abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 12 maart 2020 @ 19:20:40 #1
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_191988206


https://www.ns.nl/reisinf(...)in-de-spitsuren.html

Minder treinen = vollere treinen
vollere treinen = mensen dichter op elkaar
mensen dichter op elkaar = grotere kans op besmetting.

Ik vind het maar een rare keuze van de NS.
So we just called him Fred
  Spellchecker donderdag 12 maart 2020 @ 19:21:58 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_191988238
Op mijn (drukke) rit verandert er niks (elk kwartier) of hij is toch niet bijgewerkt
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_191988427
ik snap dit niet, iedereen minimaal een meter van elkaar maar niet in de trein?
pi_191988838
Vanaf morgen worden er geen extra treinen ingezet in de spits, meldt de NS. Een woordvoerder zegt dat er fors minder reizigers worden verwacht omdat het kabinet heeft gezegd dat er zo veel mogelijk thuisgewerkt moet worden. En de NS zegt de machinisten en conducteurs hard nodig te hebben voor de reguliere ritten.

Die laatste zin. Wat?

munny munny
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_191989874
Laten ze het treinverkeer helemaal stilleggen!

Als je vee tijdens een dierziektecrisis zo vervoert als dat de NS nu mensen vervoeren, dan komt de overheid dat vee preventief ruimen.
pi_191989920
Eend
quote:
13s.gif Op donderdag 12 maart 2020 19:20 schreef Fred het volgende:
[ afbeelding ]

https://www.ns.nl/reisinf(...)in-de-spitsuren.html

Minder treinen = vollere treinen
vollere treinen = mensen dichter op elkaar
mensen dichter op elkaar = grotere kans op besmetting.

Ik vind het maar een rare keuze van de NS.
Eens. Het is juist goed dat er legere treinen zullen zijn. Maar nee: NS moet en zal mensen als vee vervoeren.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  Moderator donderdag 12 maart 2020 @ 20:33:17 #8
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_191989933
Het is werkelijk idioot inderdaad.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_191989995
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2020 19:21 schreef maily het volgende:
Vrijdag de 13e ... :X
Alweer? Lijkt wel elke maand op een vrijdag te vallen.
pi_191990031
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 20:32 schreef Injetta het volgende:
Eend
[..]

Eens. Het is juist goed dat er legere treinen zullen zijn. Maar nee: NS moet en zal mensen als vee vervoeren.
Was dat maar veevervoer want op veevervoer zijn met het oog op de preventie van dierziektes veel meer hygieneregels van toepassing dan op dat gebeun van die NS.
pi_191990176
Als je met de trein reist atm dan vraag je er ook bijna om

(tenzij je niet anders kan maargoed, dan zou ik echt plastic handschoentjes dragen ofzo)
pi_191990396
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 20:31 schreef Agronoom2 het volgende:
Laten ze het treinverkeer helemaal stilleggen!

Als je vee tijdens een dierziektecrisis zo vervoert als dat de NS nu mensen vervoeren, dan komt de overheid dat vee preventief ruimen.
quote:
99s.gif Op donderdag 12 maart 2020 19:30 schreef Mr.Ping het volgende:
ik snap dit niet, iedereen minimaal een meter van elkaar maar niet in de trein?
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 20:37 schreef Agronoom2 het volgende:

[..]

Was dat maar veevervoer want op veevervoer zijn met het oog op de preventie van dierziektes veel meer hygieneregels van toepassing dan op dat gebeun van die NS.
Klopt. De voornaamste besmettingswijze buitenshuis is hoesten en niezen. Doordat in de treinen vaak reizigers hutje mutje op elkaar zitten zou deze vorm van transport direct gestaakt moeten worden. Dat dit niet in de huidige maatregelen van het kabinet is opgenomen is gewoon oerdom.
Helaas zullen de pessimisten en doendenkers gelijk krijgen. Zelfs China nam nog veel hardere maatregelen ( wel te laat) en daar lukte het lange tijd nauwelijks om de epidemie in te dammen. Ja nu wel pas na het sluiten van alle scholen en het openbaar vervoer. Dus hoe lkanger we wachten hoe harder de maatregelen moeten worden om de epidemie nog te kunnen indammen. Hadden wij maar eerder de grenzen gesloten :N
"Leuker kunnen wij het niet maken , ingewikkelder wel." Lang leve de Belastingdienst!
pi_191991403
Beter OV dicht dan onderwijs lijkt me.
Even a broken clock is right twice a day.
pi_191991866
Blij dat ik vorig jaar auto heb gekocht _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')