Nee, ik bedoelde qua paniekquote:Op woensdag 11 maart 2020 20:49 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Sinds wannneer zijn zij in lockdown? Je moet het met de incubatietijd wel 2 weken geven.
en China danquote:Op woensdag 11 maart 2020 20:44 schreef mschol het volgende:
[..]
dit soort onzinnige paniekreacties hebben wij of rivm helemaal niets aan
een land platgooien doe je niet even, dat creeert paniek onder de bevolking en als dat omslaat he je de poppen aan het dansen
Nederland is een redelijk open land. En hoever wil je gaan er zijn landen die militairen inzetten wellicht met orders om te schieten om mensen binnen te houden?quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:44 schreef Simmertje het volgende:
Denemarken ook deels op slot volgens maat van me die in Denemarken woont. Ik snap echt die vreselijke laksheid in Nederland niet.
Aantal cases gaat zeker afnemen in Italie, als ze zich aan de LD houden.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:49 schreef riazop het volgende:
[..]
Over een dag of vier weten we meer
We weten van china dat dit werkt
Want China moet je geloven.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:49 schreef riazop het volgende:
[..]
Over een dag of vier weten we meer
We weten van china dat dit werkt
Ook met een hele dociele goedgelovige bevolkingquote:Op woensdag 11 maart 2020 20:50 schreef Megumi het volgende:
[..]
Nederland is een redelijk open land.
*Over heel Italiequote:Op woensdag 11 maart 2020 20:50 schreef Pumpalov het volgende:
Eens benieuwd hoeveel rellen en plunderingen dit straks gaat opleveren in Noord-Italië.
Ik denk dat wij redelijk met Denemarken te vergelijken zijnquote:Op woensdag 11 maart 2020 20:50 schreef Megumi het volgende:
[..]
Nederland is een redelijk open land. En hoever wil je gaan er zijn landen die militairen inzetten wellicht met orders om te schieten om mensen binnen te houden?
quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:52 schreef riazop het volgende:
[..]
nog altijd betrouwbaarder dan het rivm
Etten-Leur toch?quote:
Ow?quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Bedankt. Exactly my point
Denemarken heeft tenminste ballen, en staat er niet zo slecht voor als wij in Nederland
Etten-Leur? Overleden in Amphia zkh te Breda.quote:
ik neem aan dat het rivm inmiddels heeft bijbesteld? Oh wacht...quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:52 schreef Salina het volgende:
[..]
Ow?
Het aantal ziekenhuisbedden en IC-bedden (zie pagina 2 van dit deel geloof ik) doet alvast niet het beste vermoeden.
Waarschijnlijk kwam hij/zij uit Etten Leur.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:53 schreef Salina het volgende:
[..]
Etten-Leur? Overleden in Amphia zkh te Breda.
twitter:DavidBegnaud twitterde op woensdag 11-03-2020 om 20:38:53"The new coronavirus can live in the air for several hours and on some surfaces for as long as two to three days, tests by U.S. government and other scientists have found." #COVID19
Bottom line: wash your hands.
https://t.co/ECGUN7wSwa reageer retweet
Zie ze binnen paar dagen Brabant wel meer dicht gooien jaquote:Op woensdag 11 maart 2020 20:55 schreef byah het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat er morgen of overmorgen niet soortgelijke maatregelen in NL afgekondigd worden
twitter:AndreaROMANIN1 twitterde op woensdag 11-03-2020 om 20:54:11#Coronavirus in Italy, GNV owned by Grimaldi turns a ferry "La Suprema" to a hospital in #Genoa to assist the other hospitals ashore crowded. Maybe, also "MSC Opera" #cruise vsl will follow the same path. https://t.co/W2wsRMvf6z di @TheMediTelegraph reageer retweet
Je kan beginnen met alle evenementen aflasten. Niet het Philips stadion wel sluiten en uurtje verderop de Arena wel vol proppen met 55.000 man.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:50 schreef Megumi het volgende:
[..]
Nederland is een redelijk open land. En hoever wil je gaan er zijn landen die militairen inzetten wellicht met orders om te schieten om mensen binnen te houden?
en dat is?quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:53 schreef bitterbal het volgende:
bij op1 is gezegd dat brabant al de volgende fase is van het indammen
Ik denk ook vanaf maandag scholen en bso’s dicht. Ik neem voor de zekerheid al elke dag mijn laptop mee naar huis om vanaf huis te kunnen werkenquote:Op woensdag 11 maart 2020 20:55 schreef byah het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat er morgen of overmorgen niet soortgelijke maatregelen in NL afgekondigd worden
ze hebben het er blijkbaar wel over gehadquote:Op woensdag 11 maart 2020 20:55 schreef byah het volgende:
twitter:svtnyheter twitterde op woensdag 11-03-2020 om 20:53:38JUST NU: Danmark stänger alla offentliga skolor, meddelar statsminister Mette Frederiksen på en pressträff, rapporterar DR #svtnyheter
https://t.co/eiaQu6HLH4 https://t.co/4gVG4Hz0pp reageer retweet
dus max nog een dag of 5 op werk.. en dan alles in lockdown wellicht?quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:34 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik denk pas als we in de situatie van Italië komen.
Lijkt mij ook. Zo dom is Rutte toch ook weer niet.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:55 schreef byah het volgende:
Vanaf maandag op zekerquote:Op woensdag 11 maart 2020 20:56 schreef MissHobje het volgende:
[..]
dus max nog een dag of 5 op werk.. en dan alles in lockdown wellicht?
Brabant in lockdown en de grote evenementen cancelen omdat ze daar een grote groep mensen hebben waarvan niet kan worden achterhaald hoe ze besmet zijn geraaktquote:
Jij snapt het. Dan maar een week of twee geen gezellig vermaak buiten de deur.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:55 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Je kan beginnen met alle evenementen aflasten. Niet het Philips stadion wel sluiten en uurtje verderop de Arena wel vol proppen met 55.000 man.
Dat lijkt ook steeds langer te wordenquote:Op woensdag 11 maart 2020 20:54 schreef Momo het volgende:
twitter:DavidBegnaud twitterde op woensdag 11-03-2020 om 20:38:53"The new coronavirus can live in the air for several hours and on some surfaces for as long as two to three days, tests by U.S. government and other scientists have found." #COVID19
Bottom line: wash your hands.
https://t.co/ECGUN7wSwa reageer retweet
Gelukkig weinig ouderen in mijn omgeving. TEFAF stond vol italianen trouwens, en vooral uit het noorden. Het verbaasde me dat het door ging eigenlijkquote:Op woensdag 11 maart 2020 20:46 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dan zou ik als ik jou was vrijwillige quarantaine overwegen en sowieso je sociale contacten beperken, zeker met ouderen.
Nu gaan ze na school naar opa en omaquote:Op woensdag 11 maart 2020 20:57 schreef Belg het volgende:
België sluit zijn scholen niet: De theorie van de minister van volksgezondheid:
Als de scholen zullen sluiten, dan gaan de meeste kinderen naar de opa en oma. En laat juist die groep zijn die het kwetsbaarst is.
bron: VTM Nieuws (zelfde groep zoals HLN.be)
Het zal je verbazenquote:Op woensdag 11 maart 2020 20:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Zo dom is Rutte toch ook weer niet.
Lekker lullig van die ouders ja.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:57 schreef Belg het volgende:
België sluit zijn scholen niet: De theorie van de minister van volksgezondheid:
Als de scholen zullen sluiten, dan gaan de meeste kinderen naar de opa en oma. En laat juist die groep zijn die het kwetsbaarst is.
bron: VTM Nieuws (zelfde groep zoals HLN.be)
Voor sommigen wel eens goed, back to basics.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:58 schreef maily het volgende:
[..]
Jij snapt het. Dan maar een week of twee geen gezellig vermaak buiten de deur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |