SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doden in NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En oh ja, voorlopig even geen handenschuddden. Mark laten even zien hoe het moet
Richtlijnen in dit topic:
-nee, het is niet máár een griepje. Je bent niet lollig als je dat schrijft. Je bent ook niet de eerste.
-bij nieuws graag een bron
-off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE![]()
twitter:BNODesk twitterde op donderdag 12-03-2020 om 16:09:37European CDC: "In a few weeks or even days, it is likely that similar situations to those seen in China and Italy may be seen in other EU/EEA countries or the UK." https://t.co/R6y2Tv3lm2 reageer retweet
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Die verslaggever Economie van de NOS heeft 2 jasjes over elkaar aan. Beschermt dat tegen Corona soms?Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023![]()
Is het nou de bedoeling om ook zonder klachten thuis te werken als je kunt? Lees daar wisselende dingen over.![]()
Blijf gewoon thuis.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:13 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Probeer het eens op een nettere manier, josti.![]()
Ik zou vanavond naar een concert in Paradiso, maar nu dus niet meer. En zaterdag zou ik naar een concert in baroeg dus dat wordt hem ook niet.
Verder heb ik nog een festival staan begin april (roadburn)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna![]()
Ja. Als je kan thuiswerken is dat prima.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:15 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Is het nou de bedoeling om ook zonder klachten thuis te werken als je kunt? Lees daar wisselende dingen over.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
L'equipe komt al met de mededeling dat het 2021 wordt... en dat ze dat dinsdag bekend gaan maken.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:11 schreef remlof het volgende:
[..]
De UEFA komt volgende week dinsdag bij elkaar:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)-ook-ek-op-de-agenda
https://www.lequipe.fr/Fo(...)-euro-a-2021/1119058![]()
Zo heb ik het wel begrepen, iig. Thuis werken of flexibele werktijden.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:15 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Is het nou de bedoeling om ook zonder klachten thuis te werken als je kunt? Lees daar wisselende dingen over.Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023![]()
Jaquote:Op donderdag 12 maart 2020 16:15 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Is het nou de bedoeling om ook zonder klachten thuis te werken als je kunt? Lees daar wisselende dingen over.Instead of questioning authority, they question those that question authority.![]()
In heel NL zoveel als mogelijk thhis werken. Of je nu wel of geen klachten hebt.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:15 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Is het nou de bedoeling om ook zonder klachten thuis te werken als je kunt? Lees daar wisselende dingen over.![]()
Rijksoverheid.nlquote:Op donderdag 12 maart 2020 16:15 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Is het nou de bedoeling om ook zonder klachten thuis te werken als je kunt? Lees daar wisselende dingen over.
Mensen in heel Nederland wordt opgeroepen zoveel mogelijk thuis te werken of de werktijden te spreiden.![]()
Zat er ook sterk aan te denken om heen te gaan.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:15 schreef Bosbeetle het volgende:
En zaterdag zou ik naar een concert in baroeg dus dat wordt hem ook niet.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Tsja, balen...quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:15 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik zou vanavond naar een concert in Paradiso, maar nu dus niet meer. En zaterdag zou ik naar een concert in baroeg dus dat wordt hem ook niet.
Verder heb ik nog een festival staan begin april (roadburn)Je raekt an de dinge geweun.![]()
Nee, die had hij over zijn hoofd moeten trekken. En ritssluiting dicht. Dan pas.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:15 schreef Jane het volgende:
Die verslaggever Economie van de NOS heeft 2 jasjes over elkaar aan. Beschermt dat tegen Corona soms?![]()
Sowieso dat mensen zich daar niet aan gaan houdenquote:Op donderdag 12 maart 2020 16:16 schreef winterapfel het volgende:
[..]
Rijksoverheid.nl
Mensen in heel Nederland wordt opgeroepen zoveel mogelijk thuis te werken of de werktijden te spreiden.![]()
Volkskrant of nos maakten daar geen melding van, waar het ad en nu dat weer wel deden.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:16 schreef Jane het volgende:
[..]
Zo heb ik het wel begrepen, iig. Thuis werken of flexibele werktijden.![]()
Ja zonde joh maar t is niet andersquote:Op donderdag 12 maart 2020 16:15 schreef Bosbeetle het volgende:
Verder heb ik nog een festival staan begin april (roadburn)![]()
Denemarken op slot vanwege corona
Ook in Denemarken neemt het aantal coronagevallen sterk toe. Woensdag kwamen er 442 geconstateerde besmettingen bij de 861 die dinsdag bekend waren, een toename van meer dan 50 procent in één dag. Volgens het Deense RIVM zal die toename de komende dagen alleen nog maar verder gaan versnellen.
![]()
![]()
Jaquote:En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna![]()
Een barkroeg met 80 mensen op elkaar gepropt die allemaal dronken in elkaars gezicht bleren is toch eigenlijk riskanter dan een beurs waar bv 1000 man op rondlopen maar niet echt met elkaar praten.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Ik vind dit om meerdere redenen echt goede maatregelen. Kinderen thuis houden betekent ook automatisch minder mensen in de zorg. Voor andere beroepsgroepen geldt dat bedrijfsleven ook zoveel mogelijk door kan gaan. Daar kun je tegen zijn maar ik denk juist dat het goed is om de dagelijkse gang zoveel mogelijk door te laten gaan.
Dit is echter wel met de mits dat mensen ook een beetje beter na gaan denken over wanneer ze thuis moeten blijven.
Daarnaast bedacht ik me net dat 4 weken binnen blijven een trauma op kan leveren voor veel kinderen.![]()
Van die rebelse typesquote:Op donderdag 12 maart 2020 16:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Sowieso dat mensen zich daar niet aan gaan houden![]()
What about uitgaansgelegenheden, bijvoorbeeld een club of café? Daar zijn niet altijd meer dan honderd mensen aanwezig.
Ik wil zaterdagavond/nacht eigenlijk nog wel even uitgaan. Nu is in die hele gemeente nog maar één geval bekend.![]()
I know, antwoord is waarschijnlijk ga maar niet...A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: