850 bezet met reguliere patiënten, werd net een keer in debat gezegd, dus niet al 850 besmette patiënten ofzo.quote:
De heer Wilders, tijdens het debat. Al meerdere malen genoemd door hemquote:
Nu heb je het over ziekenhuisbedden. En daarnet eten. Verwarrend zo.quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:15 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
er zijn niet eens genoeg ziekenhuisbedden in deze situatie, wie weet wat er de komende weken/maanden gaat gebeuren.
FOK doet ook al een tijdje moeilijk, binnenkort klapt het internet eruit.quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik kom de site ook helemaal niet op.
Deze site is niet bereikbaar
Het IP-adres van de server van bol.com kan niet worden gevonden.
Voer Verbindingsdiagnose uit.
Ik heb een zak rijst van 2,5kg gekocht en een paar pakjes saus. Dat is het enige. Makkelijk een week op teren. Als die blije Rutte zo hard roept dat het niet nodig is dan ga je toch twijfelen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wij deden even gewoon onze boodschappen, en ik voelde me na het lezen van alle hamsterverhalen bijna geneigd om toch maar veel van alles in te slaan. Toch maar niet gedaan. Overigens meer dan voldoende te verkrijgen bij ons (regio Alkmaar).
Welke IC-bedden en waar?quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:16 schreef MCH het volgende:
[..]
@:ggmm @:yvonne @:pharkus deze mod is dus volgens zijn eigen woorden af
En toch had je nog een pak rijst nodig.quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:04 schreef MPC60 het volgende:
Supermarkt hier had ik het laatste pak rijst om 16:30. Daar werd echt in paniek ingekocht door mensen volgens mij. Dezelfde mensen die mij al een maand uitlachen als ik zeg dat ik 2 maanden voor uit kan met mijn voorraad.
Wel een beetje standaard hier, zo rond dit tijdstip.quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:17 schreef Donna het volgende:
Ik was net bij de Jumbo hier. Woon in Friesland.
Normaal kan ik 's avonds altijd nog wel iets van brood halen. Er was nu helemaal geen brood meer, niet bij de verse bakkerij als voorverpakt en ook geen broodjes. Wel wat krentenbollen.
De afbakbroodjes waren ook bijna allemaal op, veel schappen leeg.
Eieren, bijna op.
Verse melk, bijna op.
Houdbare melk, schap helemaal leeg.
Rijst en pasta, bijna op.
Soep, schap leeg.
Wc papier, bijna op.
Paracetamol en Ibuprofen mocht je van elke soort 2 verpakkingen meenemen. Schappen bijna leeg.
Bloem en meel etc, schap bijna leeg.
Echt bizar zo druk het was en helemaal bij de drogisterij artikelen. Serieus IEDEREEN had een pak wc papier op de band liggen.
Sorry. Fok deed raar.quote:
Dat wordt helaas naar bedoelingen gokken lijkt me. Want tis niet de foto op zich maar waaróm je die postte.quote:
Qua vers brood zeker, dat is om 14:00 al bijna op.quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:19 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Wel een beetje standaard hier, zo rond dit tijdstip.
Ja, ik vrees dat de plotseling omslag bij Rutte c.s. (rustig blijven mensen en dan in 1 keer naar "alle hens aan dek") een averechts effect gaat krijgen. Bah.quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:17 schreef Donna het volgende:
Normaal kan ik 's avonds altijd nog wel iets van brood halen. Er was nu helemaal geen brood meer, niet bij de verse bakkerij als voorverpakt en ook geen broodjes. Wel wat krentenbollen.
Eieren, bijna op.
Verse melk, bijna op.
Soep, schap leeg.
Wc papier, bijna op.
Paracetamol en Ibuprofen mocht je van elke soort 2 verpakkingen meenemen. Schappen bijna leeg.
Echt bizar zo druk het was en helemaal bij de drogisterij artikelen. Serieus IEDEREEN had een pak wc papier op de band liggen.
Too good to go gaat failliet .....quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:17 schreef Donna het volgende:
Eieren, bijna op.
Verse melk, bijna op.
Soep, schap leeg.
Wc papier, bijna op.
Hier niet iig. Ik ga regelmatig op avond boodschappen doen rond 1900 uur. Mijn neefje was aan het werk die zei ook dat het sinds de persco vanmiddag ineens bizar druk werd.quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:19 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Wel een beetje standaard hier, zo rond dit tijdstip.
Vreselijk. Dit wil je toch koste wat kost voorkomen...quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:06 schreef kilon het volgende:
Ik krijg iedere keer koude rillingen van die berichten van Italiaanse verpleegkundigen, maar het moet herhaald blijven worden.
Dit is de toekomst van heel Europa in 1 tot 2 weken.
https://nos.nl/artikel/23(...)en-wie-doodgaat.html
Damn inderdaad.quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:19 schreef Discombobulate het volgende:
Filmpje is wel heel heftig zeg,
https://nos.nl/artikel/23(...)en-wie-doodgaat.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |