Daar zit je dan met je bloedende kontje.Op dat keiharde hout.quote:
dan gaan we daar gewoon lekker feestenquote:Op donderdag 12 maart 2020 17:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Das ist eine gute frage.Ich habe Angela noch nicht gehört daruber.
blij dak niet de enige ben die er zo over denktquote:Op donderdag 12 maart 2020 18:00 schreef madam-april het volgende:
[..]
Tsja ik dacht ik ga niet gelijk full bitch modus maar oké je hebt gelijk het is heel triest
M-a heeft m'n kind gezienquote:Op donderdag 12 maart 2020 17:59 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Volgens mij niet, want hij zegt een prachtige zoon te hebben.. Maar misschien is het een denkbeeldig kind
quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:01 schreef hemarookworst het volgende:
Heeft Mario een vorm van autisme?
Eetsmakelijkquote:Op donderdag 12 maart 2020 18:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
blij dak niet de enige ben die er zo over denkt
en nu ga ik eten in elkaar flansen
gelukkig niet nee. een bewustequote:Op donderdag 12 maart 2020 18:01 schreef Jippie68 het volgende:
Maar j
[..]
Maar jij ben toch ook geen incel?
Ik heb geen BB gezien dus weet niet wat daar gebeurd is. Google op harde kak en je wordt vanzelf wijzer?quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
zo dat hadde ivy de meid in brasil
ivy zegt dat ze vandaag een harde erge kak heeft gehad en naar de biechtstoel wil gaan omdat ze bang is dat ze een aambei heeft. gabi vraagt: 'heb je je kont gescheurd?
In een dag?quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:02 schreef skysherrif het volgende:
Italie vandaag al 2000 nieuwe gevallen en 200 doden erbij
Wat snap je niet, dat meisje had harde poep, ze denkt dat ze aambeien heeft en een ander vraagt of ze uit haar kont is gescheurd. Die biecht stoel snap ik ook nietquote:Op donderdag 12 maart 2020 17:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
zo dat hadde ivy de meid in brasil
ivy zegt dat ze vandaag een harde erge kak heeft gehad en naar de biechtstoel wil gaan omdat ze bang is dat ze een aambei heeft. gabi vraagt: 'heb je je kont gescheurd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |