Hoe zou dat komen, je zou toch denken dat het wel een keertje opgelost zou worden.quote:
Heb ik gedaan en ze stuurt groetjes terug.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn, doe haar de gr
Hier ook alles okidoki
Wat?quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:41 schreef mario390 het volgende:
gegeten heb ik pastinkensoep en topfennockerl
Dat boeit me niets, doe ik al vanaf 1 maartquote:
Dank je welquote:Op donderdag 12 maart 2020 14:41 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Heb ik gedaan en ze stuurt groetjes terug.
Fijn dat alles goed is
Goedenmiddag heer Sode.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:41 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Heb ik gedaan en ze stuurt groetjes terug.
Fijn dat alles goed is
Op een paar gekneusde ribben na uitstekend.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:43 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Hallo heer FF. Alles wel met u?
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Op een paar gekneusde ribben na uitstekend.
En met u?
Ik las het.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:45 schreef Dotteke het volgende:
Dit wordt ook steeds gekker
NEEDE - Een 15-jarige leerling van een middelbare school aan de Parallelweg in Neede heeft donderdagochtend verschillende docenten bedreigd met een steekvoorwerp. Niemand raakte gewond, zo meldt politie Oost-Nederland.
Ruzie met Soulquote:Op donderdag 12 maart 2020 14:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar?
Is dit het nieuwe normaal tegenwoordig?quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:45 schreef Dotteke het volgende:
Dit wordt ook steeds gekker
NEEDE - Een 15-jarige leerling van een middelbare school aan de Parallelweg in Neede heeft donderdagochtend verschillende docenten bedreigd met een steekvoorwerp. Niemand raakte gewond, zo meldt politie Oost-Nederland.
Ziet er goed uit. Nog steeds geen idee wat het is. Iets met aardappel?quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
https://www.gutekueche.at/topfennockerl-mit-broesel-rezept-24062
Een stomme valpartij.Ik werd plotseling meegetrokken door een hond.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar?
Ouch.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een stomme valpartij.Ik werd plotseling meegetrokken door een hond.
Ouch. Gekneusde ribben. Word je niet blij van. Hoe komt dat zo?quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Op een paar gekneusde ribben na uitstekend.
En met u?
Thanks.quote:
Dat heb ik ook wel eens met een zekere koe.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ruzie met Soulheeft hem met de zweep achterna gezeten toen hij te lang aan het DTSsen was
Ik ga toch voor die verklaring van Dot.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het begint er wel op te lijken. Net als mensen van de fiets aftrappen en tegen de kop aanschoppenquote:Op donderdag 12 maart 2020 14:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is dit het nieuwe normaal tegenwoordig?
Voor de dumplings met kruimels eerst de kwark, ei, bloem, griesmeel en zout tot een glad deeg verwerken en vervolgens 10 minuten laten rusten.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:46 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Nog steeds geen idee wat het is. Iets met aardappel?
Dat heb ik ook weleens gehad met veerijden.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens met een zekere koe.
over 10 minuten ongeveerquote:
Moeten blijven kijkenquote:Op donderdag 12 maart 2020 14:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Met aansluitend persco zeker?
quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens met een zekere koe.
Te debiel voor woordenquote:Op donderdag 12 maart 2020 14:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het begint er wel op te lijken. Net als mensen van de fiets aftrappen en tegen de kop aanschoppen
Spannend.quote:
Dankjewel voor de vertaling. Mijn Duits is wat roestig.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor de dumplings met kruimels eerst de kwark, ei, bloem, griesmeel en zout tot een glad deeg verwerken en vervolgens 10 minuten laten rusten.
Breng intussen een pan met gezouten water aan de kook en vorm met twee lepels knoedels van het deeg. Laat de knoedels ongeveer 15 minuten sudderen in kokend water.
Smelt ondertussen de boter in een pan, voeg de kruimels en de suiker toe en rooster. Til de dumplings met een schuimspaan uit het water en rol de boterkruimels erin.
Sudderen in kokend water?quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor de dumplings met kruimels eerst de kwark, ei, bloem, griesmeel en zout tot een glad deeg verwerken en vervolgens 10 minuten laten rusten.
Breng intussen een pan met gezouten water aan de kook en vorm met twee lepels knoedels van het deeg. Laat de knoedels ongeveer 15 minuten sudderen in kokend water.
Smelt ondertussen de boter in een pan, voeg de kruimels en de suiker toe en rooster. Til de dumplings met een schuimspaan uit het water en rol de boterkruimels erin.
Weet je wat zo'n Bolke (quote:
Ik denk dat het een hoop door die games komt, dat is een en al agressie en geweld.quote:
Pagina vertalen, heb ik niet gedaanquote:Op donderdag 12 maart 2020 14:52 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dankjewel voor de vertaling. Mijn Duits is wat roestig.
Ga ik misschien wel eens maken.
Drill rap schijnt ook een oorzaak te zijn,en ze fokken elkaar op.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat het een hoop door die games komt, dat is een en al agressie en geweld.
Kinderen zitten de hele dag met hun hoofd in zo spel waar ze de tegenstander dood moeten schoppen of slaan of steken of wat dan ook.
Maar toch he.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Pagina vertalen, heb ik niet gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |