Heb jij wel eens een kut gezien zo groot als een voetbal?quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gewoon om vragen of ze dat willen doen.
Beetje strakker maken
quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:12 schreef Dotteke het volgende:
Heb volgende week drie vergaderingen. Kijken of die ook afgelast worden.
In Brussel doen ze dat.quote:
❤️quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ach ja,ik ben ook eens heel trots het dorp in gefietst al roepend: Ïk heb een zusje."
Vindt ze nog steeds leuk.
zien.quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:15 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een kut gezien zo groot als een voetbal?
Jij wilde je voetbal terug?quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:17 schreef dud0r het volgende:
ik kon eht niet
[..]
zien.
Mijn hand werd aan gort geknepen op dat moment
Maar nog nooit gezien? Zo groot als een voetbal?quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:17 schreef dud0r het volgende:
ik kon eht niet
[..]
zien.
Is toch een prachtig moment!quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:17 schreef dud0r het volgende:
ik kon eht niet
[..]
zien.
Jij wel dan?quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:15 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een kut gezien zo groot als een voetbal?
hoiquote:
neem'n hand dacht daar anders over. degene die kneep ook.quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:18 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Maar nog nooit gezien? Zo groot als een voetbal?
Ik zou gaan strekken.Aan mij heb je niets op zulke momenten.quote:
zie hier komt het alquote:Op donderdag 12 maart 2020 20:13 schreef madam-april het volgende:
[..]
Haha naja dat viel wel mee.. naja behalve bij de tweede, toen had ik een dubbele placenta die niet goed los kwam waardoor ik bijna een liter bloed had verloren.. alles stond al klaar om naar de OK te gaan, maar toen kwam hij gelukkig als nog los en was alles goed
Maar helemaal niet uitgescheurd ofzo, dus viel allemaal wel mee
Eejquote:Op donderdag 12 maart 2020 20:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
hoi
[..]
neem'n hand dacht daar anders over. degene die kneep ook.
Mal van , al heel de dag gvdquote:Op donderdag 12 maart 2020 20:19 schreef Dotteke het volgende:
Prut fok. Ik zit te wachten en te wachten. Komt er niets. Post wat schoten de berichten pas door
Lekker gegeten?quote:
Welnee, op zo'n moment draai je op adrenalinequote:Op donderdag 12 maart 2020 20:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zou gaan strekken.Aan mij heb je niets op zulke momenten.
Hoe komt dat kreupele?quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En hoe hard denk je dat een kreupele, licht-obese oude zwarte panter kan rennen?
Doe jij even kalm zeg.quote:
hier ookquote:Op donderdag 12 maart 2020 20:22 schreef hemarookworst het volgende:
Gvd dit schiet niet op, loopt steeds vast hier
Wat erg!quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:22 schreef Nizno het volgende:
geweldig, hier een regionaal theater heeft besloten alle voorstellingen te stoppen waarvan al meer dan 100 kaarten zijn verkocht, maar de voorstellingen waar nog geen 95 zijn verkocht gaan door. en verkopen ze maximaal 95 kaarten voor. want ja, tot 100 mag
Doorknippen, krakend geluid. Net chips.quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:21 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Welnee, op zo'n moment draai je op adrenaline
Hier ook, tot laters!quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:22 schreef hemarookworst het volgende:
Gvd dit schiet niet op, loopt steeds vast hier
dat vinden wij niet raar, dat vinden wij heel bijzonderquote:
Ja. Snap niet dat het zolang duurt. Al dagen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:20 schreef PlymouthFury het volgende:
Ja, word je
[..]
Mal van , al heel de dag gvd
spinazie pesto risottoquote:Op donderdag 12 maart 2020 20:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wat voor lekkers heb jij gemaakt?
nouja als er niet duidelijk is wat het is is het lastig oplossenquote:Op donderdag 12 maart 2020 20:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja. Snap niet dat het zolang duurt. Al dagen.
Was ook erg lekker, geroosterde kikkererwten erop en natuurlijk beetje mascarpone en parmezaanse kaasquote:
quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:25 schreef engine het volgende:
Ik wil nattekat horen als hij erachter komt dat F1 gecancelled wordt
Dat is ook weer waar. Maar meestal lossen hier de problemen snel op.quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
nouja als er niet duidelijk is wat het is is het lastig oplossen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |