SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doden in NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En oh ja, voorlopig even geen handenschuddden. Mark laten even zien hoe het moet
Richtlijnen in dit topic:
-nee, het is niet máár een griepje. Je bent niet lollig als je dat schrijft. Je bent ook niet de eerste.
-bij nieuws graag een bron
-off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE![]()
Rewimo
![]()
Nederduitse/Mevrouw qltel![]()
Schotland is ook over op van de containment fase naar de uitstelfase, zie ik net op BBC news. Live persconferentie.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!![]()
Eigen linkje voor als die officiële het niet doet: https://docdro.id/Zlj3LOkquote:Op donderdag 12 maart 2020 17:10 schreef ViviRAWRS het volgende:
https://content1a.omroep.(...)npak_coronavirus.pdf
225 topics aan kritiek overzichtelijk samengevat in 3 kantjes A4-papier.![]()
Hulde aan deze Medische Microbiologen!![]()
Grappig dat Rutte nu een beroep doet op de groepen werkenden die hij de afgelopen jaren compleet uitgekleed heeft met zijn kansloze asobeleidOnce we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go![]()
Het valt mij op dat er verkeerde info wordt verspreid door de NOS. De NOS beweert dat je thuis moet blijven bij milde klachten (was net ook nog op de radio). Maar bij de persconferentie werd toch echt gezegd dat iederéén zo veel mogelijk moet thuiswerken en sociale contacten moet vermijden en niet alleen mensen die een hoestje hebben. Bij nu.nl klopt het dan weer wel.![]()
Klopt idd, nos zit ernaast.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:19 schreef Viltje het volgende:
Het valt mij op dat er verkeerde info wordt verspreid door de NOS. De NOS beweert dat je thuis moet blijven bij milde klachten (was net ook nog op de radio). Maar bij de persconferentie werd toch echt gezegd dat iederéén zo veel mogelijk moet thuiswerken en sociale contacten moet vermijden en niet alleen mensen die een hoestje hebben. Bij nu.nl klopt het dan weer wel.![]()
quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:56 schreef bitterbal het volgende:
3 MINUTEN GELEDEN
Stevige kritiek microbiologen op RIVM
Als Nederland nu niet meteen doorpakt in het beteugelen van het aantal coronabesmettingen, zullen de gevolgen niet te overzien zijn. Dat schrijft de Nederlandse Vereniging voor Medische Microbiologie vandaag aan het RIVM, na de aankondiging van extra maatregelen in het hele land. De artsen stellen dat nu niet optreden uiteindelijk tot meer schade zal leiden. "Alleen drastische maatregelen in de beginfase kunnen het risico voor burgers beperken."
De artsen hebben data van het virus bestudeerd uit andere bronnen en concluderen dat informatie op de RIVM-site "ernstig achterloopt en niet compleet is". Ze verwijten het RIVM niet voldoende op coronacontacten te testen.
NOS![]()
![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Brief van NVMM (Nederlandse Vereniging voor Medische Microbiologie): https://download.omroep.n(...)npak_coronavirus.pdf
Het lijkt wel alsof ze bepaalde posts van FOK! hebben overgenomenGewoon even een paar highlights uit de brief:
• Wij stellen vast dat de ernst van de situatie door het RIVM wordt onderkend.
• Gezien de ooggetuigenberichten van collega's uit Italië kunnen we bevestigen dat we hier niet met een normale griep te maken hebben, maar met een ernstige ziekte.
• Door overbelasting van het zorgsysteem zal ook de gehele bevolking hier last van ondervinden en kunnen mensen komten te overlijden door uitblijven van adequate zorg.
• "Zien is geloven" lijkt het nu wel, terwijl iedereen met eigen ogen kan zien hoe een dergelijke instelling tot Italiaanse toestanden zal lijden. Waarom zou het in Nederland anders verlopen dan in Noord-Italië?
• Nu doorpakken is duur, maar niet doorpakken wordt nog duurder.
• De artsen-microbioloog hebben uit verschillende bronnen de data van COVID-19 in Noord-Brabant bestudeerd en besproken en daaruit geconcludeerd dat meer dringende maatregelen nodig zijn. Dergelekijke data zijn helaas niet direct beschikbaar om de Nederlander in onze gedachtegang mee te nemen, want de COVID-19-data op de RIVM-site geven de indruk dat Noord Brabant niet veel verschilt van Utrecht en dat die stijging dus wel meevalt, met tientallen per dag. Wij weten allen dat dit niet zo is en dat deze data ernstig achterlopen en niet compleet zijn, mede door het restrictieve testbeleid, o.a. door niet alle COVID-19-contacten meer te testen.
• Duidelijk is nu dat er multipele introducties van COVID-19 zijn geweest rondom carnaval met uitgebreide lokale transmissie. Deze transmissie haarden zijn het eerst gesignaleerd in Brabant, het ligt volledig in de lijn der verwachting dat in de komende dagen dit ook in de rest van Nederland wordt gesignaleed als wij niet gaan opschalen.Deze verwachting wordt ondersteund door dat onze data in groei in COVID-19 aantallen de Italiaanse trend volgt.
• Om de bestuurders en bevolking het inzcht te geven dat meer maatregelen snel nodig zijn moet de huidige COVID-19 problematiek goed zichtbaar zijn op jullie website. Laat daartoe de volgende gegevens zien in een heldere infographic of ook een simpele tabel met een dagelijkse vaste update per provincie ....(hierna volgt een lijst met punten, inclusief het aantal IC-opnames waar ik al dagen om vraag).
... en nog veel meer!
Echt, alles wat ik de afgelopen dagen hier heb geroepen ..... en niet alleen ik, maar met mij heel veel anderen die weg werden gezet als paniekzaaiers of een "denken jullie het nou echt beter te weten" naar onze hoofden kregen gegooid.
Nou bij deze, dezelfde punten vanuit echte experts. Ik hoop dat jullie het nu wel serieus willen nemen![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:19 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Grappig dat Rutte nu een beroep doet op de groepen werkenden die hij de afgelopen jaren compleet uitgekleed heeft met zijn kansloze asobeleid![]()
In hoeverre kun je de cijfers in de media geloven als overheid. Ik denk dat onderling tussen overheden de cijfers ook niet heel hard gedeeld worden. Het geeft wel een goed inzicht, maar het is altijd goed om eerst je eigen cijfers te hebben en daarnaar te handelen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:13 schreef merino het volgende: [..] De trends waren echt al veel langer duidelijk zichtbaar. De inzichten vanuit buitenlandse betrouwbare bronnen overigens ook. Ik blijf er een bepaalde arrogantie smaak aan nahouden.
Ik heb nog steeds het idee dat deze maatregelen niet te laat zijn genomen. De druk op de zorg neemt nu net wat toe, dus nu is het tijd om actie te ondernemen.
Kijk ook hoe hard de AEX nu keldert. Zulke maatregelen hebben flinke impact.Weisst![]()
Die twee maatregelen kunnen samen naast elkaar bestaan.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:19 schreef Viltje het volgende:
Het valt mij op dat er verkeerde info wordt verspreid door de NOS. De NOS beweert dat je thuis moet blijven bij milde klachten (was net ook nog op de radio). Maar bij de persconferentie werd toch echt gezegd dat iederéén zo veel mogelijk moet thuiswerken en sociale contacten moet vermijden en niet alleen mensen die een hoestje hebben. Bij nu.nl klopt het dan weer wel.
Klachten: verplicht thuis
Thuiswerken: indien mogelijk doen
Sociale contacten: zoveel mogelijk vermijdenThe hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
@joyvke
Bulgarije heeft 99 nieuwe testuitslagen, waarvan 9 positief. Is naar 16 gegaan in totaal. Vooralsnog 1 overleden, twee liggen in kritieke toestand. Vier hebben geen symptomen maar zijn verplicht in het ziekenhuis te blijven."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Misschien moeten ze een flowchart maken.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:19 schreef Viltje het volgende:
Het valt mij op dat er verkeerde info wordt verspreid door de NOS. De NOS beweert dat je thuis moet blijven bij milde klachten (was net ook nog op de radio). Maar bij de persconferentie werd toch echt gezegd dat iederéén zo veel mogelijk moet thuiswerken en sociale contacten moet vermijden en niet alleen mensen die een hoestje hebben. Bij nu.nl klopt het dan weer wel.
Kantoorpersoneel = thuiswerken, met of zonder luchtwegklachten
Taxichauffeur = niet thuiswerken, wel thuisblijven bij luchtwegklachten met of zonder koorts
Verpleegkundige = niet thuiswerken, wel thuisblijven bij luchtwegklachten met koorts![]()
Zaten we niet in een top 3 ergens.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:21 schreef Kyran het volgende:
Brief van NVMM (Nederlandse Vereniging voor Medische Microbiologie): https://download.omroep.n(...)npak_coronavirus.pdf
*knip![]()
![]()
Klopt, maar thuiswerken werd dus helemaal niet genoemd door de NOS in eerste instantie.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die twee maatregelen kunnen samen naast elkaar bestaan.
Klachten: verplicht thuis
Thuiswerken: indien mogelijk doen
Sociale contacten: zoveel mogelijk vermijden![]()
Wauw, snelle opvolging. Thxquote:Op donderdag 12 maart 2020 17:17 schreef ViviRAWRS het volgende:
Ik heb 'm even gedownload en geüpload: https://docdro.id/Zlj3LOk!!!!
en iemand was hier al heel goed mee bezig (om informatie te geven van de status)......Uit de OP:quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:16 schreef joyvke het volgende:
Merk dat het steeds moeilijker word om informatie te vinden over de leeftijden. Ik mis er nu 95 van de 997 in Europa. Voornamelijk Frankrijk (8), Italie (22) en Spanje (29). En ik mis er 3 in Duitsland.
Verder kolom erbij gezet voor scholen acties. Ben nog info van andere landen aan het zoeken.
• Spreadsheet met cijfers die user joyvke voor ons aan het bijhouden is.
Nog beterbezig en geeft mij een beeld !!!!
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."![]()
veel meerquote:Op donderdag 12 maart 2020 17:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoeveel doden in NL, nog steeds 5?![]()
Linkje?quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:22 schreef Viltje het volgende:
[..]
Ah, ik zie dat ze net een nieuw artikel hebben. Daar klopt het weer wel.![]()
twitter:BNODesk twitterde op donderdag 12-03-2020 om 17:25:19NEW: Release of Fast & Furious 9 delayed by more than a year due to coronavirus reageer retweet
![]()
Probeer jezelf niet te hard op je schouder te kloppen. Je hebt ook veel onzin lopen verkondigen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:21 schreef Kyran het volgende:
Het lijkt wel alsof ze bepaalde posts van FOK! hebben overgenomenGewoon even een paar highlights uit de brief:
• Gezien de ooggetuigenberichten van collega's uit Italië kunnen we bevestigen dat we hier niet met een normale griep te maken hebben, maar met een ernstige ziekte.
• Door overbelasting van het zorgsysteem zal ook de gehele bevolking hier last van ondervinden en kunnen mensen komten te overlijden door uitblijven van adequate zorg.
• "Zien is geloven" lijkt het nu wel, terwijl iedereen met eigen ogen kan zien hoe een dergelijke instelling tot Italiaanse toestanden zal lijden. Waarom zou het in Nederland anders verlopen dan in Noord-Italië?
• De artsen-microbioloog hebben uit verschillende bronnen de data van COVID-19 in Noord-Brabant bestudeerd en besproken en daaruit geconcludeerd dat meer dringende maatregelen nodig zijn. Dergelekijke data zijn helaas niet direct beschikbaar om de Nederlander in onze gedachtegang mee te nemen, want de COVID-19-data op de RIVM-site geven de indruk dat Noord Brabant niet veel verschilt van Utrecht en dat die stijging dus wel meevalt, met tientallen per dag. Wij weten allen dat dit niet zo is en dat deze data ernstig achterlopen en niet compleet zijn, mede door het restrictieve testbeleid, o.a. door niet alle COVID-19-contacten meer te testen.
• Duidelijk is nu dat er multipele introducties van COVID-19 zijn geweest rondom carnaval met uitgebreide lokale transmissie. Deze transmissie haarden zijn het eerst gesignaleerd in Brabant, het ligt volledig in de lijn der verwachting dat in de komende dagen dit ook in de rest van Nederland wordt gesignaleed als wij niet gaan opschalen.Deze verwachting wordt ondersteund door dat onze data in groei in COVID-19 aantallen de Italiaanse trend volgt.
• Om de bestuurders en bevolking het inzcht te geven dat meer maatregelen snel nodig zijn moet de huidige COVID-19 problematiek goed zichtbaar zijn op jullie website. Laat daartoe de volgende gegevens zien in een heldere infographic of ook een simpele tabel met een dagelijkse vaste update per provincie ....(hierna volgt een lijst met punten, inclusief het aantal IC-opnames waar ik al dagen om vraag).
... en nog veel meer!
Echt, alles wat ik de afgelopen dagen hier heb geroepen ..... en niet alleen ik, maar met mij heel veel anderen die weg werden gezet als paniekzaaiers of een "denken jullie het nou echt beter te weten" naar onze hoofden kregen gegooid.
Nou bij deze, dezelfde punten vanuit echte experts. Ik hoop dat jullie het nu wel serieus willen nemenWeisst![]()
Ik las ergens dat het er nu 6 zouden zijn.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoeveel doden in NL, nog steeds 5?Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.![]()
‘Fast & Furious 9’ Release Pushed Back a Year Due to Coronavirus
https://variety.com/2020/(...)onavirus-1203531860/
De favoriete autoreeks van @GGMM![]()
![]()
Toch nog goed nieuws.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:25 schreef Scrummie2.1 het volgende:
twitter:BNODesk twitterde op donderdag 12-03-2020 om 17:25:19NEW: Release of Fast & Furious 9 delayed by more than a year due to coronavirus reageer retweet
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Verdomme, wat een klotenieuws dit.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:27 schreef Zipportal het volgende:
‘Fast & Furious 9’ Release Pushed Back a Year Due to Coronavirus
https://variety.com/2020/(...)onavirus-1203531860/
De favoriete autoreeks van @:GGMM![]()
![]()
Evenstar
![]()
Ik snap je punt, maar wees je er aub. ook bewust van dat als de druk de eerstvolgende tien dagen exponentieel kan toenemen. De maatregelen die vandaag zijn genomen hebben pas over 7 tot 10 dagen effect en dan moeten wij maar hopen dat het inderdaad op tijd was.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:22 schreef erkel het volgende:
[..]
In hoeverre kun je de cijfers in de media geloven als overheid. Ik denk dat onderling tussen overheden de cijfers ook niet heel hard gedeeld worden. Het geeft wel een goed inzicht, maar het is altijd goed om eerst je eigen cijfers te hebben en daarnaar te handelen.
Ik heb nog steeds het idee dat deze maatregelen niet te laat zijn genomen. De druk op de zorg neemt nu net wat toe, dus nu is het tijd om actie te ondernemen.
Kijk ook hoe hard de AEX nu keldert. Zulke maatregelen hebben flinke impact.
In ieder geval goed dat ze genomen zijn.![]()
Geweldig advies. Gaat hij al die kinderen persoonlijk naar school brengen dan?quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:44 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Mark Rutte gaf het advies het ov te vermijden.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Evenstar
![]()
Zoals?quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:26 schreef erkel het volgende:
[..]
Probeer jezelf niet te hard op je schouder te kloppen. Je hebt ook veel onzin lopen verkondigen.![]()
Maar ze pakken het virus uitstekend aan.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:25 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Bulgarije is een kut land. Het mag van mij verdwijnen.![]()
Lange neus.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:21 schreef Kyran het volgende:
... en nog veel meer!
Nou bij deze, dezelfde punten vanuit echte experts. Ik hoop dat jullie het nu wel serieus willen nemen![]()
Ik lees dat 2 verschillende scholen in België geen besluit afwachten, maar gewoon dicht gaan. Waar zit het verschil in dat dat in België blijkbaar wel gewoon kan?![]()
Krijgt je kat de komende weken meer gezelschap van je?quote:♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
MBO is tegenwoordig ook heel internationaalquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:28 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Internationaal karakter van HBO / WO.![]()
Hoezo je laatste 1,5 maand?quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:06 schreef merino het volgende:
[..]
Dit is überhaupt gewoon mijn laatste 1,5 maand. Alles wat ik tegen mijn omgeving heb gezegd en wat telkens werd weg gewuifd komt gewoon alsnog uit.
Is ook niet zo moeilijk om te doorzien maar blijkbaar voor de RIVM wel.![]()
![]()
Alsof de Nederlandse overheid de enige betrouwbare partij is. We leven in een wereld met 220+ landen waar genoeg intelligente overheden tussen zitten.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:22 schreef erkel het volgende:
[..]
In hoeverre kun je de cijfers in de media geloven als overheid. Ik denk dat onderling tussen overheden de cijfers ook niet heel hard gedeeld worden. Het geeft wel een goed inzicht, maar het is altijd goed om eerst je eigen cijfers te hebben en daarnaar te handelen.
Kijk ook hoe hard de AEX nu keldert. Zulke maatregelen hebben flinke impact.
Sterker nog ik zou willen poneren dat Aziatische overheden ons ver voorbij zijn kwa kunde en daadkracht (eerder in deze reeks ook al zo gesteld).
De druk neemt nu toe maar de tijdslijn loopt 7-14 dagen achter op de werkelijke besmettingen.I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.![]()
Ja, ik moet volgende week thuiswerkenquote:Op donderdag 12 maart 2020 17:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Krijgt je kat de komende weken meer gezelschap van je?(geen grap)
![]()
Omdat de 8 ministers van volksgezondheid in België hebben besloten dat de gemeenten zelf maar beleid moeten uitstippelen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik lees dat 2 verschillende scholen in België geen besluit afwachten, maar gewoon dicht gaan. Waar zit het verschil in dat dat in België blijkbaar wel gewoon kan?I´m back.![]()
Evenstar
![]()
Hij bedoelt "dit is hoe mijn laatste 1.5 maand er uit heeft gezien" denk ikquote:Niet dat die nog maar 1.5 maand te leven heeft
Ik moest ook drie keer lezen
![]()
![]()
Bah, mensen die het woord "doorpakken" gebruiken.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:21 schreef Kyran het volgende:
are we infinite or am I alone![]()
Dat mag. En eigenlijk mag alles natuurlijk zolang er maar geen politie en of handhaving in de buurt is.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:28 schreef RamboDirk het volgende:
Mag je nog wel in je eigen tuin als je in quarantaine moet?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.![]()
twitter:ragipsoylu twitterde op donderdag 12-03-2020 om 17:25:32BREAKING — Turkey to shut schools and universities over coronavirus concerns
• Sporting events to go ahead without spectators,
• While public employees are banned from leaving the country without a special permit
https://t.co/jrk6zSRRmE reageer retweetIk heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Open deur..... je mag overal zolang je maar geen indirect contact maat met kwetsbaren. Het virus kan echter wel wat langer overleven op/in vochtige flora/fauna oppervlakten dus je hond ook thuis houden.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:28 schreef RamboDirk het volgende:
Mag je nog wel in je eigen tuin als je in quarantaine moet?"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:30 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dat mag. En eigenlijk mag alles natuurlijk zolang er maar geen politie en of handhaving in de buurt is.straks met de lente, bedje buiten zetten en uitzieken.
![]()
Evenstar
![]()
Allemaal door dat ene geval ja?quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:30 schreef Slayage het volgende:
twitter:ragipsoylu twitterde op donderdag 12-03-2020 om 17:25:32BREAKING — Turkey to shut schools and universities over coronavirus concerns
• Sporting events to go ahead without spectators,
• While public employees are banned from leaving the country without a special permit
https://t.co/jrk6zSRRmE reageer retweetOf is er ondertussen meer, volg het niet zo moet ik zeggen.
![]()
Die bevoegdheid hebben gemeenten sowieso.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Omdat de 8 ministers van volksgezondheid in België hebben besloten dat de gemeenten zelf maar beleid moeten uitstippelen.are we infinite or am I alone![]()
Tuurlijk. Maar niet bij de buuf.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:28 schreef RamboDirk het volgende:
Mag je nog wel in je eigen tuin als je in quarantaine moet?![]()
Halve vliegtuig vol met mondkapjesquote:Op donderdag 12 maart 2020 17:22 schreef BeriBeri het volgende:
Je ziet hier steeds meer mensen met mondkapjes lopen, niet alleen ChinezenGroot fan van User Wotte![]()
Kloptquote:Op donderdag 12 maart 2020 17:30 schreef Kyran het volgende:
[..]
Hij bedoelt "dit is hoe mijn laatste 1.5 maand er uit heeft gezien" denk ikNiet dat die nog maar 1.5 maand te leven heeft
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.![]()
Er is geen mooier bestuur dan het bestuur dat je het zelf moet uitzoeken.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:31 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Die bevoegdheid hebben gemeenten sowieso."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Jawel, maar er zou natuurlijk nationaal beleid moeten worden uitgevaardigd hè. Toch? Iedereen dezelfde maatregelen, want doe je dat niet en je krijgt Italiaanse toestanden dan ben je fucked.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:31 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Die bevoegdheid hebben gemeenten sowieso.I´m back.![]()
Het is te hopen dat kamerleden van het bestaan van deze brief afweten voor het debat begint.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:21 schreef Kyran het volgende:
... en nog veel meer!
Rabquote:
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.![]()
Wanneer volgen de verdere maatregelen voor Brabant?“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Evenstar
![]()
Even naar Wilders spammenquote:Op donderdag 12 maart 2020 17:33 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Het is te hopen dat kamerleden van het bestaan van deze brief afweten voor het debat begint.![]()
![]()
Ik houd gelukkig geen archieven bij van allerlei postsquote:Maar als je denkt dat je een expert bent op elk gebied die dit virus raakt, dan overschat je jezelf schromelijk. Ik heb zelf ook een paar posts geplaatst, waar ik achteraf niet zo trots op ben.
Weisst![]()
Wachten op Italie, kijken of er al positieve puntjes te vinden zijn na de afkondiging van de lockdown.![]()
Owwwquote:Op donderdag 12 maart 2020 17:30 schreef Kyran het volgende:
[..]
Hij bedoelt "dit is hoe mijn laatste 1.5 maand er uit heeft gezien" denk ikNiet dat die nog maar 1.5 maand te leven heeft
![]()
![]()
![]()
Net even geupdate, thanksquote:Op donderdag 12 maart 2020 17:22 schreef Pumpalov het volgende:
@:joyvke
Bulgarije heeft 99 nieuwe testuitslagen, waarvan 9 positief. Is naar 16 gegaan in totaal. Vooralsnog 1 overleden, twee liggen in kritieke toestand. Vier hebben geen symptomen maar zijn verplicht in het ziekenhuis te blijven.. Ik probeer niet meer obsessief te updaten, omdat ik merkte dat ik er veel te veel mee bezig was :p.
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~![]()
Een stilstaande klok heeft ook twee keer per dag gelijkquote:Op donderdag 12 maart 2020 17:21 schreef Kyran het volgende:
geloof best dat die RIVM gasten experts zijn, ze handelen er alleen niet na!quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:34 schreef erkel het volgende:
[..]
Ik houd gelukkig geen archieven bij van allerlei postsMaar als je denkt dat je een expert bent op elk gebied die dit virus raakt, dan overschat je jezelf schromelijk. Ik heb zelf ook een paar posts geplaatst, waar ik achteraf niet zo trots op ben.
![]()
Ik houd m'n kind toch maar thuis in plaats van naar het kinderdagverblijf![]()
Ik zit niet eens in Brabant, maar het zit me gewoon niet helemaal lekker...Je raekt an de dinge geweun.![]()
Pope Francis tests negative for coronavirus after canceling events due to illnessquote:Op donderdag 12 maart 2020 17:34 schreef Logician2.0 het volgende:
Is er ondertussen trouwens al meer bekend over de paus?
Van 3 maart
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 12-03-2020 17:37:39 ]![]()
Ik zal je af en toe wat informatie over Bulgarije geven. Scheelt weerquote:Op donderdag 12 maart 2020 17:34 schreef joyvke het volgende:
[..]
Net even geupdate, thanks. Ik probeer niet meer obsessief te updaten, omdat ik merkte dat ik er veel te veel mee bezig was :p.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Eerste tweets over de cijfers van nieuwe gevallen in Italië zijn schokkend, mits ze straks bevestigd worden.![]()
Maar heb je die brief nou al gelezen?quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:34 schreef butz0rs het volgende:
Een stilstaande klok heeft ook twee keer per dag gelijk
https://docdro.id/Zlj3LOk
Serieus een aanrader.![]()
logisch, met zo'n slappe hap beleidquote:Op donderdag 12 maart 2020 17:35 schreef mazaru het volgende:
In Tsjechië mogen geen Nederlanders meer komen![]()
https://www.lc.nl/buitenl(...)%2Fwww.google.com%2F![]()
Ik zit dat ook te overwegen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:35 schreef Messina het volgende:
Ik zit niet eens in Brabant, maar het zit me gewoon niet helemaal lekker...It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.![]()
?quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:36 schreef Mr.Silencer het volgende:
Eerste tweets over de cijfers van nieuwe gevallen in Italië zijn schokkend, mits ze straks bevestigd worden.I´m back.![]()
Toch wel leuk dat je even interessant komt doen in plaats van gewoon een paar tweets plaatst of de informatie deelt.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:36 schreef Mr.Silencer het volgende:
Eerste tweets over de cijfers van nieuwe gevallen in Italië zijn schokkend, mits ze straks bevestigd worden."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Onderkend? Bedoelen ze niet 'onderschat' dan?quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:21 schreef Kyran het volgende:
... en nog veel meer!
Nou bij deze, dezelfde punten vanuit echte experts. Ik hoop dat jullie het nu wel serieus willen nemen
Alle mensen zijn voortdurend ontevreden.![]()
Op een na slechtste dag ooit. RIP dekkingsgradenquote:Op donderdag 12 maart 2020 17:35 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Beurs gesloten met meer dan -10%.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
Doe ik al 2 weken nu. Is blijkbaar zo'n goede waar mijn kind zit, die nog niet eens bellen hoe en waarom.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:35 schreef Messina het volgende:
Ik zit niet eens in Brabant, maar het zit me gewoon niet helemaal lekker...![]()
Bijna -17% op de italiaanse beurs...twitter:BNODesk twitterde op donderdag 12-03-2020 om 17:36:15BREAKING: Italian stock market closes down 2,979 points (16.6%), London's FTSE 100 down 10.9% reageer retweet
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
twitter:BNODesk twitterde op donderdag 12-03-2020 om 17:36:15BREAKING: Italian stock market closes down 2,979 points (16.6%), London's FTSE 100 down 10.9% reageer retweet
![]()
twitter:AFP twitterde op maandag 09-03-2020 om 08:36:52VIDEO: Thousands gathered in France at the weekend to break the world record for the largest-ever gathering of Smurfs.
Around 3500 people set aside fears of the #coronavirus to dress up as the characters, which come from a Belgian comic franchise https://t.co/G3tMFoTE6A reageer retweet![]()
![]()
En dat allemaal om dat een paar Chinezen zonodig een buideldier moesten vreten
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
Oei.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:37 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Bijna -17% op de italiaanse beurs...twitter:BNODesk twitterde op donderdag 12-03-2020 om 17:36:15BREAKING: Italian stock market closes down 2,979 points (16.6%), London's FTSE 100 down 10.9% reageer retweet
I´m back.![]()
Och, zodra dit virus zijn ronde heeft gedaan zijn er een stuk minder pensioenen nodig, dat compenseert ruimschoots.quote:![]()
quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:38 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Och, zodra dit virus zijn ronde heeft gedaan zijn er een stuk minder pensioenen nodig, dat compenseert ruimschoots.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:37 schreef maily het volgende:
twitter:AFP twitterde op maandag 09-03-2020 om 08:36:52VIDEO: Thousands gathered in France at the weekend to break the world record for the largest-ever gathering of Smurfs.
Around 3500 people set aside fears of the #coronavirus to dress up as the characters, which come from a Belgian comic franchise https://t.co/G3tMFoTE6A reageer retweetjezus
![]()
We zijn niet alleen De andere landen zijn België, Oostenrijk, Duitsland, Noorwegen, Zwitserland, Italië, Zweden, Frankrijk, Spanje, Denemarken, het Verenigd Koninkrijk, China, Zuid-Korea en Iran.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
logisch, met zo'n slappe hap beleidIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Dat verwachten ze pas over een week geloof ik.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:34 schreef theNull het volgende:
Wachten op Italie, kijken of er al positieve puntjes te vinden zijn na de afkondiging van de lockdown.![]()
Die brief neem ik ook serieus.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:36 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Maar heb je die brief nou al gelezen?
https://docdro.id/Zlj3LOk
Serieus een aanrader.
Het gaat mij erom dat de grootste schreeuwers op het forum nu met de eer gaan strijken omdat zij dat ook eens genoemd hebben.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: