SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
(Dit was dus al een vrij lang bestaand initiatief)quote:Zonder stress naar kantoor verhoogt je productiviteit, werkgeluk en tevredenheid. Probeer het zelf en doe van 23 t/m 27 maart mee aan De Week Zonder Spits.
Ik blijf morgen thuis.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:42 schreef just me het volgende:
[..]
Jep en nu gewoon doen wat ze zeggen dus @:Melting thuisblijven!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Ik ben net twee uur bezig geweest met het opzetten van een vpn-verbinding om thuis te werken. Het lukte maar niet met de mfa en authenticator. Maar uiteindelijk gelukt.quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:26 schreef MadMaster het volgende:
Niks hier vanavond?
Wil eventueel nog wel iets draaien zo...
quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben net twee uur bezig geweest met het opzetten van een vpn-verbinding om thuis te werken. Het lukte maar niet met de mfa en authenticator. Maar uiteindelijk gelukt.
Dus nu ben ik best toe aan muziek.
Moet je dat zelf even tussendoor regelen allemaal?quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:43 schreef livelink het volgende:
Ik ben ingetuned dus.
En het issue met de telefooncentrale is nog steeds niet opgelost
Ja, ik word toch geacht om telefoontjes te beantwoorden thuis. En dat ik vrij zou nemen werd niet als goed alternatief gezien. Ik heb vanmiddag software gekregen om thuis te downloaden, maar daar had ik geen zin meer in na het opzetten van de vpn-verbinding.quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Moet je dat zelf even tussendoor regelen allemaal?
Voor nu, relax...
Ai, dat is balen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik word toch geacht om telefoontjes te beantwoorden thuis. En dat ik vrij zou nemen werd niet als goed alternatief gezien. Ik heb vanmiddag software gekregen om thuis te downloaden, maar daar had ik geen zin meer in na het opzetten van de vpn-verbinding.
Dus ga ik nu inderdaad relaxen.
quote:
Ik ga morgen nog wel gewoon naar mijn werk, maar verwacht 1 van de weinige te zijn. Ze gooien het pand nog niet dicht. Zolang het niet geregeld is met de telefoon moet ik er toch zijn.quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ai, dat is balen.
Vanaf nu werk je dus thuis?
Bij mw. MM is ook iedereen naar huis gestuurd vanaf vandaag, maar zij gaat wel naar het bedrijfspand. Als daar toch niemand is, dan is het er in ieder geval safe...
Ik werk vanaf vandaag in shifts deels wel/niet op kantoor...
Echt wel! Ik heb de tv uitgegooid en ben een tijdje achter de naaimachine bezig geweest.quote:
Ik zou best wel met een naaimachine willen kunnen werken. Zit er aan te denken om een cursus te doen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:52 schreef just me het volgende:
[..]
Echt wel! Ik heb de tv uitgegooid en ben een tijdje achter de naaimachine bezig geweest.
Ik word er letterlijk moe van...quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:52 schreef just me het volgende:
[..]
Echt wel! Ik heb de tv uitgegooid en ben een tijdje achter de naaimachine bezig geweest.
Ik ook. Al sinds de persconferentie.quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik word er letterlijk moe van...
Ik werd mezelf helemaal zatquote:Op donderdag 12 maart 2020 20:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zou best wel met een naaimachine willen kunnen werken. Zit er aan te denken om een cursus te doen.
quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Van hogerhand is besloten dat Symph en zijn collega’s niet mogen thuiswerken. Bezopen gedoe daar
Ik begrijp dat wel, dan ligt de hele economie plat met al die werkende ouders...quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ook. Al sinds de persconferentie.
En ik begrijp niet waarom de scholen niet dicht gaan.
Even wat luchtige niemendalletjes, meebrullen mag...quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:58 schreef livelink het volgende:
Ja, dit is lekkere muziek![]()
Goed idee MadMaster
Ja, voor basisscholen begrijp ik dat ook. Maar niet voor de middelbare scholen en mbo.quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik begrijp dat wel, dan ligt de hele economie plat met al die werkende ouders...
Jep en met kleine kinderen om je heen kun je ook niet thuiswerken. Maar... ik heb ook geen zin om te gaan oppassen hoor, ik blijf lekker veilig in mijn eigen huisquote:Op donderdag 12 maart 2020 20:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik begrijp dat wel, dan ligt de hele economie plat met al die werkende ouders...
Oh deze kan ik wel een beetje meebrullenquote:Op donderdag 12 maart 2020 20:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Even wat luchtige niemendalletjes, meebrullen mag...
Ik hoorde 'm vorige week in Oostenrijk, ook na eeuwen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:59 schreef livelink het volgende:
Oh, deze heb ik echt lang niet gehoord![]()
![]()
Ja, lijkt me ook leuk. Maar heb niet echt een doel verder.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Leuk, doen! Ik vind het jammer dat mijn naaijuffen gestopt zijn, dat was lekker laagdrempelig via het repaircafe
Ik denk dat de kabouters straks genoeg sweaters hebbenquote:Op donderdag 12 maart 2020 21:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, lijkt me ook leuk. Maar heb niet echt een doel verder.
ik ben er pislink overquote:Op donderdag 12 maart 2020 20:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ook. Al sinds de persconferentie.
En ik begrijp niet waarom de scholen niet dicht gaan.
alles lacht in haar gezichtquote:Op donderdag 12 maart 2020 21:05 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Eén van de mooiste glimlachen van de wereld...
Ze heeft echt een enorme grote mond.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:05 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Eén van de mooiste glimlachen van de wereld...
en konden ze nog duidelijk maken waarom je niet mag thuiswerken ?quote:
De helft van de leerlingen en collega’s loopt proestend en rochelend door de gang, maar dan mag je blijkbaar wel met een paar honderd mensen in een gebouw zitten. Beetje scheef vind ik dat. Heel veel mensen in Italie Spanje en andere haardlanden geweest.quote:
Uiteraard niet. Het is overigens niet mijn leidinggevende die het tegenhoudt, integendeel.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:06 schreef just me het volgende:
[..]
en konden ze nog duidelijk maken waarom je niet mag thuiswerken ?
Maar waarom lopen die mensen dan nog in de rondte?quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De helft van de leerlingen en collega’s loopt proestend en rochelend door de gang, maar dan mag je blijkbaar wel met een paar honderd mensen in een gebouw zitten. Beetje scheef vind ik dat. Heel veel mensen in Italie Spanje en andere haardlanden geweest.
Vertel het ze. Er wordt niets aan gedaan. Kon vanochtend nog wegduiken voor een rochelende en hardop hoestende leerling en blaffende collega’s. Collega’s blijven niet thuis...quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar waarom lopen die mensen dan nog in de rondte?
Hebben die geen verantwoordelijkheid, naar zichzelf en naar anderen?
Ziek zijn of een indicatie daartoe is toch sowieso thuis blijven?
Je zou bijna een statement maken, zij eruit of ik ga meteen naar huis!!quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Vertel het ze. Er wordt niets aan gedaan. Kon vanochtend nog wegduiken voor een rochelende en hardop hoestende leerling en blaffende collega’s. Collega’s blijven niet thuis...
Hmmm, vreemd.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Vertel het ze. Er wordt niets aan gedaan. Kon vanochtend nog wegduiken voor een rochelende en hardop hoestende leerling en blaffende collega’s. Collega’s blijven niet thuis...
Zit je vader in de gevarengroep livelink ?quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:16 schreef livelink het volgende:
Things can only get better. Dat moet ons motto maar worden.
Ik maak me zorgen om mijn vader
Zorgverlenende beroepen e.d. vind ik lastig om over te oordelen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik las hier van de week dat een apotheker notabene het doodnormaal vindt om met koorts en hoestend aan het werk te gaan en dat ze het niet op prijs stelt als de assistentes zich ziekmelden. Ik viel bijna van mijn stoel
Lekker, al die kwetsbare mensen die in je apotheek komen. Waar zit je verstand, vraag ik me dan toch echt af.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zorgverlenende beroepen e.d. vind ik lastig om over te oordelen.
De morele plicht om op je post te blijven is er dan vaak en dat begrijp ik erg goed...
Wat dat betreft heb ik nou niet de meest handige werkgever.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hmmm, vreemd.
Het is nou niet zo dat mijn collega's allemaal afdruipen, maar als iemand niet 100% is begeleiden we hem/haar met liefde naar de uitgang...
Ja, hij is longpatient en in een slechte gezondheid. Maar wil niet thuis blijven. Hij geeft aan dat hij nou eenmaal met zijn gestel en leeftijd een wandelende risicogroep is in alles wat hij doet.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:17 schreef just me het volgende:
[..]
Zit je vader in de gevarengroep livelink ?
Ik kan me je zorgen voorstellen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, hij is longpatient en in een slechte gezondheid. Maar wil niet thuis blijven. Hij geeft aan dat hij nou eenmaal met zijn gestel en leeftijd een wandelende risicogroep is in alles wat hij doet.
Gisteren was mijn man er om boodschappen voor hen te doen en toen was hij weer naar de kerk.
Lastig, maar hij maakt wel een bewuste keuze.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, hij is longpatient en in een slechte gezondheid. Maar wil niet thuis blijven. Hij geeft aan dat hij nou eenmaal met zijn gestel en leeftijd een wandelende risicogroep is in alles wat hij doet.
Gisteren was mijn man er om boodschappen voor hen te doen en toen was hij weer naar de kerk.
Je hebt geen keus behalve te zeggen dat je je ongerust maakt.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lastig, maar hij maakt wel een bewuste keuze.
En ik denk dat dat op zich goed te respecteren is...
Mama Symph zou vooral nog meer zijn gaan hamsteren...quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:24 schreef just me het volgende:
[..]
Ik kan me je zorgen voorstellen.
Ik zei van de week nog tegen mijn broer dat ik blij ben dat mijn ouders niet meer leven, hoef ik me dáár geen zorgen meer om te maken.
quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Mama Symph zou vooral nog meer zijn gaan hamsteren...
Madmaster....quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben al jaren voorbereid op dit circus...
quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gisteren was er een voor mij nieuw iemand over uit Bulgarije voor een meeting en dat begroetingsprotocol liep ook even anders dan ze gewend was.
Ik heb uiteindelijk de Star Trek begroeting maar gedaan...![]()
[ afbeelding ]
Ja, ze begon er zelf over toen het wat ongemakkelijk werd tijdens de introductie en was jaloers dat ik die groet kon uitvoeren.quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ze begon er zelf over toen het wat ongemakkelijk werd tijdens de introductie en was jaloers dat ik die groet kon uitvoeren.
Haar lukte het niet...
quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:43 schreef MadMaster het volgende:
Fok! leidt ook weer onder een virus...
Nou, die doet gewoon mee in de malaise.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:43 schreef MadMaster het volgende:
Fok! leidt ook weer onder een virus...
Het was me nog niet eens opgevallenquote:Op donderdag 12 maart 2020 21:45 schreef MadMaster het volgende:
Ik schreef 'leidt' i.p.v. 'lijdt'.
Excuus...
meteen leiden in lastquote:Op donderdag 12 maart 2020 21:45 schreef MadMaster het volgende:
Ik schreef 'leidt' i.p.v. 'lijdt'.
Excuus...
Nou ja, dan niet.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:44 schreef livelink het volgende:
Zou het EK wel doorgaan? En de OS.
Ik vrees van niet.
Ja, ik zou het oprecht jammer vinden als de OS niet doorgaan. Maar er zijn belangrijkere dingen, dat klopt.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nou ja, dan niet.
Jammer, volgende keer beter...
en jullie vakantie ?quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nou ja, dan niet.
Jammer, volgende keer beter...
Ik zag dat de vlam sinds vandaag wel op weg is gegaan.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik zou het oprecht jammer vinden als de OS niet doorgaan. Maar er zijn belangrijkere dingen, dat klopt.
straks even meesmullenquote:Op donderdag 12 maart 2020 21:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Briljante reacties in dit topic https://forum.viva.nl/ete(...)list_messages/459002
had ik ook niet verwachtquote:Op donderdag 12 maart 2020 21:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, geen idee, dat zien we dan wel weer.
Maak ik me ook niet druk om...
We zouden op bezoek gaan bij mijn schoonouders die er weer 2 maanden zouden zitten.quote:
mijn ex zou op een soort van studiereis naar Egypte gaan en de kinderen hebben hem toch liefdevol aangeraden om hier maar van af te zien, met of zonder annuleringsverzekering.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We zouden op bezoek gaan bij mijn schoonouders die er weer 2 maanden zouden zitten.
Als dit zo blijft, gaan die ook niet en heb ik er ook niks te zoeken.
De annuleringsverzekering is doorlopend...
Qua ziekte ben ik niet bang, maar om in een spookstad of zo te moeten verblijven lijkt me niks.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:57 schreef just me het volgende:
[..]
mijn ex zou op een soort van studiereis naar Egypte gaan en de kinderen hebben hem toch liefdevol aangeraden om hier maar van af te zien, met of zonder annuleringsverzekering.
In quarantaine op een bootje op de Nijl, best leuk, toch? Oh wacht, Agatha Christie schreef daar iets overquote:Op donderdag 12 maart 2020 21:57 schreef just me het volgende:
[..]
mijn ex zou op een soort van studiereis naar Egypte gaan en de kinderen hebben hem toch liefdevol aangeraden om hier maar van af te zien, met of zonder annuleringsverzekering.
Oopsquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die 503 foutmeldingen zijn van Fok!...
zo klonk het welquote:
goed gegoktquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het heet Una Casa Portuguesa, dus ik gok het er op...
Ow, dat is wel zuur.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:14 schreef just me het volgende:
Bij ons op de club hebben ze alles stilgelegd tot eind maart, dus ook geen golfen
multi sport vereniging dus ze zullen wel 1 lijn willen trekkenquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, dat is wel zuur.
Dacht dat je in de buitenlucht gewoon door zou kunnen gaan, mits niet op een kluitje bij elkaar...
Dat snap ik dan wel weer...quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:16 schreef just me het volgende:
[..]
multi sport vereniging dus ze zullen wel 1 lijn willen trekken
Oh, dat is jammer.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:14 schreef just me het volgende:
Bij ons op de club hebben ze alles stilgelegd tot eind maart, dus ook geen golfen
Het is toch nooit goed wat er besloten wordt, maar ik overleef wel zonder golfquote:
Is midgetgolf niet iets, tijdelijk?quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:18 schreef just me het volgende:
[..]
Het is toch nooit goed wat er besloten wordt, maar ik overleef wel zonder golf
glow in the dark midgetgolf is leukquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is midgetgolf niet iets, tijdelijk?
quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:21 schreef livelink het volgende:
Here is MadMaster, safe from home, the Netherlands
Ja, ik hoef niet naar een studio of zo.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:21 schreef livelink het volgende:
Here is MadMaster, safe from home, the Netherlands
jouw werk zal toch iets meer dan pielen zijnquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ik hoef niet naar een studio of zo.
Wat dat betreft is dit thuis gepiel wel makkelijk...
Mijn werk misschien wel, maar plaatjes draaien zoals nu is geen rocket science...quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:23 schreef just me het volgende:
[..]
jouw werk zal toch iets meer dan pielen zijn
maar wel fijnquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn werk misschien wel, maar plaatjes draaien zoals nu is geen rocket science...
Nog maar een keer deze, omdat deze albumversie veel mooier is dan de single variant...quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:25 schreef just me het volgende:
[..]
maar wel fijn
voor ons luisteraars dan
quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog maar een keer deze, omdat deze albumversie veel mooier is dan de single variant...
Deze is in ieder geval mooiquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog maar een keer deze, omdat deze albumversie veel mooier is dan de single variant...
Ik hoop dat mijn buren dat ook vindenquote:
Vast welquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:31 schreef just me het volgende:
[..]
Ik hoop dat mijn buren dat ook vinden
Hou dat volume nog even vast.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:31 schreef just me het volgende:
[..]
Ik hoop dat mijn buren dat ook vinden
Graag gedaan, mijn draaibeurten zijn wat onregelmatig de laatste tijd.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:33 schreef just me het volgende:
Echt fijn dat je bent gaan draaien vanavond Mad
quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hou dat volume nog even vast.
Hierna namelijk de laatste van vandaag.
Een extra lange remix versie die gebruikt werd als opkomstsong door U2 tijdens de Popmart Tour in 1997.
Jullie kennen 'm wel...
+1quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:33 schreef just me het volgende:
Echt fijn dat je bent gaan draaien vanavond Mad
Heerlijk toch?quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:39 schreef just me het volgende:
Ik heb maar 2 wijntjes op maar met deze muziek ga ik toch twijfelen
Het einde is wat macaber, maar wat je hoort klopt wel.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:39 schreef just me het volgende:
Ik heb maar 2 wijntjes op maar met deze muziek ga ik toch twijfelen
die 2 wijntjes zekerquote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 07:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doorlopende voorstelling...
'Morgen!
Goedemorgen.quote:
Ik heb een haat-/liefde verhouding met die dingen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 08:03 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag vrijdag is, weer iets lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag mergpijpen:
[ afbeelding ]
Tast toe, er zijn er genoeg.
Onschuldige check hoop ik, niet vanwege klachten of zo?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 08:10 schreef MadMaster het volgende:
Zo even naar een oogkliniek voor een check, eens kijken () hoe het daar is...
Gelukkig kun je in het weekend uitslapenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 08:50 schreef Symphonic het volgende:
Ik voorzie dat dit een hele lange en naar werkdag gaat worden.
Het regent ziekmeldingen
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:07 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga straks naar de Deka.
Ik heb na vandaag wel recht op een
[ afbeelding ]
Hij slaat echt genadeloos toe
Lekker biertje is dat.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:07 schreef Symphonic het volgende:
[ afbeelding ]
als jij maar niet genadeloos toe gaat slaanquote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:07 schreef Symphonic het volgende:
[ afbeelding ]
Hamsteren. Goed planquote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:07 schreef Symphonic het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou van jou toch echt verwacht hebben dat je dit van te voren uitgezocht zou hebbenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Man, komt er alweer een rekening van de tandtechnicus. Geloof de mensen niet die zeggen dat de verzekering bijna alles betaalt![]()
Naast 2 jaar het volledige Eigen Risico bij de zorgverzekeraar komen er ook nog een paar rekeningen voor eigen bijdrages voor nog eens honderden euro’s. En we zijn nog niet klaar...
Dat valt haast niet uit te zoeken, je vindt wel codes voor ‘kunstgebit’, maar daar blijft het niet bij. Dan staat er ‘volledige prothese boven’ en dan blijkt dat er per element nog weer een fiks brdrag bij komt, en voor opvullen nog extra, kosten voor dit, kosten voor dat... alleen al dat opvullen in januari heeft ruim ¤400 gekostquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:39 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zou van jou toch echt verwacht hebben dat je dit van te voren uitgezocht zou hebben
Maar wel balen
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat valt haast niet uit te zoeken, je vindt wel codes voor ‘kunstgebit’, maar daar blijft het niet bij. Dan staat er ‘volledige prothese boven’ en dan blijkt dat er per element nog weer een fiks brdrag bij komt, en voor opvullen nog extra, kosten voor dit, kosten voor dat... alleen al dat opvullen in januari heeft ruim ¤400 gekost
Mw. MM had wat wazig zicht, ik moest haar als chauffeur begeleiden.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 08:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Onschuldige check hoop ik, niet vanwege klachten of zo?
Ik zit nog steeds keurig thuis. Ben net even boodschappen wezen doen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:20 schreef just me het volgende:
Melting, zit je keurig thuis of ben je toch naar je werk gegaan ?
Zie je welquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds keurig thuis. Ben net even boodschappen wezen doen.
Ze hebben 1 keer gebeld, maar dat kon ik telefonisch af doen.
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mw. MM had wat wazig zicht, ik moest haar als chauffeur begeleiden.
Binnen 5 minuten stonden we al weer buiten, geen afwijkingen te vinden.
Hooguit wat droge ogen door airco e.d.
Daarna even naar de Lidl gereden voor melk en broodjes voor de lunch.
Alsof de 3e wereldoorlog uitgebroken was, mensen met karren vol producten.
Schappen met houdbare producten nagenoeg leeg, rijen voor de kassa. Idioterie ten top!
Heb terloops aan iemand gevraagd waarom ze dat allemaal nu in haar karretje had liggen en het antwoord was: 'Voordat anderen alles opgekocht hebben en er niks meer is... '![]()
![]()
Zonder broodjes en melk zijn we weer vertrokken...
Goed zoquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds keurig thuis. Ben net even boodschappen wezen doen.
Ze hebben 1 keer gebeld, maar dat kon ik telefonisch af doen.
Ik wacht wel even met boodschappen doen totdat de paniekzaaiers hun slag geslagen hebben...quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:47 schreef just me het volgende:
Bizar dat er zo massaal ingeslagen wordt, ik loop zo wel even naar de buurtsuper, is wel wat duurder maar daar hebben ze gewoon alles en ze worden dagelijks bevoorraad.
die mensen steken elkaar gewoon aan. waarom moet ik in godsnaam 144 rollen toiletpapier in huis hebben?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wacht wel even met boodschappen doen totdat de paniekzaaiers hun slag geslagen hebben...
Alsof iedereen de komende weken non-stop aan de chili con carne gaat...quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:48 schreef Melting het volgende:
[..]
En hier was het toiletpapier ook op.![]()
Je kan het met die 140 rollen die je nu hebt, wel af, denk je?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:49 schreef just me het volgende:
[..]
die mensen steken elkaar gewoon aan. waarom moet ik in godsnaam 144 rollen toiletpapier in huis hebben?
Nee, maar als ik nies, schijten er 25 man in hun broek...... logisch dat ze dat nodig hebben.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alsof iedereen de komende weken non-stop aan de chili con carne gaat...
Volgende keer maar een offerte vooraf aanvragen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Man, komt er alweer een rekening van de tandtechnicus. Geloof de mensen niet die zeggen dat de verzekering bijna alles betaalt![]()
Naast 2 jaar het volledige Eigen Risico bij de zorgverzekeraar komen er ook nog een paar rekeningen voor eigen bijdrages voor nog eens honderden euro’s. En we zijn nog niet klaar...
We hebben net wat eigen merk oogdruppels bij het Kruidvat gekocht, dat zou voldoende moeten zijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn wazige zicht komt en gaat, komt ook door droge ogen, ik moet er echt op letten dat ik meerdere keren per dag druppel. Ik heb nu https://www.avogel.nl/product/medisch-hulpmiddel/oogdruppels.php en die bevallen beter dan de Hylocomod en Hylogel die de optometrist voorschreef
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We hebben net wat eigen merk oogdruppels bij het Kruidvat gekocht, dat zou voldoende moeten zijn.
Daar stond bij de kassa wel aangegeven dat je niet meer dan 2 pakjes paracetamol kon aanschaffen...
Ik hou niet zo van de conserveringsmiddelen in oogdruppels en ik vind die hygiënische flacons zoals van Hylocomod en consorten en van A.Vogel echt een uitvinding, je kunt ze 6 maanden gebruikenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We hebben net wat eigen merk oogdruppels bij het Kruidvat gekocht, dat zou voldoende moeten zijn.
Daar stond bij de kassa wel aangegeven dat je niet meer dan 2 pakjes paracetamol kon aanschaffen...
Ik ga er vanuit dat het druppelen niet 6 maanden hoeft te gebeuren en voor conserveringsmiddelen zijn we niet bang...quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van de conserveringsmiddelen in oogdruppels en ik vind die hygiënische flacons zoals van Hylocomod en consorten en van A.Vogel echt een uitvinding, je kunt ze 6 maanden gebruiken
Ja, terwijl ik er net morgen heen wilde gaan.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:32 schreef just me het volgende:
@:Melting, gooien ze zowaar de Efteling dicht
Dacht ik al, zeker nu het mooi weer gaat worden. Dapper besluit van de Efteling!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, terwijl ik er net morgen heen wilde gaan.
Dat wel.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:40 schreef just me het volgende:
[..]
Dacht ik al, zeker nu het mooi weer gaat worden. Dapper besluit van de Efteling!
Ik zeg niets... ik hoop ook snel weer te mogen golfen op Concordiaquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat wel.
Mijn volgende bezoek staat voor 4 april gepland. Hoop dat het dan wel weer open is.
Ja, ik las dat de club ook gesloten is.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:45 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zeg niets... ik hoop ook snel weer te mogen golfen op Concordia
Muziek draaien en luisterenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, ik las dat de club ook gesloten is.
Wat moeten we toch met onze tijd?
Allemaal jouw schuld. Ik hoop vooral dat het iets mooier weer gaat worden, weer een beetje naar buiten, wandelen enzoquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Muziek draaien en luisteren
Heb het idee dat na mijn Corona-show de paniek pas echt losgebarsten is...
We moeten het er gewoon mee doen, en wandelen als het goed weer is is prima!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Allemaal jouw schuld. Ik hoop vooral dat het iets mooier weer gaat worden, weer een beetje naar buiten, wandelen enzo
Ik zit in een noordelijke provincie, waar tot op heden het nog enig sinds meevalt.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Mag jij nog vrij rondlopen of zit je in quarantaine?
prima tochquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:47 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Ik zit in een noordelijke provincie, waar tot op heden het nog enig sinds meevalt.
Maar waarschijnlijk wel vanaf volgende week thuiswerken.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph is nu gaan hamsteren. Ik heb de helft van het lijstje geschrapt, doe normaal
Ik had anderhalve week geleden al een paar extra dingen ingeslagen want ik had al een vooruitziende blik dat mensen compleet door zouden gaan slaan.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph is nu gaan hamsteren. Ik heb de helft van het lijstje geschrapt, doe normaal
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:31 schreef spijkerbroek het volgende:
toiletpapier
toiletpapier
toiletpapier
toiletpapier
toiletpapier
toiletpapier
toiletpapier
toiletpapier
toiletpapier
Dan moet je gelijk met Melting opstaan, dan ben je er vroeg bijquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:33 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik moet morgen nog boodschappen doen, maar dat ga ik maar in de ochtend doen, voordat de hele hamsterbrigade wakker wordt. Dus niet omdat ik bang ben om lege schappen tegen te komen, maar meer om niet 3 kwartier in de rij voor de kassa te hoeven staan.
Kun je ook gebruiken om in het washok of kelderbox een extra bed te maken als thuisisolatie noodzakelijk is!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:32 schreef zorro28 het volgende:
[..]Iedereen 15 kilo toiletpapier in huis straks
Wat een eikel.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:46 schreef livelink het volgende:
Net boodschappen gedaan, maar behalve toiletpapier was alles er nog wel. Ik doe elke dag boodschappen voor die dag. Het was ook niet overdreven druk.
Maar het gedoe ben ik wel zat. De buschauffeur werd boos op me omdat ik voorin instapte. Kennelijk is er een regel ingesteld dat je niet meer voorin mocht instappen. Dat wist ik niet. Normaal beginnen chauffeurs te tieren als je achterin in wilt stappen.
Even 2 keer hoesten en die rij is zo weg.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:33 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik moet morgen nog boodschappen doen, maar dat ga ik maar in de ochtend doen, voordat de hele hamsterbrigade wakker wordt. Dus niet omdat ik bang ben om lege schappen tegen te komen, maar meer om niet 3 kwartier in de rij voor de kassa te hoeven staan.
Ja, wist ik veel. Hij had ook de voordeur dicht kunnen houden en de achterdeur open. Dan had ik het wel begrepen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat een eikel.![]()
Dat had hij ook makkelijk normaal kunnen vertellen.
Ja precies. En als ze dan ook even een A4tje op de deur hangen met "ACHTER INSTAPPEN" dan is het gewoon duidelijk. Wat een lul.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, wist ik veel. Hij had ook de voordeur dicht kunnen houden en de achterdeur open. Dan had ik het wel begrepen.
quote:
Een eieren en een zak piepers..quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Hoe durf jequote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Een eieren en een zak piepers..
Dat is echt hamsteren
Een doosje met een gros eieren en een baal piepers van 50 kilo.quote:
Allemaal planten en hopen dat er nieuwe aardappelen en kippen uit groeien.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:29 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Een doosje met een gros eieren en een baal piepers van 50 kilo.
Eieren planten lijkt me wat onlogisch, maar Pasen komt er al weer aan....quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Allemaal planten en hopen dat er nieuwe aardappelen en kippen uit groeien.
Hi Livelink!quote:Op zaterdag 14 maart 2020 07:10 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen MadMaster
Creatief bezig zo! Ben je zo vroeg op om toiletrollen in te slaan?
Ik skip deze creativiteits-therapie als je het niet erg vindt.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 07:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hi Livelink!
Ik ben vroeg op om zo naar de bakker te gaan.
Maar ik bedacht me dat we tijdens onze sociale onthouding ook creatief bezig moeten blijven...
Ja, waarom niet, het is er goed weer voor!quote:
Dat wordt kranten gebruiken dan.quote:
Ik print jouw posts uit en gebruik dat.quote:
Waarom printen dan?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 08:59 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik print jouw posts uit en gebruik dat.
quote:
Dat doen ze allang niet meer. Dan krijg je een linkje naar de digitale versie. Maar daar heb ik nu natuurlijk niks aan.quote:
Je kan de iPad gebruiken om te vegen natuurlijk. Afwassen en hergebruiken.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat doen ze allang niet meer. Dan krijg je een linkje naar de digitale versie. Maar daar heb ik nu natuurlijk niks aan.
Geeft een andere betekenis aan "swipen"...quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Je kan de iPad gebruiken om te vegen natuurlijk. Afwassen en hergebruiken.
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Geeft een andere betekenis aan "s wipen"...
[..]
Geeft een andere betekenis aan "swipen"...
Ik zag het filmpje gisteren ja.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:52 schreef livelink het volgende:
https://twitter.com/rinsjan/status/1238730657590886401?s=09
Die aanstekelijke lach ook van die jongen. Maar het zal wel geen zin hebben.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zag het filmpje gisteren ja.
Geeft maar weer eens aan, wat een onzin dat hamsteren is.
Ik ben er ook bang voor.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Die aanstekelijke lach ook van die jongen. Maar het zal wel geen zin hebben.
[..]
Geeft een andere betekenis aan "swipen"...
Ik ben net in de stad geweest en het was extreem rustig! Ik heb gekocht wat ik nodig had, 2 flessen wijn en 1 kg kaas dus ik kom het weekend wel weer doorquote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:48 schreef spijkerbroek het volgende:
Dat hamsteren is pure irreële angst. Angst dat de buurman wel eens zó bang kan zijn dat hij niks meer kan kopen, dat je zélf gaat denken dat jij óók niks meer kan kopen, zelfs al heb je het er niet eens met de buurman over gehad. En zo jaag je elkaar de stuipen op het lijf.
Het slaat echt nergens op. Wat een dom volk.
Het wachten is op datzelfde zwakzinnige volk dat massaal contant geld gaat opnemen. *zucht*
Dat je voor een paar dagen extra in huis haalt is tot daar aan toe, maar voor weken of zelfs maanden? Mensen die dat doen, moeten eigenlijk een winkelverbod krijgen.
Eet jij een kilo kaas in een weekend?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:04 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben net in de stad geweest en het was extreem rustig! Ik heb gekocht wat ik nodig had, 2 flessen wijn en 1 kg kaas dus ik kom het weekend wel weer door
nee maar de kaasboer staat er alleen op zaterdag! Oh en ik drink ook geen 2 flessen wijn in het hoor maar ik dacht ik moet toch hamsterenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Eet jij een kilo kaas in een weekend?
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:14 schreef just me het volgende:
[..]
nee maar de kaasboer staat er alleen op zaterdag! Oh en ik drink ook geen 2 flessen wijn in het hoor maar ik dacht ik moet toch hamsteren
2 flessen wijn? Daar heb je net anderhalf uur genoeg aan!quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:04 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben net in de stad geweest en het was extreem rustig! Ik heb gekocht wat ik nodig had, 2 flessen wijn en 1 kg kaas dus ik kom het weekend wel weer door
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
2 flessen wijn? Daar heb je net anderhalf uur genoeg aan!
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:48 schreef spijkerbroek het volgende:
Dat hamsteren is pure irreële angst. Angst dat de buurman wel eens zó bang kan zijn dat hij niks meer kan kopen, dat je zélf gaat denken dat jij óók niks meer kan kopen, zelfs al heb je het er niet eens met de buurman over gehad. En zo jaag je elkaar de stuipen op het lijf.
Het slaat echt nergens op. Wat een dom volk.
Het wachten is op datzelfde zwakzinnige volk dat massaal contant geld gaat opnemen. *zucht*
Dat je voor een paar dagen extra in huis haalt is tot daar aan toe, maar voor weken of zelfs maanden? Mensen die dat doen, moeten eigenlijk een winkelverbod krijgen.
quote:
Druk met van alles en nu ook druk met dat stomme virus. Deels thuis gaan werken enzo. Hoop dingen die in het water lijken te gaan vallen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:13 schreef just me het volgende:
[..]fijn om je weer te zien hier. Hoe is het ?
Jep, het hele sociale gebeuren is ook nog eens stil komen te liggen terwijl dat juist afleiding kan geven. Hier ook meer dan genoeg te krijgen en ik ga gewoon wat vaker naar de buurtsuper, wel wat duurder, maar prima voorraad. En ik volg het corona gebeuren zo min mogelijk, ik heb gemerkt dat dat beter voor mij is. Ik steek mijn kop niet in het zand hoor maar ik hou het voor mezelf op deze manier behapbaar.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
Druk met van alles en nu ook druk met dat stomme virus. Deels thuis gaan werken enzo. Hoop dingen die in het water lijken te gaan vallen.
Stoor me enorm aan de paniek.
Vanmorgen gewoon normaal boodschappen kunnen doen. Meer dan genoeg te krijgen.
Ja snap ik heel goed.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:25 schreef just me het volgende:
[..]
Jep, het hele sociale gebeuren is ook nog eens stil komen te liggen terwijl dat juist afleiding kan geven. Hier ook meer dan genoeg te krijgen en ik ga gewoon wat vaker naar de buurtsuper, wel wat duurder, maar prima voorraad. En ik volg het corona gebeuren zo min mogelijk, ik heb gemerkt dat dat beter voor mij is. Ik steek mijn kop niet in het zand hoor maar ik hou het voor mezelf op deze manier behapbaar.
Precies ! En morgen komt Merel met de kindjes en gaan we lekker wandelenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja snap ik heel goed.
Voordeel is dat je nu toch geen geld kan uitgeven aan dure uitjes... daar profiteert jouw buurtsuper weer van.
Ik heb laatst 3 potten gekocht bij Holland & Barrett, 3 potjes voor de prijs van 1. Als ik iets moet opsturen laat het dan weten!Ik heb voorlopig genoegquote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:03 schreef livelink het volgende:
Ik ben net ook een eind gaan wandelen. Even genieten van het feit dat het mooi weer is.
En ben nu ook tegen het eerste product aangelopen dat ik echt niet meer kon krijgen. Mijn zoon heeft melatonine nodig om uberhaupt een paar uurtjes te kunnen slapen, maar dat was bij ons in het stadje nergens meer te krijgen (niet bij de DA en niet bij het Kruidvat). Dus net maar online 4 doosjes besteld bij Kruidvat (is wel een vorm van hamsteren, sorry).
Ik kan het pas vanaf volgende week ophalen. Dat moet lukken met wat ik nog heb, maar dat heb ik nog nooit meegemaakt.
Lastig he, dat wachten? Dat heb ik vaak met stoofpotjes, dan ruikt het al de hele dag zo lekker. Ik zou vandaag de speklapjes voor de babi ketjap van morgen in de marinade zetten, maar dat stel ik maar een dagje uit, ben nog steeds wiebeligquote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:39 schreef just me het volgende:
Mijn pan tomaten pastinaak soep staat op, ruikt lekker maar ik moet nog 45 minuten wachten voordat die helemaal af is
Klinkt lekkerquote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:39 schreef just me het volgende:
Mijn pan tomaten pastinaak soep staat op, ruikt lekker maar ik moet nog 45 minuten wachten voordat die helemaal af is
Verstandig om het dan uit te stellen! Of Symph moet het kunnenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Lastig he, dat wachten? Dat heb ik vaak met stoofpotjes, dan ruikt het al de hele dag zo lekker. Ik zou vandaag de speklapjes voor de babi ketjap van morgen in de marinade zetten, maar dat stel ik maar een dagje uit, ben nog steeds wiebelig
soeppakket van AH, simpeler kan nietquote:
Die kan het wel, maar doet het niet. Hij mag zo het avondeten van vandaag maken, met tegenzinquote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:52 schreef just me het volgende:
[..]
Verstandig om het dan uit te stellen! Of Symph moet het kunnen
[..]
soeppakket van AH, simpeler kan niet
Hoe lang wil je dat laten marineren dan?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Lastig he, dat wachten? Dat heb ik vaak met stoofpotjes, dan ruikt het al de hele dag zo lekker. Ik zou vandaag de speklapjes voor de babi ketjap van morgen in de marinade zetten, maar dat stel ik maar een dagje uit, ben nog steeds wiebelig
Het grote probleem is dat mensen producten gaan hamsteren die ze helemaal niet nodig hebben. Paracetamol beschermt niet tegen Covid-19. Toiletpapier trouwens ook niet.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:03 schreef livelink het volgende:
Ik ben net ook een eind gaan wandelen. Even genieten van het feit dat het mooi weer is.
En ben nu ook tegen het eerste product aangelopen dat ik echt niet meer kon krijgen. Mijn zoon heeft melatonine nodig om uberhaupt een paar uurtjes te kunnen slapen, maar dat was bij ons in het stadje nergens meer te krijgen (niet bij de DA en niet bij het Kruidvat). Dus net maar online 4 doosjes besteld bij Kruidvat (is wel een vorm van hamsteren, sorry).
Ik kan het pas vanaf volgende week ophalen. Dat moet lukken met wat ik nog heb, maar dat heb ik nog nooit meegemaakt.
De speklapjes moeten best lang stoven, dus ik zet ze ‘s avonds in de marinade en dan gaan ze ‘s ochtends in de pan. Varkensschouder heb ik nog nooit gezienquote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:14 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hoe lang wil je dat laten marineren dan?
Een klein half uurtje in limoensap en zout is genoeg voor babi kecap. De smaakt van de andere ingrediënten trekt er in de pan wel in.
En misschien een tip om de volgende keer een combinatie van varkensschouder en speklap te gebruiken (70/30 of 60/40)
Dit is het recept wat ik altijd gebruikte (als ik het goed onthouden heb):quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
De speklapjes moeten best lang stoven, dus ik zet ze ‘s avonds in de marinade en dan gaan ze ‘s ochtends in de pan. Varkensschouder heb ik nog nooit gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:48 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dit is het recept wat ik altijd gebruikte (als ik het goed onthouden heb):klinkt niet verkeerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Fijn dat dat persoonlijk is meegedeeldquote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Nou, vanaf maandag geen onderwijs op de school van Symph, leest hij net op een nieuwswebsite
Dat hebben ze gisterenavond gedaan zie ik net.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:04 schreef just me het volgende:
[..]
Fijn dat dat persoonlijk is meegedeeld
niet even een mailtje gestuurd naar de medewerkers ?
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat hebben ze gisterenavond gedaan zie ik net.
Maar ik lees never nooit werkmail thuis.
Eerder kon hij er vanuit huis niet eens bijquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:11 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
Heeft ook zijn voordelen om dat niet te lezen
Ik had er verschillende recepten voor geprobeerd maar een familierecept zoals dit is toch verreweg het best.quote:
tussen de sniffende collega's.... thuiswerken is nog steeds geen optie ?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh en de school gaat niet dicht, er wordt alleen geen onderwijs gegeven, dus Symph moet er maandag gewoon heen
Ik ga het volgende week eens uitproberen!quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:12 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik had er verschillende recepten voor geprobeerd maar een familierecept zoals dit is toch verreweg het best.
Mooi, dan komen we bij jou eten.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:22 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga het volgende week eens uitproberen!
Dan heb je meteen voor een week vleesquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:22 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga het volgende week eens uitproberen!
Maandag eerst maar een goed what should we do now overlegje voerenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:19 schreef just me het volgende:
[..]
tussen de sniffende collega's.... thuiswerken is nog steeds geen optie ?
vuist op tafel, dreigende taalquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Maandag eerst maar een goed what should we do now overlegje voeren
Is dat dan ook hamsterenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan heb je meteen voor een week vlees
Eentje in de keuken, eentje in de woonkamer, eentje in de badkamer, eentje in de slaapkamer. En dan conference call met elkaar.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Mooi, dan komen we bij jou eten.
Oh wacht, sociale isolatie
En niezen en hoesten!quote:
voorkamer, achterkamer, logeerkamer, plek zatquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Eentje in de keuken, eentje in de woonkamer, eentje in de badkamer, eentje in de slaapkamer. En dan conference call met elkaar.
Hamster kecapquote:
bah, bah, bahquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hamster kecap![]()
Hoeveel hamsters zou je daar eigenlijk voor nodig hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |