quote:Op donderdag 12 maart 2020 10:13 schreef onlogisch het volgende:
De like is binnen.
IK HERHAAL DE LIKE IS BINNEN!!!!!
quote:Op donderdag 12 maart 2020 10:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat duurde lang, makker. Maar het is je van harte gegund.
twitter:The_OJSimpson32 twitterde op woensdag 11-03-2020 om 22:54:19Trying to stay away from that #COVID19 https://t.co/xlsEEpY49d reageer retweet
Dat is een fake accountquote:Op donderdag 12 maart 2020 10:19 schreef AFCNiels het volgende:
twitter:The_OJSimpson32 twitterde op woensdag 11-03-2020 om 22:54:19Trying to stay away from that #COVID19 https://t.co/xlsEEpY49d reageer retweet
Ik mag daar weer komenquote:Op donderdag 12 maart 2020 09:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Hmmm. Zo ver ga ik nog niet. Misschien volgende week.
Ik vrees ook wel een beetje voor het voetbal, ja. Saaie weekenden. Dan maar meelezen in het COR topic.
Sorry @:PicoMMP
Nog een beetje vaag, ze hebben wel bezoek aan bejaardenhuizen verboden geloof ik.quote:Op donderdag 12 maart 2020 10:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey Don.
Hoe hangt de vlag er in België voor m.b.t. COVID-19?
quote:De filmmaakster die met Queen & Slim haar lange speelfilmdebuut maakt haakt met haar film in op een reeks recente producties over onrecht tegen haar zwarte landgenoten. Zoals Just Mercy (over de advocaat Bryan Stevenson die een ten onrechte zwarte man van de elektrische stoel redt) en de Netflixserie When they see us (waarin vijf zwarte Newyorkers verdacht worden van verkrachting van een blanke vrouw).
Inderdaadquote:Op donderdag 12 maart 2020 10:47 schreef GGMM het volgende:
Het is belangrijk om bij elke zwarte man kritisch af te vragen of het wel terecht is dat hij zwart is.
Waarom heb je @PicoMMP weer losgelaten in COR?quote:Op donderdag 12 maart 2020 10:47 schreef GGMM het volgende:
Het is belangrijk om bij elke zwarte man kritisch af te vragen of het wel terecht is dat hij zwart is.
Hij smeekte bijna, was zo schattig.quote:Op donderdag 12 maart 2020 10:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom heb je @:PicoMMP weer losgelaten in COR?
Bans worden niet besproken.quote:Op donderdag 12 maart 2020 10:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Trouwens over de absurditeit in België:quote:Op donderdag 12 maart 2020 10:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Proleet.quote:Op donderdag 12 maart 2020 10:55 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nu lachen ze nog, over een paar maanden komen we ze halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |