51quote:
Toch ontzettend bedankt.quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:41 schreef Elan het volgende:
[..]
51
Ik was zelfs even 50 maar drukte een keer extra op het hartje om te testen toen was ik daarna 51.
Geen dank makker.quote:
Wat een ellende, ik kan mijn like wel even weghalen, misschien ben je dan 50.quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:41 schreef Elan het volgende:
[..]
51
Ik was zelfs even 50 maar drukte een keer extra op het hartje om te testen toen was ik daarna 51.
Nee hoor, ere wie ere toekomtquote:Op donderdag 12 maart 2020 18:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat een ellende, ik kan mijn like wel even weghalen, misschien ben je dan 50.
Ik vind Yvonne inderdaad niet echt scherp op twitter.quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen dank makker.
Je tweets zijn de moeite waard. Dit in tegenstelling tot die van een niet nader te noemen forumadmin.
Maar die is geen forumadmin.quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind Yvonne inderdaad niet echt scherp op twitter.
Ik was al veel eerder, nu ben ik nr 51.quote:
@GGMMquote:Op donderdag 12 maart 2020 18:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen dank makker.
Je tweets zijn de moeite waard. Dit in tegenstelling tot die van een niet nader te noemen forumadmin.
Een vrouw bij ons in het dorp heet Niesje, dat heb ik altijd een aparte naam gevonden.quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:47 schreef Muskusboktor57 het volgende:
De derde nies is eruit vandaag.
Bij mij nog niet, je zit toch in een verdere fase denk ik. Ik heb trouwens ook een keer mijn neus gesnoten.quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:47 schreef Muskusboktor57 het volgende:
De derde nies is eruit vandaag.
In Friesland heb je ook mannen die Anne heten, dus ik kijk nergens van op.quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een vrouw bij ons in het dorp heet Niesje, dat heb ik altijd een aparte naam gevonden.
Die ken ik ook ja.quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:48 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
In Friesland heb je ook mannen die Anne heten, dus ik kijk nergens van op.
Dat heb ik nog niet hoeven doen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bij mij nog niet, je zit toch in een verdere fase denk ik. Ik heb trouwens ook een keer mijn neus gesnoten.
Dat had ik dan weer niet, dit gaat nog een spannende strijd worden om het laatst beschikbare plekje op de ic.quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:49 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niet hoeven doen.
Ik had maandagavond ook wat verhoging, maar dat is gezakt.
Veel dommer dan de tweets die het RIVM er uit gooit is onmogelijk. Maar ik ga m'n best doenquote:Op donderdag 12 maart 2020 18:47 schreef maxi-mus het volgende:
Dankzij mij zit Elan nu op twitter.
Dit gaat mij niet in dank af worden genomen.
Wat is je username?quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Veel dommer dan de tweets die het RIVM er uit gooit is onmogelijk. Maar ik ga m'n best doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |