We betreuren ten zeerste dat u deze ervaring bij ons heeft gekregen.
Wij zien aan uw review ook echter dat er enkele misverstanden zijn opgekomen betreffende de kapotte hoesjes , verandering van uw bestelling en de parental lock op de Xbox 360.
Betreffende de hoesjes, was de vraag om foto’s bedoeld om in te schatten of alleen de hoesjes, covers, discs of alle 3 de delen van de artikelen in kwestie beschadigd waren. Zo konden wij de juiste oplossing bieden, zodat alles wat kapot was gegaan tijdens het vervoer op de juiste manier werd vervangen en wij hierin niets zouden vergeten. Het veranderen van uw bestelling was ook een vergissing, waarbij een van onze medewerkers u verkeerd had begrepen en alsnog de bestelling had gewijzigd.
De parental lock waren wij ten tijde van de verzending niet van bewust, doordat er een miscommunicatie binnen ons team tussen de Webshop en de Technische dienst is geweest, waarbij helaas niet is aangegeven dat deze er nog op stond. Dit had niet moeten gebeuren, hiervoor had u echter met ons contact kunnen opnemen. Doordat u zoals u zelf aangeeft eerst contact met Microsoft heeft gehad, hebben wij dit niet kunnen oplossen voor u.
De controller en de verlengkabel waren hierbij inderdaad ook onze fout, waarbij wij beide artikelen niet goed hebben gecontroleerd alvorens deze te verzenden. Dit spijt ons ten zeerste, en had ook niet mogen gebeuren.
Wij zijn het echter met u eens dat de problemen bij uw laatste bestelling en de controller niet op de juiste manier zijn behandeld. We hebben de personen in kwestie hierop dan ook aangesproken, dat dit niet had mogen gebeuren en uw probleem op de juiste manier had moeten worden behandeld, waarbij ons retourbeleid voor defect geleverde producten (gratis retourzending) had moeten worden gebruikt zonder eerst onnodige andere mails te verzenden.
Betreffende de site, zijn wij bezig om de site in de toekomst compleet te vernieuwen, om onder andere het probleem dat u heeft ondervonden te verhelpen.
Dit is voor ons dan ook een duidelijk leermoment, waarbij wij er streng op zullen letten onze service nog meer te verbeteren, om u en onze andere klanten een betere ervaring te kunnen bieden.
Hopelijk kunnen wij u dat in de toekomst bewijzen en misschien een betere review van u verdienen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.