Landverrader of verwerper van de nederlandse staat gespotquote:
Hahahha geweldigquote:Op donderdag 12 maart 2020 01:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het maakt voor jou niet meer uit, jij bent overduidlijk al niet meer te redden, en dat heeft niets met Covid te maken
Huh?quote:Op donderdag 12 maart 2020 01:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
respectloos doen over dode (groot) ouders etc.
Het coronavirus waagt zich niet aan India.quote:Op donderdag 12 maart 2020 01:35 schreef PzKpfw het volgende:
Wat als het virus India of Afrika bereikt? Dichtbevolkte gebieden en de mensen zijn er zeer waarschijnlijk een stuk moeilijker voor te lichten..
Het virus is al overal. Monsterquote:Op donderdag 12 maart 2020 01:35 schreef PzKpfw het volgende:
Wat als het virus India of Afrika bereikt? Dichtbevolkte gebieden en de mensen zijn er zeer waarschijnlijk een stuk moeilijker voor te lichten..
Gemiddelde,leeftijd Afrikanen, 23, helpt niet echt.quote:Op donderdag 12 maart 2020 01:35 schreef PzKpfw het volgende:
India heeft toch al een aantal tientallen besmettingen?quote:Op donderdag 12 maart 2020 01:36 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Het coronavirus waagt zich niet aan India.
Kap nou gewoon met je bij alles wat mensen posten de 180 graden mening te posten, je mag best kritisch zijn, maar dit is gewoon ratterig zuigedrag.quote:
Hopelijkquote:Op donderdag 12 maart 2020 01:38 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
India heeft toch al een aantal tientallen besmettingen?
Doe eens even uitleggen dan die opmerking over (groot) ouders want ik heb geen flauw idee waar je het over hebt.quote:
Waar te zien?quote:Op donderdag 12 maart 2020 01:47 schreef tesssssssss het volgende:
Als er nog iemand wakker is, Steve zei dat Trump over 15 minuten gaat spreken.
Het is geen goede bron, maar ik zat net een stukje van Stephen Colbert te kijken en die had het over 36 staten.quote:Op donderdag 12 maart 2020 01:47 schreef crystal_meth het volgende:
Hoeveel staten van de VS hebben het nu? Op de kaart van John Hopkins tel ik er 6 zonder gevallen...
Gaat alvast snel, dacht dat het een week geleden slechts drie waren, Californië, Washington, New York?
quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2020 01:48 schreef MMunkun het volgende:
Linkje naar een livestream voor de speech van Trump:
Dank jequote:Op donderdag 12 maart 2020 01:48 schreef MMunkun het volgende:
Linkje naar een livestream voor de speech van Trump:
God, tijd om mezelf weer 10 minuten kapot te ergerenquote:
twitter:OGambling twitterde op donderdag 12-03-2020 om 01:46:11NBA cancels tonight’s Jazz/Thunder game moments before tip off.
Jazz center Rudy Gobert scratched shortly before game time due to “illness”.
#thunderup #takenote #COVID19 https://t.co/7VVG4F1bt8 reageer retweet
Ah, heb de lijst gevonden op John Hopkins. 43 staten nu.quote:Op donderdag 12 maart 2020 01:48 schreef Jane het volgende:
[..]
Het is geen goede bron, maar ik zat net een stukje van Stephen Colbert te kijken en die had het over 36 staten.
https://gisanddata.maps.a(...)40299423467b48e9ecf6quote:Op donderdag 12 maart 2020 01:47 schreef crystal_meth het volgende:
Hoeveel staten van de VS hebben het nu? Op de kaart van John Hopkins tel ik er 6 zonder gevallen...
Gaat alvast snel, dacht dat het een week geleden slechts drie waren, Californië, Washington, New York?
Dat is dus de paniek waar ik het vaak over hebquote:Op donderdag 12 maart 2020 01:47 schreef liesje1979 het volgende:
Eerder heb ik in dit topic wel eens kritiek geuit vooral op Kyran. Daar wil ik mijn excuses voor aanbieden.
Ik lees al heel lang mee en schiet af en toe een beetje in de paniekmodus en ik vond vooral de continue kritiek op het RIVM vervelend.
Maar goed, ik volg dus al lang en ben dankbaar voor alle info die hier gedeeld wordt. Ik vind de situatie verontrustend. Zeer. Maar wat ik nog veel verontrustend vind is de reacties van zoveel mensen.
Ik werk op een BSO, ik hoorde vandaag dat ze op school geen tikkertje meer mochten spelen in de pauze. Mijn bron was de kinderen dus ik weet niet of dit klopt maar ik had zoiets van gooi dan de scholen dicht.
Twee collega's van twee vestigingen (een stel) zijn besmet. Maar ze waren als sinds vorige week niet op het werk geweest dus niets aan de hand. De stichting heeft veel contact met de GGD en volgt hun advies.
Nog geen minuut (of ook maar een seconde) naar gekeken, waarom is die vent toch zo populair hier?quote:Op donderdag 12 maart 2020 01:47 schreef tesssssssss het volgende:
Als er nog iemand wakker is, Steve zei dat Trump over 15 minuten gaat spreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |