Katers doe ik niet aanquote:Op woensdag 11 maart 2020 18:17 schreef Karzai het volgende:
Wel lekker maar daar krijg ik altijd een kater van
Ik heb juist takkeveel gedaan vandaagquote:Op woensdag 11 maart 2020 18:18 schreef Karzai het volgende:
Ik wel hoor lekker een daggie op de bank liggen en zappen
Soms wel. Maar als jonge god was je een half dagje wat hangerig maar tegenwoordig 2 dagen lang naar de kloten.quote:
Of zelfs een halve week als je carnaval hebt gevierdquote:Op woensdag 11 maart 2020 18:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Soms wel. Maar als jonge god was je een half dagje wat hangerig maar tegenwoordig 2 dagen lang naar de kloten.
Hup in quarantaine jij.quote:
Of zelfs een hele week als je tijdens vakantie 3 weken flink doorzuipt.quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of zelfs een halve week als je carnaval hebt gevierd
quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:26 schreef bitterbal het volgende:
kon de hele wereld aan op mijn 19e met min energie
Ja ga d'r nog even lekker complimentjes geven.quote:
Oh mag dat ook al niet meerquote:Op woensdag 11 maart 2020 18:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ga d'r nog even lekker complimentjes geven.
Hoe smaakte koen?quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
weet je hoeveek ik daar voor heb moeten likken
tuurlijk wel manquote:Op woensdag 11 maart 2020 18:36 schreef mschol het volgende:
[..]
niet dat het in een dichte metalen kist ook maar iets uitmaakt
Hoe heb je koen dan ziek gelikt zonder hem te likkenquote:
NOu dingen in zoetermeer die hij misschien aanraaktquote:Op woensdag 11 maart 2020 18:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe heb je koen dan ziek gelikt zonder hem te likken
Dingen zoals?quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
NOu dingen in zoetermeer die hij misschien aanraakt
quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Uhmquote:Op woensdag 11 maart 2020 18:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
weet je hoeveek ik daar voor heb moeten likken
Ik had laatst een natte deurklink vastquote:Op woensdag 11 maart 2020 18:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik had laatst een natte deurklink vast. Heb jij die gelikt
Ruiken je vingers nu naar vis?quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik had laatst een natte deurklink vast. Heb jij die gelikt
quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ruiken je vingers nu naar frituur?
dit gaat voor jou te verquote:Op woensdag 11 maart 2020 19:12 schreef UitStraling het volgende:
Natte deurklinken zijn wel erg goor, waar ze ook naar smaken
Ja echt wel, loop je daar beetje nonchalant en zwierig door een deur heen hups natte hand, gruwel.quote:
ik heb de grens gevondenquote:Op woensdag 11 maart 2020 19:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja echt wel, loop je daar beetje nonchalant en zwierig door een deur heen hups natte hand, gruwel.
ja vooral de voordeurquote:Op woensdag 11 maart 2020 19:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu ben je zeker alle deurklinken in huis nat aan het spugen?
quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yessssss gelukt, zo kom ik vannacht binnen als je net een half uurtje slaapt.
Ziekenhuis in Limburg heeft hetzelfde issue hoorde ik vanmiddag op de radio. Mondkapjes voor 3 dagen, dan is het op.quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:26 schreef bitterbal het volgende:
Ziekenhuis Rotterdam zegt operaties af
Het Franciscus Gasthuis & Vlietland in Rotterdam en Schiedam zegt vanaf komende maandag alle geplande operaties af, meldt Rijnmond "Dit besluit is noodzakelijk, omdat er weinig voorraad is van een aantal medische materialen zoals maskers en gazen die nodig zijn voor de continuīteit van de acute zorg", zegt het ziekenhuis.
Om het risico op besmetting te verkleinen, is vanaf komende vrijdag nog maar één bezoeker per patiënt toegestaan.
jezus man. we wonen fucking in 1 van de rijkste landen ter wereld. In africa hebben ze ebola nog weten te stoppenquote:Op woensdag 11 maart 2020 19:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ziekenhuis in Limburg heeft hetzelfde issue hoorde ik vanmiddag op de radio. Mondkapjes voor 3 dagen, dan is het op.
Ja maar in Afrika gooien ze zonder pardon benzinebommen op dorpen om Ebola te stoppen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jezus man. we wonen fucking in 1 van de rijkste landen ter wereld. In africa hebben ze ebola nog weten te stoppen
Hebben ze niet gedaanquote:Op woensdag 11 maart 2020 19:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar in Afrika gooien ze zonder pardon benzinebommen op dorpen om Ebola te stoppen.
weet niet waar je het over hebt :pquote:Op woensdag 11 maart 2020 19:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was dat alleen in die film met dat aapje dan?
quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
weet niet waar je het over hebt :p
quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:35 schreef UitStraling het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)riend-in-cel-na-roof
![]()
Morad![]()
Estelle IQ < 80
Ook wel met westerse hulp hoorquote:Op woensdag 11 maart 2020 19:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jezus man. we wonen fucking in 1 van de rijkste landen ter wereld. In africa hebben ze ebola nog weten te stoppen
ja tuurlijk maar hier hebben we niet genoeg mondkapjesquote:Op woensdag 11 maart 2020 19:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ook wel met westerse hulp hoor
Als ik het me goed herinner heeft dat aapje antistoffen tegen de verschrikkelijke en besmettelijke fictieve ziekte Epoloma en zorgt hij ervoor dat de mensheid te redden is, denk dat ze hem later alle banaantjes en nootjes van de wereld geven als dankjewel maar dat laatste laten ze niet zien.quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat gebeurd er met het aapje dan?
Frankrijk en Duitsland hebben fabrieken waar mondkapjes gemaakt worden. Maar die hebben export verboden. Leve één Europaquote:Op woensdag 11 maart 2020 19:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja tuurlijk maar hier hebben we niet genoeg mondkapjes
quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kan op bijna elke post van uitstraling als reactie gepost worden
quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:48 schreef UitStraling het volgende:
Zit ik hier godverdomme in quarantaine om jullie leventjes te beschermen en dan krijg je dit.
quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:53 schreef UitStraling het volgende:
Schrapt CL van het lijstje met vrouwen waar hij zijn piemel in wil steken.
molo?quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:55 schreef FranticDJ het volgende:
Heb volgens mij van Molo een filmpje gehad van iemand met kersenrode lippen :’)
quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:53 schreef UitStraling het volgende:
Schrapt CL van het lijstje met vrouwen waar hij zijn piemel in wil steken.
Bij ebola was het 'geluk' dat het binnen een paar dagen extreem dodelijk was, dus mensen konden zich niet verplaatsen waardoor het zich nauwelijks kon verspreiden. Dit virus is lang niet zo dodelijk maar door de lange incubatietijd en vaak milde klachten bij de meeste mensen kan het zich veel verder verspreiden, gevallen kwantiteit boven kwaliteit.quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga maar eens vegen hier, die twee feeksen pesten me
we gaan overwegen of we 15 duizend mondkapjes naar griekenland gaan sturenquote:Op woensdag 11 maart 2020 19:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Frankrijk en Duitsland hebben fabrieken waar mondkapjes gemaakt worden. Maar die hebben export verboden. Leve één Europa
wat een monstersquote:Op woensdag 11 maart 2020 20:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze gebruiken die helmen ook om van die schubdieren te zoeken als ze honger hebben
Laten die fetavreters eerst die miljarden van de vorige crisis maar eens terugbetalenquote:Op woensdag 11 maart 2020 20:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we gaan overwegen of we 15 duizend mondkapjes naar griekenland gaan sturen
En krijgen rare ziektes als cadeau daarvoorquote:Op woensdag 11 maart 2020 20:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze gebruiken die helmen ook om van die schubdieren te zoeken als ze honger hebben
En krijgen rare ziektes als cadeau daarvoorquote:Op woensdag 11 maart 2020 20:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarom niet?quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:25 schreef Nick1975 het volgende:
Wil ik nog wel met het OV vrijdagavond.
boh ik heb ook nog een (horeca)doosje liggenquote:Op woensdag 11 maart 2020 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga vlammetjes bakken denk ik. Die moeten ook op.
Altijd grappig als Belgen zoiets over mensen zeggenquote:Op woensdag 11 maart 2020 20:24 schreef bitterbal het volgende:
Een dronken man blijkt maandag in Brussel aangehouden te zijn nadat hij in een volle metro aan zijn hand had gelikt en het spuug afveegde aan een steunpaal. De metro is na het incident buiten werking gesteld en grondig schoongemaakt, bevestigt een woordvoerder van vervoerder MIVB. ,,Hij had ze niet allemaal op een rijtje.”
'Awel, de beste man had ze precies niet allemaal op een lijntje'quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Altijd grappig als Belgen zoiets over mensen zeggen
gaat goed. kan ondertussen weer zelf bier en chips uit de kelder halenquote:
Oh ja! Jezus dat is lang geledenquote:
Noorwegen down, I repeat, Noorwegen downquote:Op woensdag 11 maart 2020 21:34 schreef Fogel het volgende:
Ik moet ook thuiswerken, minimaal tot pasen. En ik ben geeneens een brabo
Nou, jij kan dus overleven.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:21 schreef crv het volgende:
[..]
gaat goed. kan ondertussen weer zelf bier en chips uit de kelder halen
Twee??? Dat zet toch ook geen zoden aan de dijk?quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:36 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nou, jij kan dus overleven.
Ik mag nu verplicht twee dagen thuiswerken.
Alle grote bedrijven doen dat hier nu. Bij mijn ex ook. Maar omdat ze hoest mag ze haar PC niet ophalen, zelfs niet op zaterdagquote:Op woensdag 11 maart 2020 21:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Noorwegen down, I repeat, Noorwegen down
Ik kijk stiekem wel uit naar thuiswerken, want uitslapen
quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Alle grote bedrijven doen dat hier nu. Bij mijn ex ook. Maar omdat ze hoest mag ze haar PC niet ophalen, zelfs niet op zaterdag
Het RIVM heeft toch ook maar tot en met zondag aangegeven nog? Dus maandag weer alles normaal.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Twee??? Dat zet toch ook geen zoden aan de dijk?
Wel lekker, uitslapenn
Ja dan is het voorbij.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:40 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Het RIVM heeft toch ook maar tot en met zondag aangegeven nog? Dus maandag weer alles normaal.
Ik ben benieuwd wat mijn werkgever qua beleid hanteert op t moment. Die chineesjes zitten nog steeds aan boord.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Noorwegen down, I repeat, Noorwegen down
Ik kijk stiekem wel uit naar thuiswerken, want uitslapen
Gaat de baas leuk vindenquote:Op woensdag 11 maart 2020 21:33 schreef Molo het volgende:
Mijn collega moet thuiswerken, want Brabander, en ondertekent nu al zijn mails heel groot met 'TIJDELIJK IN QUARANTAINE GEPLAATST'![]()
Gaat ook naar externe partijen
Zo'n steak klinkt anders ook best smakelijkquote:Op woensdag 11 maart 2020 21:39 schreef bitterbal het volgende:
wat een dieren![]()
https://www.facebook.com/(...)11163812696568/?t=48
ik ben al sinds voor de kerst thuisquote:Op woensdag 11 maart 2020 21:36 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nou, jij kan dus overleven.
Ik mag nu verplicht twee dagen thuiswerken.
Ik heb de sig van een hwtk eens aangepast naar iets in de trant van:quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Zo'n steak klinkt anders ook best smakelijk
Werkbezoek in Wuhan gehad?quote:
Ik denk dat jij volgende week en de weken erop ook thuis werktquote:Op woensdag 11 maart 2020 21:40 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Het RIVM heeft toch ook maar tot en met zondag aangegeven nog? Dus maandag weer alles normaal.
lijkt me een prima tijd om naart italie op vakantie te gaanquote:Op woensdag 11 maart 2020 21:38 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Ach ja, ik snap op zich net Italië in vooruitzicht wel dat werkgevers vrij heftig reageren
Lekker laten zittenquote:Op woensdag 11 maart 2020 21:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat mijn werkgever qua beleid hanteert op t moment. Die chineesjes zitten nog steeds aan boord.
nee operatie in Baselquote:
ik in ieder geval welquote:Op woensdag 11 maart 2020 21:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik denk dat jij volgende week en de weken erop ook thuis werkt
geen idee, wat zeidie?quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou, die hoogleraar in Nieuwsuur sprak klare taal.
we gaan er aanquote:Op woensdag 11 maart 2020 21:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Ahja, daar zei je inderdaad wat over.quote:
Die moest lachenquote:
quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:34 schreef Fogel het volgende:
Ik moet ook thuiswerken, minimaal tot pasen. En ik ben geeneens een brabo
Thuis werken of thuis 'werken'?quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Als we over twee weken niet in precies dezelfde situatie als Italië willen zitten, moeten we NU strengere maatregelen nemen.quote:
ik wil ookquote:Op woensdag 11 maart 2020 21:45 schreef UitStraling het volgende:
Ophokdansje voor iedereen, doe maar mee![]()
Jij hebt de vorige weggepest?quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Die moest lachen![]()
![]()
Hij is tijdelijk manager want manager is weggevallen om redenen.
thuis werken. fysiek kan ik nog niet zo heel veel. mag nu pas 50% belasten maar moet nog wel met 2 krukken lopenquote:
ook dat je drager kunt zijn zonder ziek t eworden? Dat lees ik in het andere topic?quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Als we
[..]
Als we over twee weken niet in precies dezelfde situatie als Italië willen zitten, moeten we NU strengere maatregelen nemen.
tja maandelijks probleempje tochquote:Op woensdag 11 maart 2020 21:44 schreef bitterbal het volgende:
En als ik dan godverdomme zeg dat ik mij beroerd voel dan word het weg gelachen
Klopt. Mensen met weinig tot geen klachten, vooral kinderen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ook dat je drager kunt zijn zonder ziek t eworden? Dat lees ik in het andere topic?
Dat zal vast zo zijn. Is met de griep toch ook? De ene is er doodziek van de ander werkt gewoon door.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ook dat je drager kunt zijn zonder ziek t eworden? Dat lees ik in het andere topic?
Goh, dat had nog niemand verder bedachtquote:Op woensdag 11 maart 2020 21:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Als we
[..]
Als we over twee weken niet in precies dezelfde situatie als Italië willen zitten, moeten we NU strengere maatregelen nemen.
ja ik dacht dan altijd dat ze niet de griep hadden gekregenquote:Op woensdag 11 maart 2020 21:47 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat zal vast zo zijn. Is met de griep toch ook? De ene is er doodziek van de ander werkt gewoon door.
wat denk je zelf. ze zijn bezig met damage control want onder controle hebben ze het al lang niet meer (of zelfs nooit gehad)quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Als we
[..]
Door wie?quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:44 schreef bitterbal het volgende:
En als ik dan godverdomme zeg dat ik mij beroerd voel dan word het weg gelachen
Nee ik werk er pas anderhalve weekquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Het RIVM vindt geen handjes geven voldoendequote:Op woensdag 11 maart 2020 21:47 schreef Molo het volgende:
G
[..]
Goh, dat had nog niemand verder bedacht![]()
Maar dit wordt shit ja
Ja lekker alles dichtgooien en de gezonde mensen ook opsluitenquote:Op woensdag 11 maart 2020 21:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Als we
[..]
Nee, omdat we niks doen. Als je niks doet, kun je ook niks onder controle houdenquote:Op woensdag 11 maart 2020 21:48 schreef crv het volgende:
[..]
wat denk je zelf. ze zijn bezig met damage control want onder controle hebben ze het al lang niet meer (of zelfs nooit gehad)
quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee ik werk er pas anderhalve week
anderen waren jaloers ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee ik werk er pas anderhalve week
Doen ze anders nooitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is het verschil met wat je eerste deed, en bevalt het?Vakman pur sang
yeah right , "niet meer" bedoel jequote:
Kun je dan videoconferencing doen ofzo?quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:46 schreef crv het volgende:
[..]
thuis werken. fysiek kan ik nog niet zo heel veel. mag nu pas 50% belasten maar moet nog wel met 2 krukken lopen
Best, doe maar.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Als we
[..]
Ik denk we ons cultuur van laat maar waaien, beetje pappen en nathouden tegenhebben.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:50 schreef bitterbal het volgende:
denk dat ze de economie proberen te beschermen
yep,quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Kun je dan videoconferencing doen ofzo?
En beterschap, goed bezig jij!
quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:51 schreef bitterbal het volgende:
we moeten gaan protesteren op het malieveld
Is compleet geregisseerd beleid, alles afgewogen en bewust voor dit beleid gekozenquote:Op woensdag 11 maart 2020 21:48 schreef crv het volgende:
[..]
wat denk je zelf. ze zijn bezig met damage control want onder controle hebben ze het al lang niet meer (of zelfs nooit gehad)
Geen paniek maar houd wel met alles rekening. En voedsel en medicijnen gehamsterdquote:Op woensdag 11 maart 2020 21:46 schreef bitterbal het volgende:
nouja molo niet panikeert zijn we nog safe denk ik?
Molo paniekeer je al?
hoe weet jij dat zijn zaad lauw is ?quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zou best eens patiënt zero kunnen zijn met zijn lauwe Italiaanse zaad.
Ja, ik denk niet dat het helpt, als ik dat doe.quote:
Jij niet. Jij moet werkenquote:Op woensdag 11 maart 2020 21:51 schreef bitterbal het volgende:
we moeten gaan protesteren op het malieveld
Het is zijn ex-vrouw.quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Is compleet geregisseerd beleid, alles afgewogen en bewust voor dit beleid gekozen
[..]
Geen paniek maar houd wel met alles rekening. En voedsel en medicijnen gehamsterd
Heb ik maandag al ghadquote:Op woensdag 11 maart 2020 21:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik denk niet dat het helpt, als ik dat doe.![]()
Maar ik vermoed dat we volgende week allemaal het verzoek krijgen om thuis te blijven.
ik dan ook?quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik denk niet dat het helpt, als ik dat doe.![]()
Maar ik vermoed dat we volgende week allemaal het verzoek krijgen om thuis te blijven.
quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zou best eens patiënt zero kunnen zijn met zijn lauwe Italiaanse zaad.
Neequote:
Van zorgprofessional en nog wat zaken naar beleidswerk en datakant op. Heeeeeel ander werk en andere branche.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Doen ze anders nooit![]()
Wat is het verschil met wat je eerste deed, en bevalt het?
Ja of mee, die Italianen zijn overal bang voor, zijn na een uurtje werken al moe en gaan liever met een litertje Chianti op zoek naar poes van de buurvrouw.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk we ons cultuur van laat maar waaien, beetje pappen en nathouden tegenhebben.
Goddank nietquote:
* FranticDJ heeft ook net een voorraad salmeterol/salbutamol gescoordquote:Op woensdag 11 maart 2020 21:53 schreef Fogel het volgende:
Hamsteren... voor de zekerheid wel 40ml insuline gehaald, genoeg voor een maand of vier. Want da's niet zo fijn om zonder te zitten.
Op zich hebben ze gelijk.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of mee, die Italianen zijn overal bang voor, zijn na een uurtje werken al moe en gaan liever met een litertje Chianti op zoek naar poes van de buurvrouw.
Ja we hebben het allemaal gezien bij allo allo.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of mee, die Italianen zijn overal bang voor, zijn na een uurtje werken al moe en gaan liever met een litertje Chianti op zoek naar poes van de buurvrouw.
john Ewbank?quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:55 schreef Molo het volgende:
Godd
[..]
Goddank niet![]()
Wel zijn kutcollega's weleens als patiënt gehad. Jankzakkies
Jeps alles dicht.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op zich hebben ze gelijk.
O, heel Italië gaat nu opgehokt worden
Zorg ook al zat dus..begrijpelijk.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee
[..]
Van zorgprofessional en nog wat zaken naar beleidswerk en datakant op. Heeeeeel ander werk en andere branche.
Erg erg tof, bevalt tot nu toe goed
De laatste Italianen van staal waren de vroege Romeinen, pisvolk met dat handjewapperen ook.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Ja
[..]
Ja we hebben het allemaal gezien bij allo allo.
Als je sneuvelt plaatsen we een metershoge bitterbal op het Plein. Dan halen we Willem van Oranje wel wegquote:Op woensdag 11 maart 2020 21:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nou ik ga wel naar de frontlinie hoor
Gaat wel ver allemaal. En nog geen teken van dat het op zijn retour is of zoquote:Op woensdag 11 maart 2020 21:54 schreef bitterbal het volgende:
Nieuwe maatregelen in Italië:
Los van winkels etc sluiten wordt nu alles gesloten. Ook commerciële activiteiten.
Bizar.\
uit andere topic
Ga ik lekker voelen aan die bal.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je sneuvelt plaatsen we een metershoge bitterbal op het Plein. Dan halen we Willem van Oranje wel weg
Elkaar kussen doen de kerels zelfs onderling. Latente homosquote:Op woensdag 11 maart 2020 21:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De laatste Italianen van staal waren de vroege Romeinen, pisvolk met dat handjewapperen ook.
quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je sneuvelt plaatsen we een metershoge bitterbal op het Plein. Dan halen we Willem van Oranje wel weg
Neequote:Op woensdag 11 maart 2020 21:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jeps alles dicht.
God wt een drama. Hebben we dit in de laatste 30 jaar meegemaakt?
*insert gif*quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga ik lekker voelen aan die bal.
Zekersquote:Op woensdag 11 maart 2020 21:53 schreef Arch-Indar het volgende:
Er is wel bewezen dat Nederland best zonder files kan. Gewoon meer thuiswerken stimuleren.
Los je meerdere problemen mee op.
Klimaatdoelen gaan we ook halen, dus stel die snelheidsverlaging maar uit.
Nou hopen dat de grenzen nog een week of 2 dichtgaan. Is gelijk bewezen dat dat wel kan.
Zelfs met een enorm leger Eritrea niet kunnen veroveren, zeg nou zelfquote:Op woensdag 11 maart 2020 21:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Elkaar kussen doen de kerels zelfs onderling. Latente homos
Preciesquote:Op woensdag 11 maart 2020 21:53 schreef Fogel het volgende:
Hamsteren... voor de zekerheid wel 40ml insuline gehaald, genoeg voor een maand of vier. Want da's niet zo fijn om zonder te zitten.
Nee hoor, kom me maar redden uit mijn hokquote:Op woensdag 11 maart 2020 21:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]![]()
Fijn, want US wil juist van me af.
Stiekem maakt me dat ook gewoon nieuwsgierig omdat het iets 'nieuws' isquote:
Ik heb nog 12 rollen toiletpapier, maar liefst 3 opkomende zaadjes van mijn paprikaplanten, 4 aspirientjes, genoeg whisky om het Schotse rugbyelftal dronken te voeren, smeerbare echte boter en een honkbalknuppel, alles komt goed.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
oke ben vast een paniekbal nu maar ben wel wat bang
We zitten met z’n alle in hetzelfde schuitjequote:Op woensdag 11 maart 2020 22:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
oke ben vast een paniekbal nu maar ben wel wat bang
quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb nog 12 rollen toiletpapier, maar liefst 3 opkomende zaadjes van mijn paprikaplanten, 4 aspirientjes, genoeg whisky om het Schotse rugbyelftal dronken te voeren, smeerbare echte boter en een honkbalknuppel, alles komt goed.
Mij ook. Maar het gaat nu wel heel nadrukkelijk onze levens beīnvloeden. Beetje thuiswerken is tot daar aan toe, maar echt opgehokt worden lijkt me minder leukquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stiekem maakt me dat ook gewoon nieuwsgierig omdat het iets 'nieuws' is
Ik heb een shitload aan crackers. Samen de apocalyps afwachten?quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb nog 12 rollen toiletpapier, maar liefst 3 opkomende zaadjes van mijn paprikaplanten, 4 aspirientjes, genoeg whisky om het Schotse rugbyelftal dronken te voeren, smeerbare echte boter en een honkbalknuppel, alles komt goed.
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Den Haag sluit cafés
Den Haag neemt nog verdergaande maatregelen om het virus tegen te gaan. Behalve Cafe's en apotheken gaan alle restaurants dicht. Ook kappers en en cafés moeten de deuren sluiten. Dat heeft premier Rutte bekendgemaakt.
NOS
Huh? Waar komt dat ineens vandaan?quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Jouw baas morgen: 'Ja komt maar gewoon werken hoor'quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nosquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Huh? Waar komt dat ineens vandaan?
Eentje die blij is met het einde der tijdenquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Apotheken? Hoe dan?quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het is ook nog erger dan dat het lijktquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mij ook. Maar het gaat nu wel heel nadrukkelijk onze levens beīnvloeden. Beetje thuiswerken is tot daar aan toe, maar echt opgehokt worden lijkt me minder leuk
Als het zo was mocht ik het toch niet zeggenquote:
WTF! Serieus?quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit soort dingen snap ik ook niet, gisteren bij SBS6 ook over het invalidenwagentje van tantje Sjaan, aaaarghhh de wereld vergaat en jullie staan bij tante Sjaan op de stoepquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Zijn ze in Nieuwsuur aan het mekkeren over roofkunst
quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:12 schreef bitterbal het volgende:
dit is het orgineel
Italië sluit winkels en cafés
Italië neemt nog verdergaande maatregelen om het virus tegen te gaan. Behalve supermarkten en apotheken gaan alle winkels dicht. Ook kappers en en cafés moeten de deuren sluiten. Dat heeft premier Conte bekendgemaakt.
Omdat het kanquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit soort dingen snap ik ook niet, gisteren bij SBS6 ook over het invalidenwagentje van tantje Sjaan, aaaarghhh de wereld vergaat en jullie staan bij tante Sjaan op de stoep
quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:12 schreef bitterbal het volgende:
dit is het orgineel
Italië sluit winkels en cafés
Italië neemt nog verdergaande maatregelen om het virus tegen te gaan. Behalve supermarkten en apotheken gaan alle winkels dicht. Ook kappers en en cafés moeten de deuren sluiten. Dat heeft premier Conte bekendgemaakt.
Trouwen?quote:
Uhmmm, ja?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Ja hoe toevallig als precies den haag in lockdown gaat hequote:Op woensdag 11 maart 2020 22:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zat al in de auto om het land te ontvluchten.
Om het Bitterbal-19 virus in te dammenquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja hoe toevallig als precies den haag in lockdown gaat he
Nooit zomaar geloven wat dat balletje zegt.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zat al in de auto om het land te ontvluchten.
quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nooit zomaar geloven wat dat balletje zegt.
Zozo.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik bood net nog aan om mijn crack te delen
Die verwijfde schoentjes waar die mannen op lopen zijn toch geen gezichtquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:18 schreef bitterbal het volgende:
kunnen die italianen geen mode meer kopen
Heb je de brandbommen al klaar liggen dan?quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:20 schreef UitStraling het volgende:
Zit wel al de hele tijd met dit in mijn hoofd, toepasselijk![]()
And we would all go down together
We said we'd all go down together
Yes we would all go down together
Site overbelastquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:20 schreef bitterbal het volgende:
jonges geen grap
https://rtl-nieuws.com/ni(...)holen-universiteiten
quote:429 Too Many Requests
You have sent too many requests in a given amount of time.
Jij krijgt al mijn whisky, mijn reisverslagen en mijn bunga bunga telefoonlijst, de resterende slagen van mijn hart behoren aan de verse liefde van mijn leven.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik bood net nog aan om mijn crackers te delen
quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:20 schreef UitStraling het volgende:
Wel een ontiegelijk veel betere plaat dan dat zeikerige Piano Man van hem dat altijd zo hoog in de Top2000 staat.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:20 schreef UitStraling het volgende:
Vlekje erop en ze lopen huilend naar di mamma toequote:Op woensdag 11 maart 2020 22:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die verwijfde schoentjes waar die mannen op lopen zijn toch geen gezicht
Hee, een reisverslag had je aan mij beloofdquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij krijgt al mijn whisky, mijn reisverslagen en mijn bunga bunga telefoonlijst, de resterende slagen van mijn hart behoren aan de verse liefde van mijn leven.
Kut dit is waarquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hee, een reisverslag had je aan mij beloofd![]()
Japan.
WTFquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:20 schreef bitterbal het volgende:
jonges geen grap
https://rtl-nieuws.com/ni(...)holen-universiteiten
quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij krijgt al mijn whisky, mijn reisverslagen en mijn bunga bunga telefoonlijst, de resterende slagen van mijn hart behoren aan de verse liefde van mijn leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |