yup heb der net wel geaapt dat ik toch alleen kom weet ze het in elk geval.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is het voor het eerst dat je je ex dan ziet nadat haar vader is overleden?
Gezellig FOK!ken op de pleequote:Op donderdag 12 maart 2020 17:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waarom stel jij zulke vragen hier? Vraag het Sara of anders Mutti.
Bij de weg,Soul zit soms ook zo lang op de pot.
Inderdaad. En dan zijn ze nog fucking traag enzo ook. Kunnen niet meer nadenken. En als ze denken dan denken ze alleen aan zichzelf.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:58 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Snap het wel
Verneuken eerst heel het milieu en nu gaan zeiken dat dat onze schuld is idd.
Mwahquote:
Oke, komt vast wel weer goed met haar.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee in big brother ,zij is nu niet ziek maar van poepen is haar kort schlecht gegangen
al het voetbal ook klote zooi.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:08 schreef Nattekat het volgende:
Hoppa, alle waterpolo gerelateerde activiteiten afgelast, inclusief trainingen.
Jaja, nu heb ik het echt helemaal gehad met die waanzin
quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waarom stel jij zulke vragen hier? Vraag het Sara of anders Mutti.
Bij de weg,Soul zit soms ook zo lang op de pot.
Oke, nou wens je heel veel sterkte. Netjes dat je gaat.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
yup heb der net wel geaapt dat ik toch alleen kom weet ze het in elk geval.
Niet tegen een afgelaste waterpolowedstrijd kunnenquote:Op donderdag 12 maart 2020 17:08 schreef Nattekat het volgende:
Hoppa, alle waterpolo gerelateerde activiteiten afgelast, inclusief trainingen.
Jaja, nu heb ik het echt helemaal gehad met die waanzin
Bij mij was het zo dat een ex me keihard huilend in de armen vloog.En een andere ex me een koel handje gaf en me niet aankeek.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
bedankt ja gaat wel even een dingetje worden ja
quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kijk ook Netflix op het toilet
Zou me dat niet afvragen Marioquote:Op donderdag 12 maart 2020 17:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik vraag me om dat zij dann 20 minutt zeer erschöpft was
Echt hoor,ze zegt dan ook: "Wil jij eerst."quote:
Ik maak er zelfs filmpjes van,nou goed?quote:
Ik vraag mij toch echt af wat voor ervaringen jij met 40+ hebtquote:Op donderdag 12 maart 2020 17:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Inderdaad. En dan zijn ze nog fucking traag enzo ook. Kunnen niet meer nadenken. En als ze denken dan denken ze alleen aan zichzelf.
[..]
JA!quote:Mwah
keutel?quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou me dat niet afvragen Mario
Misschien wilde lekker ff alleen zijn zonder die andere mensen
Of ze kon niet van der keutel afkomen.
quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik maak er zelfs filmpjes van,nou goed?
Vraag me af hoe je zo over je ouders kan denkenquote:Op donderdag 12 maart 2020 17:12 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ik vraag mij toch echt af wat voor ervaringen jij met 40+ hebt
[..]
JA!
Lekker een maand lang geen gezeik meer over voetbalquote:Op donderdag 12 maart 2020 17:14 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Heerlijk tot eind maart de baas over de TV
Hoeveel exen heb jijquote:Op donderdag 12 maart 2020 17:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij mij was het zo dat een ex me keihard huilend in de armen vloog.En een andere ex me een koel handje gaf en me niet aankeek.
ja ik kijk er tegen op maar ik moet wel vindt ik wel als we hierna ook nog gewoon vrienden blijven of wat we ook zijn.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke, nou wens je heel veel sterkte. Netjes dat je gaat.
Blijft toch netjes, vooral omdat die familie jou niet schijnt te mogen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ja ik kijk er tegen op maar ik moet wel vindt ik wel als we hierna ook nog gewoon vrienden blijven of wat we ook zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |