waar zit je flikker eigenlijk?quote:
Lekker voor je,blijven roeren.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:50 schreef dud0r het volgende:
Verdomme schoot uit met water toevoegen bij de risotto.
die paniek ook inn die UIquote:
Tussen je lurven en je kladden.quote:
ja joh lees zelf even terug, hij zet het er neer en quote het nog ff omdat niemand reageert en vraagt zich dan steeds af waarom er niemand antwoordtquote:
Neuh maakt eigenlijk niet zoveel uit hoorde ik laatst van een of andere 4 sterren kok op 24Kitchenquote:Op donderdag 12 maart 2020 17:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja heb ik al gedaan. Maar geleidelijk is beter ofzo hè. Ik maak meestal geen risotto en vorige keer kreeg ik op m'n flikker omdat ik al het vocht in 1 keer gedaan had
quote:
Alsof er mannen zijn die thuis de broek aan hebbenquote:
Omdat je niet in rls zit en niemand het interesseertquote:
owwww die ken ik nog van de grote meneer kaktusshowquote:Op donderdag 12 maart 2020 17:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tussen je lurven en je kladden.
quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja joh lees zelf even terug, hij zet het er neer en quote het nog ff omdat niemand reageert en vraagt zich dan steeds af waarom er niemand antwoordt
quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:39 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Zou je die niet willen spiegelen aan 40+ users hier?
ik maak hier toch ook niet iedere geslachtsrijpe man uit voor verkrachter?
o nee hij is toch niet een incel he?quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:56 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
De wanhoop om zich te vermeerderen..
zo dat hadde ivy de meid in brasilquote:
kweet t....quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:56 schreef madam-april het volgende:
[..]doet hij elke keer.. hij snapt echt niet dat niemand het wat interesseert..
Ga je nog iets leuks doen,naar een wedstrijd,feest of een ander grootschalig evenement?quote:
gaan die in duitsland wel door?quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ga je nog iets leuks doen,naar een wedstrijd,feest of een ander grootschalig evenement?
Het is een beetje triest wel..quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
kweet t....
ik wacht er al elke keer op dat de requote komt
Als toch iedereen tijd heeft kunnen we misschien een meet plannen?quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ga je nog iets leuks doen,naar een wedstrijd,feest of een ander grootschalig evenement?
laat dat beetje maar wegquote:Op donderdag 12 maart 2020 17:58 schreef madam-april het volgende:
[..]
Het is een beetje triest wel..
Naar de biechtstoel nog welquote:Op donderdag 12 maart 2020 17:45 schreef mario390 het volgende:
zo dat hadde ivy de meid in brasil
ivy zegt dat ze vandaag een harde erge kak heeft gehad en naar de biechtstoel wil gaan omdat ze bang is dat ze een aambei heeft. gabi vraagt: 'heb je je kont gescheurd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |