https://www.nationalgeogr(...)het-lichaam-doet/ampquote:Op woensdag 11 maart 2020 16:58 schreef Aventura het volgende:
[..]
Makes sense.
Zelf een gezond gewicht en geen diabetes maar wel een chronisch hoge bloeddruk (160/110 gemiddeld). Dus dan loop ik ook een verhoogd risico op complicaties als ik het coronavirus oploop?
Soberzoquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Er wordt ook niet gevraagd of het een voordeel is.
Maar zullen we de medische adviezen en nadelen enzo met z'n allen maar liever een beetje aan dokters overlaten?
quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:51 schreef mschol het volgende:
U kunt vanaf nu kiezen voor contactloos bezorgen
[..]
dat willen wij ookquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:06 schreef Pumpalov het volgende:
Virus is hier tot minimaal 75km hemelsbreed niet geconstateerd. Doch iedere avond :
[ afbeelding ]
Zal straks een kek rood brilletje die kanten op sturen.quote:
echt niet, hoe kom je daarbij, zijn allemaal artsenquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit soort youtube experts kan beter in BNW ofzo
@:tjacka
Maar dan staat ie dichtbij genoeg om in je gezicht te ademen of hoesten.quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:06 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]Maar als de bezorger je de doos overhandigt is er toch eigenlijk ook geen contact. Hij houdt de doos aan de ene kant vast en jij aan de andere kant.
Prima toch, kan in ieder geval geen kwaad (of je moet hele potten tegelijk naar binnen gooienquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:05 schreef Greys het volgende:
Het helpt mij tussen m'n oren in elk geval wel iets om extra vitamines enzo te nemen. Of het daadwerkelijk helpt is maar afwachten maar tis iets dat je zelf kunt doen en dat geeft mij een goed gevoel. Anderen zullen er weinig waarde aan hechten. Ieder z'n ding om ermee om te gaan.
Inderdaad, volgens de experts hier hadden we al lang alle evenementen moeten afgelasten, het openbaar vervoer moeten stil leggen, en alle provincies in een lockdown moeten zetten. Het liefs met wat militair machtsvertoon er bij om de ernst van de situatie door te laten dringen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:55 schreef ConnerJohn het volgende:
Als boeren het RIVM wantrouwen zijn het tokkies die niet in wetenschap geloven en nu is het iets dat andere mensen zelf treft en opeens wantrouwen ze ook het RIVM. Het RIVM kan het in deze kwestie amper goed doen want ze moeten uiterst genuanceerd zijn om chaos te voorkomen. Als het aan sommige Fokkers had gelegen zouden we nu ondertussen een bankrun hebben gehad.
WAAR IS OBESITASquote:
Nee dat dan weer niet.quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:07 schreef Kyran het volgende:
[..]
Prima toch, kan in ieder geval geen kwaad (of je moet hele potten tegelijk naar binnen gooien).
waar, wanneer is die foto gemaakt?quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:06 schreef Pumpalov het volgende:
Virus is hier tot minimaal 75km hemelsbreed niet geconstateerd. Doch iedere avond :
[ afbeelding ]
Sowieso de doos even besproeien met flink wat chloor..quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:06 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]Maar als de bezorger je de doos overhandigt is er toch eigenlijk ook geen contact. Hij houdt de doos aan de ene kant vast en jij aan de andere kant.
quote:
Obesitas en hoge bloeddruk gaan redelijk samen. Al til ik er verder niet al te zwaar aan.quote:
Dus geen verzetjes meer met de hunky pizza bezorger?quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:51 schreef mschol het volgende:
U kunt vanaf nu kiezen voor contactloos bezorgen
[..]
Afgelopen nacht hier in het noorden van Bulgarije.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |