quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:55 schreef Jippie68 het volgende:
[ afbeelding ]
Voorbeeld van een nutteloze jongere
quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mwah. Van die bloedzuigers van de samenleving mis je niks.
[..]
Daar heb jij dan wel weer gelijk in ja.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:52 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
MAAR JIJ RIEP OP TOT EEN PAKKENDE CORONA TT!
quote:
Snap het welquote:Op donderdag 12 maart 2020 16:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Meervoudig orgasme heet dat.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:57 schreef mario390 het volgende:
en meid in brasil 27, was om 15 00 en halfe uur op de wc en was dann zo klaar me zij heeft dann schlecht uitgezien ook heeft zij de vloer natt gemakt geen idee waarom zo lang
Het interesseert me oprecht geen reet.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:57 schreef mario390 het volgende:
en meid in brasil 27, was om 15 00 en halfe uur op de wc en was dann zo klaar me zij heeft dann schlecht uitgezien ook heeft zij de vloer natt gemakt geen idee waarom zo lang
Dat is best een leuk idee.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:57 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Daar heb jij dan wel weer gelijk in ja.
[..]OP MATERIAAL
Het zou je op moeten vallen dat ik best wel vaak gelijk hebquote:Op donderdag 12 maart 2020 16:57 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Daar heb jij dan wel weer gelijk in ja.
[..]
quote:OP MATERIAAL
Staat er al inquote:
Valt tegen hoorquote:Op donderdag 12 maart 2020 17:00 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Het zou je op moeten vallen dat ik best wel vaak gelijk heb
[..]![]()
Bagatelliseer jij niet te veel?quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Bagatelliseren kun je leren!quote:
quote:
Dan moet je bij Mario zijn.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:03 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ik heb daar geen interesse in, ga liever op (nieuwe) ervaringen af.
MMMMMmmmmMMMmmmMMMMMMmmmquote:
Ach ja soms heeft iemand niet zoveel verstand. Je kan het niet iedereen kwalijk nemen wat met wat hij/zij zegt.quote:
@Nine ?quote:
Sterkte gewenst,zal wel even moeilijk zijn.quote:
MIsschien was ze ziek?quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:57 schreef mario390 het volgende:
quote:
Is het voor het eerst dat je je ex dan ziet nadat haar vader is overleden?quote:
quote:
bedankt ja gaat wel even een dingetje worden jaquote:Op donderdag 12 maart 2020 17:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sterkte gewenst,zal wel even moeilijk zijn.
Waarom stel jij zulke vragen hier? Vraag het Sara of anders Mutti.quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:04 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
MMMMMmmmmMMMmmmMMMMMMmmm
MEER MEER
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |