Maak me best wel zorgen. Het raakt mij ook echt. Slaap niet zo lekker ervan en krijg af en toe van die buien dat het ff teveel wordt.quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hey ouwe reus, je gaat het echt wel overleven joh. Maak je niet zo druk. Zoek niet zo naar informatie die nadelig voor je is, terwijl de informatie er echt niet in grote getale is. Alles komt goed.
quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:52 schreef iBenny het volgende:
Coffeeshop weert coronapatiėnten met infraroodscan: 'Ik vind het top'
Dit filmpje
Logisch dat je je zorgen maakt. We maken ons allemaal wel zorgen. Ik heb vannacht ook minder geslapen zal ik eerlijk bekennen (ook omdat ik me zorgen maak om mensen uit het buitenland).quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:55 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Maak me best wel zorgen. Het raakt mij ook echt. Slaap niet zo lekker ervan en krijg af en toe van die buien dat het ff teveel wordt.
Waar maak je je zorgen om?quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:55 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Maak me best wel zorgen. Het raakt mij ook echt. Slaap niet zo lekker ervan en krijg af en toe van die buien dat het ff teveel wordt.
Economie is al naar de klote sinds 2008quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:59 schreef Tyr80 het volgende:
Het is wel waar, de middenweg is de oplossing. Niets doen en alles doen leggen beide de economie stil.
Lol die zijn hier al een week geslotenquote:Op donderdag 12 maart 2020 19:01 schreef bitterbal het volgende:
18:52
Bioscopen en filmtheaters laten niet meer dan honderd bezoekers per zaal toe. Dit staat in een advies van de Nederlandse Vereniging van Bioscopen en Filmtheaters aan haar leden. De NVBF houdt zich hiermee aan het aangescherpte coronabeleid van het kabinet.
Minister Bruno Bruins kondigde donderdag na crisisberaad aan dat alle evenementen waar meer dan honderd personen samenkomen per direct worden verboden. ,,Houd ook rekening met de foyer, horecadeel en eventuele andere ruimten: ook daar mogen niet meer dan honderd personen bijeenkomen", adviseert de NVBF haar leden.
Beste tijd dus om een film te kijkenquote:
Bij de ECB komen ze niet verder dan de rente verlagen en meer geld bij printenquote:Op donderdag 12 maart 2020 19:01 schreef VersKers het volgende:
Ik heb eens zitten denken dat dit virus niet op een geschikter moment had kunnen plaatsvinden dan in dit jaar. We stonden aan de vooravond van een nieuwe recessie. Hoe ook anders kan een virus de vriend van menig overheid zijn? Bedrijven lijden gigantisch veel schade en moeten dit zien te overbruggen met opgebouwde reserves. Ze moeten immers hun medewerkers blijven betalen terwijl er geen geld binnenstroomt.
Valt hier iets voor te zeggen? Of is dit onzin?
goede tip voor de Efteling dit, wachtrijen van max 100 manquote:Op donderdag 12 maart 2020 19:01 schreef bitterbal het volgende:
Bioscopen en filmtheaters laten niet meer dan honderd bezoekers per zaal toe. Dit staat in een advies van de Nederlandse Vereniging van Bioscopen en Filmtheaters aan haar leden. De NVBF houdt zich hiermee aan het aangescherpte coronabeleid van het kabinet.
Minister Bruno Bruins kondigde donderdag na crisisberaad aan dat alle evenementen waar meer dan honderd personen samenkomen per direct worden verboden. ,,Houd ook rekening met de foyer, horecadeel en eventuele andere ruimten: ook daar mogen niet meer dan honderd personen bijeenkomen", adviseert de NVBF haar leden.
Ik snap wel dat ze een aantal moeten noemen, maar het hangt natuurlijk compleet van de grootte van de ruimte af waarin die 100 mensen zich bevinden. Gezond verstand gebruiken lijkt me nog steeds het meest logische.quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:01 schreef bitterbal het volgende:
Ik haal toch posts weg en mods kunnen niet bannen dus daar hebben we anderen voor nodig. Niet alles is zomaar in twee seconden even geregeld.quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:02 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Nee geef hem dan eens een schop onder z'n reet met dat gezuig over de roverheid en wat nog meer.
Grootste recessie ooit. Maar ook met heel snel herstel zodra eea weer opknapt.quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:01 schreef VersKers het volgende:
Ik heb eens zitten denken dat dit virus niet op een geschikter moment had kunnen plaatsvinden dan in dit jaar. We stonden aan de vooravond van een nieuwe recessie. Hoe ook anders kan een virus de vriend van menig overheid zijn? Bedrijven lijden gigantisch veel schade en moeten dit zien te overbruggen met opgebouwde reserves. Ze moeten immers hun medewerkers blijven betalen terwijl er geen geld binnenstroomt.
Valt hier iets voor te zeggen? Of is dit onzin?
Doet de efteling al maar dan krijg je dit soort toestanden:quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:03 schreef Fukushima het volgende:
[..]
goede tip voor de Efteling dit, wachtrijen van max 100 man
Ik denk dat iedereen er begrip voor heeft, ik zou niet overal op reageren. Gewoon verwijderen en laten gaan.quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik haal toch posts weg en mods kunnen niet bannen dus daar hebben we anderen voor nodig. Niet alles is zomaar in twee seconden even geregeld.
Een beetje begrip zeg. Jemig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |