Nee, zegt nog niets.quote:
Dat zou een enorme naai streek zijn en dan kreeg de FOM toch wel de dikke vinger vanaf 2021 van me.quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:55 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nee, zegt nog niets.
Na de scrutineering wordt de race mogelijk alsnog gecanceld. Dan moet de Australische organisatie betalen. Als het daarvoor gecanceld wordt niet.
Smerigquote:Op donderdag 12 maart 2020 20:55 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nee, zegt nog niets.
Na de scrutineering wordt de race mogelijk alsnog gecanceld. Dan moet de Australische organisatie betalen. Als het daarvoor gecanceld wordt niet.
Beter de samenvattingen of zoquote:Op donderdag 12 maart 2020 21:00 schreef motorbloempje het volgende:
Ik hoop maar nergens meer opga ik Drive to Survive nog wel een keer kijken ofzo
7 uur is nu in Australietwitter:joesaward twitterde op donderdag 12-03-2020 om 20:46:06@ChrisMedlandF1 There is a political meeting at 7.00 I'm told and that will probably be the official cancellation/postponement. I'm sure that is why the reporting has been odd because F1 has made its decision but it is down to the politicians to decide... reageer retweet
Het publiek is echt het probleem niet. De meeste bezoekers zijn toch al in de stad. Ter referentie, er wonen 5 miljoen mensen in Melbourne en voor dit weekend waren er 25 gevallen in heel Victoria. Er rijden meer mensen elke ochtend per tram de CBD in dan er nu de GP bezoeken, en waarschijnlijk dichter op elkaar gepakt.quote:
twitter:MattyWTF1 twitterde op donderdag 12-03-2020 om 16:33:26Rumour has it the F1 stewards are calling for coronavirus to be investigated after the race reageer retweet
twitter:DaanWmn twitterde op donderdag 12-03-2020 om 18:28:51@MattyWTF1 @wtf1official is the season over now?! https://t.co/P8Kk837Ssi reageer retweet
Gezond verstand in me zegt dat ze de race misschien beter maar kunnen cancellen maar voor gasten als jij die ff de halve wereld over reizen voor een GP hoop ik ontzettend dat het doorgaat. Wat een kutsituatie is dat.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:04 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Het publiek is echt het probleem niet. De meeste bezoekers zijn toch al in de stad. Ter referentie, er wonen 5 miljoen mensen in Melbourne en voor dit weekend waren er 25 gevallen in heel Victoria. Er rijden meer mensen elke ochtend per tram de CBD in dan er nu de GP bezoeken, en waarschijnlijk dichter op elkaar gepakt.
Ik loop straks toch wel richting het circuit en zien wel of er nog wat te beleven valt. Mijn eerste GP in 20 jaar, en er hing gisteren al een goede sfeer in de stad, we zullen zien wat het wordt.
Tja, de Melbourne dierentuin schijnt ook leuk te zijn 😂quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:19 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Gezond verstand in me zegt dat ze de race misschien beter maar kunnen cancellen maar voor gasten als jij die ff de halve wereld over reizen voor een GP hoop ik ontzettend dat het doorgaat. Wat een kutsituatie is dat.
Dat hadden ze wel aan kunnen zien komen natuurlijk en dan hadden ze al veel eerder moeten annuleren. Nu gewoon doorgaan, al dan niet met publiek.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:23 schreef WEST het volgende:
Beetje dubbel dit. Aan de ene kant iedereen is er dus gewoon door laten gaan dan. Aan de andere kant als je het niet af last maakt de fia/fom zich ook belachelijk.
binnen nu en 4,5 uur zullen we het weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |