twitter:ChristineAhern twitterde op donderdag 12-03-2020 om 22:04:21Breaking- Chairman of the Aust GP Corp Paul Little tells me the Melb Grand Prix WILL be going ahead as planned over next three days @TheTodayShow reageer retweet
Wow, dit had ik echt niet meer verwachtquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:24 schreef 4-elements het volgende:
twitter:ChristineAhern twitterde op donderdag 12-03-2020 om 22:04:21Breaking- Chairman of the Aust GP Corp Paul Little tells me the Melb Grand Prix WILL be going ahead as planned over next three days @:TheTodayShow reageer retweet
Iedereen met een beetje common sense had dit juist verwacht.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:25 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Wow, dit had ik echt niet meer verwacht![]()
Zonder MClaren dus.
Dan zijn ze al te laat om het af te blazen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:25 schreef WEST het volgende:
ik zou maar opschieten als FIA/FOM zijnde... om 22:45 gaan de hekken open en komt het publiek.
Er zat veel druk op om het wel af te blazen. McLaren die zich teruggetrokken heeft. Petitie van omwonenden. Druk vanuit coureurs zoals Hamilton....quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iedereen met een beetje common sense had dit juist verwacht.
Jan en alleman staat dus al lekker op elkaar gepakt te wachten voor die poort. Dus zijn ze nu al te laat met afblazen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:25 schreef WEST het volgende:
ik zou maar opschieten als FIA/FOM zijnde... om 22:45 gaan de hekken open en komt het publiek.
En zonder mclarenquote:
Dit. Wat ik meldde was nog geen officiële bevestiging.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:27 schreef franklop het volgende:
Eerst maar eens een officieel bericht
Is al lang gecrasht.quote:
twitter:ChristineAhern twitterde op donderdag 12-03-2020 om 22:16:31I asked Paul Little is Melb GP going ahead he said “yes” he then put me onto his media advisor who told me GP proceeding as planned for next thre days, gates open 845am. I repeated it saying I am about to go to air with this info am I right. The reply “yes” @TheTodayShow reageer retweet
Hamilton is dan ook niet echt iemand die erg serieus te nemen is als iets niet geheel volgens plan verloopt.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:27 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Er zat veel druk op om het wel af te blazen. McLaren die zich teruggetrokken heeft. Petitie van omwonenden. Druk vanuit coureurs zoals Hamilton....
klopt, kan natuurlijk ook zijn om het race weekend door te laten zonder F1. Dus alleen de local races.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:26 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Dan zijn ze al te laat om het af te blazen.
Hoop 't.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:24 schreef 4-elements het volgende:
twitter:ChristineAhern twitterde op donderdag 12-03-2020 om 22:04:21Breaking- Chairman of the Aust GP Corp Paul Little tells me the Melb Grand Prix WILL be going ahead as planned over next three days @:TheTodayShow reageer retweet
Terugtrekken om een griepje gaat eigenlijk ook nergens over. Maar dat mag je niet zeggen hier.quote:
Van wie niet?quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:30 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Terugtrekken om een griepje gaat eigenlijk ook nergens over. Maar dat mag je niet zeggen hier.
twitter:ChrisMedlandF1 twitterde op donderdag 12-03-2020 om 22:30:54According to two sources, a vote of the teams overnight over whether to continue or not came out as 5-5. I'm so disappointed. #F1 #AusGP reageer retweet
Haha, hoesten.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:01 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Schandalig als er nu zo gebakkeleid zou worden om centen. Alsof het hele F1-wereldje die centen niet bij elkaar zou kunnen hoesten voor een afgelasting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |