Daarom, er zijn idd genoeg YT kanalen met conspiracymeuk, maar dit zijn bewezen medici, John maakt al 10 jaar ofzo hele goeie flimpjes over medische zaken.quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Precies. Net als die Dr John. Ze geven de feiten en dan hun visie op de feiten. Die John is een stuk rustiger en komt wat deskundiger over. Steve is een karikatuur van zichzelf.
Maar heeft helemaal niks met BNW te maken idd.
Het Youtube logootje werkt alleen al als een rode lap op een stier, zoveel rommel staat er op. Dat zal het waarschijnlijk zijn. De BNW roepers hebben er denk ik niet een gedegen onderzoek naar gedaan.quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom, er zijn idd genoeg YT kanalen met conspiracymeuk, maar dit zijn bewezen medici, John maakt al 10 jaar ofzo hele goeie flimpjes over medische zaken.
ja oké. Ik heb mijn leeftijd, gewicht en algehele verdere gezondheid wel mee dan.quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:24 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
[..]
Zes maal hogere CFR dus (8.4/1.4), maar dat zal vooral zijn omdat die personen met hypertensie meestal ouder waren en vaker ook andere problemen hebben.
Betekent dus niet dat hoge bloeddruk zelf het risico met factor 6 doet stijgen.
Heeft ook gewoon een heel relevant boekje geschreven wat jaren geleden, waarin exact omschreven staat wat er momenteel aan de gang is (inclusief het falen van overheden).quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom, er zijn idd genoeg YT kanalen met conspiracymeuk, maar dit zijn bewezen medici, John maakt al 10 jaar ofzo hele goeie flimpjes over medische zaken.
ik snap ff niet waar die BNW zeikerts vandaan komen, trollen ofzoquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het enige wat Steve doet is gegevens verzamalen van betrouwbare bronnen en samenvoegen,hij doet nergens aan paniekzaaien, speculeren etc. Dus niets mis mee.
Maar testen ze daar wel iedereen met klachten? Hier niet. Wie weet hoeveel er écht zijn.quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:27 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
121 nieuwe gevallen, dat loopt in lijn met de toenames in Spanje, Frankrijk en Duitsland zaten rond die getallen 5-7 maart en die zaten gisteren allemaal boven de 300 nieuwe gevallen. Italie zat op zoveel nieuwe gevallen rond 22 februari, maar daar nam het in het begin iets sneller toe dan in de andere landen. In Italie was eenzelfde toename te zien tussen 26 februari en 1-2 maart.
Als we in lijn blijven lopen, en daar ziet het er wel naar uit, dan is er de komende 2 dagen waarschijnlijk een dag bij met 200+ gevallen, en zitten we na het weekend op 300+ gevallen per dag.
Ja, dat zou standaard moeten zijn:quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:27 schreef Pumpalov het volgende:
Ook in het OV
[ afbeelding ]
Grote vraag is waarom dit in een land met een bevolkingsdichtheid tienmaal zo groot en nog veel meer reisbewegingen niet gebeurt.
Anderzijds vraag ik me hetzelfde af met alle militairen die in België rondlopen en het in Nederland steevast een "Dat overkomt ons niet" is.
Snap ik wel hoor, het is jarenlang echt alleen maar bagger geweest, maar de laatste jaren is de kwaliteit best goed op sommige gebieden, je moet idd wel even goed opletten.quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het Youtube logootje werkt alleen al als een rode lap op een stier, zoveel rommel staat er op. Dat zal het waarschijnlijk zijn. De BNW roepers hebben er denk ik niet een gedegen onderzoek naar gedaan.
Nee, absoluut niet.quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:30 schreef Jane het volgende:
Gebruikt de hele wereld niet al minstens 50 jaar papieren zakdoekjes?
lol, die stoffen snotlappen zijn nog bij zeeman te koopquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:30 schreef Jane het volgende:
Ik lees dat er nu een speciale Teletekst-pagina is met de cijfers van het RIVM (pagina 715).
[ afbeelding ]
En nu ik het weer zie staan, vraag ik me toch weer af... Die tip over papieren zakdoekjes... zijn er dan daadwerkelijk nog mensen die met zo'n vieze stoffen snotlap in hun zak rondlopen?Gebruikt de hele wereld niet al minstens 50 jaar papieren zakdoekjes?
Het is een pandemie.quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:32 schreef crystal_meth het volgende:
Lijkt nu inderdaad een pandemie: wijde verspreiding in Azië, Noord Amerika, Europa.
In Nederland? Werkelijk waar? Dan bevind ik me blijkbaar in een papieren-zakdoek-bubbel.quote:
ik post die clips al, toen het nog een NWS topic was, COR bestond toen nog niet.quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Snap ik wel hoor, het is jarenlang echt alleen maar bagger geweest, maar de laatste jaren is de kwaliteit best goed op sommige gebieden, je moet idd wel even goed opletten.
quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het is een pandemie.
De WHO heeft het aangekondigd zojuist.
welke handelen moet Nederland nu ondernemen of doen we hier onze eigen ding?quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het is een pandemie.
De WHO heeft het aangekondigd zojuist.
Ik heb echt geen flauw idee.quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
welke handelen moet Nederland nu ondernemen of doen we hier onze eigen ding?
holy fuck, in een dag?quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:34 schreef Toefjes het volgende:
Duitsland 1850 gevallen volgens de liveblog van het ad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |