Was dat niet gebaseerd op de 1000man? Op de 100 is nog niet gereageerd volgens mijquote:Op donderdag 12 maart 2020 19:05 schreef Collide het volgende:
[..]
Doet de efteling al maar dan krijg je dit soort toestanden:
[ afbeelding ]
We komen ook niet echt ver met 1000 ic bedden voor het hele landquote:Op donderdag 12 maart 2020 19:05 schreef bitterbal het volgende:
19:04
Het aantal coronapatiënten in het Amphia ziekenhuis in Breda neemt zo snel toe dat het ziekenhuis rekening houdt met een scenario waarbij de intensive care over een paar dagen al vol ligt. Vandaag bezweek een tweede patient aan de besmetting door het virus in het Amphia. Het gaat om een oudere inwoner uit de gemeente Zundert.
ad
Verhoudingsgewijs telt Europa volgens mij meer coronagevallen dan China. Het totaal aantal inwoners in Europa telt namelijk de helft van het aantal inwoners in China. Dus tel maar eens na. Dit zegt genoeg over onze houding en visie. Open grenzen etcquote:Op donderdag 12 maart 2020 19:03 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Bij de ECB komen ze niet verder dan de rente verlagen en meer geld bij printen![]()
Ik hoop echt dat dit het einde van de EU en de Eurozone in huidige vorm betekent
Ik snap dat ze het zo willen oplossen maar wat een planning joh, dat die groepen ook niet in de foyer enzo tegen gaan komen.quote:
nicetwitter:L0gg0l twitterde op donderdag 12-03-2020 om 19:05:58BRAZIL'S BOLSONARO TESTS POSITIVE FOR CORONAVIRUS -- LOCAL MEDIA reageer retweet
Nu al? Iemand een idee bij hoeveel besmettingen dit soort berichten uit Italië kwam?quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:05 schreef bitterbal het volgende:
19:04
Het aantal coronapatiënten in het Amphia ziekenhuis in Breda neemt zo snel toe dat het ziekenhuis rekening houdt met een scenario waarbij de intensive care over een paar dagen al vol ligt. Vandaag bezweek een tweede patient aan de besmetting door het virus in het Amphia. Het gaat om een oudere inwoner uit de gemeente Zundert.
ad
Hoezo nice?quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:07 schreef skysherrif het volgende:
nicetwitter:L0gg0l twitterde op donderdag 12-03-2020 om 19:05:58BRAZIL'S BOLSONARO TESTS POSITIVE FOR CORONAVIRUS -- LOCAL MEDIA reageer retweet
Das gewoon het standaard aantal toch? Het is niet alsof mensen geen autoongelukken e.d. krijgen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:52 schreef kaatje50 het volgende:
Wilders zegt dat er al 800 ic bedden vol liggen
Geld geld.quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snap dat ze het zo willen oplossen maar wat een planning joh, dat die groepen ook niet in de foyer enzo tegen gaan komen.
Die is ook al over de 65 toch?quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:07 schreef skysherrif het volgende:
Eens.quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:05 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen er begrip voor heeft, ik zou niet overal op reageren. Gewoon verwijderen en laten gaan.
Die heeft daar wel een vrij grote kans op ja na dat CPAC en daarna die meeting met mexicaanse delegatiequote:Op donderdag 12 maart 2020 19:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die is ook al over de 65 toch?
En Trump kan het nu ook wel hebben wrs.
twitter:BNODesk twitterde op donderdag 12-03-2020 om 18:45:20Spain has reported 782 new cases of coronavirus and 31 new deaths so far today, raising the country's total to 3,059 cases and 86 dead https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
Nu ik Italië heb gecanceled wilde ik hierheen gaan in de meivakantie, maar dit wordt denk ik ook een oranje landquote:
Niks dan lof voor de mods in dit vrij onstuimige topicquote:Op donderdag 12 maart 2020 19:09 schreef capricia het volgende:
[..]
Eens.
En wees zuinig op de mods die je hebt.
Die moet gewoon wat minder dürums naar binnen douwen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |