abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 17 maart 2020 @ 14:38:37 #101
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_192096153
UK could be in coronavirus lockdown for 18 MONTHS: Stark warnings from experts that 260,000 people could die in epidemic prompted Government to dramatically change battle plan after watching Italy's spiralling death toll

The Daily Fail is weer lekker bezig, bangmakerij? ..shame on you zoals al meerdere comments roepen.

This is why people are so terrified because there is constant negativity going around in news and social media.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 17 maart 2020 @ 14:57:50 #102
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_192096578
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 14:13 schreef illusions het volgende:

[..]

Maar gezonde mensen die het virus krijgen hebben geen ziekenhuisopname nodig.
Nou nee, zo simpel is dat niet. Ook die kunnen ziek genoeg worden om een ziekenhuis nodig te hebben, en als iedereen dan in 1 grote piek komt zijn daar de bedden en materialen niet voor.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 17 maart 2020 @ 15:14:29 #103
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_192096911
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 14:13 schreef illusions het volgende:

[..]

Maar gezonde mensen die het virus krijgen hebben geen ziekenhuisopname nodig.
Dit is het probleem van veel mensen. Waarom zouden gezonde mensen niet ziek kunnen worden? Verder negeer je dan compleet de berichtgeving.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  dinsdag 17 maart 2020 @ 15:15:41 #104
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_192096932
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 14:38 schreef controlaltdelete het volgende:
UK could be in coronavirus lockdown for 18 MONTHS: Stark warnings from experts that 260,000 people could die in epidemic prompted Government to dramatically change battle plan after watching Italy's spiralling death toll

The Daily Fail is weer lekker bezig, bangmakerij? ..shame on you zoals al meerdere comments roepen.

This is why people are so terrified because there is constant negativity going around in news and social media.
Ja het zijn vooral de fake news websites die dat doen. Misschien eens tijd om bronnen te checken.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_192097561
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 14:57 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Nou nee, zo simpel is dat niet. Ook die kunnen ziek genoeg worden om een ziekenhuis nodig te hebben, en als iedereen dan in 1 grote piek komt zijn daar de bedden en materialen niet voor.
Ok, zit wat in.

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 15:14 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Dit is het probleem van veel mensen. Waarom zouden gezonde mensen niet ziek kunnen worden? Verder negeer je dan compleet de berichtgeving.
Ziek wel, maar ziekenhuisopname?
  dinsdag 17 maart 2020 @ 15:56:26 #106
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_192097909
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 15:43 schreef illusions het volgende:

[..]

Ok, zit wat in.
[..]

Ziek wel, maar ziekenhuisopname?
Ook ziekenhuisopname ja. Laat ik het zo zeggen, de kans om aan covid-19 dood te gaan als je in de 10-39 jaar oud groep zit is grofweg even groot als voor griep als je de gehele populatie (dus ook de bejaarden) meeneemt.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_192098053
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 14:57 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Nou nee, zo simpel is dat niet. Ook die kunnen ziek genoeg worden om een ziekenhuis nodig te hebben, en als iedereen dan in 1 grote piek komt zijn daar de bedden en materialen niet voor.
Dat is toch ook hoe ze het meten qua "flatten the curve'' het aantal IC ziekenhuisbedden
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  dinsdag 17 maart 2020 @ 16:06:30 #108
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_192098136
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 16:03 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Dat is toch ook hoe ze het meten qua "flatten the curve'' het aantal IC ziekenhuisbedden
Klopt ja, capaciteit eigenlijk in brede zin. Bedden, zorgmedewerkers, consumables etc.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_192098381
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 16:03 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Dat is toch ook hoe ze het meten qua "flatten the curve'' het aantal IC ziekenhuisbedden
Inderdaad. Zelfde als wat ik zei, maar toen was de repliek:

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 11:37 schreef illusions het volgende:

[..]

Ja.

"Bron: CDC China"
:?

Goed dat het kwartje gevallen is in ieder geval.
pi_192100129
En, @theguyver is je mening al anders dan afgelopen dagen?
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  dinsdag 17 maart 2020 @ 18:03:58 #111
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_192100794
Corona België: Mondkapjes alleen voor migranten. Regering opgelicht door Turk

Vorige maand werden er mondkapjes besteld door de Belgische overheid voor migranten in het grote asielzoekerscentrum ‘Het klein kasteeltje’.

De staats-secretaris voor asiel en migratie en tevens minister van volksgezondheid Maggie de Block plaatste een order ter waarde van 30.000 euro aan mondkapjes voor de asielzoekers.

Vorige week bestelde de Belgische regering VIJF MILJOEN mondkapjes bij een Turks bedrijf in Turkije. Zondag hadden de kapjes op z’n laatst gearriveerd moeten zijn, maar de postbode kwam niet.

Maggie de Block (Open VLD) kwam naar buiten met de mededeling dat de kans dat de hygiëne-maskers ooit nog zullen aankomen zeer minimaal is: ‘Wij zijn opgelicht door Turkse fraudeurs.’


Ja Ja miljaardenondedju :o
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_192101240
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 15:56 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ook ziekenhuisopname ja. Laat ik het zo zeggen, de kans om aan covid-19 dood te gaan als je in de 10-39 jaar oud groep zit is grofweg even groot als voor griep als je de gehele populatie (dus ook de bejaarden) meeneemt.
Dus dan zou een quarantaine voor mensen van 10-39 jaar die niet in aanraking komen met mensen uit de risicogroep, in principe niet hoeven.
pi_192101264
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 16:17 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Inderdaad. Zelfde als wat ik zei, maar toen was de repliek:
[..]

:?

Goed dat het kwartje gevallen is in ieder geval.
Jij vroeg of ik de bronnen niet vertrouw. Nee, ik vertrouw de cijfers waar China mee uitkomt absoluut niet. Jammer dat je daar zo ongesteld van wordt.
pi_192101322
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 18:25 schreef illusions het volgende:

[..]

Jij vroeg of ik de bronnen niet vertrouw. Nee, ik vertrouw de cijfers waar China mee uitkomt absoluut niet. Jammer dat je daar zo ongesteld van wordt.
De belangrijkste bron van dat artikel was een eerdere versie van dit draaiboek: https://nvic.nl/sites/nvi(...)%201%20versie1.3.pdf

Verder boeit je een goede bron kennelijk niet zo erg, want later accepteer je het beginsel wel, zonder bron.
pi_192101364
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 18:27 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

De belangrijkste bron van dat artikel was dit draaiboek: https://nvic.nl/sites/nvi(...)%201%20versie1.3.pdf

Verder boeit je een goede bron kennelijk niet zo erg, want later accepteer je het beginsel wel, zonder bron.
Volgens mij lees je verkeerd, zowel mijn post als het artikel. Ik heb het namelijk over de ernst van de ziekte en of daar ziekenhuisopname voor nodig is, jouw artikel vermeldt heel duidelijk dat ze hun informatie wat dat betreft op de cijfers van CDC China baseren.
pi_192101711
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 18:30 schreef illusions het volgende:

[..]

Volgens mij lees je verkeerd, zowel mijn post als het artikel. Ik heb het namelijk over de ernst van de ziekte en of daar ziekenhuisopname voor nodig is, jouw artikel vermeldt heel duidelijk dat ze hun informatie wat dat betreft op de cijfers van CDC China baseren.
Het artikel opent met:

quote:
In het draaiboek voor de coronacrisis van de Nederlandse Vereniging voor Intensive Care (NVIC) staat een koele, maar akelige rekensom. Bij 12 duizend besmettingen, waarbij 1 op de 10 geïnfecteerden zorg in het ziekenhuiszorg nodig heeft, zijn de bedden op de intensive care (IC) op, zo legde voorzitter Diederik Gommers deze week uit.
Later wordt het cijfer aangehaald van 1 op de 20 positief getesten in China in kritieke toestand is met als bron de Chinese CDC inderdaad. Als je dat specifieke cijfer niet vertrouwt kun je natuurlijk op zoek naar hoe dat cijfer is in andere landen of daar om vragen, wat je niet deed. Ik zou eerder denken dat ze hun cijfers positiever weergeven dan de realiteit als ze al spelen met de cijfers, maar het staat je vrij om te vermoeden dat ze de boel negatiever wilden weergeven.

Het precieze cijfer boeit echter niet echt, want zelfs bij 1 op 40 zou je bijvoorbeeld nog steeds de piek moeten verlagen om te voorkomen dat het systeem overbelast wordt. Dan zou je het immers hebben over 2-voudige hoeveelheid zieken waarbij het overbelast wordt, wat alsnog een absurd laag aantal is als je kijkt naar de verwachting bij ongeremde groei van dit virus.

Als je bv. kijkt naar dit overzicht (https://www.worldometers.info/coronavirus/) zie je dat het aantal ernstige gevallen internationaal redelijk in lijn ligt, met bv. in Italië richting de 1 op 10 en in Nederland 1 op 40 bekende gevallen die in ernstige toestand zijn.

En zoals net ook opgemerkt boeide je een bron kennelijk niet zo erg aangezien je het principe wat ik aanhaalde wel degelijk bereid bent te accepteren zonder bron.

Dan nog wat: het komt tamelijk ongeloofwaardig over als je niet elders gelezen hebt over mensen die naar verhouding vaker dan de griep overlijden en in ziekenhuizen liggen door dit virus, dus vergeef me als ik wat sceptisch ben over hoe oprecht je in een discussie staat als je iets dergelijks vraagt.

[ Bericht 0% gewijzigd door SnertMetChoco op 17-03-2020 19:04:56 ]
  dinsdag 17 maart 2020 @ 18:58:14 #117
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_192102003
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 18:24 schreef illusions het volgende:

[..]

Dus dan zou een quarantaine voor mensen van 10-39 jaar die niet in aanraking komen met mensen uit de risicogroep, in principe niet hoeven.
Juist wel, als een percentage van die groep ook een ziekenhuisbed nodig gaat hebben.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_192102305
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 15:05 schreef schommelstoel het volgende:
En wat is het doel dan van deze fake corona outbreak?

@:Tingo
Social engineering, control, manipulation, a stock-market crash which may have been on the cards anyway ? I don't know. Maybe our pension funds will go tits up and it will be announced that we all have to work until we are 70 years-old and they can blame that on the dreaded corona virus. You're asking me to speculate and I'm not that interested in discussing/arguing about that with certain people here. People will believe what they want to believe and I don't really care much about that anymore either.
Much of the fear, panic, hysteria etc. appears to be real, however it still seems to me to be based on hugely exaggerated scaremongery. I still haven't seen any convincing, trustworthy reports/images etc. on TV or anywhere else to make me think otherwise. Most of the 'corona deaths' seem to be of people who could have kicked the bucket at any time due to other more serious health issues they were suffering from. So it depends on how much trust you have in what you are being told by news/propaganda/information sources.

I don't trust MSM or the silly conspiracies about bioweapons, 5G or whatever.

Sterkte allemaal!
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_192102478
Waarschijnlijk ook zijn er wat instantaties van deze? :

Somatisation and Somatoform Disorders
https://patient.info/ment(...)somatoform-disorders

Psychosomatic Disorders
Hypochondriasis
Conversion disorder
Body Dysmorphic Disorder

The Power of Suggestion:
https://exploringyourmind.com/the-power-of-suggestion/
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_192102592
First person to test coronavirus vaccine:
https://www.msnbc.com/the(...)Qpwuak3rKG_kAagdlmzY
'Researches are in the clinical trial phase for a COVID-19 vaccine within a “record” number of days. Jennifer Haller, the first human coronavirus vaccine patient, joins MSNBC’s Ari Melber for an exclusive interview, detailing her experience as researches race to find a cure for the coronavirus affecting individuals around the world. Haller tells Melber she will have to do daily logs of her temperature, symptoms, and side effects and will be monitored for 14 months.'

Don't worry folks – it'll all be over soon!

Coronavirus: 'Victory is near' in outbreak fight, Chinese state media says

Madonna album/stage show, what a coincidence :) even beneden scrollen :
http://cluesforum.info/vi(...)6da788eed4f&start=60

Met veel dank aan Clues Forum!
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 17 maart 2020 @ 19:35:16 #121
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_192102911
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_192103762
quote:
Re : Corona pandemic/ WC papier

Jeetje, I dread to think what might happen regarding WC paper supplies and sales if there was ever an explosive diarrhea pandemic:
https://www.medicalnewstoday.com/articles/322669#causes
.....

The images of the corona monster featured in news reports are pretty funny. They're not all the same,but I suppose that must be down to different artistic digital impressions. Some of them look like a Star Trek rotating space alien entity with all the changing bright colours and those nasty-looking suckers. You could almost expect it to communicate with us in a spooky voice.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_192104042
Een andere kijk op de situatie. Trek uw eigen conclusies.

pi_192104173
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 19:11 schreef Tingo het volgende:

[..]
So it depends on how much trust you have in what you are being told by news/propaganda/information sources.
Zoals cluesforum.
Conscience do cost.
  dinsdag 17 maart 2020 @ 20:23:03 #125
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_192104415


:o
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_192104484
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 19:11 schreef Tingo het volgende:

[..]

Social engineering, control, manipulation, a stock-market crash which may have been on the cards anyway ? I don't know. Maybe our pension funds will go tits up and it will be announced that we all have to work until we are 70 years-old and they can blame that on the dreaded corona virus. You're asking me to speculate and I'm not that interested in discussing/arguing about that with certain people here. People will believe what they want to believe and I don't really care much about that anymore either.
Much of the fear, panic, hysteria etc. appears to be real, however it still seems to me to be based on hugely exaggerated scaremongery. I still haven't seen any convincing, trustworthy reports/images etc. on TV or anywhere else to make me think otherwise. Most of the 'corona deaths' seem to be of people who could have kicked the bucket at any time due to other more serious health issues they were suffering from. So it depends on how much trust you have in what you are being told by news/propaganda/information sources.

I don't trust MSM or the silly conspiracies about bioweapons, 5G or whatever.

Sterkte allemaal!
Een reset van de economie?

En die van Madonna is nieuw voor mij.
Wel erg toevallig ja

Er staat wel een G trouwens, Gorona op de typemachine

[ Bericht 1% gewijzigd door schommelstoel op 17-03-2020 20:30:35 ]
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  dinsdag 17 maart 2020 @ 20:40:11 #127
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_192104896
Corona is een merk typewriter



Net zoals dat optreden van madam met al die gasmaskers tijdens eurovisie zal het wel toeval wezen. Interessantdoenerij met een ouwe typemachine.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_192105063
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 20:40 schreef controlaltdelete het volgende:
Corona is een merk typewriter

[ afbeelding ]

Net zoals dat optreden van madam met al die gasmaskers tijdens eurovisie zal het wel toeval wezen. Interessantdoenerij met een ouwe typemachine.
Leek op een G toen ik inzoomde.

Maar zo duidelijk een C ja.


Je zou de film Chaplin eens moeten kijken.

Daar komt in het klein maar voren dat Chaplin meer mensen bereikt en invloed heeft op het volk dan de overheid zelf.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  dinsdag 17 maart 2020 @ 20:51:56 #129
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_192105175
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 20:14 schreef ems. het volgende:

[..]

Zoals cluesforum.
Ja waarom iemand die bagger nog serieus neemt... complete waanzin.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 17 maart 2020 @ 21:04:26 #130
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_192105482
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 20:40 schreef controlaltdelete het volgende:
Corona is een merk typewriter

[ afbeelding ]

Net zoals dat optreden van madam met al die gasmaskers tijdens eurovisie zal het wel toeval wezen. Interessantdoenerij met een ouwe typemachine.
So friggin' what?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_192105586
Interessante verbanden worden er hier gevonden. _O-
pi_192105610
Corona is ook een Mexicaans biermerk, en het is Spaans voor kroon. HOAX! CORONAVIRUS BESTAAT NIET!

Zal de logica van sommigen hier nooit snappen.

Oja, 5G niet te vergeten. 8)7

[ Bericht 30% gewijzigd door illusions op 17-03-2020 21:19:18 ]
pi_192122922
Het straatbeeld in Spanje begint best serieus te worden:

pi_192131835
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 17:05 schreef illusions het volgende:
Het straatbeeld in Spanje begint best serieus te worden:

[ afbeelding ]
Is dat bij jou in de straat?
Waarom doen ze dat eigenlijk?
pi_192131928
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 22:39 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Is dat bij jou in de straat?
Waarom doen ze dat eigenlijk?
Nee, dit is in Torrevieja, vrij toeristisch oord voor Britten.

In Spanje ligt het een beetje anders qua militairen. Je hebt de veel verschillende soorten politie - de gemeentelijke politie, die moet in hun dorp blijven (Policia Local), dat zijn veredelde klaarovers. Min of meer de rest bestaat uit Guardia Civil en Policia Nacional en dat zijn beiden militairen.

Je hebt ook nog Policia Municipal in grotere steden zoals Madrid en de Mossos D'esquadra in Barcelona, maar dat is weer een ander verhaal. Basically, politie is bijna altijd militair.
pi_192132127
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 22:43 schreef illusions het volgende:

[..]

Nee, dit is in Torrevieja, vrij toeristisch oord voor Britten.

In Spanje ligt het een beetje anders qua militairen. Je hebt de veel verschillende soorten politie - de gemeentelijke politie, die moet in hun dorp blijven (Policia Local), dat zijn veredelde klaarovers. Min of meer de rest bestaat uit Guardia Civil en Policia Nacional en dat zijn beiden militairen.

Je hebt ook nog Policia Municipal in grotere steden zoals Madrid en de Mossos D'esquadra in Barcelona, maar dat is weer een ander verhaal. Basically, politie is bijna altijd militair.
Oké, goed te horen! Bedankt, interessant.
Maar waarom rijdt er precies een tank daaro?
pi_192132232
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 22:50 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Oké, goed te horen! Bedankt, interessant.
Maar waarom rijdt er precies een tank daaro?
Geen flauw idee. Ze reageren in Spanje wel vaker wat strenger. Er zijn veel toeristen die niet luisteren en gewoon op straat gaan zuipen, dat is nu echt helemaal over. Je ziet echt geen hond meer op straat. Wacht, correctie, je ziet alleen honden op straat (die uitgelaten worden).

Je mag hier ook niet over straat, als jij maar 2 pakken rijst en een pak koekjes koopt en je wordt aangehouden ben je gewoon de lul, ¤2000 boete. Als je wordt aangehouden en je bonnetje is van 2 uur geleden, ben je de lul.

Ik heb een oproep op Facebook gezet om iemand z'n hond te lenen. 8)7 Je mag dan 50 meter van huis af. Kan wel gewoon een berg op hiken hier in het dorp, daar kom je geen politie tegen, dus er is nog wel wat te doen.
pi_192132310
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 22:54 schreef illusions het volgende:

[..]

Geen flauw idee. Ze reageren in Spanje wel vaker wat strenger. Er zijn veel toeristen die niet luisteren en gewoon op straat gaan zuipen, dat is nu echt helemaal over. Je ziet echt geen hond meer op straat. Wacht, correctie, je ziet alleen honden op straat (die uitgelaten worden).

Je mag hier ook niet over straat, als jij maar 2 pakken rijst en een pak koekjes koopt en je wordt aangehouden ben je gewoon de lul, ¤2000 boete. Als je wordt aangehouden en je bonnetje is van 2 uur geleden, ben je de lul.

Ik heb een oproep op Facebook gezet om iemand z'n hond te lenen. 8)7 Je mag dan 50 meter van huis af. Kan wel gewoon een berg op hiken hier in het dorp, daar kom je geen politie tegen, dus er is nog wel wat te doen.
Hoe willen ze dat je boodschappen haalt dan?
Succes met die hond dan. :7
pi_192132329
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 22:58 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Hoe willen ze dat je boodschappen haalt dan?
Succes met die hond dan. :7
Gewoon één keer per zoveel dagen, bij een supermarkt dicht bij huis, en daarna gelijk naar huis. Ze vragen bonnetjes bij de checkpoints, en je mag maar met 1 persoon in de auto zitten.
  Moderator woensdag 18 maart 2020 @ 23:07:30 #140
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_192132540
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 22:54 schreef illusions het volgende:

[..]

Geen flauw idee. Ze reageren in Spanje wel vaker wat strenger. Er zijn veel toeristen die niet luisteren en gewoon op straat gaan zuipen, dat is nu echt helemaal over. Je ziet echt geen hond meer op straat. Wacht, correctie, je ziet alleen honden op straat (die uitgelaten worden).

Je mag hier ook niet over straat, als jij maar 2 pakken rijst en een pak koekjes koopt en je wordt aangehouden ben je gewoon de lul, ¤2000 boete. Als je wordt aangehouden en je bonnetje is van 2 uur geleden, ben je de lul.

Ik heb een oproep op Facebook gezet om iemand z'n hond te lenen. 8)7 Je mag dan 50 meter van huis af. Kan wel gewoon een berg op hiken hier in het dorp, daar kom je geen politie tegen, dus er is nog wel wat te doen.
Starkte :'(
A child is born with no state of mind.
pi_192132596
We zijn hier in BNW tijdens het uitbreken van een pandemie waar verscheidene alu-hoedjes ons zo vaak gewaarschuwd hebben en 't is hier toch een portie stil.
Wat denken jullie? Wie zit er achter het corona-virus? Wie plukt er straks de vruchten van?
  Moderator woensdag 18 maart 2020 @ 23:16:23 #142
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_192132719
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 23:10 schreef HetDonkertAan het volgende:
We zijn hier in BNW tijdens het uitbreken van een pandemie waar verscheidene alu-hoedjes ons zo vaak gewaarschuwd hebben en 't is hier toch een portie stil.
Wat denken jullie? Wie zit er achter het corona-virus? Wie plukt er straks de vruchten van?
Er zijn 3 Corona topics.
Leef je uit :D
A child is born with no state of mind.
  Moderator woensdag 18 maart 2020 @ 23:17:44 #143
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_192132750
Nee 4 zelfs
A child is born with no state of mind.
pi_192132756
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 23:10 schreef HetDonkertAan het volgende:
We zijn hier in BNW tijdens het uitbreken van een pandemie waar verscheidene alu-hoedjes ons zo vaak gewaarschuwd hebben en 't is hier toch een portie stil.
Wat denken jullie? Wie zit er achter het corona-virus? Wie plukt er straks de vruchten van?
In een ander topic las ik dat het was ontwikkeld zodat Trump pedofielen op kon pakken, hier lees ik dat het door 5G verspreid wordt en big pharma zal er wel flink op verdienen straks. Ofzo.
pi_192133092
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2020 23:16 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Er zijn 3 Corona topics.
Leef je uit :D
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 23:17 schreef illusions het volgende:

[..]

In een ander topic las ik dat het was ontwikkeld zodat Trump pedofielen op kon pakken, hier lees ik dat het door 5G verspreid wordt en big pharma zal er wel flink op verdienen straks. Ofzo.
Ahaa, dit is dus het topic waarin beweert kan/mag worden dat 5G iets met het corona-virus te maken heeft? Ondanks dat dat vermeld staat in de TT, was die indruk nog niet echt bij mij gewekt :P

Over 't algemeen gesproken hè, we zijn met aardig wat mensen op deze planeet.
Wetenschappelijke studies wezen het gevaar van de zogenoemde 'overpopulatie' steeds vaker aan.
Klimaatverandering door toedoen van de mens. Min of meer kwam/komt het er al een tijdje op neer dat doordat wij met zoveel op deze ruimterots aanwezig zijn en dan natuurlijk ook de manier waarop uiteindelijk uit zal draaien tot een catastrofe.
In elk opzicht, van economisch tot aardrijkskundig.

Hoe vreemd is het met deze prognose dat er iemand of dan wel meerdere personen er een geheime agenda op nahouden om de menspopulatie in te dammen en niet alles op zijn vrije beloop te laten gaan en de toekomst van 'leven' zoals wij dat kennen eigenlijk aan het lot over te laten. Een lot die weinig positiviteit voor leven zoals wij dat kennen in het algemeen lijkt te bieden afgaande op verschillende prognoses.

Iemand met (heel veel)geld en dus macht, die wetenschappelijk aardig geïnformeerd is en iemand die al meerdere keren aan heeft gegeven om deze planeet te geven en daarbij overpopulatie als een probleem te zien.
Die aangeeft vooral boeken van een bepaalde schrijver te lezen die min of meer in zijn algemeenheid hetzelfde predikt.
Iemand die, met in 't achterhoofd houdende bovenstaande idealen, veel geld pompt in instanties.
Instanties die voornamelijk naar voren komen als instanties die onderzoek doen naar vaccinaties (vaccinaties die eigenlijk mensen zouden redden van ziektes en er dus voor zouden moeten zorgen dat er juist zoveel mogelijk mensen blijven bestaan)
Iemand die onlangs na uitbraak van dit virus op is gestapt bij zijn bedrijf om zich te gaan richten op filantropische activiteiten waarvan hij expliciet aangeeft het ondersteunen van de WHO één zo'n activiteit is.
Iemand die onlangs nog aangaf dat een virus-pandemie het meest reële gevaar is/was voor de mens als het gaat om aantallen doden.
Iemand die een jaar of 5 geleden geld stort aan een bedrijf dat patent aanvraagt op het maken van een vaccin waarin in de pattentoezegging letterlijk staat geschreven dat het virus waar dus daadwerkelijk patent op is gekomen bedoeld is voor het maken van een vaccin voor 'een corona-virus'......

De filantroop.
pi_192133354
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 23:32 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

[..]

Ahaa, dit is dus het topic waarin beweert kan/mag worden dat 5G iets met het corona-virus te maken heeft? Ondanks dat dat vermeld staat in de TT, was die indruk nog niet echt bij mij gewekt :P

Over 't algemeen gesproken hè, we zijn met aardig wat mensen op deze planeet.
Wetenschappelijke studies wezen het gevaar van de zogenoemde 'overpopulatie' steeds vaker aan.
Klimaatverandering door toedoen van de mens. Min of meer kwam/komt het er al een tijdje op neer dat doordat wij met zoveel op deze ruimterots aanwezig zijn en dan natuurlijk ook de manier waarop uiteindelijk uit zal draaien tot een catastrofe.
In elk opzicht, van economisch tot aardrijkskundig.

Hoe vreemd is het met deze prognose dat er iemand of dan wel meerdere personen er een geheime agenda op nahouden om de menspopulatie in te dammen en niet alles op zijn vrije beloop te laten gaan en de toekomst van 'leven' zoals wij dat kennen eigenlijk aan het lot over te laten. Een lot die weinig positiviteit voor leven zoals wij dat kennen in het algemeen lijkt te bieden afgaande op verschillende prognoses.

Iemand met (heel veel)geld en dus macht, die wetenschappelijk aardig geïnformeerd is en iemand die al meerdere keren aan heeft gegeven om deze planeet te geven en daarbij overpopulatie als een probleem te zien.
Die aangeeft vooral boeken van een bepaalde schrijver te lezen die min of meer in zijn algemeenheid hetzelfde predikt.
Iemand die, met in 't achterhoofd houdende bovenstaande idealen, veel geld pompt in instanties.
Instanties die voornamelijk naar voren komen als instanties die onderzoek doen naar vaccinaties (vaccinaties die eigenlijk mensen zouden redden van ziektes en er dus voor zouden moeten zorgen dat er juist zoveel mogelijk mensen blijven bestaan)
Iemand die onlangs na uitbraak van dit virus op is gestapt bij zijn bedrijf om zich te gaan richten op filantropische activiteiten waarvan hij expliciet aangeeft het ondersteunen van de WHO één zo'n activiteit is.
Iemand die onlangs nog aangaf dat een virus-pandemie het meest reële gevaar is/was voor de mens als het gaat om aantallen doden.
Iemand die een jaar of 5 geleden geld stort aan een bedrijf dat patent aanvraagt op het maken van een vaccin waarin in de pattentoezegging letterlijk staat geschreven dat het virus waar dus daadwerkelijk patent op is gekomen bedoeld is voor het maken van een vaccin voor 'een corona-virus'......

De filantroop.
Klinkt grof maar ik vind het best een goed idee.
pi_192133367
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 23:44 schreef Elan het volgende:
https://www.vrt.be/vrtnws(...)atuurlijke-evolutie/

Weet niet of het al gepost was, maar interessante materie.

Virus is vrijwel zeker afkomstig van dieren en niet afkomstig uit een fabriek.
Dit wordt gepost door een user in het algemene corona-topic.
Die user wordt nou vast hierheen geleid en zal wel denken, waar ben ik nu weer beland:

Ik heb hem dit linkje eronder gezet; kijk ook even naar de datum.
https://www.scripps.edu/n(...)ates-foundation.html

Toevoeging: 1 x de naam van het instituut dat met deze informatie komt en de naam Bill Gates erachter Googelen liet mij dit resultaat zien.
Ironisch.
pi_192133389
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 23:48 schreef illusions het volgende:

[..]

Klinkt grof maar ik vind het best een goed idee.
Op een bepaalde rationele wijze is het ook een goed idee.
Echter is het naar mijn geloof niet bij een idee gebleven.
En dan kunnen we er opnieuw een ethische discussie tegenaan gooien.
Ik vond het geen goed idee.
pi_192133582
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 23:50 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Op een bepaalde rationele wijze is het ook een goed idee.
Echter is het naar mijn geloof niet bij een idee gebleven.
En dan kunnen we er opnieuw een ethische discussie tegenaan gooien.
Ik vond het geen goed idee.
Het is een beetje een ver van m'n bed verhaal. Als m'n moeder het zou krijgen zou ik het ook een kutidee vinden maar puur uit egoïstisch perspectief, zo niet boeit het me niet zoveel. Iedereen gaat dood, sommigen eerder dan anderen.
pi_192133635
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 00:06 schreef illusions het volgende:

[..]

Het is een beetje een ver van m'n bed verhaal. Als m'n moeder het zou krijgen zou ik het ook een kutidee vinden maar puur uit egoïstisch perspectief, zo niet boeit het me niet zoveel. Iedereen gaat dood, sommigen eerder dan anderen.
Eens maar we zijn hier wel op aarde om een beetje te leven. Niet omdat 1 of andere mafketel met een bult geld ons van deze planeet wil jagen. ^)
pi_192133745
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 00:11 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Eens maar we zijn hier wel op aarde om een beetje te leven. Niet omdat 1 of andere mafketel met een bult geld ons van deze planeet wil jagen. ^)
Het idee van deze hypothetische mafketel met geld is dan ook zodat we allemaal door kunnen gaan met leven, in plaats van onszelf de vernieling in te helpen. ;)
pi_192139115
Bill Gates verscheen gisteren op reddit om een paar vragen te beantwoorden mbt de coronavirus



Link kan je hier terugvinden : https://www.reddit.com/r/(...)_bill_melinda_gates/

Wees snel voordat het verwijdert word ^^

https://www.sciencealert.(...)o-id-vaccinated-kids



''The tags are incorporated in only some of the array of sugar-based microneedles on a patch. When the needles dissolve in about two minutes, they deliver the vaccine and leave the pattern of tags just under the skin, where they become something like a bar-code tattoo.''

https://news.rice.edu/201(...)-vaccination-record/

https://id2020.org/
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_192139176
Om het in BNW perspectief te plaatsen , een uitstekende samenvatting van iemand op reddit

Before we look at what he said and put it into context, here is the outline of what this is for and where it fits in:-

The Pandemic is initially to restrict our movement, removing our freedom.

To regain movement, we will require a digital certificate of movement on a smartphone (eventually on a microchip under the skin).

The microchip will be for buying and selling, it will be switched off if you protest TPTB. In a cashless society you won't be able to function.

The 5G network is to track you, initially by your smartphone which you have to bring everywhere due to the digital certificate of movement, and eventually on your microchip.

End Goal - Total Enslavement, the Deep State want to own us like cattle on 5G control grids, they can switch us on and off as they wish.

Here is what Gates said today:-

"Eventually we will have some digital certificates to show who has recovered or been tested recently or when we have a vaccine who has received it."

The article below discusses the certificate of movement now required in France.

Coronavirus containment: the certificate of movement on a smartphone

"Due to the coronavirus pandemic, France is placed in almost total containment and the population now needs a certificate to move. But not necessarily need a printer, the smartphone is enough."

To understand the broader context of the digital certificate of movement, it's useful to go back over 10 years to an interview with a former friend of the 'Deep State' Rockefeller family, Arron Russo. In the interview he exposes the plans which a member of the Rockefeller family had leaked to him in private. One of the most important pieces of information was that in the future all humans would be required to have a microchip under their skin, and one of its main purposes would be for buying and selling. Any individual resisting the agenda of the Deep State would have their microchip switched off, making it almost impossible for them to function in society, thereby giving The Elite immense control over the population.

Note: The Rockefeller family have also been obsessed with pandemics (page 18) for years like Bill Gates.

Of course, to keep your certificate of movement valid, you'll need to keep up with your toxic social engineering vaccines, which will modify your fertility, IQ, lifespan, health etc in adverse ways, all under the guise of protecting you against various pathogens. Both the Rockefeller's and Gates are known eugenicists, and are both heavily involved with vaccines, and both have admitted on video that they want the global population down to below one billion.

As you'll see, it is vital to resist the plans of these parasites, do not comply, if a significant % refuse to cooperate with their agenda then their agenda will fail.

TLDR - Reason for pandemic = Pretext for introduction of certificate of movement, so as we have to join vaccine social engineering program, get tracked on 5G grid and buy/sell with a microchip; fully enslaved by the Deep State. It is essential for yourself and future generations that you refuse to comply.

Background videos:-

David Rockefeller talks about over population and population control

Bill Gates wants depopulation, will use vaccines

Event 201 - Did Bill Gates & World Economic Forum Predict Coronavirus Outbreak?

Rockefeller Foundation Plan

Background Reading:-

The ID2020 Alliance: The Global Totalitarian Project Hiding Behind The Vaccine Drive

Rockefeller Foundation Scenario Planning Document, see page 18

https://old.reddit.com/r/(...)real_reason_for_the/
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_192139269
Verder wil ik U wijzen op openbaring :

16 And the second beast required all people small and great, rich and poor, free and slave, to receive a mark on their right hand or on their forehead, 17 so that no one could buy or sell unless he had the mark— the name of the beast or the number of its name. 18Here is a call for wisdom: Let the one who has insight calculate the number of the beast, for it is the number of a man, and that number is 666.…

Ik claim niet dat dit de mark of the beast is maar het heeft wel ''potentie''

[ Bericht 0% gewijzigd door Ali_boo op 19-03-2020 11:47:04 ]
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_192139304
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 11:21 schreef Ali_boo het volgende:
Om het in BNW perspectief te plaatsen , een uitstekende samenvatting van iemand op reddit

Before we look at what he said and put it into context, here is the outline of what this is for and where it fits in:-

The Pandemic is initially to restrict our movement, removing our freedom.

To regain movement, we will require a digital certificate of movement on a smartphone (eventually on a microchip under the skin).

The microchip will be for buying and selling, it will be switched off if you protest TPTB. In a cashless society you won't be able to function.

The 5G network is to track you, initially by your smartphone which you have to bring everywhere due to the digital certificate of movement, and eventually on your microchip.

End Goal - Total Enslavement, the Deep State want to own us like cattle on 5G control grids, they can switch us on and off as they wish.

Here is what Gates said today:-

"Eventually we will have some digital certificates to show who has recovered or been tested recently or when we have a vaccine who has received it."

The article below discusses the certificate of movement now required in France.

Coronavirus containment: the certificate of movement on a smartphone

"Due to the coronavirus pandemic, France is placed in almost total containment and the population now needs a certificate to move. But not necessarily need a printer, the smartphone is enough."

To understand the broader context of the digital certificate of movement, it's useful to go back over 10 years to an interview with a former friend of the 'Deep State' Rockefeller family, Arron Russo. In the interview he exposes the plans which a member of the Rockefeller family had leaked to him in private. One of the most important pieces of information was that in the future all humans would be required to have a microchip under their skin, and one of its main purposes would be for buying and selling. Any individual resisting the agenda of the Deep State would have their microchip switched off, making it almost impossible for them to function in society, thereby giving The Elite immense control over the population.

Note: The Rockefeller family have also been obsessed with pandemics (page 18) for years like Bill Gates.

Of course, to keep your certificate of movement valid, you'll need to keep up with your toxic social engineering vaccines, which will modify your fertility, IQ, lifespan, health etc in adverse ways, all under the guise of protecting you against various pathogens. Both the Rockefeller's and Gates are known eugenicists, and are both heavily involved with vaccines, and both have admitted on video that they want the global population down to below one billion.

As you'll see, it is vital to resist the plans of these parasites, do not comply, if a significant % refuse to cooperate with their agenda then their agenda will fail.

TLDR - Reason for pandemic = Pretext for introduction of certificate of movement, so as we have to join vaccine social engineering program, get tracked on 5G grid and buy/sell with a microchip; fully enslaved by the Deep State. It is essential for yourself and future generations that you refuse to comply.

Background videos:-

David Rockefeller talks about over population and population control

Bill Gates wants depopulation, will use vaccines

Event 201 - Did Bill Gates & World Economic Forum Predict Coronavirus Outbreak?

Rockefeller Foundation Plan

Background Reading:-

The ID2020 Alliance: The Global Totalitarian Project Hiding Behind The Vaccine Drive

Rockefeller Foundation Scenario Planning Document, see page 18

https://old.reddit.com/r/(...)real_reason_for_the/
Dat zag ik ook al aankomen als complottheorie-volger.
Niet best trouwens.

Kan iedereen zichzelf zomaar Bill Gates noemen op Reddit?
pi_192139540
Martial law incoming ?





FEMA preparing for possible coronavirus emergency declaration
"To me this is another indication that the president and the White House are finally aware of the gravity of the situation," said former FEMA official Michael Coen.

https://www.nbcnews.com/n(...)declaration-n1147016

Iets wat gerelateerd

morphonios twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 20:41:03 🚨 Trump is now preparing to use the Israeli spy tech model to unconstitutionally track the movements of Americans in the name of "protecting" us. This is a nightmare precedent that will have long-term impact on civil liberties. Call/Email Congress! #Coronavirus #Covid19 https://t.co/0I4GDwrSSS reageer retweet


[ Bericht 8% gewijzigd door Ali_boo op 19-03-2020 12:14:31 ]
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_192139710
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 11:29 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Dat zag ik ook al aankomen als complottheorie-volger.
Niet best trouwens.

Kan iedereen zichzelf zomaar Bill Gates noemen op Reddit?
Dit is de echte Bill Gates zie zijn openingspost: https://www.reddit.com/r/(...)_bill_melinda_gates/

En het is trouwens niet de eerste keer dat die een AMA doet onder die username

We leven in interessante tijden for sure
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_192141104
Valt wel op dat theguyver opeens weg is na dagen lang roepen dat het maar een griepje is.

Hij zal toch niet ziek zijn?
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_192141307
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 11:46 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Dit is de echte Bill Gates zie zijn openingspost: https://www.reddit.com/r/(...)_bill_melinda_gates/

En het is trouwens niet de eerste keer dat die een AMA doet onder die username

We leven in interessante tijden for sure
Als iedereen wordt gekoppeld aan micro-software(!) (zie naam, ironisch) als in de plannen die liggen voor project ID2020.
Wat willen ze dan op termijn bereiken? Een soort I-robot-maatschappij creëeren waarin ieder individu een digitale 'afdruk' heeft, zodoende is te traceren, te vertellen wat ie wel en wat ie niet mag, en dus macht over dit individu uit te oefenen....

Maar waarom?
Is 't meer een soort van Sims spelen voor figuren die dit verzinnen?
pi_192150108
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2020 13:01 schreef schommelstoel het volgende:
Valt wel op dat theguyver opeens weg is na dagen lang roepen dat het maar een griepje is.

Hij zal toch niet ziek zijn?
Ik denk nog steeds dat het te vergelijken is met de griep.

Het sterftecijfer van de griep wordt berekend op het aantal sterfgevallen t.o.v. geschatte besmettingen, aangezien lang niet iedereen naar de dokter gaat.

Het sterftecijfer van COVID-19 wordt berekend op het aantal sterfgevallen t.o.v. bevestigde besmettingen, ook lang niet iedereen wordt getest.

Hier komt natuurlijk een heel ander cijfer uit, die je niet kunt vergelijken. Gaan we kijken naar het sterftecijfer van de griep en werk je met het aantal bevestigde griepbesmettingen, krijg je een heel ander getal, die vergelijkbaar is met COVID-19.
pi_192150234
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 19:51 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik denk nog steeds dat het te vergelijken is met de griep.

Het sterftecijfer van de griep wordt berekend op het aantal sterfgevallen t.o.v. geschatte besmettingen, aangezien lang niet iedereen naar de dokter gaat.

Het sterftecijfer van COVID-19 wordt berekend op het aantal sterfgevallen t.o.v. bevestigde besmettingen, ook lang niet iedereen wordt getest.

Hier komt natuurlijk een heel ander cijfer uit, die je niet kunt vergelijken. Gaan we kijken naar het sterftecijfer van de griep en werk je met het aantal bevestigde griepbesmettingen, krijg je een heel ander getal, die vergelijkbaar is met COVID-19.
Heb je de beelden en uitleg gezien van wat het doet met de longen?
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_192150310
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 19:57 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Heb je de beelden en uitleg gezien van wat het doet met de longen?
Dus? Heb je gezien wat kanker met je doet?

Ik heb het over het sterftecijfer. Ga je de hele wereld ook op slot gooien als het sterftecijfer wél net als dat van de griep is?
pi_192150357
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 20:01 schreef illusions het volgende:

[..]

Dus? Heb je gezien wat kanker met je doet?

Ik heb het over het sterftecijfer. Ga je de hele wereld ook op slot gooien als het sterftecijfer wél net als dat van de griep is?
Wat een vergelijking kerel :')
Succes verder.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_192150441
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 20:03 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Wat een vergelijking kerel :')
Succes verder.
Jij begint te brabbelen over hoe erg het zich wel niet kan manifesteren, wat doet dat er toe? ik heb het daar helemaal niet over.

Het is puur een cijferkwestie, moet ik m'n leven, rechten en vrijheden opgeven en knuppelslagen krijgen als ik over straat loop zonder geldige reden, voor iets dat misschien wel een zelfde sterftecijfer als de griep heeft? Gaan we ook de hele wereld op slot gooien als ik morgen griep krijg?
pi_192150720
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 20:06 schreef illusions het volgende:

[..]

Jij begint te brabbelen over hoe erg het zich wel niet kan manifesteren, wat doet dat er toe? ik heb het daar helemaal niet over.

Het is puur een cijferkwestie, moet ik m'n leven, rechten en vrijheden opgeven en knuppelslagen krijgen als ik over straat loop zonder geldige reden, voor iets dat misschien wel een zelfde sterftecijfer als de griep heeft? Gaan we ook de hele wereld op slot gooien als ik morgen griep krijg?
Dus je wilt alles op een "misschien" gooien.

Van griep weten we wel wat meer dan van covid 19.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_192150798
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2020 20:17 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Dus je wilt alles op een "misschien" gooien.

Van griep weten we wel wat meer dan van covid 19.
Ja, ik wil het op een misschien gooien. Als er "misschien" iets ergs gaat gebeuren, lever ik daar mijn vrijheid voor in? Mag ik daarom niet meer over straat? Krijg ik daarom keihard stokslagen als ik het toch doe?

"Misschien" stap ik morgen wel voor een trein.

Wat we zeker weten zijn sterftecijfers gebaseerd op bevestigde cases.

Het sterftecijfer van het Coronavirus gebaseerd op het aantal bevestigde besmettingen, is gewoon hetzelfde als het stertecijfer van griep gebaseerd op het aantal bevestigde besmettingen. Wat men echter doet is bij griep een cijfer noemen gebaseerd op een schatting, en bij COVID-19 op een bevestigd totaal. Die cijfers kan je niet met elkaar vergelijken, dat snap je toch ook wel?
pi_192150823
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 20:20 schreef illusions het volgende:

[..]

Ja, ik wil het op een misschien gooien. Als er "misschien" iets ergs gaat gebeuren, lever ik daar mijn vrijheid voor in? Mag ik daarom niet meer over straat? Krijg ik daarom keihard stokslagen als ik het toch doe?

Het sterftecijfer van het Coronavirus gebaseerd op het aantal bevestigde besmettingen, is gewoon hetzelfde als het stertecijfer van griep, gebaseerd op het aantal bevestigde besmettingen. Wat men echter doet is bij griep een cijfer noemen gebaseerd op een schatting, en bij COVID-19 op een bevestigd totaal. Die cijfers kan je niet met elkaar vergelijken, dat snap je toch ook wel?
Je kijkt te veel Jensen en Alex Jones..
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_192150850
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 20:21 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Je kijkt te veel Jensen en Alex Jones..
Uhm, nee, absoluut niet.

Dat is gewoon de realiteit waar ik woon, en dat heb ik met eigen ogen gezien.

Maar lekkere dooddoener. Jij wilt het dus op een "misschien" gooien? Misschien gaat er iets ergs gebeuren, dus gaan we de wereld maar op slot gooien.
pi_192150946
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 20:23 schreef illusions het volgende:

[..]

Uhm, nee, absoluut niet.

Dat is gewoon de realiteit waar ik woon, en dat heb ik met eigen ogen gezien.

Maar lekkere dooddoener. Jij wilt het dus op een "misschien" gooien? Misschien gaat er iets ergs gebeuren, dus gaan we de wereld maar op slot gooien.
Je redeneert vanuit je omgeving.

En dat is niet Nederland blijkbaar.

Misschien tijd om te verhuizen.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_192150980
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 20:27 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Je redeneert vanuit je omgeving.

En dat is niet Nederland blijkbaar.

Misschien tijd om te verhuizen.
Natuurlijk redeneer ik vanuit mijn omgeving, en in nog veel meer landen gaat het eraan toe als in Spanje. Waarom zou ik doen alsof het niet gebeurt? Gewoon maar de oogkleppen op, goed advies. :') Ah, of het land uit, nog beter. Gewoon maar heel m'n leven achterlaten en alles opgeven, wat ben jij een helder licht.
pi_192151001
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 20:29 schreef illusions het volgende:

[..]

Natuurlijk redeneer ik vanuit mijn omgeving, en in nog veel meer landen gaat het eraan toe als in Spanje. Waarom zou ik doen alsof het niet gebeurt? Gewoon maar de oogkleppen op, goed advies. :') Ah, of het land uit, nog beter. Gewoon maar heel m'n leven achterlaten en alles opgeven, wat ben jij een helder licht.
Die oogkleppen zouden jou ook niet misstaan.

Je glas lijkt half leeg en je hebt de visie van een doomdenker
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_192151064
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 20:30 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Die oogkleppen zouden jou ook niet misstaan.

Je glas lijkt half leeg en je hebt de visie van een doomdenker
Ik kan m'n glas bijvullen, echter kom jij alleen met dooddoeners en tot nu toe niks inhoudelijks. Omdat ik volgens jou een doemdenker ben, zet dat mijn argumenten buiten spel? Steek je kop maar weer in het zand.
pi_192151176
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 20:33 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik kan m'n glas bijvullen, echter kom jij alleen met dooddoeners en tot nu toe niks inhoudelijks. Omdat ik volgens jou een doemdenker ben, zet dat mijn argumenten buiten spel? Steek je kop maar weer in het zand.
Met oogkleppen op is je kop moeilijk in het zand te steken.

Maar wel fijn om te weten dat jij de enige bent met je inzicht die alles correct ziet en anderen hebben de kop in het zand hebben.

Typische BNW zinnetjes, kop, zand, oogkleppen, schapen.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_192151217
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2020 20:38 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Met oogkleppen op is je kop moeilijk in het zand te steken.

Maar wel fijn om te weten dat jij de enige bent met je inzicht die alles correct ziet en anderen hebben de kop in het zand hebben.

Typische BNW zinnetjes, kop, zand, oogkleppen, schapen.
Ja hoor, lekker op taalgebruik focusen. Inhoud, waarom zou je? :D
pi_192151305
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 20:38 schreef illusions het volgende:

[..]

Ja hoor, lekker op taalgebruik focusen. Inhoud, waarom zou je? :D
Omdat ik de manier van praten herken van uit het verleden in BNW.

Geen spat veranderd hier voor sommigen.
Dus dat muziekdoosje hoef ik niet weer aan te horen.

Je zal het wel weglopen noemen of wat je ook wilt, ik ga er niet meer in mee kerel.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_192151392
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 20:42 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Omdat ik de manier van praten herken van uit het verleden in BNW.

Geen spat veranderd hier voor sommigen.
Dus dat muziekdoosje hoef ik niet weer aan te horen.

Je zal het wel weglopen noemen of wat je ook wilt, ik ga er niet meer in mee kerel.
Tuurlijk. Het is heel simpel - de sterftecijfers die worden gebruikt kunnen niet vergeleken worden.

pi_192153298
Nou, Ilusions.
'T is natuurlijk wel nieuw. Dat is al een verschil t.o.v. de griep.
En dat IC's overvol raken en mensen vrij massaal aan de beademing komen is ook niet helemaal inherent voor en vergelijkbaar met de griep.
Als je het hebt over 't wegnemen van vrijheden raad ik je aan mijn post die over een Bill Gates gaan nog eens goed door te lezen. Dan zie je wat dit qua vrijheidsberoving op lange termijn zou kunnen betekenen. Maar die heb je al gelezen en daarvan zeg je dat je het eigenlijk wel een goed idee van ome Bill vindt.....
Dus op korte termijn het vervagen van vrijheden is een groot probleem voor jou terwijl het op langere termijn controleren van vrijheden geen probleem is?
Ook al hebben we het hier over een twijfelachtige casus.
Ik snap deze tegenstrijdigheid die ik in jouw posts ervaar niet helemaal.
pi_192154891
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 22:19 schreef HetDonkertAan het volgende:
Nou, Ilusions.
'T is natuurlijk wel nieuw. Dat is al een verschil t.o.v. de griep.
En dat IC's overvol raken en mensen vrij massaal aan de beademing komen is ook niet helemaal inherent voor en vergelijkbaar met de griep.
Eens, mag best rekening mee gehouden worden maar ik heb het over een incorrect sterftecijfer waarmee ons angst aangejaagd wordt.

quote:
Als je het hebt over 't wegnemen van vrijheden raad ik je aan mijn post die over een Bill Gates gaan nog eens goed door te lezen. Dan zie je wat dit qua vrijheidsberoving op lange termijn zou kunnen betekenen. Maar die heb je al gelezen en daarvan zeg je dat je het eigenlijk wel een goed idee van ome Bill vindt.....
Dat zeg ik helemaal niet. Het eens zijn met 't indammen van bevolkingsgroei is heel wat anders dan het in orde vinden dat vrijheden worden afgenomen.

quote:
Dus op korte termijn het vervagen van vrijheden is een groot probleem voor jou terwijl het op langere termijn controleren van vrijheden geen probleem is?
Ook al hebben we het hier over een twijfelachtige casus.
Ik snap deze tegenstrijdigheid die ik in jouw posts ervaar niet helemaal.
Nogmaals, dat zeg ik helemaal niet, ik snap dat je een tegenstrijdigheid gebaseerd op een aanname jouwerzijds niet helemaal begrijpt.
pi_192154951
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 23:33 schreef illusions het volgende:

[..]

Eens, mag best rekening mee gehouden worden maar ik heb het over een incorrect sterftecijfer waarmee ons angst aangejaagd wordt.
[..]

Dat zeg ik helemaal niet. Het eens zijn met 't indammen van bevolkingsgroei is heel wat anders dan het in orde vinden dat vrijheden worden afgenomen.
[..]

Nogmaals, dat zeg ik helemaal niet, ik snap dat je een tegenstrijdigheid gebaseerd op een aanname jouwerzijds niet helemaal begrijpt.
Oké, ik maak inderdaad misschien een connectie die helemaal niet bestaat en daar baseer ik inderdaad mijn eigen aannames hierin op.
pi_192156585
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 20:25 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Een reset van de economie?

En die van Madonna is nieuw voor mij.
Wel erg toevallig ja

Er staat wel een G trouwens, Gorona op de typemachine
Or an economic crash which will be blamed on the corona virus fearmongery. Maybe that is what it is all about. Like I said a few weeks ago - social engineering 101. People will get sick and may even die from the consequences (stress, worry, fear, isolation, lack of support etc.) and will not have ever been anywhere near the dreaded virus.

It seems that quite a few fokkers have their doubts about it all, which is encouraging:
https://frontpage.fok.nl/(...)19-wat-denk-jij.html

Die 'Meld hier als je besmet bent' topic niet erg actief geweest is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tingo op 20-03-2020 07:04:09 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 20 maart 2020 @ 07:55:39 #181
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_192157193
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2020 13:01 schreef schommelstoel het volgende:
Valt wel op dat theguyver opeens weg is na dagen lang roepen dat het maar een griepje is.

Hij zal toch niet ziek zijn?
Nee hoor, Ben gewoon ontzettend druk aan werk, (bedrijf net verhuisd naar groter pand) en in de avond stream ik les stof. ik heb nooit aan gegeven dat het maar een griepje was, De vergelijking met de griep was meer door het aantal doden wat valt, ik gaf ook aan dat het gross van de doden ouderen en zwakken zijn, dit is ook in het geval van een griep, alleen bij griep zijn ook veel baby's en kinderen te vinden onder de sterfte cijfers.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 20 maart 2020 @ 08:36:07 #182
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_192157774
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 17:37 schreef schommelstoel het volgende:
En, @:theguyver is je mening al anders dan afgelopen dagen?
Nee hoor, nog steeds dezelfde mening.
Bij een griepvirus vallen jaarlijks duizenden en duizenden doden.
Maar dat is zo normaal dat men er gewoon niet bij stil staat, denk maar eens na hoeveel mensen wel niet een griep hebben? en hoeveel er wel niet als e gevolgen daarvan overlijden.
Dit virus, Alsnog erg besmettelijk, en ja dodelijk dat zal ik ook echt niet gaan ontkennen.
Maar het word vooralsnog ontzettend veel paniek mee gezaaid, veel mensen slaan aan het hamsteren scholen en veel bedrijven zijn dicht en de paniek zit er goed in.

waarom alsnog vergelijkingen met de griep zal je denken.
de structuur van beide virussen zijn totaal anders maar de manier hoe het verspreid en de manier hoe het slachtoffers maakt daarin leg ik de link, de dodelijke slachtoffers zijn de zwakken en ja beide erg besmettelijk.

Ben ik bang? nee niet echt, ik reageer nu alsof ik zelf de griep zou hebben, want dan blijf ik uit de buurt van mijn ouders en zwakken zodat ik ze niet aan steek, ik was mijn handen altijd en maak alles goed schoon.
zo doe ik ook als ik een griep heb, in dit geval heb ik naar mijn weten nog niks onder de leden, maar dat is de enige verandering die ik maak.
Ik probeer ook collega's tot kalmte te manen en heb een collega er op aangesproken toen ik zag dat hij als een malloot ging hamsteren.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 20 maart 2020 @ 08:41:48 #183
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_192157858
Voor de verandering ben ik het eens een keer eens met illusions en ook met guyver voor een gedeelte. In 2018 waren er ruim 1200 sterfgevallen ten gevolgen van influenza, in 2019 zelfs 2900 meer dan verwacht. Veruit het grootste deel van deze sterfgevallen (96%) betrof mensen boven de 60 jaar volgens de site van volksgezondheid.

https://www.volksgezondhe(...)gevolg-van-influenza
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_192157960
Zou er soms zo ongekend hard worden ingegrepen omdat deze ziekte vooral heel dodelijk is voor het old-boys-network?

Ik bedoel, ik zie zulke draconische stappen, dat het of een werkelijk apocalyptische ziekte is, of de machtigen proberen alles om hun hachje te redden, zelfs ten koste van de economie...

Was mijn BNW gedachtegang vannacht...

lag toch te tobben
pi_192158923
Nee, want de ziekte is dodelijk voor ieder network wat oudere en kwetsbare mensen in hun kring heeft.
Conscience do cost.
  vrijdag 20 maart 2020 @ 09:41:24 #186
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_192158956
quote:
5s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 08:47 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Zou er soms zo ongekend hard worden ingegrepen omdat deze ziekte vooral heel dodelijk is voor het old-boys-network?

Ik bedoel, ik zie zulke draconische stappen, dat het of een werkelijk apocalyptische ziekte is, of de machtigen proberen alles om hun hachje te redden, zelfs ten koste van de economie...

Was mijn BNW gedachtegang vannacht...

lag toch te tobben
of... om de natuur te redden.
veel mensen die thuis werken minder verkeer en uitlaat gassen, zie gevalletje Venetie waarbij het water ineens helder is, en er zelfs dolfijnen opdoken.

*O* dit virus heeft toch even zijn pluspunten *O*
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 20 maart 2020 @ 09:56:35 #187
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_192159247
Jup het heeft zeker zo zijn voordelen nu iedereen zich afsluit. Met regelmaat de boomspecht in mijn tuin gezien, staartmeesjes, musjes en gisteren vinkjes O+
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_192159373
quote:
5s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 08:47 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Zou er soms zo ongekend hard worden ingegrepen omdat deze ziekte vooral heel dodelijk is voor het old-boys-network?

Ik bedoel, ik zie zulke draconische stappen, dat het of een werkelijk apocalyptische ziekte is, of de machtigen proberen alles om hun hachje te redden, zelfs ten koste van de economie...

Was mijn BNW gedachtegang vannacht...

lag toch te tobben
Gisteravond zat er ook een soort filosoof aan tafel bij DWDD. Die wist het ook wel mooi te vertellen.
De drang van de mens om de absurditeit van het leven telkens te willen ordenenen.
Voor het zelfde geld overkomt ons nu dus iets absurdistisch. Zoals eigenlijk het hele leven absurdistisch is. Wij houden ervan om in de absurditeit van het universum naar enige orde in de chaos te zoeken, dat geeft ons houvast.
Nu valt deze orde echter door dit virus en de maatregelen die klaarblijkelijk nodig zijn om het virus in te dammen weg.
Dan gaan wij dus zoeken naar een bepaalde oorzaak, iemand die we de schuld kunnen geven of een andere manier waarmee wij dit virus kunnen behappen.
We kunnen echter ook gewoon te maken hebben met een bizarre (voor ons relatief ordelijke leven en onze samenleving die eveneens redelijk geordend was) samenloop van omstandigheden zoals het hele leven en de hele evolutie vrij bizar is.

Ik ben absurdist.
  vrijdag 20 maart 2020 @ 10:18:41 #189
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_192159655
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 23:33 schreef illusions het volgende:

[..]

Eens, mag best rekening mee gehouden worden maar ik heb het over een incorrect sterftecijfer waarmee ons angst aangejaagd wordt.
[..]

Dat zeg ik helemaal niet. Het eens zijn met 't indammen van bevolkingsgroei is heel wat anders dan het in orde vinden dat vrijheden worden afgenomen.
[..]

Nogmaals, dat zeg ik helemaal niet, ik snap dat je een tegenstrijdigheid gebaseerd op een aanname jouwerzijds niet helemaal begrijpt.
nja zie het zo, nu er minder mensen op de weg zijn zal het aantal verkeers doden ook behoorlijk afnemen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_192159797
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 09:39 schreef ems. het volgende:
Nee, want de ziekte is dodelijk voor ieder network wat oudere en kwetsbare mensen in hun kring heeft.
Ja dat bedoel ik ook niet, maar de felheid waarmee gereageerd wordt, daar doel ik op

het is namelijk een directe bedreiging voor hen die de touwtjes in handen hebben
  vrijdag 20 maart 2020 @ 10:42:47 #191
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_192160004
Lees op RIVM 18 patiënten overleden, 409 nieuwe patiënten, in totaal 2460 positief geteste personen. Als je dat naast de gewone griepcijfers legt zou je denken waar maken we ons druk om? Of krijgen we straks ook van die gevallen die zomaar dood op straat neervallen zoals we zagen in China?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 20 maart 2020 @ 11:28:05 #192
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_192160730
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 10:42 schreef controlaltdelete het volgende:
Lees op RIVM 18 patiënten overleden, 409 nieuwe patiënten, in totaal 2460 positief geteste personen. Als je dat naast de gewone griepcijfers legt zou je denken waar maken we ons druk om? Of krijgen we straks ook van die gevallen die zomaar dood op straat neervallen zoals we zagen in China?
dat doe ik dus al een maand.
Moet wel zeggen, dat het aantal dodelijke slachtoffers wel hoger is dan ik eerder dacht en melde.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator vrijdag 20 maart 2020 @ 11:44:45 #193
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_192161038
Gaat lekker in Spanje, die heeft nu zelfs Iran ingehaald. Alles oké @illusions ???
A child is born with no state of mind.
  Moderator vrijdag 20 maart 2020 @ 11:46:05 #194
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_192161055
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 11:28 schreef theguyver het volgende:

[..]

dat doe ik dus al een maand.
Moet wel zeggen, dat het aantal dodelijke slachtoffers wel hoger is dan ik eerder dacht en melde.
Nu in totaal 10267 doden en 89099 zijn hersteld.
A child is born with no state of mind.
  vrijdag 20 maart 2020 @ 11:53:30 #195
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_192161207
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 11:28 schreef theguyver het volgende:

[..]

dat doe ik dus al een maand.
Moet wel zeggen, dat het aantal dodelijke slachtoffers wel hoger is dan ik eerder dacht en melde.
Ik vind het nog meevallen. Er overlijden dagelijks nog steeds meer mensen aan kanker tot nu toe.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_192162165
De varkensgriep resulteerde wereldwijd in meer dan 200 duizend doden, waarom nu een lockdown voor niet meer dan 10duizend doden? slaan we niet een beetje door.
  vrijdag 20 maart 2020 @ 12:54:21 #197
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_192162298
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 12:46 schreef weetjewel5 het volgende:
De varkensgriep resulteerde wereldwijd in meer dan 200 duizend doden zieken, waarom nu een lockdown voor niet meer dan 10duizend doden? slaan we niet een beetje door.
zo klopt ie..
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_192162423
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 11:44 schreef SuperHartje het volgende:
Gaat lekker in Spanje, die heeft nu zelfs Iran ingehaald. Alles oké @:illusions ???
Tja, ik vind het overtrokken maatregelen. Hier rijden tanks rond en mensen die buiten komen worden geslagen als ze geen bonnetje hebben van een kwartier geleden. Dit wordt straks allemaal terug in "oude staat" gefaseerd, maar wie weet wat er voor smerigs aan de stok blijft kleven?
pi_192162699
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 12:54 schreef theguyver het volgende:

[..]

zo klopt ie..
misschien was ik in de war met de normale griep, maar om t een beetje in perspectief te plaatsen.
pi_192164537
Ik plaatst hem maar hier, maar kom er net achter dat er in Wuhan, de stad waar het allemaal begon, afgelopen oktober de Militaire wereld spelen gehouden werd.

Lekker verdacht hoor.



https://www.google.com/se(...)ceid=chrome&ie=UTF-8

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 20-03-2020 14:37:12 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')