Dat zeg jijquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:28 schreef Arch-Indar het volgende:
Wat ben je een verschrikkelijke paniekvogel zeg bitterbal... jezus.
We leggen haar zo in een warm mayobadje om even te ontspannen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:28 schreef Arch-Indar het volgende:
Oh das wel lekkerquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We leggen haar zo in een warm mayobadje om even te ontspannen.
meer mensen. in corona topiuc ook veelquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:30 schreef Molo het volgende:
Ik geloofde het wel, zat al door te sturen
Dit klinkt best ranzigquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We leggen haar zo in een warm mayobadje om even te ontspannen.
Zij is te hooggeleid in de paniekkundequote:Op woensdag 11 maart 2020 22:28 schreef Arch-Indar het volgende:
quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zij is te hooggeleid in de paniekkunde
quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mayobukkakkebadje is wat anders..
Ik denk serieus wel dat er zo'n moment komt eerlijk gezegdquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
meer mensen. in corona topiuc ook veel
Ik hou hier serieus te erg vanquote:
Dat plaat of een 'mayobukkakkebadje'?quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Natuurlijke habitat voor snacks. Mosterd zou natuurlijk wel beter zijn.
Snacks liggen het grootste gedeelte van hun schamele bestaan lijkstijf in de vriezer.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Natuurlijke habitat voor snacks. Mosterd zou natuurlijk wel beter zijn.
Deze is beterquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:33 schreef UitStraling het volgende:
Ook een toepasselijke plaat om op te Coronasterven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Dus jij als je aan @bitterbal denkt:quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Snacks liggen het grootste gedeelte van hun schamele bestaan lijkstijf in de vriezer.
Beidequote:Op woensdag 11 maart 2020 22:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat plaat of een 'mayobukkakkebadje'?
Wel zonde. Ik kan geen single malt van een fles Jameson onderscheidenquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:31 schreef UitStraling het volgende:
Staan wel een paar mooie flessen single malt whisky op die bunga bunga lijst @:Budapestenaar
*smeert zich in met mayo*quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dus jij als je aan @:bitterbal denkt:
Vlug! nu ze nog warm is!
In Denemarken gaan de scholen dicht. Hier nog maar in een paar gemeentes.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik denk serieus wel dat er zo'n moment komt eerlijk gezegd
Want we staan er niet veel beter voor dan Italië
quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Deze is beterdus het was serieus jouw stem in dat geludisfragemnt?>SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yep, daarom.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
In Denemarken gaan de scholen dicht. Hier nog maar in een paar gemeentes.
Delen van de uni zijn al dicht.
Yep! Dacht je dat dat fake was?quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dus het was serieus jouw stem in dat geludisfragemnt?>
Doe dat nou niet, nu zit die weer met zijn broek op zijn enkels.quote:
Ik schrijf er wel een kleine "recensie" bijquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel zonde. Ik kan geen single malt van een fles Jameson onderscheiden
hij twijfeltquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doe dat nou niet, nu zit die weer met zijn broek op zijn enkels.
Ik zou keihard wegrennen, mayoquote:
Je zal die achternaam hebbenquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Sven Kockelman ziet er zonder snorretje nog enger uit
Was niet specifiek voor jou bedoeld, vandaar de tekst erbijquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja weet ik veel..
Dacht dat onderdeel van die ringtone was
Bij jou verwacht ik alles.
quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Was niet specifiek voor jou bedoeld, vandaar de tekst erbij
Maar.... Je laatste zin is wel belangrijk ja. Goeie leercurve
Ben je echt in quarantaine?quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:49 schreef UitStraling het volgende:
Pas 1 dag in quarantaine en ik word nu al een beetje gek, sorry voor m'n gedrag de komende maanden mensen
Oh gewoon zomaar?quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee slechts vriendelijk verzocht om thuis te werken en sociale contacten te vermijden.
Wat zit er niet op slot in Italië dan?quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:52 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
Het verschil tussen steden/regios op slot flikkeren en dat niet doen.
Text hier: https://medium.com/@:toma(...)ill-die-f4d3d9cd99ca
Ze vinden hem niet lief meer en gebruiken Covid als een excuusquote:
Indien data kloptquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:52 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
Het verschil tussen steden/regios op slot flikkeren en dat niet doen.
Text hier: https://medium.com/@:toma(...)ill-die-f4d3d9cd99ca
Ja, vanaf nu, achteraf, zoals Wuhan.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat zit er niet op slot in Italië dan?
Plausibel wel ditquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ze vinden hem niet lief meer en gebruiken Covid als een excuus
Natuurlijk, vandaar dat ook de link naar het artikel erbij zit zodat je het zelf na kan kijken en zelf een mening kan vormen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Indien data klopt
Metingen worden ook nogal verschillend uitgevoerd plus hele andere testcriteria dus vergelijken is wel met een slag om de arm natuurlijk
Ik ken zelfs niemand met een snotneus, niemandquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik ben dat virusgezeik poepzat eigenlijk.
Echt niemand om me heen heeft ergens last van maar de hele dag hoor je niks anders.
Ik doe meequote:Op woensdag 11 maart 2020 23:09 schreef UitStraling het volgende:
En als dat virusje nog lang blijft kutten dan scheer ik mijn ballen, trek ik mijn tartan aan, smeer mijn gezicht vol met indigo, haal een roestig zwaard uit de schuur en dan zullen we nog wel eens zien.
https://www.indigo.nl/home/quote:Op woensdag 11 maart 2020 23:09 schreef UitStraling het volgende:
En als dat virusje nog lang blijft kutten dan scheer ik mijn ballen, trek ik mijn tartan aan, smeer mijn gezicht vol met indigo, haal een roestig zwaard uit de schuur en dan zullen we nog wel eens zien.
quote:Op woensdag 11 maart 2020 23:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik doe mee![]()
Ik weet niet wat we gaan doen, maar dit klinkt tof
Jaquote:Op woensdag 11 maart 2020 23:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik doe mee![]()
Ik weet niet wat we gaan doen, maar dit klinkt tof
Eyoquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 11-03-2020
nr / aantal posts / gebruiker
01 165 bitterbal
02 130 UitStraling
03 103 Budapestenaar
04 059 FranticDJ
05 058 haags_kwartiertje
06 046 Dr_Flash
07 039 Molo
08 028 LTVDK
09 027 gianni61
09 027 IJsdraakje
11 024 Koen66
12 022 CherryLips
13 015 Lospedrosa
14 014 crv
15 013 Karzai
15 013 Fogel
17 008 mschol
17 008 DerRabbit
19 007 Nick1975
19 007 Arch-Indar
21 003 goldfinger1963
21 003 wel.o.k
21 003 Muck
24 002 Bos81
25 001 van_Lamehuizen
klik hier voor meer stats
Alle kits achter de rits?quote:
quote:
Afschieten optie?quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja dat.
Beagle begon om 5u al met blaffen
en regen ook. en een afgesloten snelweg.quote:
Oepsiequote:Op donderdag 12 maart 2020 07:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja dat.
Beagle begon om 5u al met blaffen
Trump neemt flinke maatregel jaquote:Op donderdag 12 maart 2020 08:16 schreef UitStraling het volgende:
Even collega troosten want die zou zaterdag op Dallas vliegen.
heeftie dat gezegd ja?quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"This virus is so tiny, it will not stand a chance against us"
ja prima denk ik. de andere zijn zo sneaky.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:31 schreef Budapestenaar het volgende:
En we krijgen waarschijnlijk nog vier jaar Trump
quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja prima denk ik. de andere zijn zo sneaky.
quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:38 schreef UitStraling het volgende:
Soms zou ik willen dat ik een bitterbal was, beetje rondrollen en af en toe rondkijken en beginnen te stuiteren, beetje kwaken om vervolgens weer rustig in een hoekje te slapen tot er een kloddertje mosterd langs komt.
Ik vind de hele Amerikaanse politiek eng, maar die wortelkleurige kleuter is echt het toppunt.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja bush ofzo?
Ze zoeken het daar maar uit met hun trump :p
quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind de hele Amerikaanse politiek eng, maar die wortelkleurige kleuter is echt het toppunt.
quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind de hele Amerikaanse politiek eng, maar die wortelkleurige kleuter is echt het toppunt.
maakt hij kans op die werktijdvergoeding?quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn broer heeft een eigen bedrijf. Ik maak me zorgen om hem als het hele land in een lockdown gaat
van Bernie zou ik ook niet vrolijk worden. Joe Biden misschien wel, maar die is eigenlijk ook al te bejaard.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Hij en zijn compagnon hebben twee werknemers in dienst, dus het gaat snel pijn doen als er geen geld binnenkomt.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maakt hij kans op die werktijdvergoeding?
Ja, het zijn allemaal geriatrische patiënten. Warren was mijn persoonlijke favoriet, maar die kwam niet ver.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
van Bernie zou ik ook niet vrolijk worden. Joe Biden misschien wel, maar die is eigenlijk ook al te bejaard.
Hopelijk volgen ze wat dat betreft hier snel het Italiaanse voorbeeld, de staat neemt die verplichtingen over bij een lockdown, Rutte gaf al een hint daarover, we staan er extreem goed voor en we kunnen tegen een stootje.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Hij en zijn compagnon hebben twee werknemers in dienst, dus het gaat snel pijn doen als er geen geld binnenkomt.
https://www.nu.nl/coronav(...)odig.html?redirect=1quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hopelijk volgen ze wat dat betreft hier snel het Italiaanse voorbeeld, de staat neemt die verplichtingen over bij een lockdown, Rutte gaf al een hint daarover, we staan er extreem goed voor en we kunnen tegen een stootje.
Wat mij betreft zwaardere maatregelen, des te eerder hebben we het gehad.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/coronav(...)odig.html?redirect=1
Ja, daar hoop ik dan inderdaad op. Gelukkig staat zijn bedrijf er ook goed voor. Ze krijgen al jaren complimenten van hun accountant.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hopelijk volgen ze wat dat betreft hier snel het Italiaanse voorbeeld, de staat neemt die verplichtingen over bij een lockdown, Rutte gaf al een hint daarover, we staan er extreem goed voor en we kunnen tegen een stootje.
Ik denk dat Nederland zal gaan buigen onder internationale druk om meer te doen. En binnen Nederland zwelt de kritiek ook behoorlijk aan.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat mij betreft zwaardere maatregelen, des te eerder hebben we het gehad.
Ja logisch, met een virus is polderen nu eenmaal niet de meest geschikte onderhandelingsvorm.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat Nederland zal gaan buigen onder internationale druk om meer te doen. En binnen Nederland zwelt de kritiek ook behoorlijk aan.
k zou beginnen met alle horeca dicht in 1 specifieke straat in den haagquote:Op donderdag 12 maart 2020 08:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat Nederland zal gaan buigen onder internationale druk om meer te doen. En binnen Nederland zwelt de kritiek ook behoorlijk aan.
quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k zou beginnen met alle horeca dicht in 1 specifieke straat in den haag
Zakje ketchup in je mond en hoestend de straat doorrennen een optie?quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zal er zo over nadenkenquote:Op donderdag 12 maart 2020 09:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zakje ketchup in je mond en hoestend de straat doorrennen een optie?
quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het went na een tijdje, een beetje zo.
ik bedoelde meer, welke straat als het er zo specifiek 1 moet zijn?quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het went na een tijdje, een beetje zo.
Smoothquote:Op donderdag 12 maart 2020 09:05 schreef mschol het volgende:
[..]
ik bedoelde meer, welke straat als het er zo specifiek 1 moet zijn?
Sea monkeys zijn ook grappig.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:07 schreef Muck het volgende:
Mijn collega heeft een mierenkolonie voor zijn zoontje besteld (zijn vrouw is allergisch voor zo'n beetje alles) en we zijn al de halve ochtend al aan het lezen over insecten houden
Je kunt blijkbaar thuis vlinders kweken
Nu willen we ook afdelingsmieren
Klopt!quote:
Muckskequote:Op donderdag 12 maart 2020 09:12 schreef Muck het volgende:
[..]
Klopt!
Triops vond ik dan weer minder leuk, persoonlijk
Die zijn toch groter?quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:12 schreef Muck het volgende:
[..]
Klopt!
Triops vond ik dan weer minder leuk, persoonlijk
quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
BUDAAAAAAAAquote:Op donderdag 12 maart 2020 09:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Je hoeft alleen maar te hoesten
Jazeker. Moet niet te lang gaan duren deze gekkigheid.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Haagsie!![]()
Heeft Haags BV last van de coronapaniek?
Mt dit soort geklooi is de corona ook begonnenquote:Op donderdag 12 maart 2020 09:07 schreef Muck het volgende:
Mijn collega heeft een mierenkolonie voor zijn zoontje besteld (zijn vrouw is allergisch voor zo'n beetje alles) en we zijn al de halve ochtend al aan het lezen over insecten houden
Je kunt blijkbaar thuis vlinders kweken
Nu willen we ook afdelingsmieren
Waar ís deze ook weer van.quote:
zei k laatst ook tegen jouquote:Op donderdag 12 maart 2020 09:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Je hoeft alleen maar te hoesten
3 april.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wanneer ga je eigenlijk met vakantie?
Hopelijk gaat het doorquote:Op donderdag 12 maart 2020 09:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
3 april.
Morgen mijn visa ophalen
Mja, hier gaat de economie echt een opdoffer van krijgenquote:Op donderdag 12 maart 2020 09:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jazeker. Moet niet te lang gaan duren deze gekkigheid.
Hoop het ook jaquote:
We kunnen wel wat hebbenquote:Op donderdag 12 maart 2020 09:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, hier gaat de economie echt een opdoffer van krijgen
Wil je dat zelf gaan doen?quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoop het ook ja![]()
Anders heb ik genoeg tijd om youtube filmpjes te kijken hoe je een badkamer vervangt
Ja das waarquote:Op donderdag 12 maart 2020 09:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben opgehokt. Nu kan ik het tegen jou zeggen.
Primaquote:
quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:38 schreef bitterbal het volgende:
aaaaaaaaaaaarg ik haat dat nummer zo erg met die smurf stem
Gelukkigquote:Op donderdag 12 maart 2020 09:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
We kunnen wel wat hebben
Ik moet er niet aan denkenquote:Op donderdag 12 maart 2020 09:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ha nee maar heb dan wel genoeg tijd om het te proberen :p
Gewoon tv/radio vermijden. Ik hoor die zooi nooit.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:49 schreef FranticDJ het volgende:
Dat nummer. En Billie Eikish. Echt. Oppikken op de maan.
Visum voor Thailand is niet noodzakelijk, dat weet je toch he?quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
3 april.
Morgen mijn visa ophalen
Wel langer dan 30 dagenquote:Op donderdag 12 maart 2020 09:58 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Visum voor Thailand is niet noodzakelijk, dat weet je toch he?
Je krijgt bij entry 30 dagenquote:Op donderdag 12 maart 2020 10:06 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
21 dagen dacht ik, maar als je 36 uur de grens over bent krijg je ze opnieuw.
Mensen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 10:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Jezus, ik zou vanmiddag een cursus hebben in Rotterdam. Heeft een andere deelnemer gebeld dat ze niet durft omdat ik vorige week vertelde dat ik in Boedapest gesproken heb met Italianen
Ik kan raden wie. Een enorme doos. Maar toch.
Anyway, ik ga toch niet. Mijn werkgever verbiedt het bijwonen van externe trainingen.
quote:Op donderdag 12 maart 2020 10:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Jezus, ik zou vanmiddag een cursus hebben in Rotterdam. Heeft een andere deelnemer gebeld dat ze niet durft omdat ik vorige week vertelde dat ik in Boedapest gesproken heb met Italianen
Anyway, ik ga toch niet. Mijn werkgever verbiedt het bijwonen van externe trainingen.
Het begint zelfs mij aan te steken.quote:Op donderdag 12 maart 2020 10:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar ben ik banger voor dan voor corona als ik eerlijk ben
Teveel domme mensen op de wereld.quote:Op donderdag 12 maart 2020 10:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar ben ik banger voor dan voor corona als ik eerlijk ben
Ja hoi.quote:Op donderdag 12 maart 2020 10:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Teveel domme mensen op de wereld.
Ik heb voor vier/vijf dagen eten in huis. Wat ik nu vooral merk is dat ik me zorgen begin te maken om de mensen om me heen. Mijn broer en zijn bedrijf, mijn vader die gezien zijn leeftijd in een risicogroep valt, mijn oma die erg afhankelijk is van zorgverleners.quote:Op donderdag 12 maart 2020 10:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het begint zelfs mij aan te steken.Jammer wel dat de diepvries eerst nog leeg moet, anders was ik die vol gaan gooien (want komt sowieso wel op). Vanmiddag even kijken voor wat blikvoer en wat meer pasta en rijst enzo, in ieder geval genoeg reserve voor een week.
Huehuequote:kijkspleet
kijkˇspleet
zelfstandig naamwoord • de ] • kijkspleten
1
spleetvormig kijkgat, m.n. aan het vizier van mathematische werktuigen
Hier past maar één reactie:quote:Op donderdag 12 maart 2020 10:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Ah. ik kijk regelmatig door een kijkspleet.quote:Op donderdag 12 maart 2020 10:54 schreef CherryLips het volgende:
Woord van de dag nu ik de Van Dale opstart:
[..]
Huehue
Huehue
Wat heeft hoesten met zuipen te maken?quote:Op donderdag 12 maart 2020 10:55 schreef FranticDJ het volgende:
Ik ben denk ik te nuchter om me hier echt druk om te gaan maken
Ik zocht net op spleet, wel heel toevallig allemaal ditquote:Op donderdag 12 maart 2020 10:54 schreef CherryLips het volgende:
Woord van de dag nu ik de Van Dale opstart:
[..]
Huehue
Huehue
quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar wat brengt je nu tot deze post?
quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:28 schreef Arch-Indar het volgende:
Mja, stilstand zou hier ook wel een redelijke ramp zijn, maar al onze klanten zijn Nederlands, dus die staan dan ķķk stil.quote:Op donderdag 12 maart 2020 10:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb voor vier/vijf dagen eten in huis. Wat ik nu vooral merk is dat ik me zorgen begin te maken om de mensen om me heen. Mijn broer en zijn bedrijf, mijn vader die gezien zijn leeftijd in een risicogroep valt, mijn oma die erg afhankelijk is van zorgverleners.
Toen ik ooit nog een kantoorbaan had, hadden we een of ander programma daarvoor..quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zit in een call. Drie mensen thuis, zes op kantoor. En dan steeds verwijzen naar dingen die op een bord staan die wij niet kunnen zien en vragen om briefjes met opmerkingen te schrijven en daar op te plakken. Ja, halloooooooo.
Ik ga na deze meeting voorstellen dat we allemaal voor onze laptop gaan zitten, ook de mensen op kantoor, en er een echte videocall van maken. Dit werkt echt niet.quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Toen ik ooit nog een kantoorbaan had, hadden we een of ander programma daarvoor..
Ik zat net in een vid conf call en heb maar gevraagd tot hoe ver ze me konden zien, even aan zitten denken om op te staan en te gaan dansen maar er zat een onbekend zeikwijfje bij dus heb me net in kunnen houden, netquote:Op donderdag 12 maart 2020 11:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zit in een call. Drie mensen thuis, zes op kantoor. En dan steeds verwijzen naar dingen die op een bord staan die wij niet kunnen zien en vragen om briefjes met opmerkingen te schrijven en daar op te plakken. Ja, halloooooooo.
Ik heb echt al een 13.00 uur-gevoelquote:
Mja… ik moet morgen ook nog gewoon de hele dag aan de bakquote:Op donderdag 12 maart 2020 11:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb een vrijdaggevoel. Helaas voor mij.
Ik heb morgen eigenlijk een vrije dag staan, maar ik ben aan het overwegen om 'm wel te gaan werken. Belachelijk hectisch op de zaak deze week. (Niet Coronagerelateerd, overigensquote:Op donderdag 12 maart 2020 11:30 schreef Muck het volgende:
[..]
Mja… ik moet morgen ook nog gewoon de hele dag aan de bak
Ik denk dat ik weekend neem na vandaagquote:Op donderdag 12 maart 2020 11:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb een vrijdaggevoel. Helaas voor mij.
Voor hoe lang?quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Bij ons gaat het hele bedriijf dicht. Alle kantoren.
Het is net wat je zelf wilt natuurlijk.quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb morgen eigenlijk een vrije dag staan, maar ik ben aan het overwegen om 'm wel te gaan werken. Belachelijk hectisch op de zaak deze week. (Niet Coronagerelateerd, overigens)
De reden dat ik 'm vrij genomen had, is toch van de baan.
quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Dat weet ik nog niet. Ik kreeg het net vertrouwelijk te horen van mijn manager, maar zij wist ook nog niet alles. Schijnt dat vanmiddag iedereen naar huis gestuurd wordt.quote:
Daarom mijn twijfel. Of een tussenweg, dat ik m'n laptop meeneem en vanuit huis de email in de gaten houd. Hmmmm....quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:44 schreef Muck het volgende:
[..]
Het is net wat je zelf wilt natuurlijk.
Een pyjamadag is nooit weg, maar als ze je hard nodig heben….
Chillquote:Op donderdag 12 maart 2020 11:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet. Ik kreeg het net vertrouwelijk te horen van mijn manager, maar zij wist ook nog niet alles. Schijnt dat vanmiddag iedereen naar huis gestuurd wordt.
Bij ons alleen kantoor in Eindhoven, kan ook naar een hoop andere kantoren maar goed dat leek me dan weer niet al te snuggerquote:Op donderdag 12 maart 2020 11:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Da's weer te fris.quote:
het is ook nooit goedquote:
Ik heb mijn werklaptop ook maar thuis neergegooid, voor het geval dat....quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom mijn twijfel. Of een tussenweg, dat ik m'n laptop meeneem en vanuit huis de email in de gaten houd. Hmmmm....
Schijnt dat we wat mogelijke coronagevallen hebben onder het personeel en dat er van hogerhand is besloten geen enkel risico te nemen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij ons alleen kantoor in Eindhoven, kan ook naar een hoop andere kantoren maar goed dat leek me dan weer niet al te snugger
Verstandig dan.quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Schijnt dat we wat mogelijke coronagevallen hebben onder het personeel en dat er van hogerhand is besloten geen enkel risico te nemen.
Ja, daarom. En zo ontlast ik de boel hier wel meteen enorm. (Nieuwe machine die niet wil bij een bedrijf dat 24/7 draaitquote:Op donderdag 12 maart 2020 11:57 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb mijn werklaptop ook maar thuis neergegooid, voor het geval dat....
Een dagje pyjamachillen lijkt me heerlijk
Aiquote:Op donderdag 12 maart 2020 11:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Verstandig dan.
[..]
Ja, daarom. En zo ontlast ik de boel hier wel meteen enorm. (Nieuwe machine die niet wil bij een bedrijf dat 24/7 draait)
In de categorie "soms moet het ff".quote:
Haha Frantic leest de Libellequote:Op donderdag 12 maart 2020 11:17 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.libelle.nl/le(...)sterie-schadelijker/
Zo ziet 9 van de 10 van mijn werkdagen er uitquote:Op donderdag 12 maart 2020 12:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In de categorie "soms moet het ff".
Wel een meer dan prima plek voor zo'n bericht, eigenlijk. Juist de huisvrouwen wil je nuchter houden nu, die hebben het meeste de tijd om te hoarden en paniekberichten uit te wisselen op feesboek.quote:
Maar daarom ook die x weken op, x weken af-regeling toch.quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zo ziet 9 van de 10 van mijn werkdagen er uit
quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar daarom ook die x weken op, x weken af-regeling toch.
quote:
Wat moet jij doen dan, als zo'n machine stilstaat? (wat voor soort machine als ik vragen mag)quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hier is het vooral kantoorwerk, da's normaal niet zo heel spannend. Behalve dus bij stilstand bij een klant, zoals nu.
Erg vreemde benaming.quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:05 schreef bitterbal het volgende:
*bitterbal likt nog wat extra aan de menu kaarten*
Wij hebben er nu drie die bevestigd Corona hebben.quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Schijnt dat we wat mogelijke coronagevallen hebben onder het personeel en dat er van hogerhand is besloten geen enkel risico te nemen.
Ik hoor net dat er iemand in mijn team besmet is.quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij hebben er nu drie die bevestigd Corona hebben.
Wij moeten althans voor zo ver het kantoor Eindhoven betreft thuiswerken. Maar ze gaan morgen alweer discussiëren over of dat volgende week ook nog moet. De ernst lijkt nog niet echt door te dringen daar. Okee leuk drie dagen RIVM richtlijn volgen, poeh poeh kijken wij eens bewust zijn, maar hey er moet ook geld verdiend worden en thuiswerken vinden we al nooit leuk want dan lopen mensen de kantjes er vanaf en en enquote:Op donderdag 12 maart 2020 12:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoor net dat er iemand in mijn team besmet is.
En verder heb ik het idee dat er op kantoor nu chaos en verwarring heerst.
Wij hebben het redelijk onder controle tot nu toe alleen is iedereen compleet gestoord van mijn toenemende meligheid aan het wordenquote:Op donderdag 12 maart 2020 12:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoor net dat er iemand in mijn team besmet is.
En verder heb ik het idee dat er op kantoor nu chaos en verwarring heerst.
serieus? da's veel. Met hoeveel zijn jullie?quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij hebben er nu drie die bevestigd Corona hebben.
Ja, ik denk dat dat de houding bij het gemiddelde Nederlandse bedrijf is. Bij ons gaan ze nu echt in de hoogste versnelling. Orders vanuit de US of A, vermoed ik.quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wij moeten althans voor zo ver het kantoor Eindhoven betreft thuiswerken. Maar ze gaan morgen alweer discussiëren over of dat volgende week ook nog moet. De ernst lijkt nog niet echt door te dringen daar. Okee leuk drie dagen RIVM richtlijn volgen, poeh poeh kijken wij eens bewust zijn, maar hey er moet ook geld verdiend worden en thuiswerken vinden we al nooit leuk want dan lopen mensen de kantjes er vanaf en en en
Zo gaat het bij ons een beetje.
Tijdens de call net kon iedereen mijn toenemende chagrijn merkenquote:Op donderdag 12 maart 2020 12:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij hebben het redelijk onder controle tot nu toe alleen is iedereen compleet gestoord van mijn toenemende meligheid aan het worden
quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij hebben het redelijk onder controle tot nu toe alleen is iedereen compleet gestoord van mijn toenemende meligheid aan het worden
In Nederland met 9.000 ongeveer dus relatief valt het mee.quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
serieus? da's veel. Met hoeveel zijn jullie?
Vergeet de frituur nietquote:Op donderdag 12 maart 2020 12:05 schreef bitterbal het volgende:
*bitterbal likt nog wat extra aan de menu kaarten*
ik heb bij ons nog niets gehoord eigenlijk, behalve dat er een aantal thuis zitten uit voorzorgquote:Op donderdag 12 maart 2020 12:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In Nederland met 9.000 ongeveer dus relatief valt het mee.
Ik had net tijdens een vid conf call op de achtergrond een groot beamerscherm aanstaan met dansende meisjes, wat kratten bier op de grond en een pluche beer met een komkommer in zijn kont, duurde precies 30 seconden voordat mijn Amerikaanse evenknie het zag en op moest hangen van het lachen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tijdens de call net kon iedereen mijn toenemende chagrijn merken
quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had net tijdens een vid conf call op de achtergrond een groot beamerscherm aanstaan met dansende meisjes, wat kratten bier op de grond en een pluche beer met een komkommer in zijn kont, duurde precies 30 seconden voordat mijn Amerikaanse evenknie het zag en op moest hangen van het lachen.
"If your teddy bear is finished maybe can we retry our call at 15:00 CET?"
[..]
Ik had net tijdens een vid conf call op de achtergrond een groot beamerscherm aanstaan met dansende meisjes, wat kratten bier op de grond en een pluche beer met een komkommer in zijn kont, duurde precies 30 seconden voordat mijn Amerikaanse evenknie het zag en op moest hangen van het lachen.
[..]
[..]
whehehehequote:Op donderdag 12 maart 2020 12:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij hebben elkaar toch al eens ontmoet? Zakelijk?quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:09 schreef Koen66 het volgende:
ben jij dat zelf eigenlijk in je UI? @:uitstraling
Parkeerplaats?quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij hebben elkaar toch al eens ontmoet? Zakelijk?
R U surequote:Op donderdag 12 maart 2020 13:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij hebben elkaar toch al eens ontmoet? Zakelijk?
Tenminste ik ken je collega's Eduard en Edwin vrij goed maar snap nog steeds niet zo heel erg goed hoe bij jullie de structuur opgebouwd isquote:
tijd om een andere baan te gaan zoekenquote:
morgen gaan wij in ieder geval als team een proefdag thuiswerken, ter voorbereidingquote:Op donderdag 12 maart 2020 13:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Nu live in de videocall de mededeling: wij gaan allemaal thuiswerken.
Zou eens tijd worden.quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Houd er maar rekening mee dat de overheid ook op gaat schalen.
Nee, ik ben benieuwd of 'ie US echt kent.quote:
En dan iedereen daarquote:Op donderdag 12 maart 2020 13:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, ik ben benieuwd of 'ie US echt kent.
owjaquote:Op donderdag 12 maart 2020 13:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Jongens, geen persoonlijke informatie delen op FOK!
Mag ik ook eens aan jouw veegknopje zitten?quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:26 schreef Muck het volgende:
[..]
Mag ik ook eens aan jouw veegknopje zitten?
quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Indecent proposal na het slotje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |