Ben je al geweest?quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
klote man zeker voor Feyenoord kom je zo terug na dat hele gebeuren met Stam kwam echt hele spannende wedstrijden aan en dan dit.
de site van dvhn loopt hier de hele tijd te klooien dus dat nieuws mis ikquote:Op donderdag 12 maart 2020 18:33 schreef madam-april het volgende:
[..]
1 van Vindicat sowieso hoorde ik
Wel een handige erfenis en weer eens wat andersquote:Op donderdag 12 maart 2020 18:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb driejaarvoorraad aan papieren zakdoekjes geërfd
Van tante Tempo?quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb driejaarvoorraad aan papieren zakdoekjes geërfd
Ik hoorde het van iemand uit Groningen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
de site van dvhn loopt hier de hele tijd te klooien dus dat nieuws mis ik
ja t zat in de kast die ik mee kreeg bij de verdeling. geen idee gehad dat ze zo veel papieren zakdoekjes hadquote:Op donderdag 12 maart 2020 18:34 schreef madam-april het volgende:
[..]
Wel een handige erfenis en weer eens wat anders
ook, ook aldi eigen merk enzoquote:
Ja zeker. Positief allemaal, en het was gezellig.quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel een goede vergadering verder?
Nou komt wel goed van pas nu.. je kunt ze binnenkort voor woekerprijzen gaan verkopenquote:Op donderdag 12 maart 2020 18:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja t zat in de kast die ik mee kreeg bij de verdeling. geen idee gehad dat ze zo veel papieren zakdoekjes had
ow, nouja was ook wel te verwachten van die balletjesquote:Op donderdag 12 maart 2020 18:35 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik hoorde het van iemand uit Groningen.
Positief is goed.quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja zeker. Positief allemaal, en het was gezellig.
Ja klopt, zullen er nog wel meer worden gok ik..quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow, nouja was ook wel te verwachten van die balletjes
Scherp.quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:37 schreef madam-april het volgende:
[..]
Behalve als je positief test op corona..
handjes wassenquote:
voor en naquote:Op donderdag 12 maart 2020 18:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat had ie beter kunnen doen voordat hij ging eten.
Na het eten?quote:
Hallo mevrouw Gizmo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |