Dat alle universiteiten dicht gingenquote:Op donderdag 12 maart 2020 17:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat had die Sybert of zo voor iets doms getweet?
Is niet waar: bij elke fout die hij in het Fey topic maakte, verwijderde @onlogisch 100-en posts per keer.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:31 schreef AFCNiels het volgende:
Leuk topic, ik zie dat @:capricia hier al meer gemod heeft dan @:Onlogisch in zijn hele loopbaan.
Dat de scholen dichtgingen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat had die Sybert of zo voor iets doms getweet?
Eh ok.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is niet waar: bij elke fout die hij in het Fey topic maakte, verwijderde @:onlogisch 100-en posts per keer.
Die roept ook maar wat, maar dit was al langer bekend.quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is niet waar: bij elke fout die hij in het Fey topic maakte, verwijderde @:onlogisch 100-en posts per keer.
Ga niet kijken.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:34 schreef Zipportal het volgende:
Vanavond het #Coronadebat. DIEP IN DE NACHT.
Dit is karaktermoordquote:Op donderdag 12 maart 2020 17:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
@haags_kwartiertjetwitter:FOXSportsnl twitterde op donderdag 12-03-2020 om 17:27:38💪 | Mohammed Hamdi, directeur van @ADODenHaag, weet wat de club te doen staat nu de Eredivisie stilligt.
"Hard trainen"
Hele interview ➡️ https://t.co/uM3wKjGx98 https://t.co/laJ7xJf2T6 reageer retweet
Kun je ook nog opgeroepen worden voor nooddiensten?quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ga niet kijken.
Mijn hele weekend is wel naar de corona trouwens.
Tennistoernooi afgelast
Willem II afgelast
Feest zaterdagavond afgelast
Coronazooi
Woedend ben ik
@:capricia
Zonder @onlogisch z'n 'correcties' hadden we in het Fey topic nu op nummer 4045 gezeten in plaats van 2412.quote:
Even zappen naar RTL7 nu.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:44 schreef Zipportal het volgende:
Extra lange uitzending RTL4 nu. Genot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |