Dat is stom.. nu moet je in quarantainequote:Op donderdag 12 maart 2020 19:04 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb zo'n irritant droog hoestje..
quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:04 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb zo'n irritant droog hoestje..
Skūtsjesilen gaat wel door.quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
EK voetbal, olympische spelen, tour de france
t gaat allemaal niet door of wordt uitgesteld
Zou wel mooi zijn als ze de tour dan verplaatsen naar de winterquote:Op donderdag 12 maart 2020 19:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
EK voetbal, olympische spelen, tour de france
t gaat allemaal niet door of wordt uitgesteld
Wij hebben er ook zo Eén hier, je hoort een bel en als je kijkt is hij al weg. Deze heeft zo een irritant muziekdoos liedje.quote:
Van de zomer hebben ze het allemaal goed doorstaan, wonderlijkquote:Op donderdag 12 maart 2020 19:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan komen er in een hete zomer nog meer appartementen vrij
Sneeuwbandjes.quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn als ze de tour dan verplaatsen naar de winter
Ja dan mag het wel m'n reserve vrouw zijn maar oprotten met die verkoudheid bij mequote:
Lijkt me vet hoor.quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn als ze de tour dan verplaatsen naar de winter
Ja eens.quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
klote man zeker voor Feyenoord kom je zo terug na dat hele gebeuren met Stam kwam echt hele spannende wedstrijden aan en dan dit.
Jij telt niet mee.quote:
mooi nu trump nogquote:Op donderdag 12 maart 2020 19:06 schreef skysherrif het volgende:
Bolsonaro positief getest JAAAAAAAAAAAAA
Ach gossie.. Maken ze zich erge zorgen?quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nou, mijn hoogbejaarde ouders gaan even in zelfopgelegde quarantaine. Pa is verkouden.
Wel wennenquote:Op donderdag 12 maart 2020 19:07 schreef Dotteke het volgende:
iedereen in de sportwereld onverwachts vrij. Wat een luxe
quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja dan mag het wel m'n reserve vrouw zijn maar oprotten met die verkoudheid bij me
Trump laat zich niet testen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
mooi nu trump nog![]()
![]()
en nee ik geef mezelf geen note hiervoor
Ik wel iig. Vinger aan de pols houden maar.quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:08 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ach gossie.. Maken ze zich erge zorgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |