen. Dan zou hij ook een enorme ellende en vertrouwensbreuken veroorzaken wat ook niet slim is.quote:
Is in A'dam niet erg, gewoon afsteken dat dorpquote:Op donderdag 12 maart 2020 21:56 schreef _I het volgende:
clusters in Amsterdam en Rotterdam.
Even tussen neus en lippen door..
Nee, over treinen. Wel bij de les blijven.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:55 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Het ging toch over inkomend vliegverkeer.
En dan gezicht aanrakenquote:Op donderdag 12 maart 2020 21:56 schreef Vlinder het volgende:
Ze zitten trouwens ook allemaal aan diezelfde interuptieknopjes. Wanneer zijn die voor het laatst schoon gemaakt?
Ja, ehm, leuk, maar ik kan het bijna zien uit mn raam.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is in A'dam niet erg, gewoon afsteken dat dorp
Ja en? Woon je vanaf dat moment aan zee... Wordt je huis meteen veel meer waard.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:58 schreef _I het volgende:
[..]
Ja, ehm, leuk, maar ik kan het bijna zien uit mn raam.
Gelul. Ik ga het niet terugspoelen, maar het ging echt over het vliegverkeer. Misschien loopt mijn stream achter.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:57 schreef DW457 het volgende:
[..]
Nee, over treinen. Wel bij de les blijven.
Wederom een goede reden om de scholen dicht te gooienquote:Op donderdag 12 maart 2020 21:58 schreef ReplaR het volgende:
Heeft Mark wel door hoe klein Nederland is?
Silver-lining-manquote:Op donderdag 12 maart 2020 21:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ja en? Woon je vanaf dat moment aan zee... Wordt je huis meteen veel meer waard.
Nee, je hebt gelijk, maar Rutte wil (en zal) hier geen besluit over nemen. BV Nederland krijgt dan z'n goederen niet binnen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:59 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Gelul. Ik ga het niet terugspoelen, maar het ging echt over het vliegverkeer. Misschien loopt mijn stream achter.
kloptquote:Op donderdag 12 maart 2020 21:59 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Gelul. Ik ga het niet terugspoelen, maar het ging echt over het vliegverkeer. Misschien loopt mijn stream achter.
was ook zeer kort, kon nog niet... Gelul maarja.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:01 schreef DW457 het volgende:
[..]
Tijdens het posten ging het (in ieder geval bij mij) over de NS en volle treinen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |