Echt niet,quote:
twitter:MinPres twitterde op donderdag 12-03-2020 om 18:18:26We moeten er bovenop zitten om verdere verspreiding van het coronavirus tegen te gaan. Daar hebben we 17 miljoen mensen voor nodig. Het effect is het grootst als iedereen zich houdt aan wat vandaag is besloten.
Bekijk hier de volledige lijst maatregelen:
https://t.co/U2YCRIKaeB https://t.co/JXxQdiWBo6 reageer retweet
1 in Ter Apel.quote:
leek me nou net een mooi topic voor JUIquote:
Heerlijk,quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat zal het stil zijn hier in het weekend.
Van 13 patiënten is de woonplaats nog onbekend.quote:
Dak en thuislozen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
Van 13 patiënten is de woonplaats nog onbekend.
geen IDkaart bij zich toen ze op straat in elkaar zijn gezaktquote:
Ik zou zeggen ga der lekker naar toequote:Op donderdag 12 maart 2020 18:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
leek me nou net een mooi topic voor JUI
Groepen van meer dan 100 personen vermijden.quote:
Lastig voor identificatie.quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
geen IDkaart bij zich toen ze op straat in elkaar zijn gezakt
Smerig is datquote:Op donderdag 12 maart 2020 18:32 schreef FreshFruit het volgende:
Gebruikt iemand hier nog van die grote snotlappen?
Volgens mij is dat allang niet meer.
wrom denk je dat ik jou stuurdequote:Op donderdag 12 maart 2020 18:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou zeggen ga der lekker naar toe
klote man zeker voor Feyenoord kom je zo terug na dat hele gebeuren met Stam kwam echt hele spannende wedstrijden aan en dan dit.quote:
ik heb driejaarvoorraad aan papieren zakdoekjes geërfdquote:Op donderdag 12 maart 2020 18:32 schreef FreshFruit het volgende:
Gebruikt iemand hier nog van die grote snotlappen?
Volgens mij is dat allang niet meer.
Wel een goede vergadering verder?quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:32 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Groepen van meer dan 100 personen vermijden.
Alsof er 100 mensen nodig zijn om besmet te kunnen worden of zo.
Ik had een vergadering over mijn zus en we mochten geen handen schudden, maar zaten wel met 7 personen in een kleine ruimte tegenover elkaar.
Schiet ook weinig op dan.
Zullen wel meer wedstrijden niet door gaan helaasquote:Op donderdag 12 maart 2020 18:11 schreef skysherrif het volgende:
GP australie gaat ook niet door hoor @:mrsloveable @:moemoe @:mickytjuh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |