abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 maart 2020 @ 21:55:19 #151
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_192058985
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2020 17:09 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Precies
NaAst het feit dat hij een niet serieus te nemen troll is, is de vraagstelling van dit topic ook nog eens te algemeen en helemaal niet SMART genoeg.
Wat maakt 'een man' succesvol bij 'vrouwen'?
Dat is net zo'n briljante onderzoeksvraag als: Wat maakt een werknemer succesvol bij werkgevers?
Ben ooitwerkgever geweest. Iemand die onder andere zonder veel te zeuren zijn werk doet, Waar je op kunt rekenen, niet iedere maandag ziek van het zuipen in het weekend, en die in acute situaties wat extra's doet. Maw geen 9-5 mentaliteit.
Dus die vraag is best te beantwoorden, en ook die andere vraag, die van de ts-er.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 15 maart 2020 @ 21:58:01 #152
450228 LeesFoknl
pi_192059040
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 17:34 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ondanks de armoede in veel Aziatische landen, zijn die vrouwen daar idd veel positiever in het leven en vrolijker. Maar ze kunnen in een relatie tegelijk ook ongelofelijk gemeen zijn als ze hun zin niet krijgen. :P
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 17:34 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ondanks de armoede in veel Aziatische landen, zijn die vrouwen daar idd veel positiever in het leven en vrolijker. Maar ze kunnen in een relatie tegelijk ook ongelofelijk gemeen zijn als ze hun zin niet krijgen. :P
Zeker, maar hier ook. En er zijn zowel hier als daar ook super veel lieve en goede vrouwen.
Persoonlijk vind ik zelfs meer dan hier, wat, denk ik, er veel mee te maken heeft dat men daar erg gelovig is.

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 16-03-2020 09:57:01 ]
pi_192061484
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 21:58 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

[..]

Zeker, maar hier ook. En er zijn zowel hier als daar ook super veel lieve en goede vrouwen.
Persoonlijk vind ik zelfs meer dan hier, wat, denk ik, er veel mee te maken heeft dat men daar erg gelovig is.
Neem zo eentje mee naar Nederland en laat haar hier proeven van westerse feminisme. En weg is je lieve vrouw.
Time for new flavor in ya ear!
pi_192062076
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 21:47 schreef LeesFoknl het volgende:
IK denk alweer toch anders. De vrouw wil zelfvertrouwen. Want qua evolutie is de man de redder, de koatwinnaar, de beschermer, de besluiter enz enz.

Maar ER IS GEEN MAN ZONDER ZELFVERTROUWEN, en trouwens ook geen vrouw. Zelfvertrouwen is een glijdende schaal, van bv 0 tot 1000. En dan komt er ook nog bij kijken dat je op veel gebieden (zowel man als vrouw) wel of niet, en veel of weinig zelfvertrouwen kunt hebben.

Iemand met op alle gebied veel zelfvertrouwen bestaat niet, ik denk dat je dan met een gek te maken hebt. Idem iemand die helemaal absoluut geen zelfvertrouwen heeft. En door je denken doe je je dat dan zelf aan, die pijn en de daaruit voortvloeiende wanhoop.

Daarom mijn tips, voor zowel mannen als vrouwen die niet het geluk hebben nagenoeg met alles bij de upper 10-20 % te zitten.

Het gaat bij relaties erom om een van diegenen te treffen (en er zijn beslist meer dan slechts een "ware Jacob/in").
Hoe kun je je kansen vergroten?
Doe leuke dingen, leer, neem hobby's, oefen enz. zodat je op die gebieden meer zelfvertrouwen krijgt en mensen leert kennen die die dingen ook leuk vinden.
Ten tweede, zorg voor zoveel mogelijk contacten via zoveel mogelijk manieren, van internet tot verjaardagen of uitgaan of cursus of vereniging. Leef, ga niet vegeteren, dat kan je straks als 80 plusser ook doen.
Leer jezelf goed kennen. En wees ook jezelf. Het heeft geen zin om jezelf en ook niet om anderen voor de gek te houden. Al je een zachtaardig persoon bent hang niet de stoere uit bv.
En als je jezelf kent, zie dan jezelf als iemand met eigenschappen, die vaker in de ene sutuatie goed van pas komen, en in de andere tegen je werken. E
Iemand die geen prater is, is misschien een heel betrouwbare medewerker, altijd op tijd, geen smoesjes met ziek vieren enz.
En WEES AARDIG. Tegen mensen, tegen dieren, maar zeker ook tegen jezelf. Oordeel jezelf niet zo zwaar, zo negatief. Geloof mij gerust, iedereen zal in zijn leven dingen doen waar hij niet trots op is. je bent niet prefect, niemand. Accepteer dat en probeer er wijzer uit te komen.

Ken je jezelf al (een beetje) dan kun je het "toeval"een handje helpen. Door al die hier boven genoemde dingen maar het kan verder gaan. Ik viel best op Aziatische vrouwen, en ging daar uit waar de kansen groter waren die te treffen. En heb dáár dus ook mijn vrouw leren kennen. Gewoon hier dus. Maar als je mogelijkheden hebt, doe wat jij goeddunkt. Internet was er toen niet, dating sites dus ook niet. Forums ook niet. Vliegen was echt niet zo ingeburgerd als nu. Er zijn dus veel meer mogelijkheden dan vroeger. Ik ga er geen noemen want ik zou maar een fractie ervan kunnen noemen.

Dus samengevat, de enige echte fout die je kunt maken is bij de pakken neer gaan zitten, passief zijn en blijven, en je langzaam meer en meer isoleren, want dat gebeurt als je en er niet voor oppast!
Goede post , vooral over dat zelfvertrouwen

quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 21:55 schreef LeesFoknl het volgende:
Ben ooitwerkgever geweest. Iemand die onder andere zonder veel te zeuren zijn werk doet, Waar je op kunt rekenen, niet iedere maandag ziek van het zuipen in het weekend, en die in acute situaties wat extra's doet. Maw geen 9-5 mentaliteit.
Dus die vraag is best te beantwoorden, en ook die andere vraag, die van de ts-er.
Maar selecteerde jij potentiele werknemers daar ook op en op niks anders? Op welke vacature ze ook solliciteerden, als ze een niet al te luie niet al te alcoholverslaafde indruk maakten nam jij ze direct aan?
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  maandag 16 maart 2020 @ 08:26:29 #155
450228 LeesFoknl
pi_192065256
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2020 23:50 schreef Koetjebeh het volgende:

[..]

Neem zo eentje mee naar Nederland en laat haar hier proeven van westerse feminisme. En weg is je lieve vrouw.
Neen Koetjebeh, zal ooit wel eens gebeuren maar daarom moet je haar ook niet buiten laten _O- _O- Glapje!

Neen, zoals ik schrijf, zal wel ooit eens gebeuren maar vaak , veel van hen, zijn gewoon zo. Al hun hele leven. Ze hebben VAAK gewoon een heel ander normen en waarden stelsel.

Wat ik heb meegemaakt, is bv op een feestje, als je dan als man meehelpt, doe je hen daar geen plezier mee. Dat is not done in hun cultuur. Dan rijzen er vragen bij hen, bij henzelf en bij de bezoekers, is hij niet tevreden, vindt hij dat ze het niet goed doet.
Jij moet als man met de andere mannen gewoon het bankstel in beslag nemen en je laten bedienen. Niks zelf iets te drinken halen voor jezelf en je maten! Ook geen eten van het bufftet. Jouw vrouw weet precies wat jij lekker vindt en ook hoeveel, en wat gezond is voor jou. Jij krijgt je bordje eten gebracht.
Ga je nou als man zelf dat eten halen aan het buffet, denkt men, waarom ?? En als je gaat afwassen dan zijn de gasten zo weg, want dan denken ze, oei, die was boos, ontevreden.

In een cultuur waar de rollen nog veel vaster liggen moet je die ook toch minimaal deels volgen, je moet die vrouw gunnen haar rol goed te kunnen uitvoeren, net zoals zij jou moet gunnen om jouw man-zijn te tonen en bv. bij grotere aankopen bij de onderhandelingen de leiding te nemen. Zelfs als zij eigenlijk degene is die alles al besloten heeft. Het gaat om gezichtsverlies en status.
Daar is de norm dat een vrouw vooral een goede moeder, en huisvrouw moet zijn. En heel zorgzaam. Zoals ik al eens schreef moet ik (heb er nooit !!!! om gevraagd) na het douchen op bed gaan liggen en word ik gepedicuurd en gemasseerd met diverse lotions en olieën. Zo zijn misschien niet allen maar toch velen, ik zie het en ik hoor het van mijjn kennissen met een Filipina, daar in Manila, waarbij te bedenken dat dat dus niet alleen Nederlanders zijn maar uit de hele westerse .wereld; heel West-Europa incl. UK, de USA en Australië en Nieuw-Zeeland. En Belgen uiteraard :) glapje..

En natuurlijk, als je 20 jaar samen bent dan verandert dat wel iets, wordt wat losserr, maar die basis van dat zorgzame, dat hebben bijna allen gewoon in zich.

's lands wijs, 's lands eer, moet je maar denken.

[ Bericht 28% gewijzigd door LeesFoknl op 16-03-2020 08:53:48 ]
  maandag 16 maart 2020 @ 10:16:45 #156
450228 LeesFoknl
pi_192067099
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2020 00:22 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Goede post , vooral over dat zelfvertrouwen
[..]

Maar selecteerde jij potentiele werknemers daar ook op en op niks anders? Op welke vacature ze ook solliciteerden, als ze een niet al te luie niet al te alcoholverslaafde indruk maakten nam jij ze direct aan?
een werknemer selecteer je natuurlijk indien nodig voor die baan ook naar vaardigheden en kennis, opleiding en ervaring.Naast karakter en mentalteit, passen in het team enz.
Daarvoor is het dus wel belangrijk om te weten wat je zoekt voor het bedrijf. Dus de functie waar het om gaat goed kennen, de ins en outs de werkdruk de sfeer de vereiste kennis en vaardigheden.

En datzelfde geldt dus ook voor een partner, zeker als je iets serieus en voor de lange termijn, liefst levenslang zoekt, wenst! Geldt dus ook weer voor man en vrouw! Mijn inziens weer, uiteraard.

Hoe kun je een goede (lange termijn) partner kiezen, zoeken, als je jezelf niet door en door kent.? (wat zoek je in een mens, in een life time relatie) Komt dat een beetje overeen?
Past de persoon "in het team". Vaak trouw je niet / leef je niet samen alleen met je partner. Daar komt nog veel meer bij kijken. De hele sociale omgeving, de maatschappelijke positie en afkomst.
Natuurlijk wat verwachten beiden van, in het werk van de ander? Ook dat kun je toepassen zowel op werk als voor een relatie.

Hel klinkt erg analytisch maar ik bedoel daarmee vooral het belang te onderstrepen van jezelf goed kennen, wie en wat en hoe je bent en wat je nodig hebt.
Neem mij, die actie meid in die film, iets van Lara Croft of zo. Waw, wat een meid. Avontuurlijk, actief, sporten, de wereld doortrekken. Maar ik ken mijzelf, ik ben niet zo. (Zeker nu, op leeftijd) wil ik gewoon 's avonds thuis zijn, en bonbons snoepen, relaxed op de bank tv kijken of wat aan de computer zitten. Met mijn vrouw naast mij (om de bonbons, de thee en de afstandsbediening aan te reiken _O-
pi_192067150
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 10:16 schreef LeesFoknl het volgende:
een werknemer selecteer je natuurlijk indien nodig voor die baan ook naar vaardigheden en kennis, opleiding en ervaring.Naast karakter en mentalteit, passen in het team enz.
Daarvoor is het dus wel belangrijk om te weten wat je zoekt voor het bedrijf. Dus de functie waar het om gaat goed kennen, de ins en outs de werkdruk de sfeer de vereiste kennis en vaardigheden.

En datzelfde geldt dus ook voor een partner, zeker als je iets serieus en voor de lange termijn, liefst levenslang zoekt, wenst! Geldt dus ook weer voor man en vrouw! Mijn inziens weer, uiteraard.

Hoe kun je een goede (lange termijn) partner kiezen, zoeken, als je jezelf niet door en door kent.? (wat zoek je in een mens, in een life time relatie) Komt dat een beetje overeen?
Past de persoon "in het team". Vaak trouw je niet / leef je niet samen alleen met je partner. Daar komt nog veel meer bij kijken. De hele sociale omgeving, de maatschappelijke positie en afkomst.
Natuurlijk wat verwachten beiden van, in het werk van de ander? Ook dat kun je toepassen zowel op werk als voor een relatie.

Hel klinkt erg analytisch maar ik bedoel daarmee vooral het belang te onderstrepen van jezelf goed kennen, wie en wat en hoe je bent en wat je nodig hebt.
Neem mij, die actie meid in die film, iets van Lara Croft of zo. Waw, wat een meid. Avontuurlijk, actief, sporten, de wereld doortrekken. Maar ik ken mijzelf, ik ben niet zo. (Zeker nu, op leeftijd) wil ik gewoon 's avonds thuis zijn, en bonbons snoepen, relaxed op de bank tv kijken of wat aan de computer zitten. Met mijn vrouw naast mij (om de bonbons, de thee en de afstandsbediening aan te reiken _O-
Ja, dat bedoelde ik dus ook, goede post. Dat zouden eigenlijk de eerste reacties moeten zijn naast al die algemene tips. Mensen generaliseren zoveel als ze een partner zoeken en weten vaak niet eens wat ze willen en willen succes bij zoveel mogelijk anderen met algemene tips.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  maandag 16 maart 2020 @ 10:23:15 #158
450228 LeesFoknl
pi_192067190
Vaak zullen deze wensen en eigenschappen zoals ik ze heb en hierboven beschrijf als heel negatief worden gezien. Maar dat maakt niks uit. Ga daar niet in mee. Accepteer hoe je bent en vind jezelf aardig, een fijn mens, een mens waar het goed mee samen leven is. Waar iemand van kan houden. En dat hoeft er maar een te zijn (hoewel het er beslist veel meer zullen zijn).
En dan een iemand waarvan jij hetzelfde denkt, voelt. een fijn goed aardig mens, waar je graag mee samen bent. En dan is het toch goed?
*;
  maandag 16 maart 2020 @ 10:47:13 #159
450228 LeesFoknl
pi_192067600
Mijn vrouw is best knap. Ziet er 10-15 jaar jonger uit dan ze is, en heeft haar hele leven meegekregen dat ze mooi is. Ik heb gezegd, jammer, je bent niet mijn type. Maar ik ben wel graag bij je. Heeft jaren geduurd voordat ze dat echt als iets positiefs heeft kunnen opvatten.
Als iemand (uiterlijk) iemands type is, is de kans groot dat die over 15 jaar niet meer mijn type is, want veel ouder geworden, geen lekker ding meer. En hij / zij misschien op zoek ga weer naar mijn type.
Maar als je graag bij iemand bent, zie ik je niet op zoek gaan naar een ander.
De in dit opzicht nuchtere Filipina heeft voor dat .... oh wat ben je mooi, jij bent mijn droom, ik kan niet meer zonder jou, nooit meer wil ik je missen! Ik aanbid jou, van alle sterren aan de hemel ben jij de mooiste, heaven must be missing an angel .... Nu, dat noemt zij in het Filipijns bola bola.. Dus dat is bull shit met de bedoeling om iets te krijgen, dus ook op het amoureuze, erotische vlak. Dit even terzijde.
pi_192069012
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 10:47 schreef LeesFoknl het volgende:
Mijn vrouw is best knap. Ziet er 10-15 jaar jonger uit dan ze is, en heeft haar hele leven meegekregen dat ze mooi is. Ik heb gezegd, jammer, je bent niet mijn type. Maar ik ben wel graag bij je. Heeft jaren geduurd voordat ze dat echt als iets positiefs heeft kunnen opvatten.
Als iemand (uiterlijk) iemands type is, is de kans groot dat die over 15 jaar niet meer mijn type is, want veel ouder geworden, geen lekker ding meer. En hij / zij misschien op zoek ga weer naar mijn type.
Maar als je graag bij iemand bent, zie ik je niet op zoek gaan naar een ander.
De in dit opzicht nuchtere Filipina heeft voor dat .... oh wat ben je mooi, jij bent mijn droom, ik kan niet meer zonder jou, nooit meer wil ik je missen! Ik aanbid jou, van alle sterren aan de hemel ben jij de mooiste, heaven must be missing an angel .... Nu, dat noemt zij in het Filipijns bola bola.. Dus dat is bull shit met de bedoeling om iets te krijgen, dus ook op het amoureuze, erotische vlak. Dit even terzijde.
Ik ben het deels met je eens dat houden van natuurlijk waardevoller is dan alleen fysieke aantrekkingskracht, maar als de enige woorden van mannen waaruit een obsessie blijkt (zoals verliefdheid) vaak bullshit is, dan is dat wel triest. Dat verliefdheid wordt gefaket voor seks. Als vrouw kun je dan op gegeven moment het onderscheid niet meer maken tussen echte verliefdheid en leugens. Terwijl het toch beter is om iemand te vinden die jou aantrekkelijk vindt, want anders kun je net zo goed alleen vrienden zijn toch? Tenzij je per se een gezin wilt of seks gewoon je hobby is maakt niet uit met wie of zo....

Maar goed uitgaande van de wss meest voorkomende situaties (sorry ben weer aan het over analyseren over dit triviale ding) dan zijn de gevoelens van beiden zo mss wel het meeste gelijk idd.

Man voelt alleen lust , vrouw is verliefd en voelt daardoor lust = niet 100% wederzijds vanuit de man, vrouw inwisselbaar maar andersom niet
Man voelt alleen lust, vrouw voelt niks = niet wederzijds vanuit de vrouw maar ook niet helemaal vanuit de man, vrouw zal wss de man pleasen als ze wel een relatie wil
Man voelt niks, vrouw voelt alleen verliefdheid = relatie ontstaat uberhaupt niet tenzij man dringend een gezin wil
Man voelt niks, vrouw voelt niks, maar ze willen wel een gezin en genegenheid = minst kans op negatieve gevoelens bij 1 van beiden

[ Bericht 8% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 16-03-2020 12:17:09 ]
  maandag 16 maart 2020 @ 12:25:35 #161
450228 LeesFoknl
pi_192069483
Tja, maar dat is de waarheid daar. En als het vrouwtje dan 5 maanden zwanger is en je het begint te zien, dan is die grote lover opeens verdwenen. Is daar schering en inslag. Wij, westerlingen (daar Americano's genoemd) staan bekend om onze trouw en in ieder geval verantwoordelijkheidsgevoel vergeleken met het gros van de mannen daar. Net ook omdat ze meestal ouder zijn dan hun vrouwen. De vrouwen daar willen !! ook liever een man die 10-15 of zo jaar ouder is. En zelfs als ze dan niet trouwen of samen gaan leven, sturen veel Americano's dan toch maandelijks genoeg geld, niet alleen voor hun kind maar (uiteraard) ook voor haar en haar verdere gezin. Dus inclusief de grootouders. Dan moet je denken aan bedragen tussen de 200 en 500 euro.
pi_192157789
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 21:58 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

[..]

In welke zin gelovig? Je hebt vrouwen die zeggen gelovig te zijn maar alles wat los en vastzit neuken. :P
  vrijdag 20 maart 2020 @ 09:30:03 #163
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_192158731
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 08:36 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

In welke zin gelovig? Je hebt vrouwen die zeggen gelovig te zijn maar alles wat los en vastzit neuken. :P
Zelfs dan is geloof goed...
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  vrijdag 20 maart 2020 @ 11:37:59 #164
450228 LeesFoknl
pi_192160922
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 08:36 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ja, maar dat heeft toch heel weinig met elkaar te maken. Waarom zou je als gelovige vrouw niet sex mogen hebben als je daar zin in hebt?
En dat is in de Filipijnen in ieder geval zo. Ongeveer 90 % is christen, het gros katholiek, maar ze zijn veel vrijer dan hier. Alleen het wordt niet zo tentoon gesteld als hier. Is mijn ervaring.
pi_192161840
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 07:45 schreef Oostblokkert het volgende:
Het gaat bij vrouwen echt niet altijd op aantrekkelijkheid.
Dat hangt er van af wat je onder aantrekkelijkheid verstaat.
Naast uiterlijk kan bijvoorbeeld ook karakter aantrekkelijk zijn.

En als een vrouw zich voelt aangetrokken tot een "onaantrekkelijke" man dan zal hij toch aantrekkelijk zijn.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_192163498
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2020 18:58 schreef Benzyl het volgende:

[..]

wees maar blij dat je niet als brave nette “cis male” niet uitgescholden wordt voor incel en belachelijk wordt gemaakt door deze extreme feministen.
En nu komt het gehuil. Want het ligt allemaal aan de extreme feministen. Boe vrouwen, boe! JULLIE ZIJN GEMEEN! Ga nu maar snel met het piemeltje van TS spelen.
"Pools are perfect for holding water"
pi_192163516
Kan dit topic niet gewoon dicht?
pi_192165730
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 11:37 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Ja, maar dat heeft toch heel weinig met elkaar te maken. Waarom zou je als gelovige vrouw niet sex mogen hebben als je daar zin in hebt?
En dat is in de Filipijnen in ieder geval zo. Ongeveer 90 % is christen, het gros katholiek, maar ze zijn veel vrijer dan hier. Alleen het wordt niet zo tentoon gesteld als hier. Is mijn ervaring.
Van mij mag het, maar lijkt me ergens ook wel een beetje dubbel. Alles doen en dan zo even direct erna ergens de heilige piet uithangen. :D :') _O- Dat is toch niet serieus te nemen dan?
  vrijdag 20 maart 2020 @ 16:43:45 #169
450228 LeesFoknl
pi_192167128
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 13:54 schreef probeer het volgende:
Kan dit topic niet gewoon dicht?
Ga jij nou eens mooi met je eigen piemeltje spelen .......
Bemoei je er niet mee als grote mensen praten!
  vrijdag 20 maart 2020 @ 16:53:31 #170
450228 LeesFoknl
pi_192167269
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 15:27 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Van mij mag het, maar lijkt me ergens ook wel een beetje dubbel. Alles doen en dan zo even direct erna ergens de heilige piet uithangen. :D :') _O- Dat is toch niet serieus te nemen dan?
Oh man, wat zegt dit veel over jou zelf, over jouw denken, hoe je in het leven staat.
Beetje madonna - hoer complex. Een vrouw is of een madonna (heilige) die uiteraard geen sex heeft (Maria, de onbevlekte ontvangenis, resideert in de hemel). Of ze is een hoer waar geen haar fatsoenlijk, goed, integer, zorgzaam en invoelend aan is en die een instrument van de duivel is.

:N :N :N
pi_192168459
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 16:53 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Oh man, wat zegt dit veel over jou zelf, over jouw denken, hoe je in het leven staat.
Beetje madonna - hoer complex. Een vrouw is of een madonna (heilige) die uiteraard geen sex heeft (Maria, de onbevlekte ontvangenis, resideert in de hemel). Of ze is een hoer waar geen haar fatsoenlijk, goed, integer, zorgzaam en invoelend aan is en die een instrument van de duivel is.

:N :N :N
Dat heb ik allemaal niet gezegd. :N
Wat ik wel heb gezegd is dat er veel reli gekkies zijn die het ene (sterk) pretenderen maar het andere doen.
pi_192169228
Idd, madonna hoer complex versta ik zelf iets anders onder. Ik bedoel vrouwen die streng een geloof aanhangen kiezen daar zelf voor... Zij zijn ook letterlijk meer als een heilige kun je gewoon aannemen omdat ze dat uitdragen... Dan zou het apart zijn als ze in strijd met hun eigen statement ook hoer waren. Madonna hoer complex vind ik meer als de man een vriendin wil voor platonische relatie om aan familie te laten zien dat hij goed bezig is, en vrouw ernaast om te neuken omdat hij een vrouw die hij neukt niet kan respecteren of een vrouw die hij respecteert niet wil neuken. Maar goed dat is mijn mening.
pi_192169540
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 16:43 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Ga jij nou eens mooi met je eigen piemeltje spelen .......
Bemoei je er niet mee als grote mensen praten!
Toegegeven, je latere bijdragen in dit topic hebben er toch nog wel iets van gered. Maar ik ben een beetje klaar met al die 'vrouwen zijn x' topics van gefrustreerde mannen de laatste tijd. En ja, dan vraag ik om een slotje.
pi_192172100
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 18:53 schreef probeer het volgende:

[..]

Toegegeven, je latere bijdragen in dit topic hebben er toch nog wel iets van gered. Maar ik ben een beetje klaar met al die 'vrouwen zijn x' topics van gefrustreerde mannen de laatste tijd. En ja, dan vraag ik om een slotje.
Ik zie het altijd wel als een symptoom van een persoon dat vrij weinig met vrouwen praat.
Mannen worden dan gek zegmaar. Andersom is dat veel minder.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_192173781
Wat maakt een man succesvol in daten?

Zelfvertrouwen, plagen, en gevoel hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')