Het moet maar eens gauw op feesboek gezet worden dan.quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:22 schreef Kekster het volgende:
[..]
Eens, maar ik betwijfel of de overheid wat kan doen aan die domheid want Henk & Ingrid zijn over het algemeen niet de types die snel zullen luisteren, en al helemaal niet als het om iets gaat wat hun persoonlijke leven zal benadelen.
quote:
Besmettingen komen gewoon binnen ja.quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Die kwamen allemaal van een en dezelfde vlucht uit Iran + wat besmettingen van familieleden toch?
De kinderen van een vriend die in Qatar werkt mogen lekker thuisblijven van school. De kinderen vinden het helemaal geweldig, zijn vrouw not so muchquote:Op donderdag 12 maart 2020 11:17 schreef RobinKuiper het volgende:
[..]
Hoe komt bijvoorbeeld Qatar dan aan zoveel cases?
En welke instantie zou de gegevens kunnen hebben van alle mensen die thuis zitten? Lijkt me niet te doenquote:Op donderdag 12 maart 2020 11:22 schreef zoost het volgende:
Weten we hoeveel van de 503 patiënten op de IC liggen en hoeveel "gewoon" thuis zijn? Ben benieuwd hoe ernstig dit virus nu eigenlijk is. Is er data uit Italie? liefst naar leeftijdsgroep (of wil ik nu te veel?).
Ik zou er wel veel inlezen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:12 schreef _I het volgende:
[..]
China was het begin en had de pure uitbraak, bij de andere landen kan het best in verschillende stappen zijn geïntroduceerd. Daarnaast ging Italie pas laat meten, dan is de kans groot dat je ook mensen hebt die al aan het einde van de cyclus zitten.
Lees er niet te veel in, behalve dan dat er van de cijfers van China niet zoveel klopt.
Ik heb al twee weken keelpijn. Er gaan ook nog andere virussen rondquote:Op donderdag 12 maart 2020 10:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is dit betrouwbaar of gewoon een Facebook kettingbrief?
Heb nu voor de tweede dag keelpijn zonder andere symptomen. Lees overal dat heg juist nooit begint met keelpijn en juist eerder met koorts.
Brabant regels door heel Nederland...quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:24 schreef Ryan3 het volgende:
Denk dat het toch wel tijd wordt voor de regering om iets straffere maatregelen af te kondigen.
In principe houdt het virus niet van de warmte en gaat het dood bij +26 graden, las ik dan weer ergens.quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:18 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Zag hier eerder zo'n kaartje waar je juist uit kon opmaken dat alle hotspots de juist wat warmere gebieden waren
Nog straffer?quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:24 schreef Ryan3 het volgende:
Denk dat het toch wel tijd wordt voor de regering om iets straffere maatregelen af te kondigen.
https://7news.com.au/spor(...)virus-tests-c-741681quote:The Australian Grand Prix is expected to be cancelled if one of the eight Formula One crew members being tested for coronavirus returns a positive result.
griep ja, maar dit is iets andersquote:Op donderdag 12 maart 2020 11:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
In principe houdt het virus niet van de warmte en gaat het dood bij +26 graden, las ik dan weer ergens.
+56 more likequote:Op donderdag 12 maart 2020 11:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
In principe houdt het virus niet van de warmte en gaat het dood bij +26 graden, las ik dan weer ergens.
Ja, en evt, scholen dicht? Dan moeten volwassenen ook thuis blijven. ook zonder verkoudheidsverschijnselen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:24 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Brabant regels door heel Nederland...
Nu de KNVB nogquote:Op donderdag 12 maart 2020 11:25 schreef Bieselke het volgende:
Pro-League en promotiematch achter gesloten deuren in Belgie. Verder alle nationale reeksen amateurvoetbal en jeugdvoetbal uitgesteld tot tenminste 31 maart. Bekerfinale uitgesteld.
In China waren de eerste gevallen waarschijnljk zeer ernstig, Wuhan had in het begin een fatality rate van meer dan 20%, dat is daarna afgenomen tot 3.8%. Waarschijnlijk omdat men in het begin enkel de heel ernstige gevallen opmerkte. Zo verbazend vind ik het dan niet, bij de ernstige gevallen duurt het langer voor ze genezen zijn:quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:02 schreef Za het volgende:
Ik wil dit nog een keer aanhalen 10% van de besmette personen in Italië zijn reeds genezen verklaard.
Dat is op geen enkele manier te vergelijken met China.
https://www.who.int/docs/(...)-19-final-report.pdfquote:Using available preliminary data, the median time from onset to clinical recovery for mild cases is approximately 2 weeks and is 3-6 weeks for patients with severe or critical disease.
Ze hadden beter kunnen informeren als je het mij vraagt. Wat duidelijker zijn over de mogelijke gevolgen als het indammen faalt. Het was allemaal te vrijblijvend en niet serieus genoeg.quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:22 schreef Kekster het volgende:
[..]
Eens, maar ik betwijfel of de overheid wat kan doen aan die domheid want Henk & Ingrid zijn over het algemeen niet de types die snel zullen luisteren, en al helemaal niet als het om iets gaat wat hun persoonlijke leven zal benadelen.
Hoe dan, het menselijk lichaam is 37C.quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:24 schreef naatje_1 het volgende:
Zolang Wuhan nog in quarantaine zit en het internet gefilterd wordt, geloof ik geen zak van wat uit China komt.quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:24 schreef Za het volgende:
[..]
Ik zou er wel veel inlezen.
Er is overduidelijk een neerwaartse trend ondanks heel veel besmettingen, of juist daardoor, ik heb al heel veel voorbeelden gepost, dit wordt telkens compleet genegeerd.
Experts met doemscenario's worden telkens geherquote.
Voortaan alleen nog maar begroeten op zijn Japans.quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:24 schreef Ryan3 het volgende:
Niet met je handen aan je neus/mond!!quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:28 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Voortaan alleen nog maar begroeten op zijn Japans.
[ afbeelding ]
In aanvulling....Bron, hoewel niet mijn waatheid hier wel accuraat qua bericht(en):quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
'een nog onbekend coronavirus' op 10 januari:
https://www.volkskrant.nl(...)s-in-china~bb8169fb/
Waar haal je dit vandaag.... het menselijk lichaam is 37 graden......quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wuhan had nooit een fatality rate van 20%.quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:26 schreef crystal_meth het volgende:
In China waren de eerste gevallen waarschijnljk zeer ernstig, Wuhan had in het begin een fatality rate van meer dan 20%, dat is daarna afgenomen tot 3.8%. Waarschijnlijk omdat men in het begin enkel de heel ernstige gevallen opmerkte. Zo verbazend vind ik het dan niet, bij de ernstige gevallen duurt het langer voor ze genezen zijn:
[..]
https://www.who.int/docs/(...)-19-final-report.pdf
Enorm voor! Vooral op verjaardagen en rond 1 januari.quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:28 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Voortaan alleen nog maar begroeten op zijn Japans.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:29 schreef Noek het volgende:
[..]
Enorm voor! Vooral op verjaardagen en rond 1 januari.
Men denkt aan de buitentemperatuur wat meer ijdele hoop dan waarheid lijkt gezien de huidige temperaturen in bv Spanje.quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:29 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Waar haal je dit vandaag.... het menselijk lichaam is 37 graden......
Van de 503. Ik zie in de overzichtjes dat NL rapporteert dat er 1 persoon "Critical" isquote:Op donderdag 12 maart 2020 11:24 schreef Roellie80 het volgende:
En welke instantie zou de gegevens kunnen hebben van alle mensen die thuis zitten?
Is hier een bron voor?quote:Op donderdag 12 maart 2020 10:43 schreef Kyran het volgende:
[..]
Staan een paar verontrustende dingen in pffff.
Heb in ieder geval wel al een CPAP thuis, scheelt
In diezelfde pdf: pag 13, figuur 4.quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:29 schreef Za het volgende:
[..]
Wuhan had nooit een fatality rate van 20%.
Ik weet niet hoe je hier bij komt.
China was trots op de eerste genezing op 24 januari.quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:28 schreef _I het volgende:
[..]
Zolang Wuhan nog in quarantaine zit en het internet gefilterd wordt, geloof ik geen zak van wat uit China komt.
Maar ieder zijn keuze, natuurlijk.
Dus zonder testen ben je niet genezen, zonder medische hulp ben je niet "ziek" ..... ik plaag wat maar ik heb een broertje dood aan vermeende cijfers en uitgangspunten. En dan nog... de testen werken alleen wanneer het virus (destructief) actief is... de in-situ worden dan niet meegeteld.quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:20 schreef Za het volgende:
[..]
Hetsteld van longontsteking, geen medische hulp meer nodig.
Dubbele negatieve NAT test.
Dat handelen beter is voor de economie, dan alles weglachen en doen alsof er niks aan de hand is.quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
Korea lijkt het toch echt wel aardig onder controle te hebben. Al enige conclusies daar aan te verbinden?
Dat ingrijpen beter werkt dan niks doen en hopen dat het vanzelf over gaat?quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
Korea lijkt het toch echt wel aardig onder controle te hebben. Al enige conclusies daar aan te verbinden?
Hong Kong ook:quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
Niet mijn post, dus geen idee. Niet gezocht ook. Zit op werkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |