Hoe zou dat komen, je zou toch denken dat het wel een keertje opgelost zou worden.quote:
Heb ik gedaan en ze stuurt groetjes terug.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn, doe haar de gr
Hier ook alles okidoki
Wat?quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:41 schreef mario390 het volgende:
gegeten heb ik pastinkensoep en topfennockerl
Dat boeit me niets, doe ik al vanaf 1 maartquote:
Dank je welquote:Op donderdag 12 maart 2020 14:41 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Heb ik gedaan en ze stuurt groetjes terug.
Fijn dat alles goed is
Goedenmiddag heer Sode.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:41 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Heb ik gedaan en ze stuurt groetjes terug.
Fijn dat alles goed is
Op een paar gekneusde ribben na uitstekend.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:43 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Hallo heer FF. Alles wel met u?
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Op een paar gekneusde ribben na uitstekend.
En met u?
Ik las het.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:45 schreef Dotteke het volgende:
Dit wordt ook steeds gekker
NEEDE - Een 15-jarige leerling van een middelbare school aan de Parallelweg in Neede heeft donderdagochtend verschillende docenten bedreigd met een steekvoorwerp. Niemand raakte gewond, zo meldt politie Oost-Nederland.
Ruzie met Soulquote:Op donderdag 12 maart 2020 14:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar?
Is dit het nieuwe normaal tegenwoordig?quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:45 schreef Dotteke het volgende:
Dit wordt ook steeds gekker
NEEDE - Een 15-jarige leerling van een middelbare school aan de Parallelweg in Neede heeft donderdagochtend verschillende docenten bedreigd met een steekvoorwerp. Niemand raakte gewond, zo meldt politie Oost-Nederland.
Ziet er goed uit. Nog steeds geen idee wat het is. Iets met aardappel?quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
https://www.gutekueche.at/topfennockerl-mit-broesel-rezept-24062
Een stomme valpartij.Ik werd plotseling meegetrokken door een hond.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar?
Ouch.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een stomme valpartij.Ik werd plotseling meegetrokken door een hond.
Ouch. Gekneusde ribben. Word je niet blij van. Hoe komt dat zo?quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Op een paar gekneusde ribben na uitstekend.
En met u?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |