Natuurlijkquote:Op donderdag 12 maart 2020 18:40 schreef monkyyy het volgende:
Wordt het weer een politiek steekspel? Oppositie die loopt te krijsen tegen Rutte?
Het gaat deze griezel nu al om imago in ieder gevalquote:Op donderdag 12 maart 2020 18:40 schreef monkyyy het volgende:
Wordt het weer een politiek steekspel? Oppositie die loopt te krijsen tegen Rutte?
Walgelijke politiek.quote:
Ziggo 502quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:40 schreef Zipportal het volgende:
De YouTube stream loopt voor op de website!!!
Dan hebben ouders thuis ook eens rust.quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:42 schreef _I het volgende:
Waarom moeten kinderen naar school als ouders thuiswerken
Als ik Rutte zo hoorde werken allebei de ouders altijd in de zorg, bij de politie of de brandweer.quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:42 schreef _I het volgende:
Kinderen moeten de gecontroleerde spreiding op gang houden. Anders kan het virus helemaal niet meer spreiden.quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:42 schreef _I het volgende:
Hier kan ik me in vindenquote:Op donderdag 12 maart 2020 18:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kinderen moeten de gecontroleerde spreiding op gang houden. Anders kan het virus helemaal niet meer spreiden.
Dan gewoon een opvang oprichten voor ouders die werk hebben dat niet gemist kan worden (politie,artsen etc)quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:44 schreef Silverdigger2 het volgende:
Kinderen moeten opgevangen worden anders kunnen ouders niet werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |