Draaien ze er nog wel nummers van Lee Towers?quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:58 schreef heywoodu het volgende:
Litouwen is de volgende waar alles dicht en op slot gaat, van scholen tot shows en evenementen.
Daarom de gedachte of ze ook vol zouden komen te liggen zonder de groep 70/80+. Je kan ook maatregelen nemen om te proberen te voorkomen dat deze groep überhaupt ziek wordt.quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:57 schreef Kyran het volgende:
Niet ALS, maar WANNEER de ziekenhuizen vol komen te liggen.
Dat het gaat gebeuren zonder maatregelen is een feit.
Rationaliseren is verboden in dit topic hoor. Nieuwe maatregel sinds vanochtend.quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:57 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Het is enorm serieus en zo pak ik het ook op. Ik zie alleen geen reden om columnisten van de radio uit te gaan schelden of 385 keer te herhalen dat er weinig bedden zijn.
Reken er maar op, die gaan volgende week dichtquote:Op donderdag 12 maart 2020 13:59 schreef liesje1979 het volgende:
Ben zo benieuwd of de scholen dichtgaan, ik werk op een bso.
14.30 lees ik ergensquote:Op donderdag 12 maart 2020 13:59 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee, na het crisisoverleg pas. Niet bekend hoe laat precies volgens mij.
Prima koopmomentje straks.quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:59 schreef Fer_de_Lance het volgende:
https://bitcoinmagazine.nl/2020/03/bitcoin-6000-paniek/
Dat gaat rap met die Bitcoin
Dan zal het nog even duren denk ikquote:Op donderdag 12 maart 2020 13:59 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee, na het crisisoverleg pas. Niet bekend hoe laat precies volgens mij.
Ja hallo, je kunt hier toch geen Italiaanse taferelen verwachten? Dat is wel HEEL vergezocht hoor! Want....ehhh......wij schudden geen handen meer!quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:57 schreef Kyran het volgende:
Oeh ben je misschien straks gewoon vrij, zonder dat het je verlof kostquote:Op donderdag 12 maart 2020 13:59 schreef liesje1979 het volgende:
Ben zo benieuwd of de scholen dichtgaan, ik werk op een bso.
Dat is niet echt haalbaar he?quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:56 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ja, als het RIVM iedereen zou testen die symptomen heeft... nu is het een wilde gok lijkt het. Nou vandaag maken er 30 van.
Kyran, je hebt al 600 berichten gebruikt om te melden dat jij denkt dat we een beddentekort hebben. Dat is je goed recht, maar we snappen het inmiddels wel. Wellicht kan je het houden bij tweemaal daags?quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:57 schreef Kyran het volgende:
Dat blijkt al een tijdje helaas.quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:59 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Rationaliseren is verboden in dit topic hoor. Nieuwe maatregel sinds vanochtend.
Zou zeker helpen, mee eens hoor.quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:59 schreef Kekster het volgende:
[..]
Daarom de gedachte of ze ook vol zouden komen te liggen zonder de groep 70/80+. Je kan ook maatregelen nemen om te proberen te voorkomen dat deze groep überhaupt ziek wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |