Vind zijn uitleg vrij helder en begrijpelijk.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:28 schreef Revanches het volgende:
Scholen blijven open, echt krankzinnig.
Ja, dat geldt voor heel NLquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:27 schreef Greys het volgende:
Alle evenementen meer dan 100 pers verboden of afgeraden? In heel NL? Help ajb even want ben onderweg en is belangrijk voor werk die mededeling.
Verboden. Heel NLquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:27 schreef Greys het volgende:
Alle evenementen meer dan 100 pers verboden of afgeraden? In heel NL? Help ajb even want ben onderweg en is belangrijk voor werk die mededeling.
Slangenquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:27 schreef K21 het volgende:
Ik werk bij een opvang voor exotische dieren.
Dat wordt de cobra's en giftige spinnen mee naar huis nemen.
alleen thuis bij koorts enzo zware verkoudheidquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:27 schreef PinkLow het volgende:
Scholen blijven open, want de ouders moeten kunnen blijven werken.
Want kinderen ondervinden weinig klachten! Maar hallo, de meesters en juffen dan?
Komend weekend is mijn oma jarig en ik zou zondag uiteten gaan. Ben benieuwd.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat ga je nu doen dit weekend Stijn?
quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:28 schreef Revanches het volgende:
Internationaal karakter van HBO / WO.quote:
jaquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:27 schreef StephanL het volgende:
Heb 5 kilo rijst in huis, zal ik meer hamsteren?
Nee lekker de hele economie verkloten, nog meer paniek veroorzaken voor iets wat toch wel doorzet.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:28 schreef Revanches het volgende:
Dit is helemaal correct.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:27 schreef Greys het volgende:
Songfestival is afgelast.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:27 schreef Greys het volgende:
Dan zorgen oma en opa maar even dat ze geen contact hebben als ze daar bang voor zijn.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:27 schreef jroz het volgende:
Scholen niet dicht. Is namelijk niet de risicogroep.
Wat een grap! Die kinderen kunnen het wel verspreiden naar opa en oma!
Wi hebben 25 kilo, maar ja; mijn vrouw is Aziatisch!quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:27 schreef StephanL het volgende:
Heb 5 kilo rijst in huis, zal ik meer hamsteren?
Ja, als we richting Italië gaan, dan gaan ze wel dicht wrs.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:28 schreef Fukushima het volgende:
scholen pas vanaf maandag denk ik, van het weekend (lees: zondagavond) een update
Als je kinderen ziek zijn laat je ze uiteraard thuis, maar als ze geen klachten hebben kunnen ze gewoon naar schoolquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:29 schreef Twinkle20 het volgende:
Hier liggen papa en mama doodziek op bed .. 2 kinderen schoolgaand. Ze zullen er misschien zelf weinig last van hebben, maar kunnen het wel doorgeven want ze niesen voor mijn gevoel meer als normaal
Alles is afgelast tot 31 maart. ESF is 12 meiquote:
Tot en met mbo blijft open.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:27 schreef Greys het volgende:
Scheelt wel dat je binnen een paar minuten je kist in kunt bij een beet, in plaats van eerst twee weken hoesten en rochelen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |