abonnementen ibood.com bol.com
pi_192104484
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 19:11 schreef Tingo het volgende:

[..]

Social engineering, control, manipulation, a stock-market crash which may have been on the cards anyway ? I don't know. Maybe our pension funds will go tits up and it will be announced that we all have to work until we are 70 years-old and they can blame that on the dreaded corona virus. You're asking me to speculate and I'm not that interested in discussing/arguing about that with certain people here. People will believe what they want to believe and I don't really care much about that anymore either.
Much of the fear, panic, hysteria etc. appears to be real, however it still seems to me to be based on hugely exaggerated scaremongery. I still haven't seen any convincing, trustworthy reports/images etc. on TV or anywhere else to make me think otherwise. Most of the 'corona deaths' seem to be of people who could have kicked the bucket at any time due to other more serious health issues they were suffering from. So it depends on how much trust you have in what you are being told by news/propaganda/information sources.

I don't trust MSM or the silly conspiracies about bioweapons, 5G or whatever.

Sterkte allemaal!
Een reset van de economie?

En die van Madonna is nieuw voor mij.
Wel erg toevallig ja

Er staat wel een G trouwens, Gorona op de typemachine

[ Bericht 1% gewijzigd door schommelstoel op 17-03-2020 20:30:35 ]
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  dinsdag 17 maart 2020 @ 20:40:11 #127
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_192104896
Corona is een merk typewriter

vintage-corona-typewriter-david-hinds.jpg

Net zoals dat optreden van madam met al die gasmaskers tijdens eurovisie zal het wel toeval wezen. Interessantdoenerij met een ouwe typemachine.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_192105063
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 20:40 schreef controlaltdelete het volgende:

[ afbeelding ]

Net zoals dat optreden van madam met al die gasmaskers tijdens eurovisie zal het wel toeval wezen. Interessantdoenerij met een ouwe typemachine.
Leek op een G toen ik inzoomde.

Maar zo duidelijk een C ja.

Je zou de film Chaplin eens moeten kijken.

Daar komt in het klein maar voren dat Chaplin meer mensen bereikt en invloed heeft op het volk dan de overheid zelf.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  dinsdag 17 maart 2020 @ 20:51:56 #129
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_192105175
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 20:14 schreef ems. het volgende:

[..]

Zoals cluesforum.
Ja waarom iemand die bagger nog serieus neemt... complete waanzin.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 17 maart 2020 @ 21:04:26 #130
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_192105482
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 20:40 schreef controlaltdelete het volgende:

[ afbeelding ]

So friggin' what?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_192105586
Interessante verbanden worden er hier gevonden. _O-
pi_192105610
Corona is ook een Mexicaans biermerk, en het is Spaans voor kroon. HOAX! CORONAVIRUS BESTAAT NIET!

Zal de logica van sommigen hier nooit snappen.

Oja, 5G niet te vergeten. 8)7

[ Bericht 30% gewijzigd door illusions op 17-03-2020 21:19:18 ]
pi_192122922
Het straatbeeld in Spanje begint best serieus te worden:

ZQewRbW.jpg
pi_192131835
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 17:05 schreef illusions het volgende:
Het straatbeeld in Spanje begint best serieus te worden:

[ afbeelding ]
Is dat bij jou in de straat?
Waarom doen ze dat eigenlijk?
pi_192131928
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 22:39 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Is dat bij jou in de straat?
Waarom doen ze dat eigenlijk?
Nee, dit is in Torrevieja, vrij toeristisch oord voor Britten.

In Spanje ligt het een beetje anders qua militairen. Je hebt de veel verschillende soorten politie - de gemeentelijke politie, die moet in hun dorp blijven (Policia Local), dat zijn veredelde klaarovers. Min of meer de rest bestaat uit Guardia Civil en Policia Nacional en dat zijn beiden militairen.

Je hebt ook nog Policia Municipal in grotere steden zoals Madrid en de Mossos D'esquadra in Barcelona, maar dat is weer een ander verhaal. Basically, politie is bijna altijd militair.
pi_192132127
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 22:43 schreef illusions het volgende:

[..]

Nee, dit is in Torrevieja, vrij toeristisch oord voor Britten.

In Spanje ligt het een beetje anders qua militairen. Je hebt de veel verschillende soorten politie - de gemeentelijke politie, die moet in hun dorp blijven (Policia Local), dat zijn veredelde klaarovers. Min of meer de rest bestaat uit Guardia Civil en Policia Nacional en dat zijn beiden militairen.

Je hebt ook nog Policia Municipal in grotere steden zoals Madrid en de Mossos D'esquadra in Barcelona, maar dat is weer een ander verhaal. Basically, politie is bijna altijd militair.
Oké, goed te horen! Bedankt, interessant.
Maar waarom rijdt er precies een tank daaro?
pi_192132232
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 22:50 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Oké, goed te horen! Bedankt, interessant.
Maar waarom rijdt er precies een tank daaro?
Geen flauw idee. Ze reageren in Spanje wel vaker wat strenger. Er zijn veel toeristen die niet luisteren en gewoon op straat gaan zuipen, dat is nu echt helemaal over. Je ziet echt geen hond meer op straat. Wacht, correctie, je ziet alleen honden op straat (die uitgelaten worden).

Je mag hier ook niet over straat, als jij maar 2 pakken rijst en een pak koekjes koopt en je wordt aangehouden ben je gewoon de lul, ¤2000 boete. Als je wordt aangehouden en je bonnetje is van 2 uur geleden, ben je de lul.

Ik heb een oproep op Facebook gezet om iemand z'n hond te lenen. 8)7 Je mag dan 50 meter van huis af. Kan wel gewoon een berg op hiken hier in het dorp, daar kom je geen politie tegen, dus er is nog wel wat te doen.
pi_192132310
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 22:54 schreef illusions het volgende:

[..]

Geen flauw idee. Ze reageren in Spanje wel vaker wat strenger. Er zijn veel toeristen die niet luisteren en gewoon op straat gaan zuipen, dat is nu echt helemaal over. Je ziet echt geen hond meer op straat. Wacht, correctie, je ziet alleen honden op straat (die uitgelaten worden).

Je mag hier ook niet over straat, als jij maar 2 pakken rijst en een pak koekjes koopt en je wordt aangehouden ben je gewoon de lul, ¤2000 boete. Als je wordt aangehouden en je bonnetje is van 2 uur geleden, ben je de lul.

Ik heb een oproep op Facebook gezet om iemand z'n hond te lenen. 8)7 Je mag dan 50 meter van huis af. Kan wel gewoon een berg op hiken hier in het dorp, daar kom je geen politie tegen, dus er is nog wel wat te doen.
Hoe willen ze dat je boodschappen haalt dan?
Succes met die hond dan. :7
pi_192132329
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 22:58 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Hoe willen ze dat je boodschappen haalt dan?
Succes met die hond dan. :7
Gewoon één keer per zoveel dagen, bij een supermarkt dicht bij huis, en daarna gelijk naar huis. Ze vragen bonnetjes bij de checkpoints, en je mag maar met 1 persoon in de auto zitten.
  Moderator woensdag 18 maart 2020 @ 23:07:30 #140
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_192132540
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 22:54 schreef illusions het volgende:

[..]

Starkte :'(
A child is born with no state of mind.
pi_192132596
We zijn hier in BNW tijdens het uitbreken van een pandemie waar verscheidene alu-hoedjes ons zo vaak gewaarschuwd hebben en 't is hier toch een portie stil.
Wat denken jullie? Wie zit er achter het corona-virus? Wie plukt er straks de vruchten van?
  Moderator woensdag 18 maart 2020 @ 23:16:23 #142
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_192132719
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 23:10 schreef HetDonkertAan het volgende:
We zijn hier in BNW tijdens het uitbreken van een pandemie waar verscheidene alu-hoedjes ons zo vaak gewaarschuwd hebben en 't is hier toch een portie stil.
Wat denken jullie? Wie zit er achter het corona-virus? Wie plukt er straks de vruchten van?
Er zijn 3 Corona topics.
Leef je uit :D
  Moderator woensdag 18 maart 2020 @ 23:17:44 #143
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_192132750
Nee 4 zelfs
pi_192132756
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 23:10 schreef HetDonkertAan het volgende:
In een ander topic las ik dat het was ontwikkeld zodat Trump pedofielen op kon pakken, hier lees ik dat het door 5G verspreid wordt en big pharma zal er wel flink op verdienen straks. Ofzo.
pi_192133092
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2020 23:16 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Er zijn 3 Corona topics.
Leef je uit :D
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 23:17 schreef illusions het volgende:

[..]

In een ander topic las ik dat het was ontwikkeld zodat Trump pedofielen op kon pakken, hier lees ik dat het door 5G verspreid wordt en big pharma zal er wel flink op verdienen straks. Ofzo.
Ahaa, dit is dus het topic waarin beweert kan/mag worden dat 5G iets met het corona-virus te maken heeft? Ondanks dat dat vermeld staat in de TT, was die indruk nog niet echt bij mij gewekt :P

Over 't algemeen gesproken hè, we zijn met aardig wat mensen op deze planeet.
Wetenschappelijke studies wezen het gevaar van de zogenoemde 'overpopulatie' steeds vaker aan.
Klimaatverandering door toedoen van de mens. Min of meer kwam/komt het er al een tijdje op neer dat doordat wij met zoveel op deze ruimterots aanwezig zijn en dan natuurlijk ook de manier waarop uiteindelijk uit zal draaien tot een catastrofe.
In elk opzicht, van economisch tot aardrijkskundig.

Hoe vreemd is het met deze prognose dat er iemand of dan wel meerdere personen er een geheime agenda op nahouden om de menspopulatie in te dammen en niet alles op zijn vrije beloop te laten gaan en de toekomst van 'leven' zoals wij dat kennen eigenlijk aan het lot over te laten. Een lot die weinig positiviteit voor leven zoals wij dat kennen in het algemeen lijkt te bieden afgaande op verschillende prognoses.

Iemand met (heel veel)geld en dus macht, die wetenschappelijk aardig geïnformeerd is en iemand die al meerdere keren aan heeft gegeven om deze planeet te geven en daarbij overpopulatie als een probleem te zien.
Die aangeeft vooral boeken van een bepaalde schrijver te lezen die min of meer in zijn algemeenheid hetzelfde predikt.
Iemand die, met in 't achterhoofd houdende bovenstaande idealen, veel geld pompt in instanties.
Instanties die voornamelijk naar voren komen als instanties die onderzoek doen naar vaccinaties (vaccinaties die eigenlijk mensen zouden redden van ziektes en er dus voor zouden moeten zorgen dat er juist zoveel mogelijk mensen blijven bestaan)
Iemand die onlangs na uitbraak van dit virus op is gestapt bij zijn bedrijf om zich te gaan richten op filantropische activiteiten waarvan hij expliciet aangeeft het ondersteunen van de WHO één zo'n activiteit is.
Iemand die onlangs nog aangaf dat een virus-pandemie het meest reële gevaar is/was voor de mens als het gaat om aantallen doden.
Iemand die een jaar of 5 geleden geld stort aan een bedrijf dat patent aanvraagt op het maken van een vaccin waarin in de pattentoezegging letterlijk staat geschreven dat het virus waar dus daadwerkelijk patent op is gekomen bedoeld is voor het maken van een vaccin voor 'een corona-virus'......

De filantroop.
pi_192133354
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 23:32 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

[..]

Ahaa, dit is dus het topic waarin beweert kan/mag worden dat 5G iets met het corona-virus te maken heeft? Ondanks dat dat vermeld staat in de TT, was die indruk nog niet echt bij mij gewekt :P

Over 't algemeen gesproken hè, we zijn met aardig wat mensen op deze planeet.
Wetenschappelijke studies wezen het gevaar van de zogenoemde 'overpopulatie' steeds vaker aan.
Klimaatverandering door toedoen van de mens. Min of meer kwam/komt het er al een tijdje op neer dat doordat wij met zoveel op deze ruimterots aanwezig zijn en dan natuurlijk ook de manier waarop uiteindelijk uit zal draaien tot een catastrofe.
In elk opzicht, van economisch tot aardrijkskundig.

Hoe vreemd is het met deze prognose dat er iemand of dan wel meerdere personen er een geheime agenda op nahouden om de menspopulatie in te dammen en niet alles op zijn vrije beloop te laten gaan en de toekomst van 'leven' zoals wij dat kennen eigenlijk aan het lot over te laten. Een lot die weinig positiviteit voor leven zoals wij dat kennen in het algemeen lijkt te bieden afgaande op verschillende prognoses.

Iemand met (heel veel)geld en dus macht, die wetenschappelijk aardig geïnformeerd is en iemand die al meerdere keren aan heeft gegeven om deze planeet te geven en daarbij overpopulatie als een probleem te zien.
Die aangeeft vooral boeken van een bepaalde schrijver te lezen die min of meer in zijn algemeenheid hetzelfde predikt.
Iemand die, met in 't achterhoofd houdende bovenstaande idealen, veel geld pompt in instanties.
Instanties die voornamelijk naar voren komen als instanties die onderzoek doen naar vaccinaties (vaccinaties die eigenlijk mensen zouden redden van ziektes en er dus voor zouden moeten zorgen dat er juist zoveel mogelijk mensen blijven bestaan)
Iemand die onlangs na uitbraak van dit virus op is gestapt bij zijn bedrijf om zich te gaan richten op filantropische activiteiten waarvan hij expliciet aangeeft het ondersteunen van de WHO één zo'n activiteit is.
Iemand die onlangs nog aangaf dat een virus-pandemie het meest reële gevaar is/was voor de mens als het gaat om aantallen doden.
Iemand die een jaar of 5 geleden geld stort aan een bedrijf dat patent aanvraagt op het maken van een vaccin waarin in de pattentoezegging letterlijk staat geschreven dat het virus waar dus daadwerkelijk patent op is gekomen bedoeld is voor het maken van een vaccin voor 'een corona-virus'......

De filantroop.
Klinkt grof maar ik vind het best een goed idee.
pi_192133367
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 23:44 schreef Elan het volgende:
https://www.vrt.be/vrtnws(...)atuurlijke-evolutie/

Weet niet of het al gepost was, maar interessante materie.

Virus is vrijwel zeker afkomstig van dieren en niet afkomstig uit een fabriek.
Dit wordt gepost door een user in het algemene corona-topic.
Die user wordt nou vast hierheen geleid en zal wel denken, waar ben ik nu weer beland:

Ik heb hem dit linkje eronder gezet; kijk ook even naar de datum.
https://www.scripps.edu/n(...)ates-foundation.html

Toevoeging: 1 x de naam van het instituut dat met deze informatie komt en de naam Bill Gates erachter Googelen liet mij dit resultaat zien.
Ironisch.
pi_192133389
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 23:48 schreef illusions het volgende:

[..]

Klinkt grof maar ik vind het best een goed idee.
Op een bepaalde rationele wijze is het ook een goed idee.
Echter is het naar mijn geloof niet bij een idee gebleven.
En dan kunnen we er opnieuw een ethische discussie tegenaan gooien.
Ik vond het geen goed idee.
pi_192133582
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 23:50 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Op een bepaalde rationele wijze is het ook een goed idee.
Echter is het naar mijn geloof niet bij een idee gebleven.
En dan kunnen we er opnieuw een ethische discussie tegenaan gooien.
Ik vond het geen goed idee.
Het is een beetje een ver van m'n bed verhaal. Als m'n moeder het zou krijgen zou ik het ook een kutidee vinden maar puur uit egoïstisch perspectief, zo niet boeit het me niet zoveel. Iedereen gaat dood, sommigen eerder dan anderen.
pi_192133635
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 00:06 schreef illusions het volgende:

[..]

Het is een beetje een ver van m'n bed verhaal. Als m'n moeder het zou krijgen zou ik het ook een kutidee vinden maar puur uit egoïstisch perspectief, zo niet boeit het me niet zoveel. Iedereen gaat dood, sommigen eerder dan anderen.
Eens maar we zijn hier wel op aarde om een beetje te leven. Niet omdat 1 of andere mafketel met een bult geld ons van deze planeet wil jagen. ^)
abonnementen ibood.com bol.com
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')