Dan nog mag er bij dit soort dingen wel gewoon een bron, om eventueel fake news tegen te gaan.quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:17 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Mijn zwager die er werkt meld net hetzelfde
Ja NSgoden natuurlijkquote:Op donderdag 12 maart 2020 19:17 schreef ZwangerPetro het volgende:
twitter:NS_online twitterde op donderdag 12-03-2020 om 19:08:50Let op! Vanaf vrijdag 13 maart rijden in de spits minder treinen. Plan je reis kort voor vertrek in de reisplanner. https://t.co/4SBk6Z7fL5 reageer retweet
quote:
www.efteling.nlquote:Update coronavirus
De Efteling neemt de zojuist aangekondigde maatregelen van de overheid en het RIVM serieus en wil daar zo goed mogelijk naar handelen. Op basis van de persconferentie en het aangekondigde overleg van de Brabantse Veiligheidsregio’s beraden wij ons over wat dit voor de Efteling betekent. Zodra er meer informatie bekend is berichten wij hierover op deze website. Vanwege de grote drukte, vragen wij je momenteel geen contact met ons op te nemen hierover.
Vond het net al echt verdacht stil in de trein van Tilburg naar Breda, zaten in de hele coupé welgeteld 2 mensen ...quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:17 schreef ZwangerPetro het volgende:
twitter:NS_online twitterde op donderdag 12-03-2020 om 19:08:50Let op! Vanaf vrijdag 13 maart rijden in de spits minder treinen. Plan je reis kort voor vertrek in de reisplanner. https://t.co/4SBk6Z7fL5 reageer retweet
Nog zorgwekkender dus, al zullen ze niet alle milde gevallen vindenquote:Op donderdag 12 maart 2020 19:17 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Niet 10% naar ziekenhuis, 10% naar IC, dus ook meer naar het ziekenhuis.
Nee, je ergert je eraan dat men niet reageert op de berichten waarop jij wil dat men reageertquote:Op donderdag 12 maart 2020 19:21 schreef Za het volgende:
Ik erger me eraan hoe de sensatiezucht regeert hier.
Nou ja, het is een voorbeeld van de vele economische consequenties die dit virus heeft. Op zich best terecht om het te benoemen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:17 schreef Steven184 het volgende:
Mooi, bij DWDD gaan we het even hebben over de uitzendproblemen van Fox sport.
Precies wat ik dacht. Dit is contra-productief.quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:20 schreef Guanabana het volgende:
Wat heeft dat voor zin. Laat juist meer treinen rijden, minder op elkaar gepropte drukte.
Ze zijn er idd wel héél snel bij.quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:21 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
NS pakt elke mogelijkheid aan om minder treinen in te zetten
Net weer 200 doden gerapporteed in Italie en jij hebt over sensatie ga je schamen manquote:Op donderdag 12 maart 2020 19:21 schreef Za het volgende:
Ik erger me eraan hoe de sensatiezucht regeert hier.
Hadden we dan geen mkber kunnen nemen?quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, het is een voorbeeld van de vele economische consequenties die dit virus heeft. Op zich best terecht om het te benoemen.
En al die steentjes met handschoenen aan zetten ...quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:22 schreef Zipportal het volgende:
TV / Domino Day na elf jaar terug op televisie
Dit wordt ook niks meer. Alleen al de voorbereidstijd denk ik.
Yep, vanuit Utrecht naar Den Haag Was ook stukken rustiger.quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vond het net al echt verdacht stil in de trein van Tilburg naar Breda, zaten in de hele coupé welgeteld 2 mensen ...
Betere genenquote:Op donderdag 12 maart 2020 19:23 schreef UJF045 het volgende:
Klopt het dat zwarte/negroïde mensen het virus niet kunnen oplopen? Ik hoorde zojuist dat nog geen een zwarte medemens het heeft opgelopen..
In Rusland werden mannen toch al niet ouder dan 65 toch?quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal dezelfde reactie hè, die gasten. Vraag me af hoe de situatie in Rusland is en hoe Putin gereageerd heeft/reageert.
Tuurlijk niet joh.quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:23 schreef UJF045 het volgende:
Klopt het dat zwarte/negroïde mensen het virus niet kunnen oplopen? Ik hoorde zojuist dat nog geen een zwarte medemens het heeft opgelopen..
Ja dat had gekund, maar dit kon ook. Er zit wel een lerares op de plek die anders misschien weer was ingevuld door Gerard Joling of zoquote:Op donderdag 12 maart 2020 19:23 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Hadden we dan geen mkber kunnen nemen?
Ten dele. Het gaat me om de reden waarom.quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:22 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Nee, je ergert je eraan dat men niet reageert op de berichten waarop jij wil dat men reageert.
quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:17 schreef ZwangerPetro het volgende:
DIT STINKTtwitter:NS_online twitterde op donderdag 12-03-2020 om 19:20:47@Onderwijszaken Helaas is bij ons nog niet bekend waarom deze wijziging is. Vooralsnog raad ik je aan om voor je reis de reisplanner te raadplegen! ^SA reageer retweet
https://www.nu.nl/coronav(...)pen-in-te-slaan.htmlquote:Het volgens premier Mark Rutte niet nodig om extra boodschappen, zoals toiletpapier, brood en andere levensmiddelen, in te slaan. Dat zei hij donderdag voorafgaand aan het Kamerdebat over de kabinetsaanpak van het coronavirus.
O,ja.quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:24 schreef speknek het volgende:
[..]
In Rusland werden mannen toch al niet ouder dan 65 toch?.
Huh?quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]DIT STINKTtwitter:NS_online twitterde op donderdag 12-03-2020 om 19:20:47@:Onderwijszaken Helaas is bij ons nog niet bekend waarom deze wijziging is. Vooralsnog raad ik je aan om voor je reis de reisplanner te raadplegen! ^SA reageer retweet
Dat dachten we 4 weken terug ook over blanke mensen, toen was er de wilde hoop dat het virus alleen Aziaten trof.quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:23 schreef UJF045 het volgende:
Stel je voor, een premier die op TV roept dat iedereen snel moet gaan hamsteren.quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:25 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/coronav(...)pen-in-te-slaan.html
Lijkt me een goed moment om juist te doen wat Rutte zegt wat je niet moet doen.
Je zou waarschijnlijk alleen maar in de weg lopen. De zorgverleners hebben geen tijd om je bij het handje te nemen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:24 schreef Minimunt het volgende:
Ik vraag me af hé, stel het wordt een grote teringbende de komende weken. Ik ben jong en vrij fit, zijn er mogelijkheden om toch te gaan helpen in de zorg?
Omdat die inmiddels in een risicogroep zitten, lijkt me.quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:26 schreef THEFXR het volgende:
waarom roepen ze geen gepensioneerde zorg mensen op?
idd als hij zulke dingen zegt moet je t juist wel doen. die mensen lopen (bewust?) achter de feiten aan en proberen te zorgen dat mensen niet in paniek te raken. when panic, panic first.quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:25 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/coronav(...)pen-in-te-slaan.html
Lijkt me een goed moment om juist te doen wat Rutte zegt wat je niet moet doen.
twitter:BNODesk twitterde op donderdag 12-03-2020 om 19:02:06White House says no need to test Trump and Pence after Brazilian government spokesman tests positive for coronavirus, says they had "almost no interactions" https://t.co/nlAALAaWPm reageer retweet
Ja, dan ben je dus deel van het probleem.quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:27 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
idd als hij zulke dingen zegt moet je t juist wel doen. die mensen lopen (bewust?) achter de feiten aan en proberen te zorgen dat mensen niet in paniek te raken. when panic, panic first.
Ja bij de NS melden ze zich ook massaal ziek.quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]DIT STINKTtwitter:NS_online twitterde op donderdag 12-03-2020 om 19:20:47@:Onderwijszaken Helaas is bij ons nog niet bekend waarom deze wijziging is. Vooralsnog raad ik je aan om voor je reis de reisplanner te raadplegen! ^SA reageer retweet
Dit juist het moment om extra in te gaan slaan we zijn dichtbij totale lockdownquote:Op donderdag 12 maart 2020 19:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Stel je voor, een premier die op TV roept dat iedereen snel moet gaan hamsteren.
Trump de superspreaserquote:Op donderdag 12 maart 2020 19:27 schreef Scrummie2.1 het volgende:
twitter:BNODesk twitterde op donderdag 12-03-2020 om 19:02:06White House says no need to test Trump and Pence after Brazilian government spokesman tests positive for coronavirus, says they had "almost no interactions" https://t.co/nlAALAaWPm reageer retweet
Die wordt heus wel getest.quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:27 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Weet je dit hele gedrag in deze reeks, wat door veel mensen wordt gelezen en gedeeld leidt tot complete paniek, overbelaste huisartsen en ziekenhuizen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:26 schreef Strani het volgende:
Stel je voor, een premier die op TV roept dat iedereen snel moet gaan hamsteren.
Ik heb FOX Sports al opgezegd.quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja bij de NS melden ze zich ook massaal ziek.
Het is zo hypocriet, iedereen moet maar thuisblijven maar tegelijkertijd moet ook alles blijven doorwerken want we willen van alles.
Voedsel, openbaar vervoer, zorg, geld, internet, tv, electriciteit, gas, medicijnen, dokters enz.
Zelfs bij een lockdown is er op zich geen reden om aan te nemen dat supermarkten niet herbevoorraad worden.quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:28 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Dit juist het moment om extra in te gaan slaan we zijn dichtbij totale lockdwon
Is het ook.quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:28 schreef Za het volgende:
[..]
Weet je dit hele gedrag in deze reeks, wat door veel mensen wordt gelezen en gedeeld leidt tot complete paniek, overbelaste huisartsen en ziekenhuizen.
Ik vind het onverantwoordelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |