ho hoquote:
Zijn jullie met zoveel dan?quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het bestuur van mijn vereniging heeft besloten alles af te blazen. Dus niet eens meer trainen.
Tja, daar gaat je leven..quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het bestuur van mijn vereniging heeft besloten alles af te blazen. Dus niet eens meer trainen.
Zo'n peuter badje zit snel volquote:
snap ik niet zoquote:Op donderdag 12 maart 2020 17:45 schreef mario390 het volgende:
zo dat hadde ivy de meid in brasil
ivy zegt dat ze vandaag een harde erge kak heeft gehad en naar de biechtstoel wil gaan omdat ze bang is dat ze een aambei heeft. gabi vraagt: 'heb je je kont gescheurd?
vuur iets hoger zetten... doorpruttelenquote:Op donderdag 12 maart 2020 17:50 schreef dud0r het volgende:
Verdomme schoot uit met water toevoegen bij de risotto.
Kloptquote:
denk het nietquote:Op donderdag 12 maart 2020 17:47 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Zou een peelmasker ook bescherming bieden?
Geen 3 dingen tegelijk kunnen doenquote:Op donderdag 12 maart 2020 17:50 schreef dud0r het volgende:
Verdomme schoot uit met water toevoegen bij de risotto.
Ja heb ik al gedaan. Maar geleidelijk is beter ofzo hè. Ik maak meestal geen risotto en vorige keer kreeg ik op m'n flikker omdat ik al het vocht in 1 keer gedaan hadquote:Op donderdag 12 maart 2020 17:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
vuur iets hoger zetten... doorpruttelen
ja in 1 keer is idd niet goed.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja heb ik al gedaan. Maar geleidelijk is beter ofzo hè. Ik maak meestal geen risotto en vorige keer kreeg ik op m'n flikker omdat ik al het vocht in 1 keer gedaan had
Vrouwquote:Op donderdag 12 maart 2020 17:52 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Geen 3 dingen tegelijk kunnen doen
dat is je aan te zienquote:
Krijg jij op je flikkerquote:Op donderdag 12 maart 2020 17:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja heb ik al gedaan. Maar geleidelijk is beter ofzo hè. Ik maak meestal geen risotto en vorige keer kreeg ik op m'n flikker omdat ik al het vocht in 1 keer gedaan had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |