Nee, zegt nog niets.quote:
Dat zou een enorme naai streek zijn en dan kreeg de FOM toch wel de dikke vinger vanaf 2021 van me.quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:55 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nee, zegt nog niets.
Na de scrutineering wordt de race mogelijk alsnog gecanceld. Dan moet de Australische organisatie betalen. Als het daarvoor gecanceld wordt niet.
Smerigquote:Op donderdag 12 maart 2020 20:55 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nee, zegt nog niets.
Na de scrutineering wordt de race mogelijk alsnog gecanceld. Dan moet de Australische organisatie betalen. Als het daarvoor gecanceld wordt niet.
Beter de samenvattingen of zoquote:Op donderdag 12 maart 2020 21:00 schreef motorbloempje het volgende:
Ik hoop maar nergens meer opga ik Drive to Survive nog wel een keer kijken ofzo
7 uur is nu in Australietwitter:joesaward twitterde op donderdag 12-03-2020 om 20:46:06@ChrisMedlandF1 There is a political meeting at 7.00 I'm told and that will probably be the official cancellation/postponement. I'm sure that is why the reporting has been odd because F1 has made its decision but it is down to the politicians to decide... reageer retweet
Het publiek is echt het probleem niet. De meeste bezoekers zijn toch al in de stad. Ter referentie, er wonen 5 miljoen mensen in Melbourne en voor dit weekend waren er 25 gevallen in heel Victoria. Er rijden meer mensen elke ochtend per tram de CBD in dan er nu de GP bezoeken, en waarschijnlijk dichter op elkaar gepakt.quote:
twitter:MattyWTF1 twitterde op donderdag 12-03-2020 om 16:33:26Rumour has it the F1 stewards are calling for coronavirus to be investigated after the race reageer retweet
twitter:DaanWmn twitterde op donderdag 12-03-2020 om 18:28:51@MattyWTF1 @wtf1official is the season over now?! https://t.co/P8Kk837Ssi reageer retweet
Gezond verstand in me zegt dat ze de race misschien beter maar kunnen cancellen maar voor gasten als jij die ff de halve wereld over reizen voor een GP hoop ik ontzettend dat het doorgaat. Wat een kutsituatie is dat.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:04 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Het publiek is echt het probleem niet. De meeste bezoekers zijn toch al in de stad. Ter referentie, er wonen 5 miljoen mensen in Melbourne en voor dit weekend waren er 25 gevallen in heel Victoria. Er rijden meer mensen elke ochtend per tram de CBD in dan er nu de GP bezoeken, en waarschijnlijk dichter op elkaar gepakt.
Ik loop straks toch wel richting het circuit en zien wel of er nog wat te beleven valt. Mijn eerste GP in 20 jaar, en er hing gisteren al een goede sfeer in de stad, we zullen zien wat het wordt.
Tja, de Melbourne dierentuin schijnt ook leuk te zijn 😂quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:19 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Gezond verstand in me zegt dat ze de race misschien beter maar kunnen cancellen maar voor gasten als jij die ff de halve wereld over reizen voor een GP hoop ik ontzettend dat het doorgaat. Wat een kutsituatie is dat.
Dat hadden ze wel aan kunnen zien komen natuurlijk en dan hadden ze al veel eerder moeten annuleren. Nu gewoon doorgaan, al dan niet met publiek.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:23 schreef WEST het volgende:
Beetje dubbel dit. Aan de ene kant iedereen is er dus gewoon door laten gaan dan. Aan de andere kant als je het niet af last maakt de fia/fom zich ook belachelijk.
binnen nu en 4,5 uur zullen we het weten.
Moblo, you are backquote:
Klopt, ze kunnen nu niet terug. Als ze nu de boel gaan af blazen dan maken ze zich compleet belachelijk.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:26 schreef flipsen het volgende:
[..]
Dat hadden ze wel aan kunnen zien komen natuurlijk en dan hadden ze al veel eerder moeten annuleren. Nu gewoon doorgaan, al dan niet met publiek.
Volgens mij ging dat alleen op als een team niet zou kunnen deelnemen omdat zij door reisbeperkingen het land van de GP niet in kunnen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:28 schreef Funzel het volgende:
Ik dacht dat ze niet door zouden gaan als niet alle teams zouden deelnemen
It's all about the money, money...quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:23 schreef WEST het volgende:
Beetje dubbel dit. Aan de ene kant iedereen is er dus gewoon door laten gaan dan. Aan de andere kant als je het niet af last maakt de fia/fom zich ook belachelijk.
binnen nu en 4,5 uur zullen we het weten.
quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:05 schreef hole1988 het volgende:
twitter:MattyWTF1 twitterde op donderdag 12-03-2020 om 16:33:26Rumour has it the F1 stewards are calling for coronavirus to be investigated after the race reageer retweet
Als er een of meerdere teams niet kon deelnemen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:28 schreef Funzel het volgende:
Ik dacht dat ze niet door zouden gaan als niet alle teams zouden deelnemen
twitter:adamcooperF1 twitterde op donderdag 12-03-2020 om 21:29:13It’s 0730 at Albert Park and it’s business as usual - the Minardi two-seater is going round... Fans allowed in 0845, team curfew 0900: https://t.co/nt4uUx1QaE reageer retweet
Misschien doen ze de twee vrije trainingen verrijden en daarna de boel afblazen?quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:30 schreef 4-elements het volgende:
twitter:adamcooperF1 twitterde op donderdag 12-03-2020 om 21:29:13It’s 0730 at Albert Park and it’s business as usual - the Minardi two-seater is going round... Fans allowed in 0845, team curfew 0900: https://t.co/nt4uUx1QaE reageer retweet
Als de vrije trainingen door gaan dan gaat de rest van het weekend ook gewoon door.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:32 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Misschien doen ze de twee vrije trainingen verrijden en daarna de boel afblazen?
twitter:ChrisMedlandF1 twitterde op donderdag 12-03-2020 om 21:30:56Friday at present going ahead as normal. Despite a confirmed case of coronavirus for a team member and a full paddock yesterday, and sources saying race will be off, FIA has "had no instructions to tell you otherwise" when asked if media should attend the track today #F1 reageer retweet
Alles of niks inderdaadquote:Op donderdag 12 maart 2020 21:33 schreef WEST het volgende:
[..]
Als de vrije trainingen door gaan dan gaat de rest van het weekend ook gewoon door.
De dood of de gladiolenquote:Op donderdag 12 maart 2020 21:33 schreef WEST het volgende:
[..]
Als de vrije trainingen door gaan dan gaat de rest van het weekend ook gewoon door.
twitter:
De fabrieken liggen toch niet stil? Romeo en Tauri zitten in Engeland volgens mij.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:46 schreef SiGNe het volgende:
Gaat nog wat worden nu Italië op slot zit.
Niet alleen een nadeel voor Ferrari, Alfa Romeo en Alpha Tauri maar ook voor Pirelli.. hoe komen de teams straks aan banden??
Tauri zit in Italie Faenza.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:51 schreef hole1988 het volgende:
[..]
De fabrieken liggen toch niet stil? Romeo en Tauri zitten in Engeland volgens mij.
En Sauber/Alfa Romeo in Hinwill Zwitserland.quote:
twitter:Nedlifenews twitterde op donderdag 12-03-2020 om 20:58:16@benjhunt this is why @fia is not making a statement, yet ... #f1 #AusGP
reageer retweet
Schandalig als er nu zo gebakkeleid zou worden om centen. Alsof het hele F1-wereldje die centen niet bij elkaar zou kunnen hoesten voor een afgelasting.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:58 schreef hole1988 het volgende:
twitter:Nedlifenews twitterde op donderdag 12-03-2020 om 20:58:16@:benjhunt this is why @:fia is not making a statement, yet ... #f1 #AusGP
[ link | afbeelding ] reageer retweet
Dit dus. Blaas je het nu af dan zijn al die contacten in de paddock en in de stad er toch. Doet een beetje denken aan al die controles na de aanslagen in Brussel. Voor de luchthaven controleren waardoor er hele rijen buiten de luchthaven stonden. Nee, dat lost iets op.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:34 schreef VacaLoca het volgende:
Zou doorgaan meer besmettingskans opleveren dan afblazen? Bedoel iedereen is daar nu dagenlang normaal gesproken. Kunnen in hun pak werken met helm zonder besmettingsgevaar..
Is dat echt beter dan allemaal nu voortijdig uit Australië reizen?
De hele F1 kermis gaat om geld. De rest is bijzaak. Dat is nu, dat is morgen en dat was 10 jaar geleden ook al en over 10 jaar nog.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:01 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Schandalig als er nu zo gebakkeleid zou worden om centen. Alsof het hele F1-wereldje die centen niet bij elkaar zou kunnen hoesten voor een afgelasting.
Die worden in Turkije geproduceerdquote:Op donderdag 12 maart 2020 21:46 schreef SiGNe het volgende:
Gaat nog wat worden nu Italië op slot zit.
Niet alleen een nadeel voor Ferrari, Alfa Romeo en Alpha Tauri maar ook voor Pirelli.. hoe komen de teams straks aan banden??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |