Algehele gezondheidquote:Op woensdag 11 maart 2020 16:54 schreef Aventura het volgende:
Hoezo loop je meer risico bij diabetes en overgewicht?
De sterkte van je immuunsysteem is nog veel belangrijker.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:56 schreef Belg het volgende:
Als corona benauwdheid veroorzaakt lijkt me beter dat je een topconditie hebt. Ik kan nu 5 minuten aan een stuk hardlopen, 2 maanden geleden was dit maar 30 seconden. Ik denk persoonlijk dat dit e.v.t de doorslag kan geven om het virus te overleven
iedereen heeft zo hun eigen filter, maar wij, het Nederlandse volk zullen het moeten doen, ik zou niet op de regering vertrouwen als ik jou was.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:54 schreef Kekster het volgende:
[..]
Nemen we het WHO nu wél serieus? Die werden toch gesponsord door China?
Makes sense.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Meer kans op een hartaanval als je last krijgt van de benauwdheid die het virus met zich mee brengt.
Hoge bloeddruk is nog nergens goed voor geweest dus waarom het in dit geval wel zo zijn is mij een raadsel.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:58 schreef Aventura het volgende:
[..]
Makes sense.
Zelf een gezond gewicht en geen diabetes maar wel een chronisch hoge bloeddruk (160/110 gemiddeld). Dus dan loop ik ook een verhoogd risico op complicaties als ik het coronavirus oploop?
Er wordt ook niet gevraagd of het een voordeel is.quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:01 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Hoge bloeddruk is nog nergens goed voor geweest dus waarom het in dit geval wel zo zijn is mij een raadsel.
Dat moet je een arts vragen. Je lijf moet in elk geval tyfushard werken om dat virus te bestrijden, alles wat je reeds aan bestaande klachten hebt maakt je dus kwetsbaarder.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:58 schreef Aventura het volgende:
[..]
Makes sense.
Zelf een gezond gewicht en geen diabetes maar wel een chronisch hoge bloeddruk (160/110 gemiddeld). Dus dan loop ik ook een verhoogd risico op complicaties als ik het coronavirus oploop?
https://www.nationalgeogr(...)het-lichaam-doet/ampquote:Op woensdag 11 maart 2020 16:58 schreef Aventura het volgende:
[..]
Makes sense.
Soberzoquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Er wordt ook niet gevraagd of het een voordeel is.
Maar zullen we de medische adviezen en nadelen enzo met z'n allen maar liever een beetje aan dokters overlaten?
quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:51 schreef mschol het volgende:
U kunt vanaf nu kiezen voor contactloos bezorgen
[..]
dat willen wij ookquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:06 schreef Pumpalov het volgende:
Virus is hier tot minimaal 75km hemelsbreed niet geconstateerd. Doch iedere avond :
[ afbeelding ]
Zal straks een kek rood brilletje die kanten op sturen.quote:
echt niet, hoe kom je daarbij, zijn allemaal artsenquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit soort youtube experts kan beter in BNW ofzo
@:tjacka
Maar dan staat ie dichtbij genoeg om in je gezicht te ademen of hoesten.quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:06 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]Maar als de bezorger je de doos overhandigt is er toch eigenlijk ook geen contact. Hij houdt de doos aan de ene kant vast en jij aan de andere kant.
Prima toch, kan in ieder geval geen kwaad (of je moet hele potten tegelijk naar binnen gooienquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:05 schreef Greys het volgende:
Het helpt mij tussen m'n oren in elk geval wel iets om extra vitamines enzo te nemen. Of het daadwerkelijk helpt is maar afwachten maar tis iets dat je zelf kunt doen en dat geeft mij een goed gevoel. Anderen zullen er weinig waarde aan hechten. Ieder z'n ding om ermee om te gaan.
Inderdaad, volgens de experts hier hadden we al lang alle evenementen moeten afgelasten, het openbaar vervoer moeten stil leggen, en alle provincies in een lockdown moeten zetten. Het liefs met wat militair machtsvertoon er bij om de ernst van de situatie door te laten dringen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:55 schreef ConnerJohn het volgende:
Als boeren het RIVM wantrouwen zijn het tokkies die niet in wetenschap geloven en nu is het iets dat andere mensen zelf treft en opeens wantrouwen ze ook het RIVM. Het RIVM kan het in deze kwestie amper goed doen want ze moeten uiterst genuanceerd zijn om chaos te voorkomen. Als het aan sommige Fokkers had gelegen zouden we nu ondertussen een bankrun hebben gehad.
WAAR IS OBESITASquote:
Nee dat dan weer niet.quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:07 schreef Kyran het volgende:
[..]
Prima toch, kan in ieder geval geen kwaad (of je moet hele potten tegelijk naar binnen gooien).
waar, wanneer is die foto gemaakt?quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:06 schreef Pumpalov het volgende:
Virus is hier tot minimaal 75km hemelsbreed niet geconstateerd. Doch iedere avond :
[ afbeelding ]
Sowieso de doos even besproeien met flink wat chloor..quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:06 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]Maar als de bezorger je de doos overhandigt is er toch eigenlijk ook geen contact. Hij houdt de doos aan de ene kant vast en jij aan de andere kant.
quote:
Obesitas en hoge bloeddruk gaan redelijk samen. Al til ik er verder niet al te zwaar aan.quote:
Dus geen verzetjes meer met de hunky pizza bezorger?quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:51 schreef mschol het volgende:
U kunt vanaf nu kiezen voor contactloos bezorgen
[..]
Afgelopen nacht hier in het noorden van Bulgarije.quote:
Ligt er aan hoe groot de pizza is. Ik was laatst in Amerika, daar was de doos ongeveer een vierkante meter.quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dan staat ie dichtbij genoeg om in je gezicht te ademen of hoesten.
Obesitas kan leiden tot en beinvloed diabetes, hoge bloeddruk en chronische ademhalingsproblemen (respiratory disease). Dat lijkt me voldoende, niet?quote:
ik vind dat Nederland een bananen republiek is gewordenquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:09 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Afgelopen nacht hier in het noorden van Bulgarije.
Gebeurt dat alles niet in Nederland?
Die Dr John is gewoon iemand die geen lulverhaaltjes vertelt ofzo hoor.quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit soort youtube experts kan beter in BNW ofzo
@:tjacka
quote:Beste pizzaliefhebber,
De veiligheid van ons voedsel, onze medewerkers en klanten, staat op nummer 1. Voor uw veiligheid en die van onze bezorgers, biedt Domino’s u vanaf nu de mogelijkheid om uw pizza contactloos te laten bezorgen. Het werkt als volgt:
- Bestelt u op dominos.nl, kies voor de optie: ‘contactloos bezorgen’. Tijdens het bestelproces, kiest u voor het activeren van deze functie bij het invullen van uw klantgegevens (veld bij de bezorg-instructies). Zodra u kiest voor een contactloze bezorging, vervalt de mogelijkheid om contant aan de deur af te rekenen. U kunt op dominos.nl zonder transactiekosten betalen met iDEAL, creditcard, PayPal of een Domino’s giftcard.
- De bezorger belt bij u aan en legt uw bestelling voor de voordeur in de warmhoud tas.
- De bezorger neemt vervolgens twee meter afstand en wacht tot u de bestelling uit de tas heeft gehaald.
- Zodra de deur dicht is, wordt de tas meegenomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |